On M-mies näin viikon keskivaiheilla?♡♡
Millä mielin
22
733
Vastaukset
- ämmä.mies
Sun kiimapimppi mielessä
- Sissossoikoon
No mitä aiot tehdä asialle?
- ÄM.Mies
Kuka kyselee ja mistäpäin kyselee?
- Täältäetelestä_
Vanhempi nainen kyselee..
- ÄM.Mies
Täältäetelestä_ kirjoitti:
Vanhempi nainen kyselee..
Kuinka paljon vanhempi ja kuinka monta kilometriä ajattelisit minuun nähden olevasi?
- Entarkalleen
ÄM.Mies kirjoitti:
Kuinka paljon vanhempi ja kuinka monta kilometriä ajattelisit minuun nähden olevasi?
Tiedä hänen ikäänsä ja kilometrejä on satoja välissä.
- ÄM.Mies
Miten olette tutustunut ja milloin?
- M-etelästä
Ihan hyvä fiilis, pitäis ehkä käydä vähän urheilemassa vielä, jos jaksaa. Vois vaikka lähtee ihan hölkkäämäänkin. Lähtisitkö mukaan??
- Voisinlähteäkkin
Olisi varmaan mukavaa.eipä taida mun m mies näitä lukea.turhaan kirjoittelen.🙂
- M-etelästä
No mistäs sen tiedät ettei lue. Saattaahan tuo lukeakin, mutta mihinpäin mentäisiin lenkille??
Salille vois myös mennä, jos alkaa sateleen..kävisikö sekin? - M-etelästä
Kello tikittää ja kohta tulee pimeetä....ei taideta päästä liikkeelle tätä menoa 😘. Noh onhan päivä huomennakin.
- uusiyrityssitte
Olen jo ulkona. Harmi vain. sinä et ole. Huomenna sitten
- M-etelästä
Noh okei, koitetaan aikaisempaa liikkeellelähtöä sitten huomenna.
- voikuinkakivaa
M-etelästä kirjoitti:
Noh okei, koitetaan aikaisempaa liikkeellelähtöä sitten huomenna.
Kiva. Haluatko lähteä ulos nyt M, S, N. T, J vai H-naisen kanssa? Vai kaikkiko yhdessä?
- sanonkaikilleniin
uusiyrityssitte kirjoitti:
Olen jo ulkona. Harmi vain. sinä et ole. Huomenna sitten
Minä liikun yksin enkä halua jutella kenenkään kanssa. Jos tulet juttelemaan sanon että haluan olla yksin.
- olenrehellinen
sanonkaikilleniin kirjoitti:
Minä liikun yksin enkä halua jutella kenenkään kanssa. Jos tulet juttelemaan sanon että haluan olla yksin.
Loppuvuosi ainakin yksin. Katsotaan sitten ensi vuonna, mutta en lupaa kenellekään mitään. Ei ole minkäänlaisia kaipauksen tunteita ketään kohtaan enää.
- eivitsit
Miksi täällä pitää toitotella haluavansa olla yksin. Mitä se täällä auttaa.
- Kerrokerrokuvast
Mikä tauti sinua oikein vaivaa?
- Kuinkaniin_
Eikö tautinen saa tuntea ikävää ja kaipausta?onko se vain terveitten etuoikeus?
- Oliihanmukava
Päivä tänään. Tulin just kuntosalilta. Suihkussa käyty ja makoilen sohvalla. Näppäilen somea ja samalla telkkaria katsoen.
Ihmettelen tätä Moskovan kokoa. On meinaan iso kaupunki. Hyviä öitä.
- Hyvääpäivää_
On varmasti.itse en ole käynyt vielä moskovassa.tarkoitus olisi käydä bulgariassa keväällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514