Ostin Tori.fistä tulevalle hamsterilleni dunan, jonka mukana tuli tarvikkeita (puisia virikkeitä, keraamisia mökkejä ja juomapullo ruokakuppi). Tarvikkeet ovat viimeksi olleet käytössä 3 vuotta sitten. Pesin dunan ja mökit fairylla ja puiset virikkeet pidin uunissa. Juomapullon ja ruokakupin pesin astianpesukoneessa. Onkohan noita turvallista käyttää? Ei kai mikään bakteeri/virus 3 vuotta elä? Puiset virikkeet kärähtivät ehkä ihan vähän uunissa, onko siitä haittaa?
Käytetyt hamsterintarvikkeet ja turvallisuus?
mmilberi
2
147
Vastaukset
- Vilikani
Heitä puiset roskiin, muita voit aivan huoletta käyttää! Itse olen käyttänyt samoja suolakiviäkin hamsterilta hiirille, hiiriltä gerbiileille, gerbiileiltä hamsterille... eli ties millä kaikilla olen käyttänyt enkä ole tietenkään mitenkään pessyt ja kaikki lemmikit aina olleet yhtä terveitä! Mutta tietenkin hyvä että olet pessyt kaikki tarvikkeet :)
- Zedä
Käyttöön vaan,ei niissä kolmen vuoden jäkeen mitään ole, kuten sanoitkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1462444
- 1751681
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6865- 68851
- 59815
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745