Millä mielin

Iteihanhyvinmielin

On M-mies näin viikon keskivaiheilla?♡♡

22

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ämmä.mies

      Sun kiimapimppi mielessä

    • Sissossoikoon

      No mitä aiot tehdä asialle?

    • ÄM.Mies

      Kuka kyselee ja mistäpäin kyselee?

      • Täältäetelestä_

        Vanhempi nainen kyselee..


      • ÄM.Mies
        Täältäetelestä_ kirjoitti:

        Vanhempi nainen kyselee..

        Kuinka paljon vanhempi ja kuinka monta kilometriä ajattelisit minuun nähden olevasi?


      • Entarkalleen
        ÄM.Mies kirjoitti:

        Kuinka paljon vanhempi ja kuinka monta kilometriä ajattelisit minuun nähden olevasi?

        Tiedä hänen ikäänsä ja kilometrejä on satoja välissä.


      • ÄM.Mies

        Miten olette tutustunut ja milloin?


    • M-etelästä

      Ihan hyvä fiilis, pitäis ehkä käydä vähän urheilemassa vielä, jos jaksaa. Vois vaikka lähtee ihan hölkkäämäänkin. Lähtisitkö mukaan??

      • Voisinlähteäkkin

        Olisi varmaan mukavaa.eipä taida mun m mies näitä lukea.turhaan kirjoittelen.🙂


      • M-etelästä

        No mistäs sen tiedät ettei lue. Saattaahan tuo lukeakin, mutta mihinpäin mentäisiin lenkille??
        Salille vois myös mennä, jos alkaa sateleen..kävisikö sekin?


      • M-etelästä

        Kello tikittää ja kohta tulee pimeetä....ei taideta päästä liikkeelle tätä menoa 😘. Noh onhan päivä huomennakin.


      • uusiyrityssitte

        Olen jo ulkona. Harmi vain. sinä et ole. Huomenna sitten


      • M-etelästä

        Noh okei, koitetaan aikaisempaa liikkeellelähtöä sitten huomenna.


      • voikuinkakivaa
        M-etelästä kirjoitti:

        Noh okei, koitetaan aikaisempaa liikkeellelähtöä sitten huomenna.

        Kiva. Haluatko lähteä ulos nyt M, S, N. T, J vai H-naisen kanssa? Vai kaikkiko yhdessä?


      • sanonkaikilleniin
        uusiyrityssitte kirjoitti:

        Olen jo ulkona. Harmi vain. sinä et ole. Huomenna sitten

        Minä liikun yksin enkä halua jutella kenenkään kanssa. Jos tulet juttelemaan sanon että haluan olla yksin.


      • olenrehellinen
        sanonkaikilleniin kirjoitti:

        Minä liikun yksin enkä halua jutella kenenkään kanssa. Jos tulet juttelemaan sanon että haluan olla yksin.

        Loppuvuosi ainakin yksin. Katsotaan sitten ensi vuonna, mutta en lupaa kenellekään mitään. Ei ole minkäänlaisia kaipauksen tunteita ketään kohtaan enää.


      • eivitsit

        Miksi täällä pitää toitotella haluavansa olla yksin. Mitä se täällä auttaa.


    • Kerrokerrokuvast

      Mikä tauti sinua oikein vaivaa?

      • Kuinkaniin_

        Eikö tautinen saa tuntea ikävää ja kaipausta?onko se vain terveitten etuoikeus?


    • Oliihanmukava

      Päivä tänään. Tulin just kuntosalilta. Suihkussa käyty ja makoilen sohvalla. Näppäilen somea ja samalla telkkaria katsoen.

    • Ihmettelen tätä Moskovan kokoa. On meinaan iso kaupunki. Hyviä öitä.

      • Hyvääpäivää_

        On varmasti.itse en ole käynyt vielä moskovassa.tarkoitus olisi käydä bulgariassa keväällä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe