Teillä, joilla epipesäke on jossain ohimolohkolla niin onko teillä usein ahdistuskohtauksia, jotka kestävät jopa kymmeniä putkeen? Ei tajunnanhämärtymistä, ei mitään nieleskelyä, ainoastaan ahdistus, silmäterät hieman suuret. Tällainen fiilis esim. jotain pahaa ajatellessa. Menee itsestään kyllä ohi, kun mieli rauhoittuu. Vai onko tämä ehkä psyykkistä?
Ohimolohkolähtöisistä kohtauksista kärsivät!
Hulluusko
2
267
Vastaukset
- Ohimostasekaisin
Ohimolohkossa minun vikani. Hieman vastaava olo minulle tuli kerran, mutta tuon totesin itse äkkiä paniikkityyppiseksi reaktioksi, siitä kertoi lähipäivien tapahtumatkin. Kohtaukseni selkeästi toisenlaisia.
- Hulluusko
Kiitos "Ohimostasekaisin" kommentistasi. Niin ja omani oli hiukan epäselvä, eli ahdistus kestää jopa kymmeniä minuutteja putkeen. Näin tuskin epileptisessä kohtauksessa kuitenkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741104
- 691044
- 48974
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51905
- 49704
- 33697
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118537