Pattiksella positiivisen elämänasenteen kursseja?

SmurffiMustanaamio

Meitä 50 kymppisiä miehiä joilla ei elämä toiminut kuten papin edessä tuli luvattua, eikä työelämässäkään aina onni potkinut, on runsaasti päätynyt tänne Jomtielle.
Elämä on jättänyt syviä haavoja ja oireet on jokapäiväisiä.
Kysynkin onko täällä otsikon mukaisia sellaisia tilaisuuksia joihin osallistumalla voisi oppia keskittymään enemmälti oman elämän tason nostattamiseen jolloin mielenkiinto ja jokahetkiset ajatukset siirtyisivät iloisiin ja positiivisiin ajatuksiin, sekä oppisi siinä sivussa myös hyvää käytöstä?

84

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2010Maija2010Maija

      OHESSA MINUN ONGELMANI JA TAHTOISIN LIITTYÄ ONGELMAISTEN RYHMÄÄN SINNE JOMTIEN SAUNAAN, JOLLA WEBBISIVUT.

      Huomannette rakkaat Pattayan ystäväni, että ajatukseni seilaa aivan täysin muualla kuin tämän yksityisen vain minun paratiisini tiimoilla.

      Vuodesta2010 10.9.2017 8:47

      Tämäkään aloitus ei ole minun. Taas kerroit olevasi sama henkilö "numeromiehen" kanssa. Olet tehnyt sen pari tusinaa kertaa mutta olet liian tyhmä tai lääkkeissä sen huomataksesi.

      Raharakkaudenkin muistit taas mainita vaikka se ei tähänkään tapaukseen liity. Milloin ajattelit heittää seuraavaksi market- tarinaa? Sulla on pahasti päässyt unohtumaan kaikki muut pippelijuttusi ja ylipainot tämän Chiang Main legendan ylläpitämisen aikana.

      Sinua selvästi harmittaa otsikossa oleva rakkaustarina. Se harmittaa sinua siksi koska sinun kaksi rakkauttasi on vasen ja oikea käsi ja pisin matkakohteesi sijaitsee ostarilla jonne hoitaja sinut työntää kerran viikossa, vajakkipoju.

      Numeromiehellä ja Aviomiehellä ei ole mitään asioita mitä kenenkään tulisi tietää. Laitoksessa kun ei hirveästi tapahdu mitään ja pääkoppa on haurastunut sen kaiken tylsyyden keskellä pitkälle edenneen alzheimerin- tasolle.

      • 2010Maija2010Maija

        TÄLLÄSTÄ SITTE TULEE MYÖHEMMIN KUN OON LÄMMENNY.

        HairyBall32 10.9.2017 17:09

        Aviomies kertoi. Sä hallitset avioniikan, mutta aviomies hallitsee merenkulun salat ja seitsemän merta kavalaa.Sitten vaan sikariksi purjeet pinkeinä ja siivekkeet nousukulmaan 27astetta.


    • KimbleMaija2010

      Äiti on monta kertaa ohjeistanu mua liittyyn tällaseen, oisko ny oikee hetki, en tiedä, mutta mulla sylkee tollasta:

      NongNooch 10.9.2017 15:50
      Chiang Main aviosonni yhtyi juuri sittarimieheen tuossa mielikuvituksentuotteessaan ja varastelee nimimerkkejä.
      Samalla aviosonni haaveilee naisista ja etenkin Thaimaan naisista. On siinä kiva ajanviete. Toinen kiva voisi olla Kimble?

    • KumpiJaKampiTappeli2010

      Mulla taas tällasta ajankulua.

      kumpionpikampi10.9.2017 19:56
      Totuustarkkailija2010 kirjoitti:

      Chiang Maista kuuluu kovaa huutoa, vai onko sittenkin Hiekkaharjun kankahilta?

    • hahhahahahhahahah2010

      Mä yskäsin tollasen.
      Huomaattehan mun nimimerkin, joka sen johdosta että en veneillyt aikana ennen älypuhelimia koska kuulun uusavuttomien tarralenkkarisukupolveen.

      hahhahahahhahah10.9.2017 21:41

      Chiang main homopaavali jos olisi joskus veneillyt jollaa isommalla niin tietäisi että plotteri on veneen tärkein varuste ja vähänkin isommassa veneessä on yksi tai useampia varajärjestelmiä, joiden toiminta ei lakkaa sähkökatkoksessakaan. Poju paljasti taas että Princessinsä ovat homopojan unelmia.

    • LerpsisLerpsis2010

      Mulla heittää tätä tasoa, koska ei mullakaan oo muuta elämää enkä kestä vihjailua.

      lerpsislerpsis10.9.2017 21:59

      Vihjaatko että uskot Numban olevan Tikkakosken hydrokopterilla lentävä insinöörimajurilentokapteeni, koelentäjä ja Nasan keksijä, sekä kiinteistösijoittaja ja maailmanmatkaaja jolla on kukkakasvattamo. että maailmanmatkaaja joka on onnellisesti naimisissa Thain kanssa ja elelee tasapainoista elämää tropiikissa matkustellen ja harrastellen ystäviensä kanssa sikareita poltellen, vihaa Pattayaa ja kertoo olevansa kostaja?

      Vihjaatko että uskot Thain Aviomiehen olevan varakas ravintolakonsernin pyörittäjä, HD prätkäjengiläinen joka on naimisissa nuoren Thain kanssa ja ajelee 40 jalkaisella Princessillä ja heillä on huvila Phuketissa ja he sijoittelee asuntoihin että hotelleihin sikareita poltellen ja vihaa Pattayaa kertoen olevansa kostaja?

      No, usko ihan rauhassa. Olet ainoa kylläkin, mutta tiedämmehän lerppa kuinka uskot jo itsekin olevasi itsesi ulkopuolinen itsesi ihailija.

    • MaijallaNaisenAivot2010

      Mulla heittää kipinää miehen aivoissani yöllä näin.
      Minä tuhlaan aikaani yöllä miettimiseen ja kirjoittamiseen.

      naisen.aivot11.9.2017 2:29

      Eipä ole tällä naisella paljon elämässään sisältöä, kun tuhlaa aikaansa moisten asioiden miettimiseen ja vieläpä siitä kirjoittamiseen.

    • VoiMinuaSairasta2010

      Tässä mun kipinät.

      Voisinuasairasta11.9.2017 8:06

      Olet itsepetoksen kuningatar. Lohdutat itseäsi vilkkaalla mielikuvituksella. Lapsilla on tuollaiset jutut kun ne perustelee itselleen miksi ne ovat erilaisia kuin toiset.
      Hoodeemies muuttui hetkessä ruikuttavaksi lerpaksi joka omistaa elämänsä Pattayalle.
      PS: En ole maija, 2010, Soi enkä kukaan tuttusi enkä kenenkään muunkaan tuttu täällä ja tämä on ainoa kirjoitus kolmeen päivään minulta ja nyt olen töissä ja minulla on vaimo kotona. Ihan tiedoksesi vain.

    • AmmattiPässi2010

      Meikä heittää tälleen, eix ooki aikaa makeeta.

      Ammattipässi11.9.2017 8:34
      "Chiang Main aviohärkä oikeustieteiden opiskelijana" :DDD
      Oliko tuo jonkun komedian otsikko vai?? :DDD

      No eihän pyörätuoli ole este vaan hidaste vajakkipoju.

      Sen verran olit rehellinen että kerroit olevasi Suomessa.

      En tiedä millaisia naisia olet koininut 90 luvulla tai keneltä olet kuullut, mutta "parillakybällä" et Pattayalla bylsi kuin kapisinta naarasta kadulta ja sekin vetää aamulla litsarin naamaan kun tarjoat hänelle 700 bahtia.

      Kunnon naiset maksaa 3000 bahtia ja kaksi naista kimppa 10000 bahtia.

      Vaimo maksaa Thaimaassa 300 000 bahtia ja Suomessa 2000 000 bahtia vuodessa avioehdon kanssa.

      • Tstoassistentti

        Se on varmaan mahtava tunne kun oppii ekan kerran cooypastaamaan kirjoituksia ja tekee niistä kokoelman?


      • AssistentinÄtiti2010
        Tstoassistentti kirjoitti:

        Se on varmaan mahtava tunne kun oppii ekan kerran cooypastaamaan kirjoituksia ja tekee niistä kokoelman?

        On mahtava tunne.
        Tulee hyvä kokoelma, niin kaikki rikkaat, rakkaat, pro:t, virtuoosit, alffat ja jopa miljonäärien tuttavat tulee tietoiseksi minne kohteeseen kannattaa mennä vaikka veneilemään kaltaistensa seuraan plotterissa nenä kiinni ja 8 solmun plaania Singaporeen 50.000 donan purkilla.


      • Mökiltämoro
        AssistentinÄtiti2010 kirjoitti:

        On mahtava tunne.
        Tulee hyvä kokoelma, niin kaikki rikkaat, rakkaat, pro:t, virtuoosit, alffat ja jopa miljonäärien tuttavat tulee tietoiseksi minne kohteeseen kannattaa mennä vaikka veneilemään kaltaistensa seuraan plotterissa nenä kiinni ja 8 solmun plaania Singaporeen 50.000 donan purkilla.

        Missäs se sun 50000 euron HD ja rouvasi 30000 euron HD on ja mihin sun Princessi katosi ja Phuketin huvila?

        Ei kai niiden sikaria tuprutteleva omistaja voi olla kateellinen jollekin peruspurkkia suunnittelevalle?

        Vai olisiko niin että et ole puhunut aivan totta?


      • CMHD
        Mökiltämoro kirjoitti:

        Missäs se sun 50000 euron HD ja rouvasi 30000 euron HD on ja mihin sun Princessi katosi ja Phuketin huvila?

        Ei kai niiden sikaria tuprutteleva omistaja voi olla kateellinen jollekin peruspurkkia suunnittelevalle?

        Vai olisiko niin että et ole puhunut aivan totta?

        Ei ole mikään mainitsemistasi kadonnut minnekään.

        En ole kateellinen, vaan viittaus on aiheesta käytyyn keskusteluun.

        Kenen kanssa minulla on kunnia keskustella ?


    • Maija2010Maija2010

      Mulla heittää kärrynpyörää tälleen ku aina välillä tahdon olla numeromies, eihän riitaa saa muuten aikaseks jos ei riitele itse itsensä kans.

      33NumBall11.9.2017 14:25

      Lentokentällä on lukuisa joukko takseja jotka mielellään vievät sinut Hua Hiniin, noin 300 kilsaa ja hinta 2000 -2200b... toivovat että saavat kyydin jostain takaisin bangkokiin. ettei tarvitse ajaa omaan piikkiin. mo chit bts aseman läheltä lähtee edellinen minibussi hua hiniin hinta 180b, lähtö joka 15 minuutti, kentältä pääsee helposti mo chit asemalle ilmajunalla maksaa 58b.

      • 33NumBall

        Tuon lentokentän kyyti kommentti on minun kirjoittama, mutta joku resuperseistä on taas varastanut tuon 32NumBall, ei väliä numeroita maailmassa on tarpeesi, tuli oltua vajaa viikko bangkokissa, nyt hua hinissä muutama päivä sitten pattayalle... kun sain taas ilmaisen matkan lautalle vip luokassa meno paluu kahdelle eikä hotelli maksa paskaakaan... 1200b saa jo hyvän hiljaisen huoneen kun tietää mistä hakee, 35 m2, ihan ydin keskustasta... muutama kymmenen metriä kävelykadusta, kun viikoksi varaa pari kaveria tulee suomesta...
        Tämä on minun toinen viesti tänään eilen muutama, ei jaksa enää vääntää näiden reppanoiden kanssa...


      • Prmn
        33NumBall kirjoitti:

        Tuon lentokentän kyyti kommentti on minun kirjoittama, mutta joku resuperseistä on taas varastanut tuon 32NumBall, ei väliä numeroita maailmassa on tarpeesi, tuli oltua vajaa viikko bangkokissa, nyt hua hinissä muutama päivä sitten pattayalle... kun sain taas ilmaisen matkan lautalle vip luokassa meno paluu kahdelle eikä hotelli maksa paskaakaan... 1200b saa jo hyvän hiljaisen huoneen kun tietää mistä hakee, 35 m2, ihan ydin keskustasta... muutama kymmenen metriä kävelykadusta, kun viikoksi varaa pari kaveria tulee suomesta...
        Tämä on minun toinen viesti tänään eilen muutama, ei jaksa enää vääntää näiden reppanoiden kanssa...

        7 minuutissa Lerppa vastasi ystävälleen.

        Tällä kertaa Lerpan mukana Pattayalle matkustaa vaimokin VIP luokassa, joka on peräti parisataa bahtia kalliimpi kuin alakerta ja liput on ilmaisia kun Lerppa niitä taas sai.
        Olisi mukava kuulla mistä riisipussimies "taas" sai ilmaiset liput ja mitä vaimo tekee Pattayalla mukana "ystäviä moikkaamassa" ja miksi varakas sijoittajapariskunta menee 1200 bahtin hotelliin?

        Ydinkeskusta on yhdyssana ja tonnin hotellit on tonnin hotelleja. Laitapa sitten sen hotellin nimi samalla niin jutellaan asiasta ja sen hotellisi hiljaisuudesta lisää.

        Lerppa olet tosi väsynyt. Joko hoitokodin pihalla variksen ja oravan kahnaus on päättynyt? Miten iltapuuro?

        Menettekö keskiyöllä Pattayalla hotelliaamiaiselle ja miksi ystäväsi ei tässä sadussa tulleet Hua Hiniin?

        Muistathan varoa tunkioita, ilmansaasteita, huumeneuloja, rosvoja, maksullisia, rottia ja krotiileja? Ok? Lildoja saattaa olla myynnissä tien varressa mutta älä järkyty. Ne eivät hyökkää.

        Kauniita unia ja hoitsuille tergui! 8)


      • ChiangMainAviomiesHD
        Prmn kirjoitti:

        7 minuutissa Lerppa vastasi ystävälleen.

        Tällä kertaa Lerpan mukana Pattayalle matkustaa vaimokin VIP luokassa, joka on peräti parisataa bahtia kalliimpi kuin alakerta ja liput on ilmaisia kun Lerppa niitä taas sai.
        Olisi mukava kuulla mistä riisipussimies "taas" sai ilmaiset liput ja mitä vaimo tekee Pattayalla mukana "ystäviä moikkaamassa" ja miksi varakas sijoittajapariskunta menee 1200 bahtin hotelliin?

        Ydinkeskusta on yhdyssana ja tonnin hotellit on tonnin hotelleja. Laitapa sitten sen hotellin nimi samalla niin jutellaan asiasta ja sen hotellisi hiljaisuudesta lisää.

        Lerppa olet tosi väsynyt. Joko hoitokodin pihalla variksen ja oravan kahnaus on päättynyt? Miten iltapuuro?

        Menettekö keskiyöllä Pattayalla hotelliaamiaiselle ja miksi ystäväsi ei tässä sadussa tulleet Hua Hiniin?

        Muistathan varoa tunkioita, ilmansaasteita, huumeneuloja, rosvoja, maksullisia, rottia ja krotiileja? Ok? Lildoja saattaa olla myynnissä tien varressa mutta älä järkyty. Ne eivät hyökkää.

        Kauniita unia ja hoitsuille tergui! 8)

        Päätä jo Maija olenko ystävä, vai numeromies, niin sinun on helpompi piruilla seilaamatta eestaas.
        Minä väännän niin kauan kun sinä homottelet, hutsuttelet ja joko sinun tai tuhannen rakkaasi toimesta tällä palstalla jatkuu tuo bablagagaa.

        Muuten tuo Mai = Main sen johdosta että et tietenkään sinä vaan joku kloonisi on rekisteröinyt ilman ännää.


      • 33NumBall
        Prmn kirjoitti:

        7 minuutissa Lerppa vastasi ystävälleen.

        Tällä kertaa Lerpan mukana Pattayalle matkustaa vaimokin VIP luokassa, joka on peräti parisataa bahtia kalliimpi kuin alakerta ja liput on ilmaisia kun Lerppa niitä taas sai.
        Olisi mukava kuulla mistä riisipussimies "taas" sai ilmaiset liput ja mitä vaimo tekee Pattayalla mukana "ystäviä moikkaamassa" ja miksi varakas sijoittajapariskunta menee 1200 bahtin hotelliin?

        Ydinkeskusta on yhdyssana ja tonnin hotellit on tonnin hotelleja. Laitapa sitten sen hotellin nimi samalla niin jutellaan asiasta ja sen hotellisi hiljaisuudesta lisää.

        Lerppa olet tosi väsynyt. Joko hoitokodin pihalla variksen ja oravan kahnaus on päättynyt? Miten iltapuuro?

        Menettekö keskiyöllä Pattayalla hotelliaamiaiselle ja miksi ystäväsi ei tässä sadussa tulleet Hua Hiniin?

        Muistathan varoa tunkioita, ilmansaasteita, huumeneuloja, rosvoja, maksullisia, rottia ja krotiileja? Ok? Lildoja saattaa olla myynnissä tien varressa mutta älä järkyty. Ne eivät hyökkää.

        Kauniita unia ja hoitsuille tergui! 8)

        Resuperse, laitetaan hieman factaa reppana.... ohessa muutama tosi keskellä eilinen bangkokista, ruokailua minä vaimo ja kaksi kaveria, vasemmalla hua hin ruokailu tänään aamupäivällä, kaupassa bic c ja naftaa 1620b huomaa paikka ja aika, reppana... joten tapani ei ole puhua paskaa... laita resuperse paremmaksi....

        Varastele sinä vaan reppana nimimerkkejä, miten nyt suu laitetaan itkuun ja todella terveisiä sinua hoitavalle lääkärille... reppana.

        http://aijaa.com/7ePsrF


      • 33NumBall

        Ja huomaa resuperse nafta maksaa 25b litra joten tuskin sillä on tankattu mopoa, ja alahan vetää puuroasi naamaan ja tuutimaan, reppana...


      • 33NumBall

        Eli resuperse nastaa näytti tulevan vajaa 70 litraa se ei mene ihan pikku vaunuun, reppana...
        Ahdistaako reppana.


      • BumNall59
        33NumBall kirjoitti:

        Ja huomaa resuperse nafta maksaa 25b litra joten tuskin sillä on tankattu mopoa, ja alahan vetää puuroasi naamaan ja tuutimaan, reppana...

        Isällesi terkkuja Hua Hiniin, Lerppa. 8) Terkkuja hoitsuille myös!


      • Durexxl
        33NumBall kirjoitti:

        Eli resuperse nastaa näytti tulevan vajaa 70 litraa se ei mene ihan pikku vaunuun, reppana...
        Ahdistaako reppana.

        Älä missään nimessä laita nastaa tankkiin! Puhkeaa vielä! 😧


      • Atikki
        33NumBall kirjoitti:

        Resuperse, laitetaan hieman factaa reppana.... ohessa muutama tosi keskellä eilinen bangkokista, ruokailua minä vaimo ja kaksi kaveria, vasemmalla hua hin ruokailu tänään aamupäivällä, kaupassa bic c ja naftaa 1620b huomaa paikka ja aika, reppana... joten tapani ei ole puhua paskaa... laita resuperse paremmaksi....

        Varastele sinä vaan reppana nimimerkkejä, miten nyt suu laitetaan itkuun ja todella terveisiä sinua hoitavalle lääkärille... reppana.

        http://aijaa.com/7ePsrF

        Taitaa olla vuoden suurtapahtuma menossa, kun kuitteja on valokuvattu peräti 80 eurolla. Tuolla rahallahan pärjää Pattayalla komeasti toista tuntia illanvietossa. Onnea Numba! ❤️👍


      • Aloittaja2010
        Atikki kirjoitti:

        Taitaa olla vuoden suurtapahtuma menossa, kun kuitteja on valokuvattu peräti 80 eurolla. Tuolla rahallahan pärjää Pattayalla komeasti toista tuntia illanvietossa. Onnea Numba! ❤️👍

        Jatkakaa Uunot.
        Olen päättänyt jatkaa päivittäin tätä keskustelusarjaa vähintäänkin niin kauan, että oksennuksia on yhtä paljon, kuin marjanpoimijajutussa.


      • 33NumBall
        BumNall59 kirjoitti:

        Isällesi terkkuja Hua Hiniin, Lerppa. 8) Terkkuja hoitsuille myös!

        Lapsirukka mistä olet saanut käsityksen että täällä voi hoitaa vanhempiaan ilman työlupaa, olet täysin tietämätön Thaimaan asioista, ei tänne kannata Suomesta asti omaishoitajaksi tulla, varsin halvalla saat paikallisia sinua hoitamaan, voit varata siihen 300 - 400 euroa kk, niin saat täältä 24/7 käytössä olevan hoitajan, sorry vielä en tarvi, ja jos en viitsi ajaa autolla vaimolla on suomalainen ajokortti, joten sinun pitää niellä vaan facta että joillakin on parempi elämä kuin sinulla, mutta voin vakuuttaa että olen elämässäni tehnyt töitä joka lienee sinulle tuntematon käsite, kun sinä puolestasi roikut palstalla 24/7, kerrot että sinulla menee tunnissa 80 euroa pattayalla se on sinun ongelmasi, minä pärjään sillä täällä kaksi päivää...


    • Irmeliiisa

      Hei ap, ota nettikurssi tuosta aihepiiristä Suomesta, sitä voit käydä läpi Pattiksella.

    • Maija2010Maija2010

      Mulla vippas nyt tällasen kun en hoksaa että mulle annetaan työtä ja ohjataan mun ajatuksia, siis meikä googlaamaan sairaalaa ja kopsaan linkkiä, no miksi ??????
      Siksi ku tän palstan potkunyrkkeilypuolella on juttuja Sensiestä ja mä oon väittäny että suomessa ei Sensei-sanaa käytetä.
      Auts teptep makmaak.

      Hyväämatkaa11.9.2017 16:21

      Tuolta voisi löytyä apua sinulle, kunhan ensin saat matkarahat kerättyä:
      https://www.bangkokpattayahospital.com/fi/
      Neurologinen osasto ainakin on ja todennäköisesti yltyvään hulluuteesikin osaavat auttaa.

    • TuplaMaija2010Kaksonen

      Mulle tarttis varmaan varata kaks baarijakkaraa ja kaks laudepaikkaa, koska meikä pimahtaa iltaa kohden ja alkaa olemaan ihan kahtena.
      Kattokaa ny rakkaat Pattayan ystävät mun tuplaoksennusta.

      Huomatkaa muuten että mulla on toi aviomiespaniikkihäiriö kans päällä.

      kaksikonlausunto11.9.2017 19:53
      Prmn kirjoitti:

      Yhteisenä lausuntonamme kommentoimme asiaan:
      Hiekkaharjussa asumme ja myöhään illalla sulaudumme yhteen, aamulla taas jakautuen kahdeksi, oleskelulupia emme tarvitse. Googlematkamme sujuvat ilman mitään lupia, todella sujuvasti.
      Me olemme kaiken taitavia, toisin, kuin te köyhät resuperseet, jotka ette Hua Hinistä ja Chiang Maista ymmärrä mitään, meillä on sentään Sossu ja Kela ainaisena turvanamme.

    • DorkaMaija2010

      Enhän mä voi olla dorka ku mulla on massia.

      Huomatkaa mullakin on aviomiespaniikkihäiriö, MIKSI NIIN น้ำหาก่ะ OHO, MONELLA MUULLAKIN NIMIMERKILLÄ ?????
      ONKO NE MUN KLOONEJA VAI OONKO MÄ NIIDEN KLOONI?

      hehhemikädorka11.9.2017 18:34

      Älä jauha paskaa 2010, sulla mitään vaimoo ole saati työpaikkaa.
      Vaimo ja työpaikkako on "Thain Aviomiehen" mielestä jokin onnistumisen merkki elämässä? Jokaisella paskahousullahan nyt muija ja duuni on. 99% niistä muijistaan ja duuneistaan on sellaisia joita en ikinä voisi duunata kumpaakaan.
      Lauma tyttöystäviä, lauma hyviä ystäviä ja lompakko täynnä rahaa on se mikä on tavoittelemisen arvoista. Ei mikään possuelätti vaimo eikä paskaduuni.
      Minulla on massia ja naisia. Sinulla selkeästi ei ole.

    • EttäSilleenMaija2010

      Mulla on tällaista yönviettoa, oisko mitään apua mulle.

      Ettäsilleentaas12.9.2017 2:55

      Hoh hoijaa...mikähän spedetauski tämäkin taas oli?

    • MaijaTalvinen2010

      Mulla kyrvityttää se että mulla on tuhat nimimerkkiä ja aina joku kaappailee mua.

      Talvenkohteeseen11.9.2017 22:12
      Talvenkohteeseen kirjoitti:
      Opasta hieman Numero Uno.

      Miten tehdään tarjous googlettaen?

      Minkälaisessa veneessä sinä olet asunut?
      Jaha, palsta sekopää kaappasi taas nimimerkin

    • MaijaLemminkäinen2010

      Onko mulla ongelma?

      Lemmenkäinen11.9.2017 23:54

      Mitäs huvittavaa siinä on jos ikänsä Mansikkia nussinut tahtoo vaihtelua?

    • TarkkisMaija2010

      Minä olen 50v mies ja minun ongelmani on että käytöstasoni jämähti 16 vuoden ikään, kun oli peruskoulun tarkkailuluokalla.

      Eionnistukkaan12.9.2017 8:51

      Vitun homolerppa.

    • MoonisMaija2010

      Mulla taas meni munasolut sekaisin vaimoni kanssa ja mulla on viiden pennun jälkeen alkanu moonikset.

      Viidenlapsenisä12.9.2017 9:31

      Ole ylpeästi transu niinkuin se pappi Suomessa. Paljon nolompaa on kun leikit miestä ja aviomiestä. Mekko sulle sopii eikä parta.

    • IsoMulkkuMaija2010

      Mun ongelma on se että mä ajattelen munilla.

      Prmn21cm12.9.2017 9:10

      Pyörätuolit on myös istuttavia, kuten "aviomies" hyvin tietää. En ymmärrä mitä jankutat istumisesta? Kokemattomuutesi lisäksi sinulla on pahoja pakkoajatuksia ja pakkomielle tuohon Chiang Main aviomiehen satuhahmoon. Olet ilmeisesti niin rakastunut siihen että et suostu siitä luopumaan, laitoslehmä.
      Pikkulapset huutaa isoilla kirjaimilla netissä kun niillä on paha mieli. Sinä esität aikuista kuitenkin joten voisit opetella hieman tuota kirjoittamista niinkuin ihmiset.
      Keskustelu ei ole mikään tietokilpailu eikä täällä tarvi mittailla munia että kenellä se on suurin, koska se suurin on minulla.

      • Jaahas. Täällä tämä sankari rakentelee alttaria saavutuksilleen, kun joku on vaivautunut vastaamaan. Ei muuta kuin oikein mukavaa päivää, viikkoa ja elämää. Minä lähden parin tytsyn kanssa landelle valmistautumaan viikonlopun kestäviin juhliin.

        Sinulla taitaa olla jo suunnitelma loppuvuodelle nipussa. Pattaya- palstalla roikkumista, vainoharhaa ja lääkkeitä. Lycka till.


      • Maija2010Maija2010
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Jaahas. Täällä tämä sankari rakentelee alttaria saavutuksilleen, kun joku on vaivautunut vastaamaan. Ei muuta kuin oikein mukavaa päivää, viikkoa ja elämää. Minä lähden parin tytsyn kanssa landelle valmistautumaan viikonlopun kestäviin juhliin.

        Sinulla taitaa olla jo suunnitelma loppuvuodelle nipussa. Pattaya- palstalla roikkumista, vainoharhaa ja lääkkeitä. Lycka till.

        Katos Smurffi itse astui estraadille,
        Vietä mukavaa juhlaa, sitähän se pelkästään siellä Pattayalla tuntuukin olevan.
        Suunnitelma voimassa hutsuttelun ajan, sekä säännöt samat kaikille, eli tuubaatuutintäydeltä.


      • 33NumBall

        Katsos rattayan surkein reppana ilmeistyi paikalle onko viikon porsaanluut jo syöty, ja mopo pesetetty sillä tiedät kyllä kenellä, otitko toisen tytsyn noista luunmyyjistä reppana...

        HIenoa että menet maalle, se on oikea paikka sinulle, ja varmasti on normi kamaa että 50v kertoo lähtevänsä parin tytsyn kanssa maalle, tai kuten sinä kerrot landelle, otitko toisen tytsyn freelancereista, niistä sieltä kaduilla pyörivistä, reppana.

        eikö vain "suur" smurffi


      • Pattaya-Nro1

        Lerppa sekoaa aina täysin kun jollakin on naisia ja elämää. Lerppa ei voi sietää ihmisiä joilla on elämänmyönteinen meininki. Nuoret naiset saavat Lerpan raivokohtaukseen poikkeuksetta ja suoltamaan sairaasta likaisesta päästään herjoja. Lerppa miettii että nyt se joku varmaan panee jäykällä munalla nuoria naisia. Kenties jopa kimpassa.

        Pian nähdään taas sekin kuinka Lerppa on "Pattayan lomallaan moikkaamassa kavereita"
        Täällä se päivystää senkin ajan kuin Zorro kostaja konsanaan Tyttinä, aviomiehenä, Terona ja numeropallina. Onko sulla Lerppa Zorron naamio päässä päivystäessäsi?
        Hootersin tarjoilijat on tarkkaan valittuja tyttöjä. Lerpoilla ei olisi koskaan minkäänlaista saumaa heihin. Lerpasta ei tykkä edes katukeittiön mummo kun Lerppa kiukuttelee pienistä annoksista ja nuolee lautasta kuin koira.

        Kumpikohan on Lerppa reppanampi? Varakas, aktiivinen, energinen sinkku panomies, jolla on lauma tyttöystäviä, vaiko riisipussia tinkivä itkupotkuraivareita harrastava impotentti nettitrolli Lerppamuna?


      • ÄitisJaLääkäris
        Pattaya-Nro1 kirjoitti:

        Lerppa sekoaa aina täysin kun jollakin on naisia ja elämää. Lerppa ei voi sietää ihmisiä joilla on elämänmyönteinen meininki. Nuoret naiset saavat Lerpan raivokohtaukseen poikkeuksetta ja suoltamaan sairaasta likaisesta päästään herjoja. Lerppa miettii että nyt se joku varmaan panee jäykällä munalla nuoria naisia. Kenties jopa kimpassa.

        Pian nähdään taas sekin kuinka Lerppa on "Pattayan lomallaan moikkaamassa kavereita"
        Täällä se päivystää senkin ajan kuin Zorro kostaja konsanaan Tyttinä, aviomiehenä, Terona ja numeropallina. Onko sulla Lerppa Zorron naamio päässä päivystäessäsi?
        Hootersin tarjoilijat on tarkkaan valittuja tyttöjä. Lerpoilla ei olisi koskaan minkäänlaista saumaa heihin. Lerpasta ei tykkä edes katukeittiön mummo kun Lerppa kiukuttelee pienistä annoksista ja nuolee lautasta kuin koira.

        Kumpikohan on Lerppa reppanampi? Varakas, aktiivinen, energinen sinkku panomies, jolla on lauma tyttöystäviä, vaiko riisipussia tinkivä itkupotkuraivareita harrastava impotentti nettitrolli Lerppamuna?

        Elämänmyönteinen henki sinulla on juuri tuota paskaa mitä lataat joka päivä.


      • 33NumBall
        Pattaya-Nro1 kirjoitti:

        Lerppa sekoaa aina täysin kun jollakin on naisia ja elämää. Lerppa ei voi sietää ihmisiä joilla on elämänmyönteinen meininki. Nuoret naiset saavat Lerpan raivokohtaukseen poikkeuksetta ja suoltamaan sairaasta likaisesta päästään herjoja. Lerppa miettii että nyt se joku varmaan panee jäykällä munalla nuoria naisia. Kenties jopa kimpassa.

        Pian nähdään taas sekin kuinka Lerppa on "Pattayan lomallaan moikkaamassa kavereita"
        Täällä se päivystää senkin ajan kuin Zorro kostaja konsanaan Tyttinä, aviomiehenä, Terona ja numeropallina. Onko sulla Lerppa Zorron naamio päässä päivystäessäsi?
        Hootersin tarjoilijat on tarkkaan valittuja tyttöjä. Lerpoilla ei olisi koskaan minkäänlaista saumaa heihin. Lerpasta ei tykkä edes katukeittiön mummo kun Lerppa kiukuttelee pienistä annoksista ja nuolee lautasta kuin koira.

        Kumpikohan on Lerppa reppanampi? Varakas, aktiivinen, energinen sinkku panomies, jolla on lauma tyttöystäviä, vaiko riisipussia tinkivä itkupotkuraivareita harrastava impotentti nettitrolli Lerppamuna?

        Resuperse nopeasti nuo lääkkeet näyttävät vaikuttavan, tabu naamaan ja toinen persoona esille reppana, ongelma on vaan se että tämä persoona on tuota smurffia vielä paljon hullumpi eikö noilla lääkkeillä pitäisi olla tavoitteena päästä selväjärkisten kerhoon vai veditkö väärän värisen tabun... oikein naurattaa tuo " Varakas, aktiivinen, energinen sinkku panomies" juttusi on kuin 15 vuotiaalla murkulla, olet sinä todellinen resuperse.

        Tuossa muuten on tietoa tuosta maitsemastani fame raflasta, https://www.facebook.com/pages/Fame-Restaurant-Guesthouse/2038130046426681


      • NamNamLerppa
        33NumBall kirjoitti:

        Resuperse nopeasti nuo lääkkeet näyttävät vaikuttavan, tabu naamaan ja toinen persoona esille reppana, ongelma on vaan se että tämä persoona on tuota smurffia vielä paljon hullumpi eikö noilla lääkkeillä pitäisi olla tavoitteena päästä selväjärkisten kerhoon vai veditkö väärän värisen tabun... oikein naurattaa tuo " Varakas, aktiivinen, energinen sinkku panomies" juttusi on kuin 15 vuotiaalla murkulla, olet sinä todellinen resuperse.

        Tuossa muuten on tietoa tuosta maitsemastani fame raflasta, https://www.facebook.com/pages/Fame-Restaurant-Guesthouse/2038130046426681

        Peräti 3 henkilöä tykkää siitä Facebookissa. Nyt on Lerppa löytänyt maailmankuulun ravintolan luxusmakuaistejaan tyydyttämään. Tulee ihan kuola suuhun kun ajatteleekin niitä riisiannoksia.


      • 33NumBall
        NamNamLerppa kirjoitti:

        Peräti 3 henkilöä tykkää siitä Facebookissa. Nyt on Lerppa löytänyt maailmankuulun ravintolan luxusmakuaistejaan tyydyttämään. Tulee ihan kuola suuhun kun ajatteleekin niitä riisiannoksia.

        Resuperse fame avattiin muutama kuukausi sitten, facen sivusto eilen.... paikka on uudelleen fiksattu danin baari... reppana...


      • Maija2010Maija2010
        NamNamLerppa kirjoitti:

        Peräti 3 henkilöä tykkää siitä Facebookissa. Nyt on Lerppa löytänyt maailmankuulun ravintolan luxusmakuaistejaan tyydyttämään. Tulee ihan kuola suuhun kun ajatteleekin niitä riisiannoksia.

        Internetmatkailua..........

        Kaiva kaikki tietosi googlettamalla ja seuraa facebookia.

        Näinhän me uusavuttomien tarralenkkarisukupolvi toimimme ja tiedämme kaikesta kaiken, myös sen että Kawasaki Jet Ski 550 ajetaan aina istualtaan.

        Kysykää minulta mitä vain niin vastaan googletusajan kuluttua ja kerron kuka kyseisestä aiheesta kuuluisa on minun kaveri.


      • NamNamLerppa
        33NumBall kirjoitti:

        Resuperse fame avattiin muutama kuukausi sitten, facen sivusto eilen.... paikka on uudelleen fiksattu danin baari... reppana...

        Joojoo Lerppa. Älä hermostu. Sanoin vaan että maailmanluokan makunautinto täytyy olla kyseessä
        kun jopa kolme tykkää. Sinä, vaimo ja kodinhoitaja. Sinun luxuruokiin mieltymys on kaikkien tiedossa toki.


    • PersläpiMaija2010

      Mulla menee vain näin.

      näinsevainmenee12.9.2017 15:58

      Persläpilerppa vastaa ja lukee jatkuvasti, vastaa omasta mielestään kymmentä Laakkosta, koska on vaihteeksi Ciang Maista ja liikkeellä Harrikalla, tottakai!

    • ViisasMaija2010

      Minä olen näin viisas, olenhan Rakas Pattayan Ystävä.

      viisassuomalainen12.9.2017 16:00
      TyhmäSuomalainen kirjoitti:
      Olli haloo.
      Minä omatoimimatkailija palasin reissultani jo 3 vuotta sitten.
      Kävin Pattayalla, enkä koskaan sinne sirkukseen enää omatoimimatkaile.
      Lerppahan sie.

    • MaijaLaakkonen2010

      Nyt mulla vippas Laakkoslevy päälle.

      näinsevainmenee12.9.2017 15:58

      Persläpilerppa vastaa ja lukee jatkuvasti, vastaa omasta mielestään kymmentä Laakkosta, koska on vaihteeksi Ciang Maista ja liikkeellä Harrikalla, tottakai!

    • SenseiMaija2010

      Tässä kohtaa mä oon sensei.

      kakskytdaniakeltainen12.9.2017 17:27

      Onko aika. Etten sanoisi erikoista touhua.... Jos 50 vuotiaat kurtut alkavat netin matkailu foorumilla kehumaan itseään ja vyöarvojaan tuntemattomana? Tuntemattomille ihmisille?

      Veikkaan aikamoista aukkoa itsetunnossa?

    • MaijanSekunnit2010

      Tänään mulla on vilkas päivä.
      Ajattelen jokaista minuuttia kohden Lerppaa ja Sika Amaliaa 30 sekkaa, aviomiestä 20 sekkaa ja pilluu 10 sekkaa, siinä mun elämä.

      Thai-onnea12.9.2017 19:17

      Hinduille ribsien syönti voi olla ongelma. Musulta taas possunliha voi tuottaa ongelmaa. Sika Amalia vetelee rottaa ja koiraa, njet probliemii.

      Thaikut syö kaikkea hyvää ja terveellistä, on ne siitä niin mukavia.

    • EksynytMaija2010

      Mä oon vähä eksyksissä, mutta sitähän mä oon jo ollu vuodesta 2010.

      kysyväeieksy12.9.2017 19:24

      Lerppojen pitää kysyä sitä vaimoiltaan, toinen hammaslääkärivinyylinukeltaan ja toinen ladyboyltaan.

    • Koulunjohtaja

      Minä persläpilerppa I Suuri, aloitan Pattayalla uudet elämänasenteenkurssit, nonstop menetelmällä.
      Opettajina minulla tulee olemaan parhaat mahdolliset, eli minä päälerppa itse ja apunani rakas oma lerputtajani, kuuluis HD -lerppa Chiang Maista ja lisäksi meillä on pari naisopettajaa, tietenkin ladyboyvaimoni Hua Hinistä ja rakkaan HD:ni hammaslääkärivinyylivaimo, joka on akateemisesti koulutettu, joten opetustoiminnan taso on taattua lerppalaatua.
      Ymmärtänette, että näinkin arvovaltaisella opettajajoukolla toimiva tiimimme ei voi mitään halpiskursseja järjestää, joten köyhien resupersereppanoiden ei kannata haaveilla pääsystä kursseillemme.
      Lisää tietoa arvokurseistamme tulette saamaan arvoisilta kirjoittajilta, jotka sankoin joukoin tulevat ylistämään laadukkaita kurssejamme.
      Kunnioittaen!
      persläpilerppa I Suuri

      • KaikkienJohtajaProBest

        Juuri tuota edellä kirjoittamaani tarkoitan.

        Aviomies on radio-ohjannut ajatukseni häneen, enkäirti pääse.


    • SossuPummienElättäjä2010

      Näin minä PääSmurffi aloittelen päivääni ja jatkan sitten mustilla.

      Vuodesta201013.9.2017 8:10

      ChiangMainAviomiesHD kirjoitti:
      Tee Maija oma aloitus minulle piruilusta.
      Olet ennenkin tarjonnut rahaa, kuka siis tarjoaa rahaa?
      Minulla on hieman eri päivärytmi kuin muilla ja suomessakin olevilla johtuen ravintolatoiminnasta.
      Nyt voit oksentaa mitä lystäät tähän keskusteluun, en vastaa, siis tee aloitus mikäli tahdot.
      Smurffi.

      Jepjep. Ravintolatoiminnaksi voidaan tietenkin kutsua sitä että kiskot keppanaa himassa aamu seiskasta ilta kymppiin. Menisit vaikka sieneen. Vituttaa elättää tuollaisia sossupummeja verorahoilla.

    • PääSmurffi2010

      Tässä pistän jo vähän paremmaksi kun aamuvelli lipitetty ja voi jo alkaa dallaan Kurvin Sivuraiteeseen tapaamaan ystäviä.

      Mitä mieltä ootte rakkaat Pattayan ystävät, eix toi pervertikko oo aika hyvä heitto ?

      Vuodesta201013.9.2017 8:12

      Mekkoja käytät aivan varmasti. Sukupuoltasi ei kykene määrittämään edes lääkärit. Olet sä sen verran outo pervertikko.

    • MersuMaija2010

      Tähän mä ny kekkasin tollasen nimimerkin kun on aika siirtyä loppupäiväksi pois smurffin värisestä mustiin.

      Muuten Rakkaat Pattayan ystävät, pidättekö mua ihan normaalina?

      Phd201513.9.2017 8:06

      Chiang Maissa pahvihökkelistä kuului huuto "Perkheleen spermaimuri jos shulla on toinen, niin päästän susta ilmat pihalle" Myöhemmin rähjäinen ukkeli kyseli kylillä polkupyörän sisuskumin paikkoja... Vaimo oli kuulema joutunut onnettomuuteen.

      • Paavo-Pappa

        Älä itke ruma lapsi! Huomenna mennään naamarikauppaan! Älä vedä tänään aviomies kuitenkaan naamareita. Selvinpäinkin voi olla yksin. Minä olen ollut sinkkuna jo 4 vuotta eikä mitään ongelmaa. Vuorokausirytmi on täysin oma asiani eikä kukaan kolistele keittiössä kun piereskelen sohvalla. Naimapuolta en kaipaile juurikaan, mutta vanhat hoidot tunkee sillointällöin kylään ja laittelevat tissikuvia. Yhden kerran olen Pattayalla pannut maksullista. Se tapahtui jo ekalla matkalla 2004. Se on aika vähän kun otetaan huomioon minun kolmekymmentä Pattayan matkaani. Sinä kun kokemattomana luulet että kaikki siellä vaan naiskentelee. On siellä muutakin tekemistä ainakin minulle. Olen se sama pappa joka oli urheilijapoikansa kanssa kesäkuussa Pattayalla. Tulin ukiksi tässä kesällä myös vanhemman poikani ansiosta. En ole viitsinyt kirjoitella kun heitit silloinkin tuota samaa sontaa täälä.


      • ChiangMainAviomiesHD
        Paavo-Pappa kirjoitti:

        Älä itke ruma lapsi! Huomenna mennään naamarikauppaan! Älä vedä tänään aviomies kuitenkaan naamareita. Selvinpäinkin voi olla yksin. Minä olen ollut sinkkuna jo 4 vuotta eikä mitään ongelmaa. Vuorokausirytmi on täysin oma asiani eikä kukaan kolistele keittiössä kun piereskelen sohvalla. Naimapuolta en kaipaile juurikaan, mutta vanhat hoidot tunkee sillointällöin kylään ja laittelevat tissikuvia. Yhden kerran olen Pattayalla pannut maksullista. Se tapahtui jo ekalla matkalla 2004. Se on aika vähän kun otetaan huomioon minun kolmekymmentä Pattayan matkaani. Sinä kun kokemattomana luulet että kaikki siellä vaan naiskentelee. On siellä muutakin tekemistä ainakin minulle. Olen se sama pappa joka oli urheilijapoikansa kanssa kesäkuussa Pattayalla. Tulin ukiksi tässä kesällä myös vanhemman poikani ansiosta. En ole viitsinyt kirjoitella kun heitit silloinkin tuota samaa sontaa täälä.

        Pappa pienoinen, korjaan hieman.
        Olen minä toki maksullisia kokenut, tosin Suomessa, Thaimaassa ei ole ollut tarvetta, koska seuraa saan ilman rahaakin.
        En minä suinkaan luule kaikkien Pattayalla naiskentelevan ja minun mielestäni on kunkin oma asia ketä ja missä naiskentelee.
        Sonta jatkuu tasan niin kauan kuin Pattayan rakkaat omaa sontaansa oksentaa.
        Muuten huomioitavaa mukavaa, tämä aloitus kerää kovasti juttuja, saapa nähdä montako päivää menee satasen rikkomiseen.


      • 40xEspoo
        ChiangMainAviomiesHD kirjoitti:

        Pappa pienoinen, korjaan hieman.
        Olen minä toki maksullisia kokenut, tosin Suomessa, Thaimaassa ei ole ollut tarvetta, koska seuraa saan ilman rahaakin.
        En minä suinkaan luule kaikkien Pattayalla naiskentelevan ja minun mielestäni on kunkin oma asia ketä ja missä naiskentelee.
        Sonta jatkuu tasan niin kauan kuin Pattayan rakkaat omaa sontaansa oksentaa.
        Muuten huomioitavaa mukavaa, tämä aloitus kerää kovasti juttuja, saapa nähdä montako päivää menee satasen rikkomiseen.

        Sata rikki joista aviolerpan osuus on 95. On varmaan hienoa olla omasta mielestään suosittu?

        Taloyhtiön pihalla Espoossa lyllertää yksi nelikymppinen yh, elopainoa 88kg, pyörittää pebaa kuin twerkkaisi kävellessään. Hän kertoi minulle että kiusaa miehiä ja raksaukkoja tahallaan pukeutumalla pinkeisiin trikoisiin, kun ne kuulema kuolaa ja katsoo pitkään.

        Totuus on se että se läski lehmä herättää suurilla luuloilla itsestään vain hilpeyttä ja myötähäpeää.

        Sama homma sinulla. Kuvittelet itsestäsi ihmeellisiä "radio-ohjaus" juttuja, kehut itseäsi ja kuvittelet sen pohjalta olevasi suosittu.

        Sekoboltsi. Hommaa koira itsellesi.


      • MoiMoiSinneSuomeen2010
        40xEspoo kirjoitti:

        Sata rikki joista aviolerpan osuus on 95. On varmaan hienoa olla omasta mielestään suosittu?

        Taloyhtiön pihalla Espoossa lyllertää yksi nelikymppinen yh, elopainoa 88kg, pyörittää pebaa kuin twerkkaisi kävellessään. Hän kertoi minulle että kiusaa miehiä ja raksaukkoja tahallaan pukeutumalla pinkeisiin trikoisiin, kun ne kuulema kuolaa ja katsoo pitkään.

        Totuus on se että se läski lehmä herättää suurilla luuloilla itsestään vain hilpeyttä ja myötähäpeää.

        Sama homma sinulla. Kuvittelet itsestäsi ihmeellisiä "radio-ohjaus" juttuja, kehut itseäsi ja kuvittelet sen pohjalta olevasi suosittu.

        Sekoboltsi. Hommaa koira itsellesi.

        Ai että jaha jassoo, onko aviolerppa siirtynyt Pattayan rakkaiden lahkoon.

        Hyvää päivää sinne Suomen Espooseen.


    • MaijaMatikkaNero2010

      Kun en oo oikeinkirjoituspoliisi tai pilkun sellainen, no tiedättehän te rakkaat, niin sitte mulla pökkää päälle matemaattisdepressiivinen vaihe.

      lerppamatematiikkaa13.9.2017 13:46

      insinöörille tuli taas pieniä nollavirheitä kun toisessa kohtaa puuttui yksi nolla ja toiseen oli tullut yksi nolla lisää. Sattuuhan sitä insinööreillekin. Varsinkin sellaisille insinööreille, joiden neliökilometrissäkin on vain tuhat neliömetriä

    • MaijakoTerve

      Joskus heikkona hetkenä ajattelen, että oonkohan mä ihan terve ja taas kuitenkin jatkan, koska eihän mulla oo muuta.

      Syytiedossa13.9.2017 14:03

      Lerppa käy kuusi kertaa vuodessa Pattayalla, tämän on itse tunnustanut.
      Nopsasti siinä ladyboyt tartunnan saavat.

      • Sairasolilerppa

        Ei ole lerppa terve ei. Kaikenmaailman taudit googlematkoillaan saanut ja viimeinen oli pahin, tapahtui todellisuudessa. Hiekkaharjussa oli tonkinut roskalaatikoita ja sairastunut niin pahasti, että poliisiautossa, johon päihtymyksen ja pahan hajunsa vuoksi oli noudettu, itki koko putkamatkan, väärästä päästä ja poliisit joutuivat kaasunaamareita käyttämään vielä pari päivää laitoksellakin, vaikka putka oli käyty desinfioimassa.


    • HulluMaija2010

      Mulla tulee pää kipeeks ku joku kirjoittaa ISOILLA KIRJAIMILLA koen sen huudoksi enkä voi sietää HUUTOA koska olen HULLU, HULLU, HULLUUUUUUUUUUUUU.

      onkopaikattu13.9.2017 15:06

      Kas Chiang Maistakin tulee huutokeskusteluja palstalle, joko sait paikattua pumpattavan Barbaran, siis vinyylihampilääkäriäsi tarkoitin?

    • PattisHörhöMaija2010

      NO JOTAIN TÄLLAISTA OONKI ODOTTANU.

      NYT MAIJALLA LEIKKAS KIINNI JA SAVUT TULI NIINKU F1 YLIKIERROKSILLA.

      Prmn13.9.2017 20:35
      Totean vaan herjoihisi vedoten, että lauantai on elämäsi viimeinen päivä, jos astut Hua-Pattaya lautalta ulos silloin.
      ruiskemies13.9.2017 20:38
      Saan poliisilta nimiluettelon lautan matkustajista.
      Nykyinen päällikkö on tuttu mies.
      Putkakuolemat on yleisiä Pattayalla.
      Viagraa ja alkoholia liikaa. pi pi piiiiiiiiiiiiiiii.....

    • ChiangMainAviomiesHD

      Anna Maija kaikkesi tänään, niin poksautetaan sitten satanen rikki oikein kunnolla huomenna.

      Olethan jo hyvässä vauhdissa.

      Mitä muuten olet mieltä Maija tuon ystäväsi Prmn:n ja hänen apurinsa Ruiskemiehen uhoista ?

      • ChiangMainAviomiesHD

        Vähän tosin tuli nyt takapakkia kun miekkailujuttus hävis mun toimesta, voi harmi kun mode poistaa provoja.


      • hiljainenonvaimosi
        ChiangMainAviomiesHD kirjoitti:

        Vähän tosin tuli nyt takapakkia kun miekkailujuttus hävis mun toimesta, voi harmi kun mode poistaa provoja.

        Persläpilerppa on todellinen palstahäirikkö, hoida välillä vinyylivaimoasi, niin hiljenet edes hetkeksi.


      • ChiangMainAviomiesHD
        hiljainenonvaimosi kirjoitti:

        Persläpilerppa on todellinen palstahäirikkö, hoida välillä vinyylivaimoasi, niin hiljenet edes hetkeksi.

        Veneen malli ?
        Miekkailujuttu ?
        Onko munaa keskustella yllä olevasta uhkailusta ?

        Onko palstahäiriköintiä uhkailu ?


      • Vieläkömahtuu
        ChiangMainAviomiesHD kirjoitti:

        Veneen malli ?
        Miekkailujuttu ?
        Onko munaa keskustella yllä olevasta uhkailusta ?

        Onko palstahäiriköintiä uhkailu ?

        Montako ilmoittautujaa on jo kursseillenne?
        Taitaa olla jo paikat täynnä, noinkin hienolle kurssille.
        Onnittelen opettajaa hienosta saavutuksesta, Thaimaassa ei ole helppoa ulkomaalaisen päästä muuta, kuin englantia opettamaan.
        Kurssiesitteenne tiedoista kopio ohessa:

        Minä persläpilerppa I Suuri, aloitan Pattayalla uudet elämänasenteenkurssit, nonstop menetelmällä.
        Opettajina minulla tulee olemaan parhaat mahdolliset, eli minä päälerppa itse ja apunani rakas oma lerputtajani, kuuluis HD -lerppa Chiang Maista ja lisäksi meillä on pari naisopettajaa, tietenkin ladyboyvaimoni Hua Hinistä ja rakkaan HD:ni hammaslääkärivinyylivaimo, joka on akateemisesti koulutettu, joten opetustoiminnan taso on taattua lerppalaatua.
        Ymmärtänette, että näinkin arvovaltaisella opettajajoukolla toimiva tiimimme ei voi mitään halpiskursseja järjestää, joten köyhien resupersereppanoiden ei kannata haaveilla pääsystä kursseillemme.
        Lisää tietoa arvokurseistamme tulette saamaan arvoisilta kirjoittajilta, jotka sankoin joukoin tulevat ylistämään laadukkaita kurssejamme.
        Kunnioittaen!
        persläpilerppa I Suuri


      • ChiangMainAviomiesHD kirjoitti:

        Veneen malli ?
        Miekkailujuttu ?
        Onko munaa keskustella yllä olevasta uhkailusta ?

        Onko palstahäiriköintiä uhkailu ?

        Ei sun lapsellisista mielikuvitusveneistä kukaan viitsi sinun kanssa keskustella. Se on kuin yrittäisi koiralle kertoa kvanttimekaniikasta. Eli se on täysin turhaa.

        Tässä sulle reteä ralli!

        Aina on aikaa pieneen iloitteluun ja ralliin, vaikka kiireinen päivä talkoissa takana.

        Lerppa Peukaloisen Retket- lyrics

        Retkelle taas lerppaloinen,
        reippaasti käy, huolta ei näy.
        Ilmojen halki hän liitää, kiitää näin seikkailemaan...

        Pieni, ja pellavapäinen, hanhella saa, hän ratsastaa tai hydrokopterilla ilmaan,
        nousee jos vain huvittaa!

        Lerppa Lerppasson, korkeella ilmassa on, näin lentää pois, auttaa jos häntä nyt vois...

        Lerpaksi jääkö, ken tietää?
        Lääkäri kai, päättää sen tai,
        jos vallan kiltiksi muuttuu; anteeksi kaiken
        hän saa.

        Lerppa Lerppasson, korkeella ilmassa on, näin lentää pois, auttaa jos häntä nyt vois...
        Lerppa Lerppasson, säähavaintopallolla lentää oih, näin lentää pois, Juha Föhrikö auttaa nyt vois?

        (lauletaan haikealla mutta reippaalla lapsen äänellä kunnioittaen menestyksekkään koelentäjän ja maailmanmatkaajan uraa)


    • Viiva-Alma

      Toi Lerppa pyörii prätkäpalstoilla muka HD-pellenä, asuu Taimaassa, tietää kaiken ja haukkuu kaikki muut. Lerppa se on, ja tyhmäkin vielä lisäksi. Idiootti se on, kellä on aikaa roikkua 26 tuntia vuorokaudessa netissä?

      • HDpelle

        Kuka ja mistä on Viiva-Alma ?


      • Harrikalla-ajava

        Todellisuudessa on Suomessa asuva vammainen.


    • KymmenesMaija

      Minä olen se lienenkö kymmenes Maijasi, joka en lainkaan pidä kirjoituksistasi persläpilerppa ja siksipä laitan tämän pienen selvitykseni:
      Minä PääMaija2010, sekä minun 9 KlooniMaijaani olemme päättäneet aktivoida näitä meidän kymmenen Maijan kirjoituksia siten, että jonain päivänä ne ovat kaikki samalla päivällä.
      Näin me kaikki 10 Pattayan rakasta olemme estraadilla ihan ykkösinä ja kaikki muut kakkoset voivat vaivatta lukea meidän rakkaiden näkökantoja aivan kaikesta.
      Terveisiä näin vielä kaikille rakkaille jotka meidän kirjoituksista pitävät.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe