Miten tulkitset tämän?

Johanna1957

Näin vanhalla iällä menin ja ihastuin mieheen joka on sillä ärrällä töissä mihin loton vien. Nykysin on tullut kioskilla asioitua useammin, millon mikäkin loppu tai arpaa ostamassa. Pakkohan mielitiettyä katsella. Se mies on ehkä 45-50 vuoden välillä mutta charmikkaasti jo harmaata ja itse en itteäni 60v tunne.
Nyt mies on parina kolmena kertana sanonut mulle että "käytpä usein" " taas täällä" " et malta pysyy pois"
Onko noi vihjeitä että hän ei pidä kun käyn niin usein? Vai onko ne vaa toteemus että mä oon olemas, on huomannu mun?

55

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauneutesi ei riitä.

      H.

      • aina-ei-voi-voittaa

        Sama mieliala syntyi. Avaajan eräpäivä on ohi ja ukkokin onnellisessa avioliitossa.


    • KatsominenOnEnintä

      No ilmeisesti hän ei ainakaan ihastuneelta vaikuta.
      Ehkä voisit katsella ympärillesi hieman muuallakin.
      Ehkä mies on yksi heistä, jotka eivät yritä päästä ikääntyneitten naisten siivelle.

      Katsella voit, jos siitä on iloa sinulle. Uneksimaan eikä vokottelemaan ei kuitenkaan kannata ryhtyä. Muuta ei taida olla tarjolla, vaikka miten yrittäisit.

      • Johanna1957

        Hän kuitenkin vastaa katseeseen suoraan ja aloittaa usein juttelun ja hymyilee. Mutta sitten kun olemme kahden kesken mitä nyt ärrällä aika vähän sattuu, hän on yliasiallinen. Kun hän kommentoi seuraavan kerran käymistäni kysyn vaivaako se häntä jotenkin.


      • YökTyperäVanhaNainen

        Oletko todella typerä?
        Miksi ahdistelet myyjää?

        Jokainen asiakaspalvelija katsoo asiakasta silmiin ja puhuu kohteliaasti.
        Hän on ilmiselvästi huomannut kioskilla hyppäämisesi. "Et sitten malta pysyä poissa" kertoo jo vähän tyhmemmällekin, ettei mies ole sinusta kiinnostunut, eivätkä käyntisi häntä ilahduta.


    • bessie-

      Tuota on hyvin vaikea uskoa enkä uskokaan.

      "Nyt mies on parina kolmena kertana sanonut mulle että "käytpä usein" " taas täällä" " et malta pysyy pois".
      Että muka palveluammatissa (ja nimenomaan R-kioskissa) oleva puhuisi asiakkaalle noin, hohhoijaa taas.

      • Johanna1957

        Mikä siinä on vaikea uskoa? Se että on yleensäkkin ärrällä töissä ja puhuu noin vai se ettei myyjä voi sanoa tolleen. Minulle on noin sanottu.
        Minulle on asiakaspalvelutilanteessa sanottu paljon muutakin jota ei moni uskoisi mutta ne eivät kuulu tähän tilanteeseen.


      • KaikenlaisiaAsiakkaita
        Johanna1957 kirjoitti:

        Mikä siinä on vaikea uskoa? Se että on yleensäkkin ärrällä töissä ja puhuu noin vai se ettei myyjä voi sanoa tolleen. Minulle on noin sanottu.
        Minulle on asiakaspalvelutilanteessa sanottu paljon muutakin jota ei moni uskoisi mutta ne eivät kuulu tähän tilanteeseen.

        Oletko ahdistellut muitakin?


      • tuttuahuttua

        No eipä ole mitään kovin outoja kysymyksiä jos molemmilla on vähän flirttiä silmänurkassa.


      • Johanna1957 kirjoitti:

        Mikä siinä on vaikea uskoa? Se että on yleensäkkin ärrällä töissä ja puhuu noin vai se ettei myyjä voi sanoa tolleen. Minulle on noin sanottu.
        Minulle on asiakaspalvelutilanteessa sanottu paljon muutakin jota ei moni uskoisi mutta ne eivät kuulu tähän tilanteeseen.

        Kyllä minä uskon, että siihen alkaa jo myyjä kiinnittämään huomiota, kun sama mummo luuhaa kioskilla monta kertaa päivässä vähän väliä aina jonkun pienen tekosyyn keksien.

        Varmaan hänellä ihan spontaanisti pääsee se: "taas täällä". Ikäänkuin vahingossa ajattelee ääneen. Olisi varmasti pikkusen kiusaantunut, jos tietäisi miksi sinne tunget.


      • Johanna1957

        Tuon asiakaspalvelijan ei tarvitse enää kiusaantua. Jätän lottoni superkaupan tiskille. Jos sanoo vielä minulle noin sanon jotain yhtä ilkeää takaisin.


      • bessie-
        Johanna1957 kirjoitti:

        Mikä siinä on vaikea uskoa? Se että on yleensäkkin ärrällä töissä ja puhuu noin vai se ettei myyjä voi sanoa tolleen. Minulle on noin sanottu.
        Minulle on asiakaspalvelutilanteessa sanottu paljon muutakin jota ei moni uskoisi mutta ne eivät kuulu tähän tilanteeseen.

        Jatkona teidän kahden aikaisemmille, asiointisi ohessa käydyille huumorin sävyttämille tervehdyksille ja keskusteluille nuo ovat aivan uskottavia. En kuitenkaan saanut sellaista käsitystä, että tuollaisesta 'huulenheitosta' olisi kysymys.

        Taitaa olla melkein kaikissa R-kioskeissa Posti, monissa myös Matkahuolto, lisäksi lippujen myyntiä ja matkakorttien lataamista, niissä myydään prepaidliittymiä, ladataan puheaikaa, myydään kahvia, pullaa ja hodareita ym. ym.. On hyvin tavallista, että ihminen käy Ärrällä monta kertaa viikossa, jotkut jopa kerran pari päivässä. Tuskin myyjä edes kiinnittää siihen huomiota (varsinkaan kun ei yleensä ole 7/24 aamusta iltaan duunissa), ja vaikka kiinnittäisikin niin ei varmasti ääneen sano ellei myyjä/asiakassuhteenne tosiaan ole sopivan tuttavallinen.

        Kilpailu on kova (kaupatkin ovat nykyään auki myöhään iltaan), yritys ei pärjää ellei asiakaspalvelu ole paitsi osaavaa ja sujuvaa, myös ystävällistä ja kohteliasta. Myyjät/yrittäjät koulutetaan talon/ketjun tavoille.
        Asiakkaat ovat nykyään herkkiä antamaan palautetta netissä ja yritykset taas herkällä korvalla kuuntelevat näitä palautteita.


    • Ottaisin sen niin, että joillakin ihmisillä vain on niin ilmiömäinen kasvomuisti.

      Likan kanssa käytiin yhtenä kesänä Arvidsjaurin turistitoimistossa. Jotainhan siinä vähän juteltiin silloin tiskitädin kanssa. Mutta hämmästys oli suuri, kun mentiin vuoden päästä sinne uudestaan ja hän kysyi mitäs Tukholmaan kuuluu.
      Siinä jäi niinkuin kaksi vaihtoehtoa; ollaan jotenkin eriskummallisen näköisiä tai sitten siellä ei ollut vuoteen käynyt muita asiakkaita.

      • NikittäKerrosTaas

        Olen ystävällinen, kohtelias ja monenlaisista asioista kiinnostunut, 178 sentin pituinen ja kohtuullisen viehättävä naisihminen. Aikoinaan hämmästelin minäkin, että miten ihmisillä voi olla niin hyvä kasvomuisti. Nykyään en enää ihmettele, vaan iloitsen hyvästä palvelusta yms, jota saan osakseni.


    • Demeter.
      Tule pian tänne.
      Täällä on alettu väkisellä venyttää typerää pashaa TAAS!

      H.

      • DemeterköAuttaaTääl

        Joo, totta on, Hunkszukka jaarittelee ja kopioi samoja typeriä "kommenttejaan" moniin ketjuihin.
        Demeterkö auttaa sellaisten viestien vähentämisessä?


      • Tarvitset itseäsi vanhemman ja naisen apua?


      • DemeterköAuttaaTääl kirjoitti:

        Joo, totta on, Hunkszukka jaarittelee ja kopioi samoja typeriä "kommenttejaan" moniin ketjuihin.
        Demeterkö auttaa sellaisten viestien vähentämisessä?

        "DemeterköAuttaaTääl"

        Eiku demeter on aina tykännyt vedättäen venyttää kaiken-maailman kuolleita aloituksia. :)

        H.


      • Heh, tuossapa tuli todistettua, miten julmasti toiveet ja todellisuus voivat sekoittua toisiinsa..))

        Minäkin saatoin hetken kuvitella, että hunksi kaipaa henkevää seuraani, kun hän tosiasissa kaipasi jotakuta, jonka saattoi lytätä aloittajan kanssa samaan sarjaan..))

        Mutta aloittajalle: ei ole tarkoitus lannistaa sinua. Nauti toki huomiosta, mistä se sitten onkin merkki. Ethän sinä siinä mitään menetä, kyllä se kiinnostus tai sen puute aikaa myöten tulee ilmi.


    • hehehehee

      Mitå tuota kiertelet. Sanot suoraan sille tyypille, että olet ihastunut ja siksi käyt yhtenään,
      Puhumalla selviää asiat. Ihme nainen olet, kun et tuohon ikään mennessä ole sitä tajunnut :P

      • maissiiii

        Noin juuri, mitä sitä tylysti suhtautumaan jos miehestä kerran pitää.

        Kerro miehelle miten asia on, että hän on hauska ja hauskan näköinen ja täällä on kiva käydä lottoamassa, kun hän on täällä, jne. Sitten kyselisin ja kertoisin, että et kait ole kiusaantunut tai ärsyttääkö sua kun näet tämän naisen täällä taas. Sitten vastauksesta riippuu miten jatkat, Tosin arvailla voi miten asiakaspalvelija vastaa. Todennäköisesti, tervetuloa vaan tänne lottoamaan.

        Jos jostain pitää niin onhan se nuijaa, jos ei asiaa selvitä. mIettii ja jauhaa omassa mielessään, kun kuulet miten hän suhtautuu, niin asia on selvä. Sen jälkeen osaat toimia tavallasi.

        Kun nostaa kissan pöydälle voi jatkossa tapahtua jotain mukavaa tai sitten ei. Eihän aina ihastukset yhteen sovi, mutta ei ihastuksen ilmineeraaminen ole kiellettyä. Ihastuminen on aina niin ihanaa.

        Rohkeasti vaan.


    • Aikuinen.ko

      Tulkitsen mielikuvitusksen tuotteeksi, viikonloppusaduksi.

      • Leskenin juttuja :).


      • siilenämää kirjoitti:

        Leskenin juttuja :).

        siile
        Ehdottomasti minun keissini. Matkustan bussilla 70 kilometriä monta kertaa päivässä keskustaan, että näkisin edes vilauksen sydämeni valitusta. Pelaan kansaneläkkeeni ärrän pokeriautomaatissa vain siksi, että hän vaihtaisi kympin setelini kolikoiksi. Kuolaan ja valun hikeä kun hän ojentaa rahat. Kättemme hipaisu pyörryttää ja jalat tutisevat. Pakko ottaa tukea tiskin reunasta ja skarpata senverran, että pääsen pelikoneelle. Hiton mummutauti, kun en edes ole mummu.


    • Helppo nakki.
      Mies ei ole sinusta kiinnostunut mutta on huomannut olevansa kohteesi.
      Kilttinä ihmisenä hän ei kuitenkaan halua sanoa sinulle pahemmin.
      Ryhdistäydy ja lopeta se siellä juokseminen ja kun seuraavan kerran näette ja jos hän sanoo jotain tollaista tyyppi taasko täällä, niin laske leikiksi ja sano että joopa joo, sinuahan minä taas tulin tsekkaamaan tai jotain nokkelampaa vastaavaa.
      Kasvojen säilyttäminen on elämää tärkeämpää.

      • "Paloma.se.co"

        Demeteriähän minä kutsuin...

        H.


      • Johanna1957

        Olette oikeassa. Olen ollut tyhmä. Jos hän joskus vielä sanoo jotain olen mahdollisemman tyly. Ja jos hän vaivautuu siitä että kerran viikossa käyn katselemassa niin omapa on asia. Hävettää kyllä nyt todella paljon.


      • New-age

        Aloittajalle.
        Pidä menopaussi, ettei tule pakkomiellettä.
        Ole käymättä vaikka kuukauden verran ja katso, miten hän reagoi sitten.
        Paasto voisi olla viesti, että hän on luullut vähän liikaaitsestään.
        (Vaikkei olisi luullutkaan).
        Eivätkös taksikuskit kertoneet naisista, joilla on yritystä.
        Sitten kun menet, ostat kahvit ja lottoat.
        Jotenkin musta tuntuu, ettet ota ohjeita vastaan. Nään sut pikemminkin kiipeämässä tiskin yli ja kysymästä, miten pelataan tuota epälottoa, kun olet niin ympäriämpäri ihastunut.


      • New-age kirjoitti:

        Aloittajalle.
        Pidä menopaussi, ettei tule pakkomiellettä.
        Ole käymättä vaikka kuukauden verran ja katso, miten hän reagoi sitten.
        Paasto voisi olla viesti, että hän on luullut vähän liikaaitsestään.
        (Vaikkei olisi luullutkaan).
        Eivätkös taksikuskit kertoneet naisista, joilla on yritystä.
        Sitten kun menet, ostat kahvit ja lottoat.
        Jotenkin musta tuntuu, ettet ota ohjeita vastaan. Nään sut pikemminkin kiipeämässä tiskin yli ja kysymästä, miten pelataan tuota epälottoa, kun olet niin ympäriämpäri ihastunut.

        Demeteriähän minä kutsuin...

        H.


      • SeYksIdiOttti

        Ja joka väliin pitää taas kopioida viestisi, kun ei ole mitään muuta sanottavaa.
        Voi ....keleen idi..... !!!


      • Johanna1957 kirjoitti:

        Olette oikeassa. Olen ollut tyhmä. Jos hän joskus vielä sanoo jotain olen mahdollisemman tyly. Ja jos hän vaivautuu siitä että kerran viikossa käyn katselemassa niin omapa on asia. Hävettää kyllä nyt todella paljon.

        """"Nykysin on tullut kioskilla asioitua useammin, millon mikäkin loppu tai arpaa ostamassa. Pakkohan mielitiettyä katsella."""

        """ Ja jos hän vaivautuu siitä että kerran viikossa käyn katselemassa niin omapa on asia. """

        Noin ne menee sanat sekaisin, kun amatööri alkaa tekaistua juttua kertomaan.


      • SeYksIdiOttti kirjoitti:

        Ja joka väliin pitää taas kopioida viestisi, kun ei ole mitään muuta sanottavaa.
        Voi ....keleen idi..... !!!

        "SeYksIdiOttti"

        Noku muutki jankuttaa aina sitä samaa.

        H.


      • meidänärrällävainnaisia
        Tellukka kirjoitti:

        """"Nykysin on tullut kioskilla asioitua useammin, millon mikäkin loppu tai arpaa ostamassa. Pakkohan mielitiettyä katsella."""

        """ Ja jos hän vaivautuu siitä että kerran viikossa käyn katselemassa niin omapa on asia. """

        Noin ne menee sanat sekaisin, kun amatööri alkaa tekaistua juttua kertomaan.

        no mä en ainakaan käy normisti ärrällä kuin mahdolliset postipaketit noutamassa muutaman kerran vuodessa, jos viikottain kävisin niin olis ainakin mulle aikas paljon normia useemmin

        eli mikä tossa viestissä on mennyt sekaisin?


      • Selvittäjä

        Luetun ymmärtäminen: On asioinut viimeaikoina usein kioskilla.
        Tästä lähtien aikoo käydä vain kerran viikossa.
        Otti nokkiinsa kun emme kertoneet että mies on ihastuksissaan noin sanonut vaan lähinnä on kauhuissaan asiakkaan lähentelystä.


      • meidänärrällävainnaisia
        Selvittäjä kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen: On asioinut viimeaikoina usein kioskilla.
        Tästä lähtien aikoo käydä vain kerran viikossa.
        Otti nokkiinsa kun emme kertoneet että mies on ihastuksissaan noin sanonut vaan lähinnä on kauhuissaan asiakkaan lähentelystä.

        ymmärsitköhän nyt itse ihan oman käsityksesi mukaan?
        minä ymmärsin että hän on käynyt siellä kerran viikossa, ja sinä että olisi käynyt useammin kuin kerran viikossa (sellaista viestiä en löytänyt)
        " Ja jos hän vaivautuu siitä että kerran viikossa käyn katselemassa niin omapa on asia."


      • meidänärrällävainnaisia kirjoitti:

        ymmärsitköhän nyt itse ihan oman käsityksesi mukaan?
        minä ymmärsin että hän on käynyt siellä kerran viikossa, ja sinä että olisi käynyt useammin kuin kerran viikossa (sellaista viestiä en löytänyt)
        " Ja jos hän vaivautuu siitä että kerran viikossa käyn katselemassa niin omapa on asia."

        Lue aloitus. Siinä se lukee.


      • Selvittäjä kirjoitti:

        Luetun ymmärtäminen: On asioinut viimeaikoina usein kioskilla.
        Tästä lähtien aikoo käydä vain kerran viikossa.
        Otti nokkiinsa kun emme kertoneet että mies on ihastuksissaan noin sanonut vaan lähinnä on kauhuissaan asiakkaan lähentelystä.

        Ai niinkö?

        Itse hän kirjoittaa: """Tuon asiakaspalvelijan ei tarvitse enää kiusaantua. Jätän lottoni superkaupan tiskille.""""


      • kerrankuukaudessako
        Tellukka kirjoitti:

        Lue aloitus. Siinä se lukee.

        määrittele mikä on usein


      • kerrankuukaudessako kirjoitti:

        määrittele mikä on usein

        Jos hän on aikaisemmin vienyt loton kerran viikossa, mutta :"""Nykysin on tullut kioskilla asioitua useammin, millon mikäkin loppu tai arpaa ostamassa. Pakkohan mielitiettyä katsella."""

        Eikös se silloin ole useammin kuin kerran kuussa?


      • josvaikkaehkä
        Tellukka kirjoitti:

        Jos hän on aikaisemmin vienyt loton kerran viikossa, mutta :"""Nykysin on tullut kioskilla asioitua useammin, millon mikäkin loppu tai arpaa ostamassa. Pakkohan mielitiettyä katsella."""

        Eikös se silloin ole useammin kuin kerran kuussa?

        veikö hän loton aikaisemmin harvemmin ja kiinnostavan miehen nähtyään useammin, eli kerran viikossa ?


    • Katso mikä on miehiään, jos olet kiinnostunut. Nykyinen trendi on sellainen että nainen voi olla vanhempi.
      Huomisella on omat huolensa, mitä niitä murehtimaan. Hetki kerrallaan elämä on, vaikka muuta luullaan.

    • Ihan vaan kohteliaasti puhuttaa asiakasta joka käy päivittäin. Sinuna en kävis joka päivä, mumnaat ihtes ja myyjä saattaa kokea ahdisteluna. Joudut jopa naurunalaiseksi myyjän työkavereiden silmissä. Kerran viikossa lotto riittää.

    • Ei minulle kukaan myyjä ole ihmetellyt miten usein käyn, en käy missään kun pakon edessä. Hän on nähtävästi huomioinut asiakkaan.
      Miksi pitää olla noin negatiivinen?
      Voi olla vain kohtelias, tai oikeasti kiinnostunut.
      Naama norsun.v kun vie lottokupongin ei varmaan ilahduta ketään.

    • henrjii

      Vihje, miksi käyt liian usein. Käyt liian usein, pidä vähintään tunnin tauko

      • ExÄrrälläTöissä

        Ärrällä aina töissä ihme väkee. Jos mulle joku kioskiorja sanos tollee nii kyllä sanosin takasi. Tos asemassa vain asikas on se jota aatellaan. Jos toi nainen ois nuorempi sanosin että voiha se tyyppi noin sanomal osottaa sille asiakkaalle että on kyl huomioinnu sen muy eihän se voi randomina mitää ehdotaa. Siitähän tulee potkut jos asiakasta ahistelee.


      • MinäKäynMyös

        Ja minä käyn R-kiskalla joka päivä ainakin kerran, joskus 2 - 4 kertaa pelaamassa kolikkopeliautomaatilla 1-2 euron uhkapelierän kerrallaan. Oikeastaan huomasin tämän yhteyden vasta äsken, kun myyjä totesi jollekin takahuoneeseen poiketessaan "ei, kun tulee pelaamaan". Hymyilytti.


      • Dggyhhjuv

        Tuo onki eri juttu. Kuin se että käy ostamassa arvan kello 13.00 ja viemässä loton kello 15.00 ja hakemassa karkkia klo 17.00 ja vielä jotain kello 20.00 Kun nämä kaikki olisi kerralla saatavia. Jos vielä tuijottaa myyjää. Selvä häirikkö.
        Jos yli 3 kertaa päivässä asioi kaupassa tai kioskissa on selvästi joku vialla.


      • Dggyhhjuv kirjoitti:

        Tuo onki eri juttu. Kuin se että käy ostamassa arvan kello 13.00 ja viemässä loton kello 15.00 ja hakemassa karkkia klo 17.00 ja vielä jotain kello 20.00 Kun nämä kaikki olisi kerralla saatavia. Jos vielä tuijottaa myyjää. Selvä häirikkö.
        Jos yli 3 kertaa päivässä asioi kaupassa tai kioskissa on selvästi joku vialla.

        Kyllähän yuodts jo vsrtijstkin kiinnostuu.


      • siilenämää kirjoitti:

        Kyllähän yuodts jo vsrtijstkin kiinnostuu.

        Ehhehe. Siis kyllähän tuosta jo vartijatkin kiinnostuu.


      • otetaas.taas
        siilenämää kirjoitti:

        Kyllähän yuodts jo vsrtijstkin kiinnostuu.

        Sitä pitää kännissä kirjotellessa olla tarkkana.....


      • otetaas.taas kirjoitti:

        Sitä pitää kännissä kirjotellessa olla tarkkana.....

        Voi kulta pieni. Minä en voi olla kännissä vaikka haluaisinkin. Sydämen sähköinen toiminta ei salli sitä kuten olen monesti täällä ilmaissutkin. Syntymähumala sen soijaan on ja se mahdollistaa myös kirjoitusvirheet enkä sitä olleskaan puolustele,


      • siilenämää kirjoitti:

        Voi kulta pieni. Minä en voi olla kännissä vaikka haluaisinkin. Sydämen sähköinen toiminta ei salli sitä kuten olen monesti täällä ilmaissutkin. Syntymähumala sen soijaan on ja se mahdollistaa myös kirjoitusvirheet enkä sitä olleskaan puolustele,

        Tai ainakin sijaan :).


    • MrViimenensana

      Mitä hittoa, oletteko oikeasti yli 60 vuotta kun tollasta kirjottelette. A.P kannattaa olla huolehtimatta moista, aikuinen ihminen kun teini. Kysy siltä seuraavalla kerralla että onko siinä ongelma jos useammin käy. Kai tuohon ikään saa jo takasinkin jotain sanoa.
      Vaikka naurattaaha tuo teidän väittely.
      Sokeat mykkää neuvoo kertomaan mitä näkee.
      Entpä jos tuo mies onkin kiinnostunut jollakin asteella tästä naisesta? Eihän tiedetä millanen nainen on tai mies. Nainen saattaa olla samalla tasolla kun ei nuo myyjämiehet kovin tasokkaita ole. Teidän neuvolla menee molempien mahdollisuudet. Mies vaikuttaa saamattomalta, ehkä A.P pitäisi vaihtaa se taktiikka.

      • AsiakaspalvelijanPsta

        Mr. Viimeinesanan typeryyksiin: mies voi vaikka elää vakiintuneessa parisuhteessa tai olla homoseksuaali tai, tai, tai

        Ilmeistä on, ettei hän ole henkilökohtaisesti kiinnostunut ikääntyneestä, itseään huomattavasti vanhemmasta naisihmisestä, vaikka tämä on ilmiselvästi osoittanut olevansa kiinnostunut miehestä.

        Miehen on pakko esiintyä kohteliaasti ja palvella naista asiakkaana.


    • rutiut

      Tulkitsen tuon käänteisesti, että ärrällä hyppäävä on 60-kymppinen mies, ja myyjä alle 50 vielä itsensä vetreäksi kokeva naisihminen ja aloittaja on tämä myyjä, joka on tyystin pölmistynyt ikääntymisen aiheuttamista lieveilmiöistä kuten sosiaalisen kommunikaation turtumisesta ja hakee nyt tälle käsitykselleen varmistusta. Tämä tulkinta syystä, että kaikki yli 60-vuotiaat naiset on menopaussin ohittaneita, eikä vietti ohjaa enää käyttäytymistä samallatavoin, joten hömelön täytyy olla mies.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1860
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      49
      1577
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      208
      1270
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1056
    5. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      918
    6. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      48
      712
    7. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      67
      711
    8. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      256
      707
    9. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      101
      678
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      46
      640
    Aihe