Vähitellen tunteeni katoaa..nuku hyvin.
rakastuin kait sinuun pikkaisen
10
516
Vastaukset
- eudokialta
Nuku sinäkin hyvin.
On se jumaluta hienoa että joku Suomen melkein kuudesta miljoonasta kirjoittaa tänne ilman nimeä ja kuvittelee että asianomainen lukee juuri hänen tekstinsä ja arvaa sielunsa juurissa että tämä oli SE.
- satuhut
Yhtä viisasta kirjoittaa tänne ilman nimeä ja kuvitella , että viesti tavoittaisi juuri HÄNet. Sama kuin tuuleen huutaisi. Onko salaisuus esa?
- mukavaapyhää
Jormat ja Sadut ne kaipailee toisiaan...
tuhania jormia ja satuja forever...
päättymätön tarina...tuhat ja yksi yötä..- edellinen
tuhansia..:)
- mielipuolipalsta
On tää kyllä älytön palsta. Monilla toistensa yhteystiedotkin ja tänne viestejään näpyttelevät. Ihan sama kun kirjoittaisi johonkin huitsinnevadan paskahuusin seinään
viestejä kaivatulleen ja toiset siellä sitten kirjoittelis niihin vastauksiaan.No joo, osuit kyllä nappiin. Mitähän lie ittekkin ajatellut:) en mitään. ☺ Ja totta yhteystiedot kyllä tänä päivä nätty selvittää. No kyseisen " kangastuksen" jätän kumminkin unholaan ja nautin my life:) enkö pahalla vaan järjellä:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 613158
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161132- 891028
- 100939
- 50923
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801- 96794
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap88662- 48615