Olen hommannut Eego all-road 1800W sähköpotkulaudan ja olen erittäin tyytyväinen ostokseen. Kyseinen sähköpotkulauta maksoi itsensä takaisin parissa kuukaudessa säästetyillä polttoaine ja vakuutus maksuilla. Tällä liikkuminen on käytännössä ilmaista. Eego all-road sähköpotkulaudassa on isot renkaat (halkaisi n.40cm), joten ajaminen on mukavaa ja kaiken lisäksi äänetöntä!! Laite on ollut myös hyvin kestävä ja kestänyt kovaakin ajoa. Tarvittaessa laitteeseen löytyy kaikki varaosat ja huolto, mutta niitä en ole vielä tarvinnut. Suosittelen tutustumaan tuotteisiin www.eego.fi
Tehokas sähköpotkulauta aikuisille www.eego.fi
SähkömiesTuruuust
1
1231
Vastaukset
- kannettavamalli
Kiinostais sellainen vähän kevyempi versio jonka saisi kasaan ja kuljetettua julkisissa mukana, kun en pääse bussilla perille asti. Onko niin kestäviä malleja joka kestää aikuisen käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876