Onko ketkään muut huomioinut erittäin hoikkaa vanhempaa naista n. kahden kuukauden aikana pyörällä ajamassa Forstenin ja marintietä?
Asuu jossain rivitalossa siellä alueella. Kuulemma joku Irkku ja urheilee , sekä upporikas.
Mistä mahtaa ilmestys olla tullut?
Uusi asukas Forstenintien kulmilla
20
1120
Vastaukset
- eiapinoiksimuututa
No, mites nyt onkaan - eikös Kouvolaan mahdu uusiakin kasvoja ilman että heti aletaan selvittämään taustoja ja varallisuutta. Minusta näiden kommenttien perusteella en suurin surminkaan muuttaisi Kouvolaan, mikäli siellä tietyt piirit heti alkavat kyttäämään ja miettimään ihmisen varallisuutta. Vähintäänkin kyseenalaista touhua. Jättäkää ihmiset rauhaan, älkääkä olko nilviäisiä.
- onkohyvänaapuri
Anteeksi nyt vaan jos sain aikaan väärinkäsityksen. Ihan positiivisessä mielessä ajattelin. Harvoin näkee nykyään noin reipasta ja ahkeraa liikkujaa ja pihallakin jaksaa puurtaa vielä.
Kun nykyään näkee vain masentuneita. Oli pakko kehua. Muuttanut jostain Myllykosken-Ummeljoen alueelta.
- rtyuiofghjkvbnm
Jokaisen raha-asiat ovat hänen yksityisasioitaan!
- suntietoskuuluukaikille
Ei Kouvolassa. Kaikki asiat levitellään kaikkien kesken. Monta hoitsua jäänyt kiinni potilastietojen urkkimisesta ja täälläkin yks uhkaili niiden levittämisellä.
mäpä kerron,kyseinen ilmestys on minun anoppini..mitäs muuta haluut tietää..voi jeesus sentä että taitaa olla tylsä elämä sinullakin..ja prkl olet päähäs saanu että on uppo rikas??? kun oliski!!!
- huohprkl
voisitko poistaa koko p...kan jauhannan ja utelus anopistani yleisesti..upporikas what?? ja asuu vuokralla..jonkun viesti oli osuva tossa välissä, mutta ikävä kyllä näköjään se poistettu...anoppini on laiha,pyöräilee paljon,ulkoilee paljon, mutta rikas, juu ei ole...jätä ihmiset rauhaan ja elä omaa elämääs..älä mun anopin!!!!
- kekuska
Ylläri pylläri. Kyylä kyselee.
- Huohprkl
No juu..kaiken saatananlaisii kyylii sit löytyyki...ja jos joku ihmettelee niin tämä kyseinen irkku on ainoastaan ja vain minun anoppi tää vaan jostain syystä ei suostu julkasee samalla nimimerkillä,siksi aina eri nimimerkki..
- poika.poika
Inksahan on kuitenkin vain pieni maalaiskylä. Antakaa anteeksi uteliaisuutemme. Nyt on netti ja kaikki, jossa voimme tuulettaa ajatustemme peräkammareita.
- huhuhuu
Hannu on ainakin hyvä ja fiksu mies. Mutta joutui ikäväkyllä jättämään Irkun, koska pelkäsi omaisuutensa ja turvallisuutensa puolesta.
Näin kuulin k-marketista ystävältäni, joka kuullut tietotoimisto Maijan baarista tarinat.
Jokainen voi päätellä uskooko vai ei.- Voeperhana
Ootte te kyllä aikamoisia. Eikö ole omaa elämää?
- Huohprkl
Huoh saatana,eikö kellään täällä ole omaa elämää..hah kivoja juoruja,uskokaa mitä tahdotte mutta onneks mä tiedän totuuden ni multa voi,kyllä kysyä jos mun anopin asiat noin prkl:sti kiinnostaa...uskomatonta paskaa..mikä siin on et pitää juoruta muista,ja paskaa?-haloo hei,jos on tekemisen puute ni mee vaikka istuu pöntölle ja päästäherne se paska sinne
- jarski1949
Hyvän näkönen milffi
- reipasreilu
Se milffi seurustelee jonkun miehen kanssa. Että ei vapaa. Miehestä ei tietoa.
Kuulemma reilu ihminen tämä Irkku. - eimitääihmettä
Mitä ihmettä kysellään ja väännellään asioot. Minä tiedän ihmisen mistä puhe ja siinä ei ole muihin verrattuna mitään poikkeavaa.
- huohprkle
Velkaa kuulemma koko kylälle ennemminkin kuin upporikas. Mm. jollee Annelle ja Hannulle Mylsälle.
- hyiiiii
Hannut on prvoja.
- peeski
Ihan harmiton tapaus. Miksi vääntää että olis paha?
Nyt vielä harmittomampi, kun on passitettu kuulemma hoitoon. Tai no näin sanonut toinen hoidossa ollut, niin ota selvää siitä sit.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882