ovakolle ukkoi

esgooh

Paperimiehet, mites se nyt onkaan, Ovako ottaa 100 työntekijää lisää, teillä on yt..lihavat paskanaamat saavat mitä ansaitsevat..meille on turha pyrkiä kun paskapaperiturhakone suljetaan

57

5399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perseestä

      Rautakoura palkkakuopasta huutelee!

    • hhgfjs

      Rimaa on laskettu ja enää ei vaadita metallialan tutkintoa. 100 työntekijää? Höpsis.

    • karysell

      Joku, kuka ei kykene tekemään muuta, kun kantamaan kaljalaatikoita kaupasta huutelee. Hienoa, että ovako rekrytoi.

    • plääääää

      Minimipalkalla hieno mennä työskentelee ovakolle.

    • vapaataiteilija

      No en tulis sinne pölyiseen laitokseen edes rahalla.

      • Exovakolainen

        Samaa mieltä en sillä palkalla mitä sieltä saa lähde enää tankoja laskee :D :D


    • veturit

      Pääsin kakskymppisenä töihin mukavat työkaverit hyvä palkka plus lisät.

    • faktaaeikäfiktiooooo

      Hyvä palkka?? oöosuhteisiin nähden surkea ! Työkaverit saattaa olla mukavia mutta palkasta ei kannata mainita teollisuuden aloilta sen enempi kuin jotta vaatimaton on suhtees isompiin laitoksiin, palkat n.40% vuositulo brutto suhtees imatran isoihin.

    • sylinderman

      Hyi vuohen vehkeet,että pyrkisin metallipelleksi.Siellä huono liksa,pölyä,kuumaa,homoja työkavereina.Ei pitkiä vapaita.Loman ajalta ei makseta palkkaa.Sairauskassan etuudet täysi vitsi.Kiitos,mutta pysyn mieluummin täällä Kaukopäässä.Muuten,mitkä yt,t?.Johan täällä jää eläkkeelle sen sata vuodessa.

    • 565465

      Keuhkot täynnä rautapölyä. Mielummin työttömänä kun kuolen 50 vuotiaana keuhkotautiin.

    • kvpukki

      sopiva palkka hyvät vapaat eikä homma pölystä ole kun valitseee vain oikean paikan....

      • ijidjjd

        Olisikohan siellä semmoista 10-tunnin viikkoa? Joku kiva pikku homma?


    • Jukkapoikana

      Eiks ovakol ole ihan surkeet palkat? Ainaki sano yks tuttava, kun lopputilin otti ja lähti parempii hommiin. Ei niillä palkoilla kuulemma mies perhettä elätä, joutuu vaimokii kuulemma tekee ylitöitä jatkuvasti.....

      • u8u80

        Imatralaista ryhistä ei elätä öljysheikkikään.


      • Jukkapoikana
        u8u80 kirjoitti:

        Imatralaista ryhistä ei elätä öljysheikkikään.

        Puhuinkin nyt perheestä... jos tiedät mikä se on


    • OvakoSucksBalls

      Tekis mieli ottaa lopputili koko lafkasta taas joustovuoroon mentävä... saadaan vaan su korvaus normaali palkka jää tisuriin.. kun sit saadaan pitää palkallisia vapaapäiviä joskus...kyllä teki l-mies paskan sopimuksen.. niin ja ne palkat on kyllä tosipaskat... alemmissa tai keskiluokan TVR luokituksella palkat pyörii siellä 40k/v ilman ylitöitä Storan heput tienaa 60k/v älää vitussa tulko tänne paskapajaan töihin.

      • Pulliainen

        Missä muka Ovakolla saa 40k/vuoteen taitaa ainoastaa uuninhoitajat saada tota palkkaa, kyl kaikki muut on siellä 20-30k nurkilla...


    • Aamulöysi

      Itse tienaan tuon 40.000/v. metallitöistä vaikka on jo 15v työkokemus. Siihen nähden 40 ovakolta on hyvin jos ei vaadita edes koulutusta. Tosin itse en joudu tekemään vuorotyötä vaan jatkuvaa päivätyötä ja kaikki vkloput vapaina.

      • 5675676

        19€ tuntipalkka metallipekka hommista. Ok unissas.


    • mikääneiriitä

      Paljonko teille kermaperseille sitten pitäs maksaa? Ei ihme että työvoimaa haalitaan ulkomailta, kun normaali palkka ei riitä suomalaisille kultamunille.

      • Nojoo8

        Kyllä 3vuoro töissä 40000 on liian vähän.


    • audiit

      Pääsin puhelin soitolla sisä hommiin vaki paikka en valita ei tartte sossussa jonotella ja voi syödä liha ruokaa joka päivä adios keitto food.

    • kunmikääneiriitä

      2300€/kk jää lapaan 2vuoro työssä ilman ylitöitä nii hyvin riittää

    • RonxiB

      Itejoku aika sitten olin ovakolla oikoo juttelin Sollin siivoojan kanssa ja hää tienas tunnille 3€enemmän siihen päätty ura ovakolla .. sanon että ovakolla harva pääsee edes 30t vuodessa, joka on todella huonosti 3vro työstä ja nää pvä vuorolaiset 20-28t vuodessa.. eipähä niitten tarvii ainakaa unelmmoida ikinä mistään ps työttömät jää muutaman tonnin päähän vuosituloissa..

    • fsaa

      Siis vi**u mitä Urpoja täällä on. Ei ihme et on työttömiä kun pitäs saada ammattimiehen palkkaa vaikka luultavasti ei osaa edes apumiehen töitä. Pysykää vi*un luuserit siellä kerrostalo vuokra kopissa ja hakekaa sossusta rahat. Ette te muuta osaa.
      Toi RonxiB vois mennä siivoo jos siintä kerran niin hyvin tienaa.

      • 56767567

        Kuole pian siihen keuhkotautiis tuhkamuna :'DD


      • RonxiB

        Oon homo myös!


    • dddooo

      Rajalle ottavat lisää väkeä.

    • Työukko12

      Alotin hommat ovakolla noin vuos sitte. vuotee saan sen 30000€ vähä yliki jopa. että älkää siitä palkasta itkekö. Enso ottaa porukkaa vuodeks ja heittää pihalle. Harvat kermaperseet saavat ehkä vakkariduunin sieltä. täälläki levitän persettä 8h päivässä et ei paljoo stressaa

      • 30k

        Jotku saa ton 30k puolee vuotee :D :D Siellä se Ovakon mies vaa ruudun takana itkeskelee


    • Ovakolla

      Vuosi sitten tullut taloon hmm...pitääkin sanoa pomoille että pistää siut laiskanpaskan töihin. Eikö hävetä palkkapäivänä?

    • lusa

      Vai levitätä ahterii 8h huh ompas sirkuspaikka. Meil jo päivätöis tienaavat 55t€ vuodes.. revi siit levittäjä häh. Tee työs, nii täälkii.

    • paaq

      paperimiehet yli 2000 eläkettä lapaan

      • ElDirectöör

        Kipalla 3200e kk revi siitä!


    • roclat

      Ajelen trukkia päivähommissa saa hoidella asiansa kunhan työt tekee ei kiirettä illaksi salille .

      • iltakouluunmielummin

        Mitähän tuossa yritettiin sanoa? Ei ole trukkikuskilla kirjoittaminen vahvimpia puolia.


    • Työmiäs

      200 tonnia vuoteen terveisin hv nosturikuljettaja

      • g97g79t0

        Eli nostat sillä nosturillas 200 t vuodessa.


    • Pernaputto

      Ovakolla 20v ollu palkka 15€/h. vuodessa noin 50-70t kyllä kelpaa olla =) 3kertaa vuodessa käyn etelässä ja rahaa jää säästöönkin. Minun palkasta voisi vähän ottaa poiskin, kun ei vanha enää tarvihhe kjeh kjeh viiina on hyvveee nam.. onko muilla ovakolaisilla iso muna?

      • hyppäänvuokseen

        Minä olen työtön yhteiskunnan syöpäläinen, Minulla ei ole munaa ollenkaan, vaikka olen mies. Kyllä harmittaa.


      • exovako

        Vai että 50-70 tonnia vuodessa ja paskanmarjat itse siellä olleena tiedän et duunari ei tuohon pääse.. 40 tonnia on aika realistinen summa


      • Ovako

        Ja sitten minä heräsin...


      • Storanmies

        15€ tunti ei noihin vuosituloihin pääse. Itselläni Storalla nuo vuositulot ja tuntipalkka 23 €/h. Mutta onneksi on velaton talo ja hyvä auto. Voi hyvin mielin käydä vapailla käydä rentoutumassa rankan vuorokierron jälkeen.


    • BMW5sarjarules

      Ainahan se on hienoa kun työttömät työllistyy vaikkakin vähän pienenpi palkkaiseen työhön. Ja mitä tule noihin Storaenson YT:hin niin taisiko 5kpl tulla kovia irtisanomisia kun taas vuosittain otetaan toistakymmentä nuorta opettelemaan näitä paperi alan hommia ja pojat/tytöt tienaavat sen 60t/€ vuodessa harjoitellessaan. Koittakaa vaan siellä ovakolla kestää vaikka kuinka storan palkat ahdistaa.

      • Kulmahousu

        Vuan eipä ahista, pääasia on että töitä riittää, ei ne suuret tulot vaan pienet menot....


      • Storalainen

        Ovako on perseestä. Palkat todella paskat, mulkkuja työkavereina ja vuorosysteemi paskin mahdollinen mitä kolmivuorossa voi olla. Onneksi ei tarvitse sylkäistäkkään moiseen paskapajaan päin kun storalla tienaa kesätöissäkin tuplasti enemmän kun ovakolla 20v olleet vakkarit


      • Papariukkoi
        Storalainen kirjoitti:

        Ovako on perseestä. Palkat todella paskat, mulkkuja työkavereina ja vuorosysteemi paskin mahdollinen mitä kolmivuorossa voi olla. Onneksi ei tarvitse sylkäistäkkään moiseen paskapajaan päin kun storalla tienaa kesätöissäkin tuplasti enemmän kun ovakolla 20v olleet vakkarit

        No ehkä tienaat koska lomittajille maksetaanki. Kivahan se kesät olla töissä ja lentää pellolle sitten ku duunarit palaa kesälomilta ja loskaa sataa taivaalta ;9


    • Vesuvius

      Teraksen jätkille pitäs ostaa hamekankaat mollaavat toisia ja korostetaan sitä omaa osaamista, kyllä on työilmapiiri paskaksi menny..

      • hvvh

        tuu valssaamolle


    • onnexexovako

      No ite parikyt vuotta ovakolla olleena.....työntekijöiden henki oli ainakin aiemmin tosi hyvä ja hyvä meininki. Mutta kp-osastojen päälliköt...... toinen oli paskahousu ja toinen tiesi kaikesta kaiken. Eräskin osaston insinööri oli tyh....ä, ettei tiennyt edes laitteiden toimintaa eli apua häneltä oli turha kysyä ja nyt tästä eräästä "kuulovaurion" omaavasta tullut päällikkö (huh-huh), huutaa kuulemma sen takia. Työilmapiiri syvältä sieltä, mihin aurinko ei paista......

      • Jokke

        Ei tuolla taida missään kovin kummoinen henki olla millään tasolla, ei työntekijä tai toimihenkilö.
        Sinällään pettymys koska tekemistä ja kysyntää on, vaan lienee kun ajat on niin muuttuneet että kiinnostusta ei tahdo enää kenelläkään olla.


    • skjshsg

      Hajotkaa aamuihinne. Pian tulee talvi ja kiristää, kun lainaa lyhennettävä kuka missäkin pajalla. Itse poistun maasta huhtikuuhun asti jälleen. Tsemppiä sohjolandiaan.

    • Anonyymi

      Hyvä palkka n.30-45000€ vuodessa, kolmivuorotyöstä. xD

      • Anonyymi

        Jollekkin se on hyvä vaihtoehto kelarahoille


    • Anonyymi

      Ovakolla joka vuosi vakavia tapaturmia jossa työntekijöitä loukkaantuu vakavasti.
      Ei ole kuin ajan kysymys milloinka joku pääsee hengestään.
      Työnjohto epäkuranttia ainesta.
      Keksivät päivät pitkät kopeissansa miten tehdä työntekijöiden olot mahdollisimman vittumaisiksi..
      Työvuorot työtä tauotta.
      Työsuhteet karmeat pölyä, kuumuutta,vetoa talvisin
      Osassa halleja kylmyyttä.
      Valvomot homeessa joissa ilmastointi ei toimi.
      Tässä esimerkkejä lista on loputon .
      X ovakolainen

      • Anonyymi

        Saitko loparit vai mistä moinen loanheitto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko loparit vai mistä moinen loanheitto?

        No jos on juonut itsensä pihalle kyseisestä tehtaasta niin onhan sitä varmaan katkera.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3199
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2811
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1570
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe