Hei,
Onko täällä kenties ketään joka hakee kans tänävuonna nyt syksyn yhteishaussa tonne suuhygienistiksi monimuotototeutukseen?
Kertokaa miks ja minne, itse haen Helsinkiin!
SOTELI SH MONIMUOTO 2017
7
443
Vastaukset
- heidi122
minä haen :)
- SHTH
Ihan järkyttävän tylsä tuo ennakkomateriaali. Viimevuotinen aihe (ilmeisesti ainakin osittain isien rooli perheessä?) olisi kiinnostanut itseä paljon enemmän.
- susbe
minä kans haen samaan paikkaan. Ei oo kyllä mitään uskoa että pääsen sisällä mut jos edes pääsykokeisiin pääsis nii osais keväällä valmistautua paremmin..
- SoteliK
Moikka! Olisko halukkaita muodostaa jotai wappiryhmää? :) Jos jokus heittää jobkun pilipali sähköpostin ni voitais laittaa numerot? :)
- Suuhyg
Täälä kans yksi joka hakee helsinkii :))
- SoteliK
Ootteko lukenu kunnolla??
- Suuhyg
Moneen kertaan kyllä luettu läpi mutta saa nähdä saa nähdä.. 😬
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1482007Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041701- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45917