Hei, katsotko minulle lähitulevaan kiitos. Työasia painaa mieltä.
Zonette sinulle
2
92
Vastaukset
- Zonette
Sinulla on ollut pitkä epäonnen jaksoja voimattomuuden tunne jotenkin olet joutunut ahtaalle asioitesi kanssa.Tämä ote sinussa on pikkuhilaa hellitämässä.Sinun olisi syytä kääntyä mieshenkilön puoleen joka voi auttaa sinua.Hän on isäntämäinen ihminen jos tunnistat hänet.Kuka tämä nuorempi mieshenkilö on?Näkyy tulevaisuudessa että tulet olemaan iloisempi ja valoisampi ihminen ja ihmissuhteet kukoistavat.Etene harkiten asioitesi suhteen äkkinäisiä päätöksiä ei saa tehdä.Sinulle on tulossa ihmissuhde joka johtaa pysyvään sitoutumiseen elämässäsi.Suunan muutos on paikallaan työ asioissa sillä tavalla tulet menestymään ja raha huolet pikku hljaa helpottuu.Älä anna tippaakaan periksi kun menet päämäärää kohti.Zonette
- Alkuperäinenap
Töissä ollut todella vaikeaa, en kestä sellaista ilmapiiriä. Työ sinänsä haastavaa ja mukavaa. Ilmapiirin ja terveyteni vuoksi jätän työn. En ole varma ketä isäntätyylistä miestä tarkoitat. Enkä tiedä nuorempia miehiä kuin sukulaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142