Ilman liivejä(ko)?

juorujenvoimalla

Elikkäs oon nyt jokusen hetken miettiny et menisin koko talven ilman rintsikoita joku esim. huppari päällä ettei paista läpi koska oon ymmärtäny et tekis rinnoille hyvää ja kasvais paremmin. oon siis 14 vuotias tyttö ja kuppikoko 70B. Kertokaapas omia mielipiteitänne?

8

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hemkku

      Jaa'a. Ei ne rinnat vissiin kärsi jos on edes yöt ilman liivejä. Toki ilman vissiin vielä parempi. Go for it, jos se tuntuu hyvältä.

      Toki jos tuntuu, ettei liivittömyys sovi, niin suosittelen urheilurintsikoita. Jotkut aivan perus. Mutta toki siun rinnat ei ole niin isot, että välttämättä liivejä tarvitsisit.

      Itse käytän yleensä koulussa yms urheilurintsikoita tai muita ei kovin tukevia. Kotona otan yleensä pois ja viikonloppuisin en pidä välillä ollenkaan. Ilman en viitsi kouluun mennä, koska amis ja pitää melkein joka päivä laittaa työvaatteet ja ei huvita olla rinnat paljaana keskenkasvuisten nuorten joukossa.

    • Ensiksi, tuossa ei toimi ko. Parempi vaihtoehto olisi kö.

      Toiseksi, 14-vuotias kirjoitetaan mallin mukaan.

      Kolmanneksi, pilkkuvirheitä. Paljon.

    • Rintsikat

      En suosittele, että kulkisit ilman rintsikoita talvipakkasella,kylmässä ja viimassa. Päinvastoin, hanki itsellesi kunnolliset reilusti topatut rintaliivit, niin rintasi eivät palellu, eikä koulun pallopeleissä pallo satuta hetkkiä rintojasi.
      Itse olen aina talveksi hankkinut kunnolla topatut liivit ja kesällä voi sitten toppauksia olla hieman vähemmän.
      Rintsikat on ihana asia!

    • BeeQ

      Nännien vapautusrintama etenee.
      Rintaliivittömyyden mahtavat hyödyt:
      Rinnoistasi tulee terhakammat
      Naisilla, jotka eivät käytä rintaliivejä on nännit keskimäärin 5-7 millimetriä korkeammalla kuin heillä, jotka pitävät rintaliivejä. Nännien korkeudella ja terhakkaammilla rinnoilla on yhteys … nukkuminen rintaliivit päällä on erittäin epämukavaa, se myös lisää riskiä saada rintasyöpä hurjalla 125 prosentilla.
      https://askelterveyteen.com/rintaliivittomyyden-mahtavat-hyodyt/
      15 vuotta kestäneen seurantatutkimuksen alustavien tulosten mukaan rintaliivien käytöstä ei ole hyötyä vaan ehkä enemmänkin haittaa.
      Erikoislääkäri Sari Riihijärvi: jokainen voi valintansa mukaan kirmailla liiveillä tai ilman, eikä sillä ole rintojen terveyteen mitään vaikutusta.
      http://www.is.fi/mystyle/art-2000001920868.html

    • barless

      Kokeilemalla tämäkin selviää. Olo voi olla vapautuneempi ja kevyempi ilman rintaliivejä. Säästät myös rahaa, koska hyvät rintsikat ovat yleensä aika hintavia. Rintojen hytkyminen kävellessä on hyvä asia, koska se tehostaa lymfa-aineenvaihtoa. Ota rennosti ja pysy kauniina :)

    • kiinnostaisi_kokeilla

      No miten teit, olitko ilman rintaliivejä talven? Jos olit, niin miltä tuntui? Oliko vapautunut olo?

    • xyros00

      Eipä ole näkynyt rintaliivittömiä tyttöjä ainakaan meidän huudeilla. Kaikilla on oikein tiukat toppaliivit niin ettei vaan rinnat pääse hytkymään ja nännit näkymään.

    • nännitkovana2018

      Kyllä täällä meidän kulmilla nuoret flikat kulkeneet ilman liivejä niin että nännit vaan sojottaa toppatakkia vasten :) näkyy melkein jokaisella olevan näin.

      Vanhemmasta naisväestä harvemmin näkyy toppatakin läpi mutta välillä heiltäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe