Uusi asukas Forstenintien kulmilla

onkohyvänaapuri

Onko ketkään muut huomioinut erittäin hoikkaa vanhempaa naista n. kahden kuukauden aikana pyörällä ajamassa Forstenin ja marintietä?

Asuu jossain rivitalossa siellä alueella. Kuulemma joku Irkku ja urheilee , sekä upporikas.

Mistä mahtaa ilmestys olla tullut?

20

1076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiapinoiksimuututa

      No, mites nyt onkaan - eikös Kouvolaan mahdu uusiakin kasvoja ilman että heti aletaan selvittämään taustoja ja varallisuutta. Minusta näiden kommenttien perusteella en suurin surminkaan muuttaisi Kouvolaan, mikäli siellä tietyt piirit heti alkavat kyttäämään ja miettimään ihmisen varallisuutta. Vähintäänkin kyseenalaista touhua. Jättäkää ihmiset rauhaan, älkääkä olko nilviäisiä.

      • onkohyvänaapuri

        Anteeksi nyt vaan jos sain aikaan väärinkäsityksen. Ihan positiivisessä mielessä ajattelin. Harvoin näkee nykyään noin reipasta ja ahkeraa liikkujaa ja pihallakin jaksaa puurtaa vielä.

        Kun nykyään näkee vain masentuneita. Oli pakko kehua. Muuttanut jostain Myllykosken-Ummeljoen alueelta.


    • rtyuiofghjkvbnm

      Jokaisen raha-asiat ovat hänen yksityisasioitaan!

    • suntietoskuuluukaikille

      Ei Kouvolassa. Kaikki asiat levitellään kaikkien kesken. Monta hoitsua jäänyt kiinni potilastietojen urkkimisesta ja täälläkin yks uhkaili niiden levittämisellä.

    • mäpä kerron,kyseinen ilmestys on minun anoppini..mitäs muuta haluut tietää..voi jeesus sentä että taitaa olla tylsä elämä sinullakin..ja prkl olet päähäs saanu että on uppo rikas??? kun oliski!!!

    • huohprkl

      voisitko poistaa koko p...kan jauhannan ja utelus anopistani yleisesti..upporikas what?? ja asuu vuokralla..jonkun viesti oli osuva tossa välissä, mutta ikävä kyllä näköjään se poistettu...anoppini on laiha,pyöräilee paljon,ulkoilee paljon, mutta rikas, juu ei ole...jätä ihmiset rauhaan ja elä omaa elämääs..älä mun anopin!!!!

    • kekuska

      Ylläri pylläri. Kyylä kyselee.

      • Huohprkl

        No juu..kaiken saatananlaisii kyylii sit löytyyki...ja jos joku ihmettelee niin tämä kyseinen irkku on ainoastaan ja vain minun anoppi tää vaan jostain syystä ei suostu julkasee samalla nimimerkillä,siksi aina eri nimimerkki..


    • poika.poika

      Inksahan on kuitenkin vain pieni maalaiskylä. Antakaa anteeksi uteliaisuutemme. Nyt on netti ja kaikki, jossa voimme tuulettaa ajatustemme peräkammareita.

    • huhuhuu

      Hannu on ainakin hyvä ja fiksu mies. Mutta joutui ikäväkyllä jättämään Irkun, koska pelkäsi omaisuutensa ja turvallisuutensa puolesta.

      Näin kuulin k-marketista ystävältäni, joka kuullut tietotoimisto Maijan baarista tarinat.

      Jokainen voi päätellä uskooko vai ei.

      • Voeperhana

        Ootte te kyllä aikamoisia. Eikö ole omaa elämää?


      • Huohprkl

        Huoh saatana,eikö kellään täällä ole omaa elämää..hah kivoja juoruja,uskokaa mitä tahdotte mutta onneks mä tiedän totuuden ni multa voi,kyllä kysyä jos mun anopin asiat noin prkl:sti kiinnostaa...uskomatonta paskaa..mikä siin on et pitää juoruta muista,ja paskaa?-haloo hei,jos on tekemisen puute ni mee vaikka istuu pöntölle ja päästäherne se paska sinne


    • jarski1949

      Hyvän näkönen milffi

    • reipasreilu

      Se milffi seurustelee jonkun miehen kanssa. Että ei vapaa. Miehestä ei tietoa.

      Kuulemma reilu ihminen tämä Irkku.

    • eimitääihmettä

      Mitä ihmettä kysellään ja väännellään asioot. Minä tiedän ihmisen mistä puhe ja siinä ei ole muihin verrattuna mitään poikkeavaa.

    • huohprkle

      Velkaa kuulemma koko kylälle ennemminkin kuin upporikas. Mm. jollee Annelle ja Hannulle Mylsälle.

      • hyiiiii

        Hannut on prvoja.


    • peeski

      Ihan harmiton tapaus. Miksi vääntää että olis paha?

      Nyt vielä harmittomampi, kun on passitettu kuulemma hoitoon. Tai no näin sanonut toinen hoidossa ollut, niin ota selvää siitä sit.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe