Teillä, joilla epipesäke on jossain ohimolohkolla niin onko teillä usein ahdistuskohtauksia, jotka kestävät jopa kymmeniä putkeen? Ei tajunnanhämärtymistä, ei mitään nieleskelyä, ainoastaan ahdistus, silmäterät hieman suuret. Tällainen fiilis esim. jotain pahaa ajatellessa. Menee itsestään kyllä ohi, kun mieli rauhoittuu. Vai onko tämä ehkä psyykkistä?
Ohimolohkolähtöisistä kohtauksista kärsivät!
Hulluusko
2
248
Vastaukset
- Ohimostasekaisin
Ohimolohkossa minun vikani. Hieman vastaava olo minulle tuli kerran, mutta tuon totesin itse äkkiä paniikkityyppiseksi reaktioksi, siitä kertoi lähipäivien tapahtumatkin. Kohtaukseni selkeästi toisenlaisia.
- Hulluusko
Kiitos "Ohimostasekaisin" kommentistasi. Niin ja omani oli hiukan epäselvä, eli ahdistus kestää jopa kymmeniä minuutteja putkeen. Näin tuskin epileptisessä kohtauksessa kuitenkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694879KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923820- 1883571
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783249Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241951
- 1821804
- 301696
- 431395