Tästä eteenpäin. Pimeä tie, hyvää matkaa. Hyvästi rakas.
Rakas nyt ollaan hiljaa
15
523
Vastaukset
Niin..
kenelle se myös on, kuka tunnistaa..- Uhtuan-raitti
Ei niin mustoa yötä, ettei päiväkulta valgeneisi.
Jos noin on, niin silloin voi kai kuunnella
https://www.youtube.com/watch?v=VzB8xC_CwH8- Pouyhkll
Enkö saa kostaa pahoja puheitasi, huomion hakuisuuttasi minun kautta muilta, turpaan vetämällä. Ei siinä puheita tarvita. Tavattaisiin ihan kahden kesken. Muulloin olen välinpitämättömässä tilassa.
Ei se ole hellyyttävää yks kaks otaksua, että tuollaista voisi jatkaa (muiden kautta huomiohakuisuutta), kuin jostain oletuksen, kimmokseen saanut, joltain tahoilta, että kyllä on kiinnostunut? Lukee väärin.
Toistelee, että voi ihminen olla ystävällinen muille helpommin kun ei ole tunteita muita kohtaan, miksi ystävällisyys sitten toiseen suuntaan olisikin osoitus jostain muusta? Koska odottaa, pelkää itseen kohdistuvan huomion olevan sillä hetkellä jotain muuta, milloin odotettua, väärää, torjuttavissa olevaa, mitä mieleen pälkähtää.
Hämmentävää se on miten asiat nähdään itselle kulloinkin suotuisassa valossa, ja toimivat siltä pohjalta.
Jatkaen mitä uskomattomilla tavoilla.
Lopettaa olisi pitänyt jo aikoja sitten (puhuminen muille, osoitteleminen).
Toivottavasti onni paremmin aukenee toisaalla.- uyuyuyuiiJust
Niinhän se oli, en päässyt väliin vaikka kuinka halusin. Olen jo ennen omassa nuoruudessa kokoenut, että jotkut eivät anna jutella eikä auttaa ja tämä tuli taas.
Olen halunnut, tehnyt, tyttökään ei avautunut vaan päinvastoin. En voinut ymmärtää. Huoli koko ajan, eikä puhu.
- Kuplahalli
Ei mene takuulla monta päivää, kun ikävä palstalla jatkuu sama vanha marina.
- huonosuunnitelma
Hyvästit kaikille, en kaipaa ketään! Kuka oli se "viisas" joka suunnitteli "hyvän" auttamissuunnitelman, olo on nyt yhtä huono kuin vuosia sitten. Hän ei ole antanut lupaa siihen eikä koskaan tule antamaan. Olette tappaneet inhimillisyyden elämästä.
Toivottavasti puhut nyt omasta elämästäsi.
Ei inhimillisyys mihinkään kuole, se ei vaan jostain syystä mene kaikille perille.- Menikö_oikealle
" Kuka oli se "viisas" joka suunnitteli "hyvän" auttamissuunnitelman, olo on nyt yhtä huono kuin vuosia sitten. "
Mitähän tarkoitat? Auttamiseen lähdetään varmasti ja kysytään sitä jostain.
Meillä on aina sinulle asiaa ja halua kuulla. Tajuatko, kaikkein tärkein juttumme, mutta nyt on susta ollut liian kauan kiinni. - Ppouyghkll
Kuin muille asioita tärkeänä todentava tyyppi.
Kolmas sukupuoli, kolmas sukupuoli.
Uraa uurtava tutkimus. Katso ihmistä, hän, suuri hän todensi ihmisen muille, kuin antamatta mahdollisuutta kenenkään muun todentaa autenttisesti, oman elämisen kautta. Joka hetki, sekuntti, todennettava. Sairaalloinen hallinta.
Keräävät samanmielisiltä (muista piittaamattomilta) lisää todenteita, luoden käsityksiään, pakkopaitojaan.
Sick
- Nyttulisurupuseroon
Minusta voitaisiin mieluummin katkaista tämä ikuisuuden kestänyt hailjaisuus.
- SivustaKysyn
Kauanko kestänyt?
- sivullinen.1
Aivankun ap- tovoisi rakkaansa kuolemaa
- Laikalaika
Nähdäänkö huomenna. Tuletko kylään syömään?
- Kisskisss
Pesen hampaat öitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777