Mistä Lapinlahti tunnetaan?

EnsioPutkinen

Kertokaa mistä Lapinlahti tunnetaan. Kokosin itse Lapinlahdesta kertovia asioita tämän palstan keskusteluista. Lista näyttää seuraavalta:
Sukevalainen
Serkku
Johannes koskinen
Pihla keto huovinen
Ville mykkänen
Iisalmen poliisi
Ala-arvoinen tutkinta
Raja-aita
Hovioikeus
Syyttäjä
Itseään kunnioittava ihminen
Komissaari
Murha
Murhanyritys
Tappo
Tapon yritys
Itä suomen hovioikeus

Mitä muita asioita sinulle tulee mieleen Lapinlahdesta? Kerro!

127

5961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapinlahtelainen

Miksi haukutte kotikuntaanne? Täällä on moni asia paremmin, kuin muissa pikkukunnissa! Lapinlahdellakin on vikansa, mut muutaman ääliön tekemiset ei koko kuntaa pilaa. Lapinlahti on erittäin hyvä paikka asua!

• sannisairaanhoitaja

samaa mieltä, mutta ne ääliöt ovat kovin vaikutusvaltaisista perheistä, joten niiden suojelu joka portaassa on osaa paikallisista käynyt kyllästyttään, syyllistetään tahallisesti syyttömiä näiden "kultalusikkaääliöiden" tempauksien takia rumasti valehtelemalla???
        terveyskeskuksessa näitä ääliö ällöjä, jotka osaa varmasti kyynärpäätekniikallaan pitää puolensa joka portaassa.
        ääntä lähtee ja tyhjä pää humisee kauas käyvällä vastaan kävellessä.
        ruskeakielisyys on näiden muutamien "ihmisten" suurin "voimavara".
        pitääkö heitä vain edelleen sietää vai joko saa kumauttaa??
        muutama mätä omena pilaa koko työympäristön: haisee ja kuuluu pitkälle tk:n ulkopuoleelekin!

• SiskoTerttuHelena

Ei kukaan "hauku" koko Lapinlahtea, mutta näyttää siellä olevan muitakin kipupisteitä kuin ne joita minä luettelin. Lapinlahti on hyvä paikka asua kaikille, mutta virkavallan täytyy olla totuutta puolustamassa eikä sitä vastaan!! Virkavalta on pantu pahaatekeville peloitukseksi ja hyvää tekeville kiitokseksi!
        Vuosia olen lukenut noista vihaperheistä.... onko kaikki vain panettelua ja kateutta, kun he ovat elämässään menestyneitä ja rikkaita!
        Meillä oli yksi vihaperhe naapurina....elämä oli rahallisesti turvattua, mutta kun ei osanneet elää ja lopulta teki henkirikoksen!

• pahoinpitelyjä-uhkailua

kyllä nämä vihaperheet ovat kyntensä useasti näyttäneet ja ilkeydellään itseään puolustaneet, vääryytensä muilla maksattaneet
        voi, niin totta ovat näin meneteleet. inhoni on kuvaamaton heidän kaltaisilleen

• SiskoTerttuHelena
        pahoinpitelyjä-uhkailua kirjoitti:

kyllä nämä vihaperheet ovat kyntensä useasti näyttäneet ja ilkeydellään itseään puolustaneet, vääryytensä muilla maksattaneet
        voi, niin totta ovat näin meneteleet. inhoni on kuvaamaton heidän kaltaisilleen

No niin siinä se tuli....miksi virkavalta ei toimi?

Tällaisissa maisemissa ja puhtaan luonnon keskellä luulisi olevan mukavaa olla ja elää. Ei ole tsunaameja eikä maanjäristyksiä. Eräs afgaani istui kerran tuntikaupalla metsässä ja sanoi, että hän ei lähde täältä minnekään....missään ei ole tällaista rauhaa!

https://yle.fi/uutiset/3-9818150

• Anonyymi
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

No niin siinä se tuli....miksi virkavalta ei toimi?

Tällaisissa maisemissa ja puhtaan luonnon keskellä luulisi olevan mukavaa olla ja elää. Ei ole tsunaameja eikä maanjäristyksiä. Eräs afgaani istui kerran tuntikaupalla metsässä ja sanoi, että hän ei lähde täältä minnekään....missään ei ole tällaista rauhaa!

https://yle.fi/uutiset/3-9818150

Paratiisimainen keidas tämä on !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paratiisimainen keidas tämä on !

ja Paratiisiin on löytänyt tiensä iso joukko käärmeitä ja käärmesopankeittäjiä !
        Ammattitaitoisia näissä ilkeydentöissä yli sukupolvien vievänä ketjuna ;D
        Voivat hyvin ja paksusti ?

• Anonyymi

jos ei oo hyvää sanottavaa

• Anonyymi
        sannisairaanhoitaja kirjoitti:

samaa mieltä, mutta ne ääliöt ovat kovin vaikutusvaltaisista perheistä, joten niiden suojelu joka portaassa on osaa paikallisista käynyt kyllästyttään, syyllistetään tahallisesti syyttömiä näiden "kultalusikkaääliöiden" tempauksien takia rumasti valehtelemalla???
        terveyskeskuksessa näitä ääliö ällöjä, jotka osaa varmasti kyynärpäätekniikallaan pitää puolensa joka portaassa.
        muutama mätä omena pilaa koko työympäristön: haisee ja kuuluu pitkälle tk:n ulkopuoleelekin!

Niin oli ennenkin.Tk : ssa suulas akka puuttui sivullisten asioihin ,suureen ääneen,S...o taisi olla etunimeltään,Väisänen oli ehkä sukunimi. Törkeä eukko.

• Anonyymi
        sannisairaanhoitaja kirjoitti:

Kailottihan se sisko väisänen Lapinlahden Tk. ssa isoon ääneen kieltäen keskustelemasta toisia OMISTA ASIOISTAAN, asia ei kuulunut tälle torvelolle yhtään ,muuta niinpähä teki. Kun ei ollut vielä ollut niin tarkkkaa seulaa,kuka pääsee hoitoalalle, niin oli päässyt pujahtamaan alalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kailottihan se sisko väisänen Lapinlahden Tk. ssa isoon ääneen kieltäen keskustelemasta toisia OMISTA ASIOISTAAN, asia ei kuulunut tälle torvelolle yhtään ,muuta niinpähä teki. Kun ei ollut vielä ollut niin tarkkkaa seulaa,kuka pääsee hoitoalalle, niin oli päässyt pujahtamaan alalle.

Tosi vanha juttu. Anna jo olla 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi vanha juttu. Anna jo olla 🤗

Kirjoitan opiksi seuraaville työntekijöille,etteivät samoin toimisi. Ehkä nyt ovat jo paremmin valittuja ja testattuja työhönsä,niin että tällaisia typeryyksiä ei enää tehdä.

• EskoPerttuKaleva

Sen rauhan soisi olevan tällä palstallakin ilman että siskoterttuhelena spämmää samoja kopioituja tekstejään.

• armosukkela

anna STH kirjoittaa----asiaansa purkaa ja hyvä niin. ei tänne rajoituksia kukaan voi laittaa.
        kannattaa muistaa, että lukemaan näitä ei kenenkään ole pakko etsiytyä!!!

pysy pois, jos et totuuksia kestä!

• SiskoTerttuHelena

Asioita on hyvä pitää esillä, ....miksi et samaan "hengenvetoon kieltänyt kirjoittelua vihaperheistä sekä ilmeisesti jonkun homon haukkumista? En kopioi kirjoituksiani, kirjoitan inspiraatiosta!

Kuuntelen tässä uutislähetystä, siinä kerrotaan, että nimenomaan Itä-Suomessa tapahtuu kolareita ja kuolemantapauksia , joissa on takana itsemurha tai sairauskohtaus? Mitkä ovat ne "elementit" joista tämä itsemurhiin päätyminen syntyy?

Mistä johtui sen pikkupojan itsemurha, tässä pari vuotta sitten? Ketkä edesauttoivat tuota lasta päätymään noin onnettomaan ratkaisuun? Kuinka tästä pääsevät yli ne jotka olivat kiusaamassa tuota lasta?

Joku kirjoitti silloin asiasta erittäin kovan ja kyynisen kirjoituksen.....#hän päätti hävittää itsensä#...jotain tähän tyylii hän kirjoitti! Jo stämän kirjoittaja oli joku viranomainen niin se on enemmän kuin pelottavaa!

• eveliina54

Asioita on hyvä pitää esillä, ....miksi et samaan "hengenvetoon kieltänyt kirjoittelua vihaperheistä sekä ilmeisesti jonkun homon haukkumista? En kopioi kirjoituksiani, kirjoitan inspiraatiosta!

Kuuntelen tässä uutislähetystä, siinä kerrotaan, että nimenomaan Itä-Suomessa tapahtuu kolareita ja kuolemantapauksia , joissa on takana itsemurha tai sairauskohtaus? Mitkä ovat ne "elementit" joista tämä itsemurhiin päätyminen syntyy?

Mistä johtui sen pikkupojan itsemurha, tässä pari vuotta sitten? Ketkä edesauttoivat tuota lasta päätymään noin onnettomaan ratkaisuun? Kuinka tästä pääsevät yli ne jotka olivat kiusaamassa tuota lasta?

Joku kirjoitti silloin asiasta erittäin kovan ja kyynisen kirjoituksen.....#hän päätti hävittää itsensä#...jotain tähän tyylii hän kirjoitti! Jo stämän kirjoittaja oli joku viranomainen niin se on enemmän kuin pelottavaa!

Luuletko tänne viranomaisten kirjoittelevan, saatikka lukevan. Kattia kanssa.

• SiskoKerttuHelena

Soittihan resitenttikin luontoradioon, miksei virkamiehet lukisi ja kirjottaisi tänne.

• 56oiva56
        eveliina54 kirjoitti:

viranomaiset ei varmasti lue ei kirjottele tämmöstä palstaa..
        paitsi tutkintapyyntö ja silloin on pakko vilikasta?
        ite etsin tämän vihaperheiden "saastaksi" nimetyn ihmisen tuben ja täytyy
        sanoa, että avasi uusi näkökulma.
        koko homma ilkeiden ihmisten ja poliisin peliä! mielenkkintosta miten parempiosasia suositaan poliisin avulla!
        Miten voikaan poliisi
        hyvä otsikko kanavalle. katsasta mitä on totena valeheltu!?
        outoo porukkaa nämä vihankylväjät mutta jo meni usko heihin.
        valehtelmatta lapinlahti hyvä paikka monelta kannalta asua.
        mitenkä olis asiat kun kaikki olivat rehtejä alun alkaen, kysyn vaan?
        tämmöstä tällä kertoo ollaan yhteyksissä

• turuspekka
        56oiva56 kirjoitti:

viranomaiset ei varmasti lue ei kirjottele tämmöstä palstaa..
        paitsi tutkintapyyntö ja silloin on pakko vilikasta?
        ite etsin tämän vihaperheiden "saastaksi" nimetyn ihmisen tuben ja täytyy
        sanoa, että avasi uusi näkökulma.
        koko homma ilkeiden ihmisten ja poliisin peliä! mielenkkintosta miten parempiosasia suositaan poliisin avulla!
        Miten voikaan poliisi
        hyvä otsikko kanavalle. katsasta mitä on totena valeheltu!?
        outoo porukkaa nämä vihankylväjät mutta jo meni usko heihin.
        valehtelmatta lapinlahti hyvä paikka monelta kannalta asua.
        mitenkä olis asiat kun kaikki olivat rehtejä alun alkaen, kysyn vaan?
        tämmöstä tällä kertoo ollaan yhteyksissä

JASSÅÅÅÅ!!!
        taisi taidenautinto puolitiehen jäädä, kun PAKKORUOTSI on jiänny heikommalle
        elämänkoulua kulkiissa.
        Valehdella ei saa, mutta ei ne V:t dokumenttejakaan oo? Sillä mielellä niitä on katottava.

• SiskoTerttuHelena
        eveliina54 kirjoitti:

Miksi viranomaiset eivät olisi kiinnostuneita työnsä tuloksista? Melkoinen väite ja se on ajatuksia herättävä! Minä aiankin oli aikoineni vastuussa työni tuloksesta! Onko valtion ja kunnan vira suojatyöpaikkoja, joissa saa touhuilla mielensä mukaan vai?

Joku tuolla käyttää hämäyksen vuoksi lähellä minun nimeäni olevaa nimimerkkiä ...minä olen Terttu...enkä Kerttu!Joku ei tykkää että aiheesta kirjoitellaan!

Tämä on nykyaikaa...presidentti Trumpkin kommentoi tapahtumia nopeaan Twitterissä!
        Minä en tiedä vihaperheistä mitään, mutta tunnen yhden joka on ja oli sitä katkeraan loppuunsa asti ja "hulluuttaan" suuresta omasta syystään istuu nyt vankilassa henkirikoksesta!

Miksi tälle "hulluudelle" jota mies teki ei pantu PISTETTÄ viranomaisten taholta, vaan häntä hyyssäättiin juuri viranomaisten taholta! Oli eräs rakennustarkastaja 1995, joka tajusi yhtäkkiä tilanteen, kun hän tuli meitä tapaamaan ja katsoimme rakennusten paikkaa! Hän sanoi, että nyt minä ymmärrän, että tämä on ollut pelkkää kiusantekoa! Hän sanoi, että saunan paikka on tässä. Nyt ilta-aurinko paistaa mukavasti saunan ikkunasta kun kylvette....naapuriin se nyt kyllä estyy! Hän oli vihainen että hänelle oli meistä paneteltu ! Me tapasimme silloin 1. kerran hänet tonttipaikkaa katsottaessa!
        Mitähän tapahtuisi maailmanlaajuisesti, jos kukaan ei valehtelisi mitään yhden päivän aikana!?

• SiskoTerttuHelena

Miksi viranomaiset eivät olisi kiinnostuneita työnsä tuloksista? Melkoinen väite ja se on ajatuksia herättävä! Minä aiankin oli aikoineni vastuussa työni tuloksesta! Onko valtion ja kunnan vira suojatyöpaikkoja, joissa saa touhuilla mielensä mukaan vai?

Joku tuolla käyttää hämäyksen vuoksi lähellä minun nimeäni olevaa nimimerkkiä ...minä olen Terttu...enkä Kerttu!Joku ei tykkää että aiheesta kirjoitellaan!

Tämä on nykyaikaa...presidentti Trumpkin kommentoi tapahtumia nopeaan Twitterissä!
        Minä en tiedä vihaperheistä mitään, mutta tunnen yhden joka on ja oli sitä katkeraan loppuunsa asti ja "hulluuttaan" suuresta omasta syystään istuu nyt vankilassa henkirikoksesta!

Miksi tälle "hulluudelle" jota mies teki ei pantu PISTETTÄ viranomaisten taholta, vaan häntä hyyssäättiin juuri viranomaisten taholta! Oli eräs rakennustarkastaja 1995, joka tajusi yhtäkkiä tilanteen, kun hän tuli meitä tapaamaan ja katsoimme rakennusten paikkaa! Hän sanoi, että nyt minä ymmärrän, että tämä on ollut pelkkää kiusantekoa! Hän sanoi, että saunan paikka on tässä. Nyt ilta-aurinko paistaa mukavasti saunan ikkunasta kun kylvette....naapuriin se nyt kyllä estyy! Hän oli vihainen että hänelle oli meistä paneteltu ! Me tapasimme silloin 1. kerran hänet tonttipaikkaa katsottaessa!
        Mitähän tapahtuisi maailmanlaajuisesti, jos kukaan ei valehtelisi mitään yhden päivän aikana!?

jatkuu...
        oli toinenkin eräs terveystarkastaja, joka hetken kuunneltuaan serkkuni puheita sanoi, sisarenikin oli kuulemassa....nyt käsitän tämä on pelkkää kiusantekoa! Hän oli mies ei Lapinlahdelta ilmeisesti Siilinjärveltä tai sieltä päin!
        Maanmittari tänä vuonna sanoi naapurille, että ei sinulla ole oikeutta ajaa toisen maan kautta tontillesi, hän löysi sen rajapyykin!! Tämäkään ei ollut Lapinlahdelta kotoisin!

Tässäpä se selväjärkisten viranomaisten luettelo tällä kertaa!

Rajapyykkejä tarkisteltaessa on pidetty mitä ilmeisemmin sukukokouksia ja tulos on sen mukaista....yksi kivi viisi kiveä v. 2014.....v. 2017 viisi kiveä on kolme kiveä...eli kivienpyörittely jatkuu edelleen!
        Merkillisiä asioita ilmenee Lapinlahdella kuten viimeksi rajantarkistus tilaisuudessa 25.8.2017
        Kysyin mikäs se serkkuni vaimo olikaan omaa sukuaa...serkkuni sanoi jotain .Sitten selvisi, että serkkuni vaimon veli olikin paikalla ,mutta sukunimi olikin eri ....miksi piti sekin valehdella, jos oltiin oikealla asialla!

• Eveliina54

Twitter on pikkasen (eikä ihan pikkasenkaan) eri juttu kuin suomi24 jossa mitään järkevää kirjoitella. Ota Twitter käyttöösi, voi olla vähän tehokkaampi kanava saada asiansa esille kuin täällä kirjoittamalla. Twitterissä ne viranomaisetkin ovat eikä täällä, kuten olet varmaan aikoja sitten jo huomannut (oletko?) asiasi ei ole edennyt täältä kirjoitustasolta mihinkään pisteeseen.

• SiskoTerttuHelena
        Eveliina54 kirjoitti:

Twitter on pikkasen (eikä ihan pikkasenkaan) eri juttu kuin suomi24 jossa mitään järkevää kirjoitella. Ota Twitter käyttöösi, voi olla vähän tehokkaampi kanava saada asiansa esille kuin täällä kirjoittamalla. Twitterissä ne viranomaisetkin ovat eikä täällä, kuten olet varmaan aikoja sitten jo huomannut (oletko?) asiasi ei ole edennyt täältä kirjoitustasolta mihinkään pisteeseen.

Minä kirjoittelen täälläKIN ihan järkeviä! Miksi Suomi24:llä ei voisi kirjoitella asiaa? Kuka se käskee kirjoittelemaan joutavia, valehtelemaan ja haukkumaan!? Minä olen sama siellä ja täällä!

• luemmejasinuatuemme

Minä kirjoittelen täälläKIN ihan järkeviä! Miksi Suomi24:llä ei voisi kirjoitella asiaa? Kuka se käskee kirjoittelemaan joutavia, valehtelemaan ja haukkumaan!? Minä olen sama siellä ja täällä!

Jatka STH kirjottamista, niin kauan, kun surutyö on tehty ja saat itsellesi mielenrauhan, jonka kanssa voit elämääsi jatkaa tasapainossa.
        Sinulla on kaikki oikeus surusi purkamiseen. Sitä eivät turhan marisijat voi sinulta pois ottaa -- kirjoita ja tee surutyösi loppuun. Niin kauan kuin työ kestää niin kauan saat kirjoittaa.
        Voimia ja rauhaa sinulle hyvä ystävä !

• terapeutti
        luemmejasinuatuemme kirjoitti:

Jatka STH kirjottamista, niin kauan, kun surutyö on tehty ja saat itsellesi mielenrauhan, jonka kanssa voit elämääsi jatkaa tasapainossa.
        Sinulla on kaikki oikeus surusi purkamiseen. Sitä eivät turhan marisijat voi sinulta pois ottaa -- kirjoita ja tee surutyösi loppuun. Niin kauan kuin työ kestää niin kauan saat kirjoittaa.

Epänormaalin pitkä surutyö, pitäiskö hakeutua terapiaan?

• ILAMISTA-APUA-IHANAA
        terapeutti kirjoitti:

TÄMÄ TOIMII sth:N TERAPIANA JA EI MAKSA YHTEISKUNNALLE MITÄÄN ! MAHTAVAA!!!
        AUTETETAAN sth RAITEILLEEN!

• therapheutti
        ILAMISTA-APUA-IHANAA kirjoitti:

Ehkä kannattaisi kuitenkin mennä ammattilaiselle, mehän täällä kirjoittelijat olemme vain maallikoita joten voimme aiheuttaa jopa haittaa hänen paranemisprosessiissaan surusta ja katkeruudesta mennyttä kohtaan.

• SiskoTerttuHelena
        luemmejasinuatuemme kirjoitti:

Mistä surutyöstä puhut? Minä olen kaiken aikaa puhunut Itä-Suomen käräjäoikeuden tuomiosta joka perustuu nimeltä mainitsemani poliisin tekemään ala-arvoiseen tutkimukseen! Siinä
        alku paloja!
        Sinun pitäisi ennemminkin olla huolestunut henkirikoksentekijän tilasta kuten myös hänen vaimonsa tilasta.... ei ole normaalia, että vaimo ampumisen aikaan on lähellä miestään ja puhelee äänellä joka on täysin tyyni ...ei shokissa ei kauhistunut! Huolestu siitä!

• SiskoTerttuHelena
        terapeutti kirjoitti:

Ole hupattamatta!
        Minä en tarvitse ammattiauttajaa vaan ammattinsa osaavan ja ammattiaan arvostavan syyttäjän joka lähtee tutkimaan murhaa ja murhanyritystä!

Murha ei vanhene koskaan ! Lisäksi vaimon osuus on tutkimatta, niin kauan, kun hänen osallisuuttaan tapahtumiin ei ole tutkittu pidän häntä osallisena henkirikokseen ja henkirikoksen yritykseen"

• SiskoTerttuHelena
        therapheutti kirjoitti:

Ehkä kannattaisi kuitenkin mennä ammattilaiselle, mehän täällä kirjoittelijat olemme vain maallikoita joten voimme aiheuttaa jopa haittaa hänen paranemisprosessiissaan surusta ja katkeruudesta mennyttä kohtaan.

terapeutti elää omissa kuvitelmissaan.....mitäs nyt tehdään?

• SiskoTerttuHelena
        ILAMISTA-APUA-IHANAA kirjoitti:

Lukemisen ymmärtäminen on se juttu! Lue kirjoitukseni niin huomaat että huoleni on Itä-Suomen oikeuslaitosken tuomiot jotka perustuivat ala-arvoiseen, ihmisoikeuksia loukkaavaan ja ihmisyyden vastaiseen tutkimukseen! Tämän kaltainen tutkimus maksaa yhteiskunnalle enemmän kuin kuin ymmärtänet!

once more time!

14.1.2016 14:40

mitä siellä on jäänyt tutkimatta ja kenenkä puolelta?

Ei kait siinnä tarviikkaan tutkia kaikkia asioita ristiin, riittää kunhan vain ja ainoastaan tutkii tapahtuneen asian kannalta sen ja vain sen tosi oleellisen, puolelta jolla on nimikkeen mukainen juttu tapahtunut

Eräässä toisessa kirjoituksessa Lapinlahti palstalla poliisi kertoo, että "me vain pläjäytimme asian kokoon!!"

• etsivälöytääkyllä

Ole hupattamatta!
        Minä en tarvitse ammattiauttajaa vaan ammattinsa osaavan ja ammattiaan arvostavan syyttäjän joka lähtee tutkimaan murhaa ja murhanyritystä!

Murha ei vanhene koskaan ! Lisäksi vaimon osuus on tutkimatta, niin kauan, kun hänen osallisuuttaan tapahtumiin ei ole tutkittu pidän häntä osallisena henkirikokseen ja henkirikoksen yritykseen"

Sitä syyttäjää ei valitettavasti täältä löydy, pitäskö sinun etsiä sitä toista kautta??? Vai onko niitä näkynyt täällä???

• SiskoTerttuHelena

Mistä surutyöstä puhut? Minä olen kaiken aikaa puhunut Itä-Suomen käräjäoikeuden tuomiosta joka perustuu nimeltä mainitsemani poliisin tekemään ala-arvoiseen tutkimukseen! Siinä
        alku paloja!
        Sinun pitäisi ennemminkin olla huolestunut henkirikoksentekijän tilasta kuten myös hänen vaimonsa tilasta.... ei ole normaalia, että vaimo ampumisen aikaan on lähellä miestään ja puhelee äänellä joka on täysin tyyni ...ei shokissa ei kauhistunut! Huolestu siitä!

Eipä tullut vastauksia eikä kommentteja vastapuolen eli tappajan ja vaimonsa surutyön edistymiseen! Ensinnäkin pitäisi tunnusta itselleen ja muille, että teki hirvittävän rikoksen, kun otti toiselta hengen...jos tätä ei hänelle tehdä SELVÄKSI tuomionlaadussa ei vankilassa eikä missään mies on "tuuliajolla" !Ei mikään muu kuin totuus voi saada häntä "raiteilleen"!

• Anonyymi
        SiskoKerttuHelena kirjoitti:

Soittihan resitenttikin luontoradioon, miksei virkamiehet lukisi ja kirjottaisi tänne.

näitä palstoja palkattiin oikein erityisiä lukijoita
        niin että

• Anonyymi

Kiuruvedellä ovat osanneet kiusaamisen jo v.1969 alkaen. Helvetillisen paskat,vaikka mitään ihmisyyttä olevat pojat ,nyt jo tietenkin aikuisia ,Arto,Rauno ja Jari. Pahuus ei lopu maan päältä koskaan,jos ei sterilisoida tai panna muurien taa iäksi ilman lomaoikeutta näitä ,kaikissa kunnissa. Sillä he kasvattavat ja periytyvät pahuutensa lapsilleen. Lapinlahdella olisi saatettava edesvastuuseen nämä pojan tähän ratkaisuun saattaneet,olivat he ketä tahansa .

• Anonyymi
        terapeutti kirjoitti:

Sinä olet niitä tyyppejä jotka toistattavat historian vähemmän mukavaa osaa heti uudestaan ja uudestaan pillerinpyörityksin jos ihmiset ei muista sitä. kyllä leskehalako asiat aivan ykkösaiheita on.

• Anonyymi

Viiveettä paras.

• IlmanOmaatuntoaEläjät

Kuka ihme tämä "saasta" on ja miksi tuollainen nimittely ketään kohtaan.
      Vihaperheetkö jälleen asialla. Miksi ette jo luovu katkeruudestanne! Ihmettelen syvästi!

• tammiharjultakin.tuulee

Siis että mikä "saasta"?

• SiskoTerttuHelena
        tammiharjultakin.tuulee kirjoitti:

Siis että mikä "saasta"?

No on tästä se hyöty, että voitte jättää maahanmuuttajat rauhaan! Teillä on tappajia omastakin takaa, eli ota ensin malka omasta silmästäsi Ylä-Savo eli tutkikaa henkirikos uudelleen Villen Mykkäsen alkuperäisen tutkimuksen perusteella!!

Porin poliisi tutki afgaanin tekemää henkirikosta pitkään ja hartaasti....kolusi kaikki mahdolliset paikat missä afgaani kävi päiviä ennen henkirikosta ja sai toteen näytetyksi, että teko oli murha!
        Miksi ei lapinlahtelaisen edellisten eikä edes murhapäivän tapahtumia tutkittu rikosylikonstaapeli Jari Rytkönen?

Ei kait siinnä tarviikkaan tutkia kaikkia asioita ristiin, riittää kunhan vain ja ainoastaan tutkii tapahtuneen asian kannalta sen ja vain sen tosi oleellisen, puolelta jolla on nimikkeen mukainen juttu tapahtunut

Eräässä toisessa kirjoituksessa Lapinlahti palstalla poliisi kertoo, että "me vain pläjäytimme asian kokoon!!"

• koomikkos

sulla on tuo kyselyikä tullu aika vanhana!!!

• perustukka

No on tästä se hyöty, että voitte jättää maahanmuuttajat rauhaan! Teillä on tappajia omastakin takaa, eli ota ensin malka omasta silmästäsi Ylä-Savo eli tutkikaa henkirikos uudelleen Villen Mykkäsen alkuperäisen tutkimuksen perusteella!!

Porin poliisi tutki afgaanin tekemää henkirikosta pitkään ja hartaasti....kolusi kaikki mahdolliset paikat missä afgaani kävi päiviä ennen henkirikosta ja sai toteen näytetyksi, että teko oli murha!
        Miksi ei lapinlahtelaisen edellisten eikä edes murhapäivän tapahtumia tutkittu rikosylikonstaapeli Jari Rytkönen?

Ei taida olla poliisin sanoma "me vain pläjäytimme asian kokoon". Nyt jalat maahan ja järki käteen niinkuin sanonta kuuluu, kiukuttelulle loppu ja asiat hoitamaan muuta kanavaa käyttäen, vai oliko niitä syyttäjiä täällä? Ei taida näkyä.

• tammiharjultakin.tuulee

Kyllä näitä vertailuja on hyvä välillä ottaa esiin.
        Tosiaan afganistanilainen tiesi temput miten oikeuslaitosta huijataan, kertoi liikuttavaa tarinaa kuinka rakastunut oli ja Jumalaankin vetosi.
        Poliisi selvitti mitä ostoksia jeppe oli tehnyt ennen kosiomatkaansa, oli uudet farkut ja taskulanppu ja kieppi köyttäkin. Ehkä se köysiostos oli liikaa, Suomessa ei ole totuttu siihen että jos morsianehdokas kieltäytyy kosinnasta niin sulhanen opettaa nätimpää käytöstä sitomalla morsiamen köydellä. Liian perusteellinen oli sillä kertaa kosiomatkan varusteiden hankinta, meni uskottavuus selityksille.
        Polttaminen sinänsä saattoi olla vahinko, mutta keuhkoistakin löytyi savun jälkiä joten eiköhän palanut tyttö elävänä, niin muistelen.

• SiskoTerttuHelena
        koomikkos kirjoitti:

sulla on tuo kyselyikä tullu aika vanhana!!!

viisvuotiaat eivät vielä joudu kyselmään näin vakavia, silloinhan sitä kysellään loputtomasti.....eikä tällaisia asioita pitäsi joutua kyselmään kenekään koskaan.....ala-aroinen, ihmisoikeuksia polkeva sekä ihmisyyden vastainen henkiriksotutkinta on kuolemanvakava asia!

Jos tutkiva poliisi kyselee..mitä pitää tukia..ei kai sitä kaikkea tarvitse ristiin rastiin tukia....kunhan tutkii sieltä puolelta missä rikos on tapahtunut.....niin viekää tällainen tutkia äkkiä jonnekin muualle...takahuoneeseen kopioimaan!
        Aloittakaa henkiriksotukita uudelleen, koska murha ei vanhene koskaan! Niin kauan kuin vaimon osuutta henkirikokseen ei ole tutkittu pidän häntä osallisen henkirikokseen!

• näppäimettulessa

henkiriksotukita...hmm...aivan uus sana minulle, kerro mitä tarkoittaa ja mielellään juurta jaksain

• SiskoTerttuHelena
        perustukka kirjoitti:

Ei taida olla poliisin sanoma "me vain pläjäytimme asian kokoon". Nyt jalat maahan ja järki käteen niinkuin sanonta kuuluu, kiukuttelulle loppu ja asiat hoitamaan muuta kanavaa käyttäen, vai oliko niitä syyttäjiä täällä? Ei taida näkyä.

Kyllä se pläjäyttäminen oli poliisin sanomaa ja koko tutkimus on niin ala-arvoinen, ettei sitä voi hyväksyä! Kenen muun luulisit kirjoittavan rikostutkinnasta että. "me vain pläjäytimme asian kokoon"?
        Kuinka Iisalmen poliisi voi toimia näin näin...tehkää uusi tutkimus ... ala-arvoinen tutkimus loukkaa ihmisyyttä! Minä otin asianajajan ja tässä sitä nyt ollaan!
        Murha ei vanhene koskaan. Nyt löytyy uusia asioita murhatutkimuksen aloittamiseksi!
        Jos mies ei osaa hommaansa, miksi hänet siirrettiin Villen tilalle tutkimaan henkirikosta?
        Tutkija jätti huomiotta Ville Mykkäsen tutkimuksen! Se jo osoitti että tappaja teeskentelee muistamatonta! Ville Mykkäsen tutkimuksen SIVUUTTAMINEN on tarkoituksellista ja näin saatiin tappaja parempaan asemaan.....poliisi tuki hänen pyrkimyksiään !
        Afgaanin tekemä murha tutkittiin ammattitaidolla, lapinlahtelaisen tekemään henkirikosta ei tutkittu ammattitaidolla!

• SiskoTerttuHelena

Kiitos reippaasta kannanotosta!

• SiskoTerttuHelena
        perustukka kirjoitti:

Jos olet viranomainen, auta minua ja etsi sellainen!

• SiskoTerttuHelena

viisvuotiaat eivät vielä joudu kyselmään näin vakavia, silloinhan sitä kysellään loputtomasti.....eikä tällaisia asioita pitäsi joutua kyselmään kenekään koskaan.....ala-aroinen, ihmisoikeuksia polkeva sekä ihmisyyden vastainen henkiriksotutkinta on kuolemanvakava asia!

Jos tutkiva poliisi kyselee..mitä pitää tukia..ei kai sitä kaikkea tarvitse ristiin rastiin tukia....kunhan tutkii sieltä puolelta missä rikos on tapahtunut.....niin viekää tällainen tutkia äkkiä jonnekin muualle...takahuoneeseen kopioimaan!
        Aloittakaa henkiriksotukita uudelleen, koska murha ei vanhene koskaan! Niin kauan kuin vaimon osuutta henkirikokseen ei ole tutkittu pidän häntä osallisen henkirikokseen!

Minkä ikäinen tämä kyselijä mielestäsi on? Hänelle on tullut kysely-ikä melko vanhana....ei tiedä mitä pitäisi tehdä? Hän löytää miehen ammuttuna verandalla ja pakoon juossutta vaimo on ammuttu selkään!!?Eikä hän tiedä, että kenen valvontakamerat pitäisi tutkia!

NÄIN ALKEELLISTA TUTKIMUSTA EI VOI HYVÄKSYÄ KUKAAN ITSEÄÄN KUNNIOITTAVA IHMINEN!

• SiskoTerttuHelena
        tammiharjultakin.tuulee kirjoitti:

Kyllä näitä vertailuja on hyvä välillä ottaa esiin.
        Tosiaan afganistanilainen tiesi temput miten oikeuslaitosta huijataan, kertoi liikuttavaa tarinaa kuinka rakastunut oli ja Jumalaankin vetosi.
        Poliisi selvitti mitä ostoksia jeppe oli tehnyt ennen kosiomatkaansa, oli uudet farkut ja taskulanppu ja kieppi köyttäkin. Ehkä se köysiostos oli liikaa, Suomessa ei ole totuttu siihen että jos morsianehdokas kieltäytyy kosinnasta niin sulhanen opettaa nätimpää käytöstä sitomalla morsiamen köydellä. Liian perusteellinen oli sillä kertaa kosiomatkan varusteiden hankinta, meni uskottavuus selityksille.
        Polttaminen sinänsä saattoi olla vahinko, mutta keuhkoistakin löytyi savun jälkiä joten eiköhän palanut tyttö elävänä, niin muistelen.

Afgaani tiesi miten huijataan ja poliisi osasi varoa ettei tullut huijatuksi! Miksi Iisalmen poliisi halusi tulla huijatuksi, eikä tutkinut mitään??

• tosikkokooot

No no mikäs nettipoliisi sinä olet, kyllä täällä on oikeus olla kenen haluaa eikä huumorikaan tällä palstalla välillä pahotteeksi olisi näiden murha, viha ym. juttujen sekaan.

• kielipoliisimuka
        tosikkokooot kirjoitti:

No no mikäs nettipoliisi sinä olet, kyllä täällä on oikeus olla kenen haluaa eikä huumorikaan tällä palstalla välillä pahotteeksi olisi näiden murha, viha ym. juttujen sekaan.

okei, okei! huumorin ymmärtää kaikki, mutta pilkkaamista ja kiusaamista EI tarvitse edes yrittää ymmärtää.
        tuota vihaperhetouhua on harrastettu täällä katkerin seuraamuksin----kuolleet eivät herää vaikka sinä pilkkaisit jälkeen jääneitä irvokkuudessasi kuinka tiuhaan tahansa.
        Suru ei kuole pilkkasi kautta.

• kallorumpu
        kielipoliisimuka kirjoitti:

okei, okei! huumorin ymmärtää kaikki, mutta pilkkaamista ja kiusaamista EI tarvitse edes yrittää ymmärtää.
        tuota vihaperhetouhua on harrastettu täällä katkerin seuraamuksin----kuolleet eivät herää vaikka sinä pilkkaisit jälkeen jääneitä irvokkuudessasi kuinka tiuhaan tahansa.

"Saasta" = "vihaperhetouhu".
        Siinä kaksi sanaa jotka ylläpitävät tätä keissiä.
        Kyllä sen ymmärtää että anteeksianto on valovuosien takana.

• katkeruus-sairaus
        kallorumpu kirjoitti:

perheetön ihminen minun tietääkseni, mistä hupajat?
        kukaan ei ole kartallasi.
        luovuta jo katkeruudestasi "saasta" on kuollut kirjain tässä keississä.
        miksi sinä kannat vihaasi, siirrät sen muille?

• hoitoonohjaustasullevaan
        kallorumpu kirjoitti:

wtf, wtf,wtf mikä "VIHAPERHETOUHU" ??? ;D ;D ;D
        ja korvienväli huuhteluun........

• kallorumpu
        hoitoonohjaustasullevaan kirjoitti:

wtf, wtf,wtf mikä "VIHAPERHETOUHU" ??? ;D ;D ;D
        ja korvienväli huuhteluun........

Siis vihaperhetouhu?
        Ja Lapinlahdeltako?
        Nyt minun korvienvälihuuhtelu ei toimi, sieltä nousee vain ihan ikioman perheen juttuja ja ainoa toteamus jonka tunnista järjen ääneksi on toteamus että Lapinlahti ei ole Lapissa.
        Aloittakaa ihan alusta jos kallorumpu on ongelma. Yhtymäkohtia ei löydy enkä ole perheetön.
        Miksi siirrän vihaa muille, kysyt. Niinkö teen, sittenhän nettiväittely toimii juuri niinkuin se aina toimii.
        Ja kiitos hoitoonohjauksesta, yritän nyt viisastua.

• hetimaneesissaprkl
        kallorumpu kirjoitti:

Siis vihaperhetouhu?
        Ja Lapinlahdeltako?
        Nyt minun korvienvälihuuhtelu ei toimi, sieltä nousee vain ihan ikioman perheen juttuja ja ainoa toteamus jonka tunnista järjen ääneksi on toteamus että Lapinlahti ei ole Lapissa.
        Aloittakaa ihan alusta jos kallorumpu on ongelma. Yhtymäkohtia ei löydy enkä ole perheetön.
        Miksi siirrän vihaa muille, kysyt. Niinkö teen, sittenhän nettiväittely toimii juuri niinkuin se aina toimii.
        Ja kiitos hoitoonohjauksesta, yritän nyt viisastua.

Tsiiiisusus prkele ; )
        sun käämis palo kerrralla ja kone tilttas ikihyviksi moisista kommenteista.
        Perheväkivaltaa vaan sulleki ja palijo!
        muutappa inariin niin pääset lappiin?

• SiskoTerttuHelena
        kielipoliisimuka kirjoitti:

Pelottavaa on se, että kun murhasta sekä yrityksestä murhata minutkin(hänet tuomittiin taposta)oli kulunut kolmisen vuotta, vastapuolen klaani alkoi väheksymään tekoaan, sanoen mitä tuosta vanhasta asiasta enää kirjoittelet?! Se on pelottavaa, että ihminen ei osaa edes katua, vaan puolustelee hirmutekojaan avoimesti!
        Hyvin pian joku kirjoitti, että nyt loppuu leskeily...ota ukko! Ja mitä ilmeisemmin hän itse oli ottanut ukon! Akat ottaa ukkoja, minä en ole akka!

Olen kritisoinut henkirikostutkintaa ja sen etenemistä tukijan vaihdoksineen ja siinä yhteydessä rikosnimikkeen muuttamista murhasta ja murhayrityksestä tapoksi ja tappoyritykseksi!
        Rikosnimikkeen muutos on tehty vastoin kaikkia tosiasioita mitä henkirikospäivänä tapahtui! Tutkija oli ILMISELVÄSTI ohjelmoitu tutkimaan tyhmästi ja välinpitämättömästi MURHAA JA MURHANYRITYSTÄ, jollaisena henkiriksotukinnan aloitti vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen!

Ville Mykkäsen kaltaiset miehet on saatava ETURIVIIN nimityksiä jaettaessa...Villellä on poliisin logot paitsi pusakassa, niin mutta myös sisimmässään! Hän ei suostunut rikosnimikkeen muutokseen ja siksi hän sai mennä!

Tutkija sanoo "huolettomaan" tyyliinsä , minä aloin vain tutkimaan sitä rikosnimikettä mikä minulle annettiin!! Kuka antoi uuden rikosnimikkeen? Millä perusteella vanhemman konstaapeli Ville Mykkäsen tutkimus "hyllytettiin"!? Miksi tutkimusta jatkamaan siirretty vanhempi rikoskonstaapeli Jari Rytkönen ei käyttänyt Villen saamaa tieto hyväkseen, vaan hautasi sen muun totuuden kanssa kuulustelupöytäkirjan liitteeksi? Tässä kohtaa on koira haudattuna!

Kun vaimo kertoo poliisille tulleensa erittäin ahdistuneeksi juuri kesällä 2013, niin se on otettava vakavasti! Asiaa ei saa eikä voi sivuttaa, kuten nyt on tehty! Olimme silloin jo toistamiseen vaatineet, että rikosylikomisaari Juha Makkonen aloittaisi tutkinnan riistakameroiden kuvista! Miksi näinkin korkea-arvoinen mies tulisi tutkimaan "pientä" näpistystä? Pyysin häntä koska hän tuli luoksemme kesällä 2012 kysymään,"mistä johtuu se suhteeton viha teitä kohtaan?"
        Rikosylikomisaari kertoi, ettei olis jäävi tutkimaan klapikuvia! Uskon nyt kuitenkin, että hän oli jäävi eikä siksi koskaan tutkinut kuvia! Lopulta mieheni kuoleman jälkeen hän vaati heti tietokoneen hallintaansa ja tuhosi kaikki kuvat! Sukulainen hän on!
        Kuviin jäivä naapurin vaimo ja aikuisen tyttärensä. Vaimo nakkeli klapeja koriinsa! Teko on vähäinen, toisaalta halkoja (isoja 1,5 m ) hävi 20m3! Saunan päädystä hävisi myös klapeja koko seinän leveydeltä! Tästä ei ole kuvaa!
        Vaimo kertoo, että hän ei saanut enää nukutuksikaan yöllä, kun oli niin ahdistunut! Hän kertoo, että hänen miehensä huomasi sen!
        Tämä on murhan ja murhanyrityksen syy! Asia paisui jättiläiseksi heidän mielessään koska sitä ei tutkittu silloin heti. kun sitä pyysimme v. 2012!
        Jos vaimo silloin jo ahdistui siitä pelosta, että jää kiinni mahdollisesta klapivarkaudesta....millaiset hänen tuntemuksensa ovat nyt? Hänen osuutensa henkirikokseen ja henkirikoksen yritykseen on tutkittava!
        Joku mitä ilmeisemmin virkavallan edustaja vaatii minua lopettamaan kiukuttelu.....tämä ei ole kiukuttelua vaan totisinta totta joka sana!

• kallorumpu
        hetimaneesissaprkl kirjoitti:

Tsiiiisusus prkele ; )

Tämä aivopieru sietäisi tutkia perusteellisesti, löytyykö tuon kiukun takaa koira haudattuna?

• tikustaasiaa

Pelottavaa on se, että kun murhasta sekä yrityksestä murhata minutkin(hänet tuomittiin taposta)oli kulunut kolmisen vuotta, vastapuolen klaani alkoi väheksymään tekoaan, sanoen mitä tuosta vanhasta asiasta enää kirjoittelet?! Se on pelottavaa, että ihminen ei osaa edes katua, vaan puolustelee hirmutekojaan avoimesti!
        Hyvin pian joku kirjoitti, että nyt loppuu leskeily...ota ukko! Ja mitä ilmeisemmin hän itse oli ottanut ukon! Akat ottaa ukkoja, minä en ole akka!

Olen kritisoinut henkirikostutkintaa ja sen etenemistä tukijan vaihdoksineen ja siinä yhteydessä rikosnimikkeen muuttamista murhasta ja murhayrityksestä tapoksi ja tappoyritykseksi!
        Rikosnimikkeen muutos on tehty vastoin kaikkia tosiasioita mitä henkirikospäivänä tapahtui! Tutkija oli ILMISELVÄSTI ohjelmoitu tutkimaan tyhmästi ja välinpitämättömästi MURHAA JA MURHANYRITYSTÄ, jollaisena henkiriksotukinnan aloitti vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen!

Ville Mykkäsen kaltaiset miehet on saatava ETURIVIIN nimityksiä jaettaessa...Villellä on poliisin logot paitsi pusakassa, niin mutta myös sisimmässään! Hän ei suostunut rikosnimikkeen muutokseen ja siksi hän sai mennä!

Tutkija sanoo "huolettomaan" tyyliinsä , minä aloin vain tutkimaan sitä rikosnimikettä mikä minulle annettiin!! Kuka antoi uuden rikosnimikkeen? Millä perusteella vanhemman konstaapeli Ville Mykkäsen tutkimus "hyllytettiin"!? Miksi tutkimusta jatkamaan siirretty vanhempi rikoskonstaapeli Jari Rytkönen ei käyttänyt Villen saamaa tieto hyväkseen, vaan hautasi sen muun totuuden kanssa kuulustelupöytäkirjan liitteeksi? Tässä kohtaa on koira haudattuna!

Kun vaimo kertoo poliisille tulleensa erittäin ahdistuneeksi juuri kesällä 2013, niin se on otettava vakavasti! Asiaa ei saa eikä voi sivuttaa, kuten nyt on tehty! Olimme silloin jo toistamiseen vaatineet, että rikosylikomisaari Juha Makkonen aloittaisi tutkinnan riistakameroiden kuvista! Miksi näinkin korkea-arvoinen mies tulisi tutkimaan "pientä" näpistystä? Pyysin häntä koska hän tuli luoksemme kesällä 2012 kysymään,"mistä johtuu se suhteeton viha teitä kohtaan?"
        Rikosylikomisaari kertoi, ettei olis jäävi tutkimaan klapikuvia! Uskon nyt kuitenkin, että hän oli jäävi eikä siksi koskaan tutkinut kuvia! Lopulta mieheni kuoleman jälkeen hän vaati heti tietokoneen hallintaansa ja tuhosi kaikki kuvat! Sukulainen hän on!
        Kuviin jäivä naapurin vaimo ja aikuisen tyttärensä. Vaimo nakkeli klapeja koriinsa! Teko on vähäinen, toisaalta halkoja (isoja 1,5 m ) hävi 20m3! Saunan päädystä hävisi myös klapeja koko seinän leveydeltä! Tästä ei ole kuvaa!
        Vaimo kertoo, että hän ei saanut enää nukutuksikaan yöllä, kun oli niin ahdistunut! Hän kertoo, että hänen miehensä huomasi sen!
        Tämä on murhan ja murhanyrityksen syy! Asia paisui jättiläiseksi heidän mielessään koska sitä ei tutkittu silloin heti. kun sitä pyysimme v. 2012!
        Jos vaimo silloin jo ahdistui siitä pelosta, että jää kiinni mahdollisesta klapivarkaudesta....millaiset hänen tuntemuksensa ovat nyt? Hänen osuutensa henkirikokseen ja henkirikoksen yritykseen on tutkittava!
        Joku mitä ilmeisemmin virkavallan edustaja vaatii minua lopettamaan kiukuttelu.....tämä ei ole kiukuttelua vaan totisinta totta joka sana!

Sekin on itse asiassa pelottavaa (tai hyvinkin hälyyttävää) että ihminen on jäänyt vuosikausiksi katkeruuden valtaan ja haukkuu viranomaiset ja sukulaistensa tekemiset ja tekemättä jättämiset täällä eikä voi sulattaa oikeuslaitoksen päätöstä ja kuvittelee täältä saavansa asiaan jotenkin apua.

• Jalkapatikkala
        tikustaasiaa kirjoitti:

Sekin on itse asiassa pelottavaa (tai hyvinkin hälyyttävää) että ihminen on jäänyt vuosikausiksi katkeruuden valtaan ja haukkuu viranomaiset ja sukulaistensa tekemiset ja tekemättä jättämiset täällä eikä voi sulattaa oikeuslaitoksen päätöstä ja kuvittelee täältä saavansa asiaan jotenkin apua.

Suku on pahin👿👿👿👿👿👹😈👺
        Ja sitä rataa...onko suku paikallinen ja laaja 😆😆😆😆😆😆😆😆😆

• SiskoTerttuHelena
        tikustaasiaa kirjoitti:

Ei ole pelottavaa vaatia oikeutta ja pyrkiä keskutelemaan paikkakuntalaisten kanssa asiasta joka koskettaa heidän asuinseutuaan pahalla tavalla! Sinä puhut katkeruudesta, minä en ole sitä, mutta serkkuni ja vaimonsa olivat katkeria ja nyt on tapahtunut se pahin! Oikeuslaitoksen on tutkittava tapaus uudelleen ja myös vaimon osuus on tarkkaan syynättävä! ! Murha ja murhayritys eivät vanhene koskaan !
        Minusta se on pelottavaa, että jo parin vuoden päästä (mielestäni) murhasta ja murhanyrityksestä heidän klaaninsa sanovat asian vanhentuneen! Heillä on vielä surutyö edessään....mies on vankilassa ja kun sieltä tulee ulos....miten hän pystyy elämään talossa josta lähti aseen kanssa tappamaan naapurinsa!

• SiskoTerttuHelena
        tikustaasiaa kirjoitti:

Luet jotenkin kierosti kirjoituksiani...en ole haukkunut ketään olen vakavasti kritisoinut niitä poliiseja jotka hoitivat rikostutkinnan ala-arvoisesti! Tästä ei voi eikä saa vaieta! Olen myös maininnut nimeltä heitä jotka hoitivat pestinsä hyvin. Heitäkin on ollut monta varsinkin kunnan virkamiehissä!
        Serkkuni (äidinpuolelta) teki hirmuteon, ja poliisi puolsi häntä tekemällä holtittoman ja edesvastuuttoman henkirikostutkinnan! Sitä saakin arvostella ja suorastaan haukkua! Näin ei Suomessa saa tapahtua!
        Mitä hyvää minä voisin serkustani sanoa? Kiusasi vuodesta 1994 saakka ..se on typerää ja ala-mittaisten ihmisten touhua!
        On minulla muitakin serkkuja eivätkä he varmasti naapuriaan kiusaisi eikä tappaisi! Haluatte ettei asiasta kirjoitettaisi, mutta kun vääryys koskettaa koko seutua! Tekemänne vääryydet kaivavat sisinnässänen joka tapauksessa.

• kallorumpu
        hetimaneesissaprkl kirjoitti:

Tsiiiisusus prkele ; )

Miten sinä noin kiivastuit lyhyestä kommentistani, jossa asiaakin oli ainakin siteeksi?
        Minulle Lapinlahtikin on riittävän lähellä Lappia.
        Ota huomioon että tänäänkin täytyy seurata julkistakin keskustelua. Miten tuomiokapituli suhtautuu homojen vihkimispappiin Sadinmaahan?
        Kiinnostaako aihe? Kiinnostaako edes Siskoterttuhelenaa?
        Riittääkö ihmiselle valitsemiensa aiheiden pähkäily vai onko otettava huomioon myös se ympäristö jossa elämme?

• SiskoTerttuHelena
        kallorumpu kirjoitti:

Miten sinä noin kiivastuit lyhyestä kommentistani, jossa asiaakin oli ainakin siteeksi?
        Minulle Lapinlahtikin on riittävän lähellä Lappia.
        Ota huomioon että tänäänkin täytyy seurata julkistakin keskustelua. Miten tuomiokapituli suhtautuu homojen vihkimispappiin Sadinmaahan?
        Kiinnostaako aihe? Kiinnostaako edes Siskoterttuhelenaa?
        Riittääkö ihmiselle valitsemiensa aiheiden pähkäily vai onko otettava huomioon myös se ympäristö jossa elämme?

Sadinmaa on pappi joka vastustaa kirkon käsikirjaa eli Raamattua! Mielestäni Sadinmaan ja kaltaistensa pitäisi ottaa huomioon myös se ympäristö jossa elävät! Hämmästyttää kuinka Raamatun profetiat toteutuvat....porttokirkkoa hahmotellaan nyt! Hirmuinen sana, mutta sitä Raamattu käyttää kun ihmismielipiteet sekoitetaan Jumalan sanaan!
        Joka istuu jalkapuussa saadakseen itselleen kunniaa....se ei innosta!

• kallorumpu

Sadinmaa on pappi joka vastustaa kirkon käsikirjaa eli Raamattua! Mielestäni Sadinmaan ja kaltaistensa pitäisi ottaa huomioon myös se ympäristö jossa elävät! Hämmästyttää kuinka Raamatun profetiat toteutuvat....porttokirkkoa hahmotellaan nyt! Hirmuinen sana, mutta sitä Raamattu käyttää kun ihmismielipiteet sekoitetaan Jumalan sanaan!
        Joka istuu jalkapuussa saadakseen itselleen kunniaa....se ei innosta!

Kiitos vastauksestasi, SiskoTerttu Helena. Ankara moite tuli, saapa nähdä alkaako Sadinmaa räyhäämään hallinto-oikeudessa, kuten uhkasi.

• SiskoTerttuHelena
        kallorumpu kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi, SiskoTerttu Helena. Ankara moite tuli, saapa nähdä alkaako Sadinmaa räyhäämään hallinto-oikeudessa, kuten uhkasi.

Tottakai näin tapahtuu, koska hän haluaa oman nimensä tunnetuksi! "Sillä he rakastivat ihmiskunniaan enemmän kuin Jumalan kunniaa" Joh 12

• eilinentänäänhuominen

Luet jotenkin kierosti kirjoituksiani...en ole haukkunut ketään olen vakavasti kritisoinut niitä poliiseja jotka hoitivat rikostutkinnan ala-arvoisesti! Tästä ei voi eikä saa vaieta! Olen myös maininnut nimeltä heitä jotka hoitivat pestinsä hyvin. Heitäkin on ollut monta varsinkin kunnan virkamiehissä!
        Serkkuni (äidinpuolelta) teki hirmuteon, ja poliisi puolsi häntä tekemällä holtittoman ja edesvastuuttoman henkirikostutkinnan! Sitä saakin arvostella ja suorastaan haukkua! Näin ei Suomessa saa tapahtua!
        Mitä hyvää minä voisin serkustani sanoa? Kiusasi vuodesta 1994 saakka ..se on typerää ja ala-mittaisten ihmisten touhua!
        On minulla muitakin serkkuja eivätkä he varmasti naapuriaan kiusaisi eikä tappaisi! Haluatte ettei asiasta kirjoitettaisi, mutta kun vääryys koskettaa koko seutua! Tekemänne vääryydet kaivavat sisinnässänen joka tapauksessa.

Vääryys taitaa koskettaa vain sinua, kylällä ei tapahtuneesta puhua halaistua sanaa, mennyttä mikä mennyttä, unholaan jäänyt tapahtuma jo kyläläisiltä, kannattaisi sinunkin jo vai onko asiasi muka edistynyt vuosikausien kirjoittelun tuloksena, kerrohan.

• kauheeta-kauheeta
        eilinentänäänhuominen kirjoitti:

Vääryys taitaa koskettaa vain sinua, kylällä ei tapahtuneesta puhua halaistua sanaa, mennyttä mikä mennyttä, unholaan jäänyt tapahtuma jo kyläläisiltä, kannattaisi sinunkin jo vai onko asiasi muka edistynyt vuosikausien kirjoittelun tuloksena, kerrohan.

älä valehtele kyllä kylällä tästä murhastakin puhutaan tuon tuostakin

• SiskoTerttuHelena
        kauheeta-kauheeta kirjoitti:

Hyvä että puhutaan ja paha saa vielä palkkansa! Tappajan klaani vain yrittää unohtaa kuitenkaan siinä koskaan onnistumatta! Olette jo 70-kymppisiä ja yhä pitää vain unohtaa!

• laituska

kuka puhuu kuka ei......vanhat horiskot jauhaa kun ei muuta enää muista....

• SiskoTerttuHelena

Kirjoitukseni nimimerkille "itsekeskeisyys" poistetaan aina sopimattomana! Sopimattomalta toimintaa se onkin! Tässä taas kerrana kauanko se täällä kertaa pysyy!? Ensimmäinen kerta siis
        klo 11:14!

SiskoTerttuHelena
        14.9.2017 11:14
        itsekeskeisyys kirjoitti:
        Tässä mittään kukkaan puolla vaan nyt asia koskee vjärvellä tapahtunutta, yritäs nyt itsekäs ihminen ymmärtää äläkä käännä juttua sinun tapahtumiis
        Näytä lisää

Ehdottomasti poliisien touhuista pitää alkaa puhumaan ja ÄÄNEKKÄÄSTI! Sanot minua itsekkääksi silloin kaikkien pitäisi olla "itsekkäitä" ! Nyt on "käry käynyt" joten en VARMASTI luota poliisiin! Mieheni henkirikostutkinta 24.8.2013 Lapinlahdella oli huuhaata täyttä vääryyttä!!

Eräs tarina! Ajelin aamulla reipasta vauhtia töihin. Sain huomattavan sakon ylinopeudesta. Minun oli pakko viedä eräs asia työpaikalleni...siis ihan pakko...jonka jälkeen olisi tullut takaisin viemään äitiäni sairaalaan!Kerroin että äitini oli aamulla hyvin sairas...selkään koski ja pissat menivät alle eikä päässyt ylös sängystä. Sain sakot ja maksoin eikä siitä valiteta!
        Seuraavaksi johtaja kertoo, että poliisi oli pysäyttänyt koska hän ajoi ylinopeutta....hän ei saanut sakkoja...kättä lippaan vaan ja poliisi oli sanonut, että nyt täytyy kaasujalkaa varoa, kun on mersu alla!
        Toinen esimerkki!
        Kiinteistövälittäjä kertoi, ajelleensa ylinopeutta, koska oli kiire asuntonäytölle! Hän sanoi huomanneensa poliisiauton valojen vilkkuvan, mutta lisäsi vaan vauhtia! Hän oli juuri nostelemassa kylttejä asunnon edessä, kun poliisi tuli paikalle! Miksi että pysähtynyt ...ajoitte ylinopeutta jne. Kiinteistövälittäjä kertoo, että oli kiire asuntonäytölle ja kun oli myöhässä niin hän joutui ajamaan ylinopeutta! Kiinteistövälittäjä ei saanut sakkoja!

Kolmas TÖRKEÄ esimerkki poliisin harjoittamasta mielivallasta!

Mies oli jättänyt avaimen autoon ja yritti saada auton oven auki rautalangalla! Tämä tapahtui kerrostalomme edessä olevalla parkkialueella. Joku ohikulkija soitti poliisille, että nyt varmaan tumma mies on autoa varastamassa. Tähän asti kaikki ok!
        Moottoripyöräpoliisi tuli paikalle. Hän tiedusteli, että mitä touhuat? Mies kertoi, että avaimet on auton sisällä jne. Poliisi pyytää ajokortin , mutta jatkaa silti UHKAILUAAN ja käskee tumman miehen menemään mahalleen maahan eteensä!

Minä ja anoppini huudamme parvekkelta, että mies on tuttu...auto on hänen..jätä mies rauhaan!Poliis ei ole kuulevinaankaan, vaan jatkaa uhkaavaa käytöstään. Mieheni juoksee paikalle ja sanoo, että tuntee miehen, hän asuu tässä talossa! Sekään ei auta, eikä sekään että minä ja tyttäreni menemme sanomaan, mies on tuttu ja auto on hänen! Poliisi oli kun huumassa tuijottaessaan tummaa miestä eikä pystynyt murtautumaan kuvitteellisesta maailmastaan todellisuuteen!!Lopuksi paikalle tulee poliisiauto ja asia selviteään...mottoripyöräpoliisi lähtee vaivihkaa paikalta. Sanon, että mikä tuo poliisi oli miehiään..ottakaa selvää , teen valituksen tuosta äskeisestä! Anoppini sanoi, että ihan turhaan valitat ! Kuka ja mikä oli tämä moottoripyöräpoliisi? Kuinka tämän kaltainen mies voi olla poliisi! Hän on vaarallinen rasisti...ei pystnyt kuulemaan eikä reagoimaan mihinkään vaikka neljä ihmistä huusi posket lommollaan, että mies on tuttu!
        Poliisikoulutukseen on haluttu kuulema rikollista ainesta joukkoon , että näin voitaisiin paremmin samaistumaan rikollisen maailmaan!
        Mieheni henkiriksotukimus oli juuri osoitus tästä...hän samaistui tappajan asemaan ja suosi tutkimuksessaan häntä ja VÄHÄT VÄLITTI TOSIASIALLISISTA TAPAHTUMISTA! Vätystelyä parhamillaan ja pahimmillaan!

Mielestäni naiset voisivat nyt jo ottaa oman "roolinsa" ...Deborat esiin nyt...Raamattu kertoo, että kun Israelista ei löytynyt yhtään MIESTÄ, Herra valitsi Deboran joka yhdessä Jaaelin kanssa murskasivat pahan!
        "Israel oli johtoa vailla, perät vailla, kunnes sinä, Debora, nousit, sinä, Israelin äiti!

• eipuhetta

Enpä ole kuullut halaistua sanaa vaikka minulla on suuri ystäväpiiri täällä, taitaa juttu kiertää hyvin hyvin pienessä piirissä. Kyllä maailmalla tapahtuu niin paljon että asia on hukkunut jo informaatiotulvaan.

• SiskoTerttuHelena
        laituska kirjoitti:

laitskalla ilmiselvää hermostuneisuutta.....vanhuusko se oli syynä, ettei muistanut miksi oli ladatun aseen kanssa toisen tontille tullut ...koputti nurkkaa mutta ei muistanut niin tehneensä....ei se ollut horinaa vaan röyhkeyttä ja ylimielisyyttä muita ihmisiä kohtaan!Muisti kuitenkin, ettei vaimo ollut mitään sanonut!

• kallorumpu

Laituska ja Sadinmaa ainakaan eivät ole reagoineet kuten SiskoTerttuHelena "ennusti".
        Pitäisikö ns uskovaisenkin ihmisen pidätellä haluaan väärien "ennustamisien " takemisessä. Ja terveisiä PaskaErkille, kyllä se tästäkin kehittyy...

• SiskoTerttuHelena
        kallorumpu kirjoitti:

Laituska ja Sadinmaa ainakaan eivät ole reagoineet kuten SiskoTerttuHelena "ennusti".
        Pitäisikö ns uskovaisenkin ihmisen pidätellä haluaan väärien "ennustamisien " takemisessä. Ja terveisiä PaskaErkille, kyllä se tästäkin kehittyy...

eipä tietenkää valittaneet päätöksestä kun rangaists oli olematon kuten Sadimaa totersi ja sanoi voittaneensa....minä vaan mietin minkä hän väittää voittaneensa voittiko itse JUmalan ?Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala! Sadinmaa polkee sanaa j aluulee voittaneensa!

• Anonyymi

Onko aluesyyttäjä väittänyt poliisia kiusattavan, kuinka se on vaikuttanut "pläjäytksiin" kiuruvesiaikana.

• Anonyymi

978244

• Anonyymi
        tikustaasiaa kirjoitti:

Monikin kansalainen on oikeuksiariistoa paheksuva, tapahtuipa se oikeuksiariisto millätavalla tahansa ja mitäkautta tahansa. taisit osua oikeaanpaikkaan kirjoituksinesi.

• Anonyymi
        eilinentänäänhuominen kirjoitti:

Onko tuo em. Sisko V, terveydenhoitaja? Hyökkäsi sivullisena kimppuuni tk:ssa ja alkoi sättimään kesken toisten keskustelun kovalla äänellä . Ei huomannut malkaa omassa silmässään,mikä hän oli sekaantumaan toisten keskusteluun,aika on yli 10 v., muta muisto on silti kirkas ja inhottava.

• Anonyymi
        kallorumpu kirjoitti:

Onko Sisko ollut hoitajana Tk:ssa? Sukunimi V- alkuinen? Räksytti minulle työssään ja puuttui perheasioihimme suurella äänellä aulassa.

• Anonyymi
        näppäimettulessa kirjoitti:

henkiriksotukita...hmm...aivan uus sana minulle, kerro mitä tarkoittaa ja mielellään juurta jaksain

Henkilön juuriinko tuossa kohdisti ?.

• Anonyymi
        laituska kirjoitti:

Tuossa kirjoituksessasi se jo toisinsanoen huomataan että nuorena on jo hyvä suojautua.

• Anonyymi
        näppäimettulessa kirjoitti:

"juurta jaksain" henkilökohtaiseen syntyperäänhän ei saisi vedota laisinkaan asiaa määritettäessä. Opettele kirjoittamaan sekaannusta ja inflaatiota kiihdyttämättömästi.

• Anonyymi
        laituska kirjoitti:

Näethän mihin kohtaan heidän mieli on pysähtynyt ja miksi ja mikä vei voimavarat muitakin asioita funtsailemisen.

• SiskopuoliTerttuHelena

Perseen suti tuli hyvä tuomenoksista.

• SiskoTerttuHelena

Siis ymmärrys hoi äly älä jätä! Paljon on tontilta puskia ja pensaita kadonnut ....viimeksi tänä kesänä löysin 2,5 m korallikannukkaan takametsästä! Joudut vastuuseen vielä KAIKESTA!

• KAIKKI.on

Siis ymmärrys hoi äly älä jätä! Paljon on tontilta puskia ja pensaita kadonnut ....viimeksi tänä kesänä löysin 2,5 m korallikannukkaan takametsästä! Joudut vastuuseen vielä KAIKESTA!

hyvin paljon, ehkä vähän liian suuri sana.

• SiksoTerttuHelena
        KAIKKI.on kirjoitti:

hyvin paljon, ehkä vähän liian suuri sana.

Toisen tontille ei ole mitään asiaa...!

• Anonyymi

Niin maarosvousta yrittänyt joutui häpeään maitopitäjässäkin. Maanmittarin edessä paljastui maavarkaaksi. Näin saisi käydä kaikille rosvoille ja pahantekijöille,muille varoitukseksi. Myös Lapinlahdella.

• Annikki.Näätä-seivästö

Miten -76 Taunuksen kardaanin saisi irrotettua?

• 12345654321

Kaivelet väärää arkistokaappia.

• Ilpo.larhan.puutarha

Ai, tämä olikin murha-arkisto.

• SiskoTerttuHelena

Jätä sikseen ja osta Chervolett!

• Anonyymi

Jätä sikseen ja osta Chervolett!

Murhia ja tappoja tapahtuu vain alemman luokan perheissä. Näitä et piiriläisiä Lapinlahdella riittää. Turha leikkiä mitään arvokasta rouvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Murhia ja tappoja tapahtuu vain alemman luokan perheissä. Näitä et piiriläisiä Lapinlahdella riittää. Turha leikkiä mitään arvokasta rouvaa.

Siis WT -piiriläisiä ::)

• Anonyymi

Rälläkällä.

• Anonyymi

Kauniit Pällikkään mäkiset maisemat. 225m korkea Kiikkumäki,korkein paikka Lapinlahdella. Rokuan 205m korkea vuori ja Romon ja Kallisenmäki jonona tien 5821 lähellä kohti itää. Ainutlaatuinen 2000 ha:n Tornatorin asumaton salo on myös Pällikkäällä. Vesistö kohti Kuopiota saarineen . Mukavat ihmiset ,puhekavereita löytyy. On kauppoja,harrastuksia,seurakuntia. 5-tie ,hyvässä kunnossa reissata minne lystää.
      Älkää hyvät lapinlahtelaiset morkatko kotiseutuanne! Asuin siellä 18 vuotta ja oli hyvää aikaa.

• Anonyymi

Attasiko liian ito hiivi nyt hanurinpalkeeseen kun soppakauhan varsi taipuu tulosuuntaansa kohti.

• Anonyymi

Olikone siellä aekonaan kesällä aena ne pierun -sm kilipaelut.

• Anonyymi

Mistäkö? No luepa näitä juttuja ja päättele. Kylähulluja sisäsiittoisia latvakakkosia 98% porukasta. Sisuskumissa venttiilin kohta sattunu isällensä hommissa äidin kanssa, valitettava tapaturma. Sitten onkin naitu veljet ja serkut ristiin pystyyn. Siitä on Lapinlahti tehty.

• Anonyymi

murhista

• Anonyymi

Missä ovat ne mukavat lapinlahtelaiset,jotka asuivat siellä vielä vuonna 2007??? Kauheaa tekstiä kirjoitellaan, vihamielistä ja kieroutunutta. Saisi palstanvartija suitsia noita hirveitä juttuja. Käräjille noista joutuisi muualla!!!! Älkää hyvät ihmiset antako mielenne saastua tuollaiseksi , teilläkin on vain yksi ainoa elämä eletttävänä,eläkää se niin ,että siitä on iloa itsellenne ja toisille. Sovussa,anteeksi antaen ja pyytäen.

• Anonyymi

Milloinkas on uusi murha odottevaissa mökkiläisten kesken... ?

Leski ei enää mellasta palstoilla, tässähän ihan jo pelottaa mitä mökillä taas pian alkaa tapahtua...
      Toisaalta jännittävää seurata näitä uskovien touhuja....Ei tällä paikkakunnilla ihan joka päivä murhia tapahdukaan...
      .Ovatkos asianosaiset siellä jo keskenään riitelemässä, olettavasti tekijä on jo päässyt vankilasta mökkeilemään.??

• Anonyymi

Kyllä kohta paukkuuuuuuu 🤣😂

• Anonyymi

Pällikkäällä 2000 ha Tornatorin salo,jossa Rokuan vuori,Romonmäki ja Kallisenmäki. Ja lähellä Kiikkumäki,Lapinlahden korkein paikka. Helvetinkattila lähellä myös. Siellä myös lampi,jonka keskellä on saari.
      Kirkko keskellä kylää on hieno.. Rautatie vie etelään ja pohjoiseen ,uimarantoja on. Ja mukavia ihmisiä paljon jne..Telppäsniityn tapahtumat jne...vesistöt keskustan lähellä. Kunnon tori puuttuu,on vain aukio.

• Anonyymi

Kiikkumäki on 225m korkea,siis Lapinlahden korkein paikka. Näkötorni on myös siellä. Vaaleanpunaisia lumpeita myös on Lapinlahdella eräässä järvessä.

• Anonyymi

Kuoleva kyläpaha. Pian alle 9000 asukkia vaikka Varpaisjärveltä piti saada turvaa ja kasvua. Seuraavaksi liitymmäkin sitten Iisalmeen tahi Kuopioon. Rautavaara toki olisi myös vaihtoehto, joskin varsin huono sellainen.

• Anonyymi

paljon lestadiolaisia

• Anonyymi

Olisipa körttipitäjässäkin. Tunsin aikanaan Iisalmesta lestadiolaisia,olivat kaikki hyviä kunnon ihmisiä naapureilleenkin. Kuului kaunista harmonin soittoa illalla,elämä oli puheen kanssa sopusoinnussa.Saisi olla enemmänkin heitä ja muita uskovia. Myös Helluntai- srk uskovia,he ovat samoin kunnon ihmisiä.

• Anonyymi

Mikäs sinua uskonnossa sillä yleisellätasolla niin kovasti harmittaa minuapa ei mikään.

• Anonyymi

Tässä kun aikaa kuluu, sukupolvet vaihtuvat ja aika pian voi sanoa ettei mistään. FB:n lappariryhmänkin aktiivit on vanhoja mummoja. Ihan ajan kysymys milloin unohtuu kokonaan.

• Anonyymi

Rinnekelit 2015,8 havainto.

• Anonyymi

Vesistöt. Rata . Väisälänmäki. Kiikkumäki, Lapinlahden korkein kohta .Pällikkään salo ja Rokuan vuoret. 5- tie vetää etelään j)a pohjoiseen, seurakunnat. Vaellusreitit. Pääsee minne hyvänsä nopeasti linja-autolla,junalla .

• Anonyymi

Kauniit naiset.

• Anonyymi

Aeka niukasti on akkaa saatavilla nykypäevänä. Varsinkin täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa kuka tai mikä hyvänsä niin säpä sen kerroitkin emmekä me. Muistahhan pysyä pelilaudalla niin viihdymme paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä yksi mies tarvitsekaan kuin yhden. Kun vihkiä pohauttaa ja kunnolla kohtelee,siitä riittää koko iäksi sinulle puolisoa . Etsi etempää,että tulee vierasta verta ja suku jalostuu eikä taannu. Körttipijäjässä on vielä sieviä typyköitä irti ,hae sieltä. Ja kesäjuhlilla myös löytyy nättejä typyköitä. Etkä sinä akkaa voikaan ottaa,kun akkaihmiset ovat naimisissa olevia ,niin että tyydy vain em. tyttöihin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä miesrukka toisen akalla tekisit- ota toki neiti-ihminen. Niin saat koulia mieleiseksesi,eikä ole valmiita pahoja tapoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä akkaa tarvitse saadakaan,hehän ovat naimisissa olevia. Yritä ikätypyköitä, ilman sormuksia olevia,lumota vielä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ihme,kun etsit akkaa. Sellainen on toisen vaimo. Etsi typyköiden joukosta, niin ehkä löydät vaimonkin itsellesi.

• Anonyymi

Valelehtelu julkisesti on osa kunnassa
      Yleistä asukkaista murto osa jakelee
      Ihan muina miehinä valheelista tietoa
      Asiakaista

• Anonyymi

Vaarallinen aihe
      Kun ajattelen asiaa tarkemmin

• Anonyymi

Lapinlahti kautta varpaisjärvi
      Jotkut asiat voivat olla noista ihan
      Tosia paraneltavaa on aika paljon
      Terveisin Hannele Lainekoski

• Anonyymi

Arjasta ja juustoista ...

• Anonyymi

No Sari tietty,kävelijä ministeri nyt.Kaunis paikkakunta Suomessa,hyvä liikkua,urheilla.Reippaat ihmiset,iloiset,juttelee jne.Yhteisö huolehtii muista.Aidosti.Täällä on hyvä kasvattaa lapset.

• Anonyymi

Paskanmarjat. Niin hevetin kateellista porukkaa koko kylä kuhisee et oksat pois!!!!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8199
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2201
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2092
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1708
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1647
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      30
      1217
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1081
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe