Nuoret naapurukset

sexnovels

Istuin keittiön pöydän ääressä ja katselin ikkunasta, kun naapurin 18-vuotias komistus vei roskapussia roskikseen. Olin seurannut pojan tekemisiä jo kahden kuukauden ajan. Hän oli niin komea. Hänen ihanan ruskeat hiuksensa ja suloiset silmänsä olivat saaneet huomioni heti ensimmäisenä päivänä, kun olin nähnyt hänet.

Poika vilkaisi taloani kohti ja näki minut keittiössä. Hän tervehti pään nyökkäyksellä. Vastasin kevyellä käden heilautuksella takaisin. Pojan kasvoille ilmestyi pieni vekkuli hymy. Pojan kadottua kulman taakse huokaisin syvään ja nousin ylös. Minulla oli kesäloma ja tänään ajattelin lähteä shoppailemaan.

Kiiruhdin suihkuun, riisuin vaatteeni ja pysähdyin peilin eteen. Katselin itseäni. Olin mielestäni hyvännäköinen. Ihan kivat kasvot, vaaleat hiukset, joissa ruskeita raitoja, kunnon kokoiset rinnat, suht’ litteä vatsa ja pillukarvat nätisti siistitty. Kyllä pitäisi naapurin pojallekin kelvata. Enhän ollut kuin häntä viisi vuotta vanhempi.

Lyhyen itsearvioinnin jälkeen astuin suihkuun ja annoin lämpimän veden vaeltaa kroppaani pitkin. Laskin käteni toiselle rinnalleni. Nännini oli kovettunut. Pyörittelin sitä sormieni välissä ja laskin toisen käteni pillulleni. Pyörittelin kättäni ja työnsin keskisormeni sisääni. Suljin silmäni ja nautin tyydyttämisestäni. Tunsin heikkoa tykytystä sisälläni, kunnes sormilleni valui lämmintä nestettä. Huohotin, avasin silmäni ja pesin itseni.

Tultuani suihkusta puin päälleni, laitoin lyhyet ja tiukat shortsit jalkaani ja sinertävän topin päälleni. Laitoin hiukset ja meikkasin kevyesti kasvoni. Otin autoni ja huristin kaupungille.

Shoppailtuani ja kevennettyäni kukkaroani muutamalla kympillä palasin kotiin. Naapurin poika, Rami, oli ulkona leikkaamassa nurmikkoa. Pojan valkoinen t-paita oli liimautunut hikisenä kiinni ihoon. Katsoin omaa nurmikkoani, sekin tarvitsi trimmausta. Kävelin Ramin luokse. Hän näytti hölmistyneeltä ja sammutti leikkurinsa. Tervehdimme ja kysyin, jos poika ajaisi minunkin nurmikkoni, pientä korvausta vastaan tietysti. Rami suostui ja lupasi tulla saatuaan oman pihansa kuntoon. Olin mielissäni ja kipaisin sisälle kasseineni.

Hetken kuluttua Rami sai nurmikkonsa leikattua ja siirtyi leikkaamaan minun pihani. Katselin ikkunasta pojan touhuja. Työ näytti raskaalta. Voimalla hän työnsi leikkuria eteenpäin, koko vartalo jännittyneenä. Hänen pakaransa olivat parhaimmat, mitä olin nähnyt. Minun haluni kasvoi. Halusin saada tuon pojan valtikan sisääni.

Menin keskeyttämään Ramin työt ja tarjosin hänelle kivennäisvettä. Hän näytti helpottuneelta. Valtavan jännityksen alla kysyin, josko hän tulisi sisälle vilvoittelemaan ja saisi maksun jo nyt töistään. Pojan vedet meinasivat mennä väärään kurkkuun ja hän näytti tajuavan vihjeen.

Rami seurasi minua sisälle ja kävi istumaan olohuoneeseen. Minä hain hänelle pyyhkeen, jotta hän saisi pyyhkiä kasvonsa hiestä. Ojentaessani pyyhettä Ramille poika näytti haluavansa muutakin kuin pyyhettä. En voinut vastustella enää, vaan heittäydyin pojan syliin ja suutelin häntä. Suutelimme intohimoisesti, käteni repi Ramin hiuksia. Hänen kätensä vaelsivat pitkin selkääni ja työntyivät toppini alle.

Irrottauduin Ramista ja käskin pojan ylös. Juoksimme raput ylös yläkertaan ja kaaduimme sänkyyni. Riisuin Ramin hikisen paidan, mikä olikin ongelmallista, koska se oli liimautunut hänen ihoonsa. Paidan alta paljastuikin vaivan arvoinen näky. Ramin treenatut lihakset kasvattivat halujani.

Lue tarina loppun:
http://url-to.com/mF

0

2153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Nainen, tervetuloa

        Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
        Ikävä
        35
        7714
      2. Olisit ollut varovaisempi

        Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
        Ikävä
        83
        4586
      3. Mies sinä olet kaunis katsella

        Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
        Ikävä
        67
        3231
      4. Vastenmielisyys

        Kuvaa sinua parhaiten
        Ikävä
        55
        2166
      5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

        ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
        Ikävä
        28
        1709
      6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

        Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
        Ensitreffit alttarilla
        7
        1687
      7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

        Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
        Maailman menoa
        358
        1488
      8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

        Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
        Suomussalmi
        15
        1442
      9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

        Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
        Ikävä
        58
        1129
      10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
        Maailman menoa
        276
        1080
      Aihe