Mihin hintaan on vuonna 2011-2013 saanut ko pakettia uutena / esittelyveneenä? Sain noihin aikoihin tarjouksen esittelyveneestä yamarin 59 dc:stä 115 Yamahalla 24000€. Oliskoos 59 ht ollut tuolloin pari tonnia kalliimpi?
Olisiko siis kenelläkään täällä omakohtaisia kokemuksia 59 ht:n hinnoista?
Yamarin 59 ht + yamaha 115
7
190
Vastaukset
varmaan just se 26-27 tonnia. mihin pyrit? nyt saa 16-18 te.
- y.a.marin
Naurattaa vaan noi netin pyynnit viitisen vuotta vanhoista 59 ht/dc veneistä. 29.000€ pitäs 2012 mallin 59ht:sta kuulemma maksaa. Heh sanon minä! Kumma kun noista kätetyistä pitäis saada enemmän kuin uutena?
- Voi.kun.on.taas.vaikeaa
y.a.marin kirjoitti:
Naurattaa vaan noi netin pyynnit viitisen vuotta vanhoista 59 ht/dc veneistä. 29.000€ pitäs 2012 mallin 59ht:sta kuulemma maksaa. Heh sanon minä! Kumma kun noista kätetyistä pitäis saada enemmän kuin uutena?
Mitäs jos vain unohtaisit sen 5v 29 tonttua maksavan ht:n? Simple as that.
Mikä tässä on se ongelma? - y.a.marin
joo,
olen toki unohtanutkin, eikä noin hinnoiteltu vene mikään vaihtoehto olekaan. Ajattelin vain herätellä tänne KESKUSTELUPALSTALLE keskustelua siitä, että porukka pyytää veneistään ihan naurettavia pyyntejä ja kun kertoo ettei oikein kiinnosta kun uudenkin saa lähes samaan hintaan niin vedetään herne nenään ja loukkaannutaan.
Jos herättämäni keskustelu on mielestäsi jo lähtökohtaisesti turha ja tyhjänpäiväinen niin en ymmärrä miksi sitten itse vielä viitsit sen tiimoilta tänne kirjoitella?
Onko sinulla ongelma? - Voi.kun.on.taas.vaikeaa
y.a.marin kirjoitti:
joo,
olen toki unohtanutkin, eikä noin hinnoiteltu vene mikään vaihtoehto olekaan. Ajattelin vain herätellä tänne KESKUSTELUPALSTALLE keskustelua siitä, että porukka pyytää veneistään ihan naurettavia pyyntejä ja kun kertoo ettei oikein kiinnosta kun uudenkin saa lähes samaan hintaan niin vedetään herne nenään ja loukkaannutaan.
Jos herättämäni keskustelu on mielestäsi jo lähtökohtaisesti turha ja tyhjänpäiväinen niin en ymmärrä miksi sitten itse vielä viitsit sen tiimoilta tänne kirjoitella?
Onko sinulla ongelma?En koe, että minulla olisi ongelmaa. Ja kuka täällä on loukkaantunut?
Aika tyhjänpäiväistä "keskustelua" tämä hinnoista jankkaaminen. Ei siitä kukaan tule hullua hurskaammaksi. Vai tuleeko? Johtaako se mihinkään?
Kuka pyytää mitä pyytää. So what? Ei niistä tarvitse välittää tai loukkaantua, kulta pieni.
Kauppoja kyllä tehdään koko ajan, välillä enemmän välillä vähemmän, ja oikeilla hinnoilla, eli mitään ongelmaa ei kait silloin ole? - y.a.marin
jep, kiitos että olet isällisesti tarttunut tuumasta toimeen ja aloit ansiokkaasti antityhjänpäistämään tätä ketjua tuomalla siihen et mitään lisäarvoa.
Asiaan, onko täällä kukaan ostanut 2011-2013 uutena 59 ht yamaha 115 pakettia?
No ei kai kukaan niin idiootti ole, vanhempia saa niin paljon halvemmalla! On uutta kuomua, liesilämppäriä, trimmitasoa laiteltu vuosien aikana. Traileri kaupanpäälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745