Minkä nikin alla olevan haluat treffata ja miksi?

NikitönSivustakatsoja

Nyt kun bi&lebepalstat ovat nousseet sisällöllisesti huikeeseen lentoon. Ja keskustelun aloittajat kuin kommentoijat ovat käsittääkseni ainakin eri-ikäisiä, niin miksi ei välillä tälläinen leikkimielinen skapa?
Positiivista palautetta on aina kiva saada, mut itseään ei sit saa äänestää:)

Siispä aloitan:
Muhun kolahtaa aina perusteltu kommentointi sekä aiheessa pysyminen. Ja jos vielä osaa/viitsii värittää tarinan esimerkkien ja iloisuuden kautta (aiheesta toki riippuen) niin pisteitä ropisee.
Tietenkin omakohtaisten kokemusten kohdatessa on helppo nyökytellä. Itse en tosin osaa tehdä eroa nimimerkkien -RakkausTärkeintä tai -bi-neiti välille ja näin ollen 1. sija jaetaan.

7

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt oli kyllä semmonen skapa ja niin hankala kysymys, etten osaa tuohon vastata 😊 Helpompaa olisi ollut "nimetä nikki", jota en ihan välttämättä uskaltaisi/haluaisi treffatta ainakaan pimeällä kujalla 😊
      Mutta joo, itse tykkään kauniista käytöstavoista, niin täällä palstoilla kuin live elämässäkin.

      • Höpsööntynyt__

        Mä kyllä haluaisin tavata sut EoEt! Vaikutat sekä kuumalta/kiihkeältä että huumorintajuiselta plus vielä järkevältäkin. Voisi katsoa, miten juttu luistaa ja vaikka lipsahtaa hetkeksi fyysisiin sfääreihin 😁 siis vaikka ihan vaatteet päällä 😁 mut kuitenkin antaa & saada hieman lämpöä ja läheisyyttä tässä kylmässä maailmassa 😁

        Ps. En millään pysy kärryillä kaikissa nickeissä. Täällä taitaa olla useampi kymmenen nickiä. Menevät multa sekaisin. Minäkään en tahtoisi jokaiseen törmätä pimeällä kujalla 😨


      • Höpsööntynyt__ kirjoitti:

        Mä kyllä haluaisin tavata sut EoEt! Vaikutat sekä kuumalta/kiihkeältä että huumorintajuiselta plus vielä järkevältäkin. Voisi katsoa, miten juttu luistaa ja vaikka lipsahtaa hetkeksi fyysisiin sfääreihin 😁 siis vaikka ihan vaatteet päällä 😁 mut kuitenkin antaa & saada hieman lämpöä ja läheisyyttä tässä kylmässä maailmassa 😁

        Ps. En millään pysy kärryillä kaikissa nickeissä. Täällä taitaa olla useampi kymmenen nickiä. Menevät multa sekaisin. Minäkään en tahtoisi jokaiseen törmätä pimeällä kujalla 😨

        Päivää!
        No pannaanko sitten pakettiin yhdet pimeäkuja-reffit 😁 Mut varjo sun täytyy jättää kotiin tai siis se ei saa tulla messiin, paitsi jos ihan kauheasti sataa. Vai kuuluinko mä niihin, joita SÄ et välttämättä haluaisi treffata pimeydessä? Pimee(t) pimeydessä olisi aika karmivaa, vai mitä. Mulla on jonkin verran kamppailulaji taustaa (kaukaista tosin 😊) eli itsetyy.. eiku itsepuolustus on ehkä hieman keskivertoa paremmin hanskassa. Silti en tosiaan ihan joka tyyppiä (täältä palstoilta) uskaltaisi treffatta (missään). Niin, eikä mulla ole kyllä HALUJAkaan mutta se nyt ei kai ollut mitään uutta 😁 Haittaakse? Lämpö ja läheisyys kelpaisi toki.
        Sitten tähän vielä se PeeÄssä. Sen lisäksi, että mulle ei kannata paljon antaa vertaistukea, niin ei kannata myöskään treffei edes leikillään ehdotella. Saatan nimittäin jämähtää siihen(kin) ajatukseen ja pitkäksi aikaa 😁 Juu nou.
        Mukavat päivänjatkot 😘


    • Kiinnostaakyllä

      Yksi kiinnostava on :) jota voisin treffata. Empä kerro enempää :))

    • mkarin_alle

      Mä haluan joutua M-Karin alle
      (löytyy muiltakin palstoilta täällä)

    • yhdellenikilleterveisiä

      Jos sinulla ei ole muuta aikomusta kuin haukkua minua keskustelupalstalla koko lähipiirisi voimin niin LOPETA OLE HYVÄ JA JÄTÄ MINUT RAUHAAN. EN JAKSA TUOTA PASKANLENNÄTYSTÄ ENÄÄ YHTÄÄN.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe