Palautetta

Zonette

Toivoisin että antaisitte palautetta minulle.Miten se ennustus piti paikanssa.Kiiton Zonette

12

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeSokeeNäkijä

      Ihan kliffasti se sun ennustus meni, mis sä näit et mä pääsen purkaa raivoni. Mä hittasin sen starbun tuol gartsalla. Sil oli sellanen rollaattori mihin se oli duunannu kilvet he-man, ei numeroita. Hirvee kärpäsparvi pyöri sen ympärillä ja skeida dunkas vilt sbulisti. Mä vedin silt kledjut veks ja duunasin tsittaa siihen rollaatorin penkkiin ja työnsin koko paketin Shellin harjakoneeseen, koko ohjelma liuotin pesu ja vahauksineen, käskin pitää kielen ulkona. Hyvä tuli, pälvikaljukin rupes kiiltää vahauksen johdosta. Sit mä tuuppasin sen menee mäkee alas ja käskin slyttaa sellaset skrivaukset mis silt ei froogata mitää.

    • oinaskuutar

      HEI ZONETTE.kiva kun olet täällä vastailemassa,paranemisia! Odottelen vastaustasi nimimerkille tarina,niin annan palautetta,siihen ei ole vielä tullut tulkintaa.Taisin esittää kysymykseni 6.9. Toivotaan että keille olet vastannut ,antaisivat palautetta koska pyydät sitä.t tarina.

    • IloaOnneakinElämääni

      Parane pian Zonette<3 Suuri kiitos kun kuitenkin vastailet täällä. Vastasit minulle ja kysyinkin tarkennoksia koska olen ollut hyvin yksinäinen ja minulla on ollut vain työ jota olen tehnyt ja kaikki muu on jäänyt. Näin on mennyt jo liian pitkä aika. Olen odottanut rauhassa että elämäni kirkastuisi. Ajattelin että vihdoinkin olisi minun vuoroni loistaa koska (kyyneleitä on ollut liiaksi saakka) Siksi kysymäni asiat ovat minulle tärkeitä tietää siihen mitä minulle näit!
      Kirjoitin sinulle kysymykseni IloaOnneakinElämääni nimimerkillä ja (9.9.2017 10:36 nostin sinulle viimeksi)

    • Syksynihailija

      Hei Zonette, kiitos kun täällä taas jaksat vastata. Vuosi sitten jo kysyin ekaa kertaa sinulta pojastani ja näkyisi tosteutui tänä keväänä ja juuri sellaisena kun kirjoitit.
      Jaksamista sinulle kiitos kun vastaat vaikka täällä on ihan ilkeitäkin viestittelijöitä. Onneksi ovat harvemmassa .
      Paranemista ja voimia sinulle

    • sejokakysyiveljestään

      Hei,

      voitko tarkentaa mitä tarkoitit tuolla "sairaus on jo olemassa" koskien veljeäni joka juo, tarkoititko alkoholismia vai mitä? Tämä jäi todella vaivaamaan koska olen syvästi huolissani ja järkyttynyt tilanteesta .

      Katsotko sinä ihmisten sairauksia?

      • SeSokeeNäkijä

        Ei niitä oikeita sairauksia näkijät näe, legurit ovat sitä varten. Kiikuta hänet heidän juttusilleen jos olet hänestä huolissasi tai yritä ainakin keskustella hänen kanssaan asiasta.


    • HyväNäkijäOlet

      Kiitos kun vastailet täällä

    • Enmuistanimimerkkiä

      Kirjoitit kuin minun elämästäni taannoiseen kysymykseen kun kysyin työstä ja muusta. Nuori mies sekin oli kuin suoraan poikani, kyllä sinä näet selkeästi
      Lämmin kiitos, kun olet jaksanut flunssaisenakin. Kaikkea hyvää voimahalien kanssa

    • Kultainenmedaljonki

      Toivon että voit jo paremmin

    • Vastailetkominulle

      Miten näet kotiasiani? Muuttuuko asiat toivomaani suuntaan? Raha/talous?

    • Zonette

      Vastailen kun olen parantunut .Zonette

    • Allaliina

      Zonette. Yli kuusikymmentä vuotta oleva nainen. Ei kumppania. Miltä näyttää tuleva tämän suhteen. Millainen on syksy ja millaista on odotettavissa yleensä? Kiitos, jos vastaisit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe