Hyundain ja Kian arvo romahtaa?

korbivilosovi

Mitenkähän mahtaa käydä varsinkin uutena ostettujen Korea-autojen arvolle ja huoltopalveluiden saatavuudelle, jos Korean sota 2.0 paukahtaa käyntiin ja Etelä ja Pohjoinen mätkivät toisensa maan tasalle? Arvo 20 000 -> 300 euroa yhdessä yössä? Ja varmasti saavat japsiautonvalmistajatkin "ilosta" osansa, kun naapurissa kähistään.

Parempi ostaa aidosti eurooppalaiselta autonvalmistajalta tässä maailmantilanteessa!

14

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korreetaon

eiköhän nuo korealaisetkin huolleta ihan suomessa, ei kannata viedä niitä koreaan asti huoltoon vaikkei edes olisi sotaa siellä.

• tekopaikka

Ne tehdään Euroopassa.

• Kaikkeakanssa

Johan on juttu...

• NoSittenVaihdetaan

Mun "korealainen" on tehty Euroopassa ja varaosia tuotetaan ympäri maailmaa. Takuuaikana tosin ei toistaiseksi ole tarvinnut vaihtaa kuin kulutusosia, niitä jotka kelpaa moneen muuhunkin merkkiin.

• KIA_

KIA=Köyhän Ihmisen Auto.

• Mää-kyll-tierä

Mitä sää ny meluat?
      Kia ja Hyundai autot tehrään kyll Euroopas.
      Siis Euroopan myyntiin tulevat.

• Namianamia

Ostin Hyundai i30 5 vuotta siten, joka oli 3 vuotta vanha,maksoin siitä 13.900 €.
      Nyt vaihdoin uudempaan i30. Vanhasta hyvitys 7000, eli 5 vuoden arvon alennus 6900 €
      Se siitä arvon romahtamisesta , haloo.

• MissäOnVika

Ostin Kia Ceed 1,6 CRDIn -08 vm kolmevuotta sitten n.sata t. ajettuna 7500€ vaihdoin yli 200t ajettuna i30:n ja sain vaihdossa 6700€ Hinnan alennusta 800€ . Kyllä vituttaa kun en saanutkaan samaa hintaa. Auton arvo ALENI vajaassa kolmessa vuodessa . Missä vika?

• cabitalismin_lagi

Kia-automobiili on parempi sijoituskohde kuin talvivaaran osakkeet. Osta Kia 10 000 saat parinmvuoden päästä 9 000 takas. Vertaa Renault 10 000 -> takaisin 4000.

• pop98

Takuu ratkaisee arvon alenemisen. Volkkarissa hinta puolittuu 2v omistuksen jälkeen jos menee tarjoamaan liikkeeseen, toki likkeen omissa hintalaapuissaan se ei näy.

• lännentie

Kun vertailee Hyundai i30 ja saksalaisia vastaavia merkkejä, niin sen vaikutelman saa, että saksalaiset käytetyt pari tonnia kalliimpia.

• usvaputki

Näin on. Sakemannien focus ja golf ovat ajettavuudessa alemman keskiluokan autojen aatelia.

• ilmanvikoja

näinhän tuo on mutta jos kuski osaa itse ajaa niin ei tarvitse ostaa välttämättä klonksvaakkenia tms.

• nr4555

Ihan se on sama mitä arvo alenee. Itse ostan auto nuutena ja ajan samalla autolla 18 vuotta. Kyllä arvo alenee tuossa ajassa alas riippumatta mitä merkkiä auto on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4463
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3065
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2958
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2763
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2665
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2339
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2085
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1981
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe