Uskaltaako lähteä alakoululaisen kanssa lomalle? Entä paljonko kannattaa varata käyttörahaa viikoksi, kun hotelli on all inclusive?
Tunisian turvallisuustilanne?
11
3740
Vastaukset
- paljonhaluaa
Itse uskaltaisin enkä tiedä mitään syytä miksi en.....esim. Virolaiset ,venäläiset ovat tehneet sinne matkoja jo muutamana vuonna. Tunisia on edullinen maa esim taksi keskustan alueella noin.2km maksaa noin 2€. Itsellä ehkä 200-300€ mennyt mutta kaikki riippuu siitä mitä siellä haluaan tehdä/ostaa. jos esim haluaa lähteä saharan reisulle niin matka sinne maksaa noin 100€ henk.
Rahan tarve riippuu jokaisen omista tarpeista eli kyllä Tunisiassakin sitä saa kulumaan jos niin haluaa,- justusi
Missään en ole nähnyt missään niin paljon varkaita kun siellä.ja lasten kanssa tosi varovainen kun 9 tyttö on siellä jo riistaa....3 kertaa tyhjensivät taskut 2 viikon aikana..nykyisin matkustelen lasteni kanssa lähinnä Balkanilla..Saranda ja Xsamil Albaniassa..turvallisempi..edullisempi ja mukavampi...
- Lunasahbi
Minä olen matkustellut siellä 6 v. Useita kertoja vuodessa, kiertänyt Souseet,Gabesit ja Saharan.Asun aina Monastirissa. koskaan en ole kokenut mitään varkauden yrityksiä enkä muutakaan negatiivista. Missähän olet siellä mahtanut asustella ? Huh,huh!
- sousssssssseeeeee
sousse on turvallisempi paikka kaikkista pohjois-afrika
- Yeahitgood
Sinne vaan! Paras vaihtoehto, egypti ja marocco tulevat perässä.
- poisonhyvä
Kyllähän Tunisia on ahdasmielinen maa. Alkoholia myydään "salaa" kaupan sivuhuoneesta (hammamet), päättömiä kanoja ottamassa aurinkoa kaupan ulkopuolella (eläviä häkissä). Tyttärillemme vihelleltiin perään, joten rannallakaan ei uskaltaneet liikkua yksin ym. ym. EN halua sellaista vaikka kuinka ajattelee lähtevänsä vain rantalomalle.
- Erkki52
Kyllähän Tuusula on turvallinen,aina ollut.Paljon viettänyt siellä aikaa
- matkailuavartaayes
Erkki on tätä lajityyppiä mikä herää aamu viideltä kyyläämään keittiönakkunasta ja lopettaa klo 18.00, mennessään maate. "taas selvisin hengissä, tästäkin päivästä".
- Anon2
Uskaltaa lähteä, ei siellä ole mitenkään vaarallista kulkea ja olla alaikäisen lapsen kanssa. Riippuu mitä aiotte ostaa, ruoka on halpaa, mutta teillä all oncludive. 500-700 euroa riittää varmasti. Vaatekaupoissa olkaa tarkkoja, saattavat turistilta pyytää enemmän hintaa, tingatkaa hinnoista.
- Randomiii
Liekkö myyvät alaisille tupakkeja?
- Matgaaja
Itse lomalla täällä ja hotelli all inclusive. Oon ostellut jonkin verran matkamuistoja, käynyt paikallisten kanssa baarissa, hankkinut paikallisen nettiliittymän jne. Loma puolessa välissä ja rahaa mennyt ehkä 30 euroa.
Mut siis niin halpaa! Taksilla kuljen paljon. Alle euro menee matkaan. Itsekin mietin kameliajelua mutta en ajatellut ottaa matkatoimiston kautta vaan itse niin tulee paljon halvemmaksi. Tai kysyn botain paikallista oppaaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882