Zonette katsoisitko

Syksyynuutisiakenties

Olen kaksi rankkaa eroa kokenut tässä parin vuoden sisään ja viimeisemmästä koitan yli päästä ja uskoa että tämä oli nyt tässä. Onko se? Kyse nuoremmasta miehestä jolla lapsi toisen naisen kanssa. Eli näetkö minulle uutta suhdetta tai yhteisä tulevaisuutta enää kenenkään kanssa vai jäänkö lasteni kanssa kolmisin elelemään? Ja jos näät suhteen tuon viimeisimmän miehen kasnssa kuka luottanumukseni petti, niin sano voiko häneen oikeesti luottaa? Kaikki sanovat että ei kannata...Tämäkin alkaa tosin tuntumaan parhaalta vaihtoehdolta... kiitos jos autata...

8

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zonette

      Menneisyydessä sinä luotit vaistoihin ihmissuhteessa ja olit oikeassa siinä.Siinä oli voimakaampi nainen takana ja siksi sepäätyi.Tämän nykkyisen suhteen kanssa sinulle koituisi vaan sydän suruja.Sinä näkyy olevan kolmaskin ihminen olemassa.Mieti tarkoin vaikka hän onkin sinun kansassi ei pysyvästi.Näkisin että nyt tämän vuoden puolella järjestelet raha asioitasi ja saat siihen tukea toiselta ihmiseltä.Ensivuoden puolella sinulla on vahva yhteys menneisyyteen ja ihmissuhteeseen.Muutokin on mahdollinen silloin ja jokin vanha ihmissude saapuu elämääsi ja se toistuu jotenkin samankaltaisesta tilanteesta kun tapasit hänet ensimäisen kerran.Zonette

      • Zonette

        Tulikohan tämä sinne.


    • Syksyynuutisiakenties

      Kiitos vaivannäöstäsi. En varma ymmärsinkö oikein... että onko ensi vuoden suhde todennäköisesti tämän miehen kanssa kellä lapsi ja kehen en tällä hetkellä luota? Voiko häneen luottaa jos hänen kanssa suhde tulee vai edelleen sydänsuruja minulle? Olin varma että hän rakstaa minua... ja käsittääkseni ei rakasta tuota kenen kanssa nyt asuu... vai miten sinä näet sen?
      Onko minulle siis tiedossa hyvää parisuhdetta ensi vuoteen? Tai tulevaisuutta kenenkään miehen kanssa?
      Muutto on mahdollinen kyllä, koska minun tämänhetkinen kotini on myynnissä.. missäköhän kuussa olisi muutto?
      Ja raha-asiat on sellasella mallilla että ihmettelen kuka minua viitsisi edes auttaa...
      Kiitos jos vastaat vielä.

    • loppig

      anna hänen vastata heillekin ketkä odottavat monen päivän takaa yhtäkään vastausta. monille muullakin ongelmia,eikä yhden ukon perään inise monta kysymystä,sait jo pitkän vastauksen mitä muut eivät saa kuin muutaman sanan!

      • Totuuskoskee

        Lapsellista touhua tämä kyttäys laskea kuinka moneen kertaan on vastattu. Se on Zoneten ja kysyjän välinen asia. Keksi kuule jotakin muuta tekemistä loppig.


    • Syksyynuutisiakenties

      En tiedä mitä sinä tulit siihen huutelemaan, sillä minä en ole laskenut mitään vastailua tai seurannut edes koko palstaa! Ehkä Zonette vastaa juuri niihin mihin parhaiten näkee. Ole hyvä ja odota itse hiljaa!

      • Totuuskoskee

        Juuri niin tåtå juuri tarkoitin: Ehkä Zonette vastaa juuri niihin mihin parhaiten näkee. Kiitos taas.


      • Kristalliboltsi
        Totuuskoskee kirjoitti:

        Juuri niin tåtå juuri tarkoitin: Ehkä Zonette vastaa juuri niihin mihin parhaiten näkee. Kiitos taas.

        Totuuskoe.
        Tsiigasin boltsista ja näin, et kävit tos jutussa kuumana. Koita nyt ottaa iisisti, koska sulla näköjään noi verisuonet pullistelee kaalissa aika pahasti. Varo jos yks niist katkee, nii joudut kravarii tai jos käy tosi huonosti nii päädyt vihannekseksi vuosikausiksi johonkin laitokseen. Oot sä niin hyvän näköinen gimma, et kyllä sulle on muutakin käyttöö kun vihanneksena olo. Älä uhraa ittees moisen jutun takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe