Ensin paloi mutteri pubi ja nyt Minnan grilli.
Kukahan sairas mieli tekee tuollaista? Vie toisilta elämäntyön ja työntekijöiltä leivän. Toivottavasti jää kiinni. Vahinko, että rangaistuksena on vain sakot ja muutama kuukausi ehdollista.
Missähän roihahtaa seuraavaksi?
Kuopiossa liikkuu pyromaani?
35
1042
Vastaukset
- NiinköhänNiin
Eipä noita grillejä montaakaan ole olemassa, noin rakennuksina. Saattaa se himo yltyä sytyttelijällä entisestään. Ellei ole sitten jotain muuta toimintaa.
Enemmän kiinostaa milloin ensimmäinen auto-grilli liekehtelee iloisesti. Valoa sekä lämpöä antaen yhteiskuntaamme. Rikastuttaen sitä suunnattomasti. - etuveitikkainen
Onko tämä Minnan grilli sama kuin draiv in. markkinoiden jakoa uudelleen nämä tuhopoltot on. Miettikääpä ketkä niistä hyötyy.
- Sama_paikka
Drive in grilli oli Minnan puistossa. Youtubesta löytyy video Minnan grilli tulipalon jälkeen. Googleen jos laittaa hauksi Minnan grilli niin haun tulokseksi tulee Drive in grillin facebook-sivut.
- Veljmies
Sano muuta !
- uskokaa.nyt.perkele
Olen sanonut jo monta kertaa näillä palstoilla että mielenterveyspotilaiden avohoito on epäonnistunut kokeilu joka pitäisi lopettaa välittömästi, hullut mielisairaaloihin kuten ennenkin ja yhteiskuntaan palaisi rauha ja järjestys.
- pyromaani-
Kysymyksesi kovin vihjaileva. Ettet vain mieti jo seuraavaa kohdettasi
- Hiippailijat
suunniteltu juttu aivan varmasti on. näin 3 huppupäistä miestä ihan rauhassa kävelevän eka palo yönä neljän aikoihin, jos he oli vaikka sytyttäjiä????antasivat ne valvontakamerat edes nähtäväksi jos semmoisia on niin voisi verrata.
- Samaalaumaa
Samaa lehmänkallohuppariporukkaa oli nähty muuallakin, kannattaa tehdä ilmoitus poliisille heti jos semmoisia havaitsee.
- 65urjyjuyfj
Ei nyt suoraan liity tähän, mutta keskustan pahimpiin ongelmapaikkoihin pitäisi saada lisää valvontakameroita. Esim. Kauppakadun miinoittamien kameroilla helpottaisi asioiden selvittämistä paljon. Perjantain vastaisena yönäkin oli taas joku puukotustapaus.
- väkyytysetsivä
Kutka ne ömistää?
- oletko.osasyyllinen
Minkätakia palstakyttä estää rikoksen selvittelyä?
- ananaksen.anastaminen
oletko.osasyyllinen kirjoitti:
Minkätakia palstakyttä estää rikoksen selvittelyä?
Meillä s24 käyttäjillä ei ole virkavaltaa niin tämä ei ole mitään virallista rikoksen selvittelyä joten sen estäminenkään ei merkitse mitään. Teepä sama oikean poliisin edessä niin alkaa syytteitä tippumaan niskaan virkavallan vastustamisesta, niskoittelusta ja ties mistä.
Tavan pulliaisen poliisina esiintymisellä on jotenkin hauska rikosnimike, virkavallan anastaminen :D
- 54354etertrtretr
Jotain muutakin häröä tuolla asemakadulla tapahtuu. Joku käy ilmeisesti paskantamassa kadulle Asemakadun ja Puijonkadun risteysalueella tien eri puolilla. Tänään taisi olla jo viides kerta, kun huomasin jonkun vetäneen ripulitortut kadulle. Näyttää koiran paskan sijasta ihan ihmisen tekeleelle.
- Kakkatulloo
Jos olet jo viidesti huomannut kostean märän kakan risteysalueella, niin on hyvin todennäköistä että joku on käynyt ulostamassa ko. paikkaan.
- huolestunut.ihminen
Kuopiossa ei puututa julkiseenkaan huumeiden ja alkoholin käyttöön, josta sitten seuraa kaikenlaista paskaa tätä kaupunkia ja sen asukkaita kohtaan. Tästä aiheesta on ollut täällä aiemminkin juttua. Kuopio lienee Suomen ainoa paikka, jossa kokonainen puisto (Sankaripuisto) on viranomaisten siunauksella luovutettu narkomaanien ja puliukkojen omaksi alueeksi eikä heidän toimintaansa tällä alueella puututa. Olen kerran soittanut poliisit ja sieltä soitettiin minulle takaisin, että antaa vaan olla niiden heppujen siellä rauhassa ja kannattaa pysyä itse loitommalla niistä porukoista. Lisäksi Valkeisenlampi ja Snellmanin puisto ovat ympärivuotisia juopottelupaikkoja, joissa sotketaan ja tuhotaan yhteistä omaisuutta. Kuopion syöpä on myös baarikatu, jossa kaikki mahdolliset yökerhot ja juottolat on koottu yhden korttelin alueelle. Tuossa tapahtuu usein pahoinpitelyitä ja tappeluita juuri siitä syystä, että on liikaa porukkaa yhdessä paikassa. Kun tönitään ja tallotaan toisia, jossain vaiheessa verikin roiskuu kun suomalaisista on kyse.
- SOOssit
Eikös meillä ole se sellainen SOO-turvapartiojaosto, joka turvaa sen ettei tavan kansalaisten tarvitse pelätä ketään eikä mitään kaupungilla liikkuessaan?
- huolestunut.ihminen
En tiedä mitä itse olet mieltä mutta minun mielestäni tavalliselle kaduntallaajalle suurempi uhka ovat nämä omat nuoret narkkarit kuin nämä arabian tuliaiset. Esim. Tivolissa oli suuri määrä hyvin sekavia yläasteikäisiä nuoria ja alueelta löytyi mm. huumeruiskuja maasta. Useamman kerran olen meinannut saada turpiini kun en ole suostunut narkkarille antamaan rahaa tai tupakkaa. Odineja ei ole näkynyt aikoihin.
- SOOssit
huolestunut.ihminen kirjoitti:
En tiedä mitä itse olet mieltä mutta minun mielestäni tavalliselle kaduntallaajalle suurempi uhka ovat nämä omat nuoret narkkarit kuin nämä arabian tuliaiset. Esim. Tivolissa oli suuri määrä hyvin sekavia yläasteikäisiä nuoria ja alueelta löytyi mm. huumeruiskuja maasta. Useamman kerran olen meinannut saada turpiini kun en ole suostunut narkkarille antamaan rahaa tai tupakkaa. Odineja ei ole näkynyt aikoihin.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi, tosin en ole nähnyt vielä mitään ryhmää kovin suurena uhkana itselleni, varmaan johtuen siitä etten ole kokoni puolesta kovin houkutteleva kohde uhriksi.
- Huolet_pois
huolestunut.ihminen kirjoitti:
Tivoli on lelukauppa kaupungintalon takana. Mitä ne sekavat nuoret siellä pyörii?
- valveutunut.kansalainen
Tänä iltana oli nuorisoa jotka vetelivät jostakin piipuista savuja. Pilvi nousi korkeuksiin saakka ja oli aika sakea. Poliisit ei mailla halmeilla. Olen todella huolissani lammen rannoilla rehottavasta huumeenkäytöstä.
- Selluton
Vakavin ongelma on kuitenii muailman luajuinen iliman pilluu...
- Suanunna
Vuan sepä ei oukkaa kun nuihin peäkammaripoekiin onkelma.
- ksdjfdsjfklsdjfkl
Suanunna kirjoitti:
Vuan sepä ei oukkaa kun nuihin peäkammaripoekiin onkelma.
Nimenommaan! Ne kaekenmualiman ekohipit on semmosia suamattomia peräkammarin vätyksiä ja hinttilöetä jotta ee pahemmasta väliks!
- Hankkikaa_elämä
Joillain Julkulan potilailla on keskustelu taas lähtenyt lapasesta. Joku latvasta laho saa tungettu nuo sotilaat joka viestiketjuun.
- Mänejatiijä
Mitähän sotilaeta se tuo Paeholan kasvatti tuossa tarkottaa, ovatko peräkammaripoejat hänen mielestään sotilaita?
- pieru.idiootti
Kuopiossa liikkuu montakin pierumaania.
- hulluilla_halvat_huvit
Julkulassa tälle lohkaisulle nauretaan koko ensi viikko.
- tosihalukkaita
Kuopiolaiset naiset ovat kaikki nymfomaaneja, sillä kun pöytään iskee Moran ja mulukun ja kysyy kumpaa neiti mieluummin ottaa niin 9/10 valitsee mulkun.
- rfrvgtbjgh
Eikös tuo "mulukun" irroittaminen sillä "moralla" koske?
- Johnson.Wank.Do.Laugh
hulluilla_halvat_huvit kirjoitti:
Julkulassa tälle lohkaisulle nauretaan koko ensi viikko.
Tämä on varmaan julkulassa sävelletty kappale:
https://youtu.be/eKY8qpPmGnk?t=2m42s - Onkohansese
Johnson.Wank.Do.Laugh kirjoitti:
Tämä on varmaan julkulassa sävelletty kappale:
https://youtu.be/eKY8qpPmGnk?t=2m42sTai Paiholassa, kansikuva näyttäisi esittävän Joni Oskaria.
- a.t.m
Kyllä täältä kaiken maailman hulluja löytyy joka makuun mutta ei yhtä naista elämääni...
- Että_silleen
Outoa toimintaa Kuopion kaupungilta. Minnan grilli saadaan rakentaa uudestaan muttei Mutteri Pubia?
"– Kuopion kaupunki ja sen päättävissä elimissä työskentelevät ihmiset ovat tänään antamallaan päätöksellä varmistaneet sen että Kuopion Drive In Grillin vuodesta 1991 alkanut tarina saa jatkoa Kuopiossa" - Savon Sanomat
"Paperit 8.n kerran rakennusvalvontaan! Ei vieläkään läpi, 9.s kerta todensanoo
Kukaan ei osaa sanoa mistä kiikastaa.. Taitaa Kuopion kaupunki tahtoa meidät pois!
Ei voi ymmärtää ei" Mutteri Pubin viralliset sivut - mahtimelailimankarvoja
Kuhan ei vaan omistajalla oo tekemistä tihutyön kanssa. ol aeka hermostunut ennen paloja, tupruttel tupakkia ku korsteeni konsanaan, ja pyöri kun väkkärä kioskin kulumilla. ilmotin jo havainnot polliisille ja vakkuutusukolle
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst13510855- 2634715
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1784049Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1843559Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58503489PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija913391Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,863187Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i323120Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691864Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt2021793