Alakuloisuus

20nainen

En tiedä enää mitä tehdä, olen ollut masentunut/alakuloinen jo 8kk ja loppua ei näy. töissä osaan aina tsempata mutta sen jälkeen kotona kun olen yksin niin romahdan täysin, ei ole ketään kenen kanssa puhua arkisista asioista tai kaikista asioista mitkä haluisi jakaa jonkun kanssa. Erosin 4kk sitten pitkästä suhteesta joten se voi olla osa syy alakuloisuuteen, vaikka itse eropäätöksen teinkin. Kavereilla on kumppani ja mulla on kavereita suht paljon mutta ei ketään semmoista joka kysyisi tosissaan että "mitä sulle kuuluu", voi olla monta päivää että kukaan ei laita mulle viestiä tai soittele, aina jos joku soittaa niin tiedän jo katsomattakin että se on joku perheenjäsen. Olen yrittänyt hakea apua mutta jotenkin tosi vaikeeta saada psykologille aikaa, ei ole rahaa maksaa yksityistäkään. Esitän aina sitä vahvaa ihmistä mutta nyt sille on tullu stoppi, en tiedä miten jatkan eteenpäin, en käy enää missään ja lukittaudun vaan kotii ja oon omissa oloissani, väärä paikka kylläkin kertoa tästä mutta anonyymina helpompi. Olen kestänyt nuorempana kaikenlaista ja nähnyt asioita mitä ei olisi niin nuorena pitänyt kestää, se on tehnyt musta ihan lopun nyt.
-20-vuotias nainen

2

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet 20-kymppinen. Ja kuvaat samanlaista asiaa kuin mitä minulla on, 40-kymppisellä. Olen myös ollut masentunut kuukausia. Se on tuskaista. Mitä tahansa teetkin, se tuntuu joko teennäiseltä tai valheelta. Mikään vanha ei tunnu entiseltä. Ei kosketusta "sieluun". Ei ole enää "minää". Ja silti keho ja pärstä teeskentelee vanhaa valhetta eteenpäin eikä kukaan uskoisi sinun oikeaa olotilaa? Ja on pakko valehdella koska et halua huolestuttaa, et voi mennä sairaalaan potemaan koska olet yksinhuoltaja kaikkine velvollisuineen, kodinhoito, ruuanlaitto, siivous, laskut, lapsen koulujutut, alulle laitetut harrastustujutut, terapiat, remontit, ja niin saatana edelleen!

Minulla ei ole varaa tehdä itsemurhaa! Ei minullekaan kukaan juuri soittele, isä ei koskaan ja äiti edesvastuuton kusipää. Koko elämäni olen paennut jotain kauheaa, nyt olen fucked up. Elämän työkalut jotka sain, osoittautuvat veteen liukeneviksi. AINOA mitä voin sanoa, on: olen hengissä! Vielä. Niin kuin sinäkin rakas luuseri. Niin kuin sinäkin! Ja nyt, minä aion juoda viimeisen helmen viinistäni, ja lähetän ajatukseni sinulle, suoraan kallosta läpi ja sinne syvälle, niin että se kutittelee haluasi elämänhallintaan. Mitä vittua se ikinä onkaan.

• Vananae

Ei elämää voi hallita ja se hallinnan tarvekin kai on vain merkki heikosta itsetunnosta. Aika samanlainen luuseri tässä, ap vaan paljon nuorempi. Mulla ongelmana taitaa olla yksinäisyyden tunne , kun ei osaa vain elää omaa elämää haikailematta siihen aina jotain muita. Tilanne oikeastaan samanlainen kuin irokeesilla, ei vaan voi heittäytyä realismin tuollepuolen ja antaa mennä, kun huollettavaa riittää. Tympiikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      60
      4609
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      95
      4325
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      71
      3758
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3687
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      117
      2727
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2518
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2422
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2399
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2399
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2264
    Aihe