Olen hommannut Eego all-road 1800W sähköpotkulaudan ja olen erittäin tyytyväinen ostokseen. Kyseinen sähköpotkulauta maksoi itsensä takaisin parissa kuukaudessa säästetyillä polttoaine ja vakuutus maksuilla. Tällä liikkuminen on käytännössä ilmaista. Eego all-road sähköpotkulaudassa on isot renkaat (halkaisi n.40cm), joten ajaminen on mukavaa ja kaiken lisäksi äänetöntä!! Laite on ollut myös hyvin kestävä ja kestänyt kovaakin ajoa. Tarvittaessa laitteeseen löytyy kaikki varaosat ja huolto, mutta niitä en ole vielä tarvinnut. Suosittelen tutustumaan tuotteisiin www.eego.fi
Tehokas sähköpotkulauta aikuisille www.eego.fi
SähkömiesTuruuust
1
1123
Vastaukset
- kannettavamalli
Kiinostais sellainen vähän kevyempi versio jonka saisi kasaan ja kuljetettua julkisissa mukana, kun en pääse bussilla perille asti. Onko niin kestäviä malleja joka kestää aikuisen käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423