Minun ääneni menee Martina Aitolehdelle, on vielä niin karismaattinen koko olemuksessaan
kauneimmat julkkikset?
10
2598
Vastaukset
- elbiut
Pötkylä kulahtaneilla silareilla. Todellinen kaunotar. Kannattaa mennä vaikka Tukholmaan katsomaan pitkäsäärisiä rotunaisia....Marsun savolaiset geenit eivät siellä loista...
- Mutta_putkeen_menee
Tää ei mee ihan julkkis-kastiin. Pihla Viitala ja Susanna Laine.
- hhhhghg
Alma.
- Kurhata
Eli kauneimmat suomalaiset miesjulkkikset ilmeisesti. Nyt pisti ap pahan. Sanon Benjamin Peltonen. Lasketaanko jo mieheksi vai onko vielä poikaluokassa?
- nainensanoo
Martinako täällä kehuu itse itseään/hänen faninsa??
mielestäni kauniita/vähintään nättejä ovat: Sara Sieppi (kauniit hiukset, meikkiä saisi olla vähemmän), laulaja Jenni (hänhän oli jossain Meksikon muotilehdessäkin), Pihla Viitala, Maryam Razavi, missi Michaela Söderholm, missi Adriana Gerxhalija - puistovahti
Mulla on usein päiväunissa kaunotar joka on todellinen aikuinen nainen eli Susanna Laine.
- puistovahti
Aika turpea kasvoiltaan ja meni vielä lobbaamaan jonku afrikkalaisen miss Helsingiksi. Ei jatkoon.
- rfvtgbyhn
ALINA TOMNIKOV. Jumalaisen kaunis keiju-nainen. Lumoavan kaunis neito.
Pihla Viitala, Janina Frostellin maitorauhasilla.
- Anonyymi
Johanna Vuorelma on tosi kaunis nainen !!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111