Hei, katsotko minulle lähitulevaan kiitos. Työasia painaa mieltä.
Zonette sinulle
2
99
Vastaukset
- Zonette
Sinulla on ollut pitkä epäonnen jaksoja voimattomuuden tunne jotenkin olet joutunut ahtaalle asioitesi kanssa.Tämä ote sinussa on pikkuhilaa hellitämässä.Sinun olisi syytä kääntyä mieshenkilön puoleen joka voi auttaa sinua.Hän on isäntämäinen ihminen jos tunnistat hänet.Kuka tämä nuorempi mieshenkilö on?Näkyy tulevaisuudessa että tulet olemaan iloisempi ja valoisampi ihminen ja ihmissuhteet kukoistavat.Etene harkiten asioitesi suhteen äkkinäisiä päätöksiä ei saa tehdä.Sinulle on tulossa ihmissuhde joka johtaa pysyvään sitoutumiseen elämässäsi.Suunan muutos on paikallaan työ asioissa sillä tavalla tulet menestymään ja raha huolet pikku hljaa helpottuu.Älä anna tippaakaan periksi kun menet päämäärää kohti.Zonette
- Alkuperäinenap
Töissä ollut todella vaikeaa, en kestä sellaista ilmapiiriä. Työ sinänsä haastavaa ja mukavaa. Ilmapiirin ja terveyteni vuoksi jätän työn. En ole varma ketä isäntätyylistä miestä tarkoitat. Enkä tiedä nuorempia miehiä kuin sukulaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195467
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432861
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582029- 431877
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723