Keuruun kolarikorjaamot.

parkkipaikallasattuu

Autoon tuli kolarivaurio ja nyt mietin että minne sen veisin laitettavaksi.
Minkälaisia kokemuksia teillä on näistä paikallisista kolarikorjaamoista? Rautiainen on kuulemma hyvä ja edullinen mutta onko muista kokemuksia? Kiitos.

17

1717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakuutusmaksaa

      Vakuutushan sen maksaa, maksat vain omavastuun.

    • TyytyväinenAutoilija

      Siinä barbaarin takana on hyvä se m.r kolarikorjaamo. Uusi maali on kuin tehtaan jäljitä, vie sinne. Olen vuosikymmenen käyttänyt siellä autoja maalattavana.

      • PäivitäTietosi

        Mahdatkohan nyt tarkoittaa Keuruun kolarikorjaamoa, joka on Yliahontiellä?
        Lähempänä mainitsemaasi paikkaa on Mart-Auto, jolla ei ole maalaamoa itsellään!
        Tuollaista m.r kolarikorjaamoa en ole koskaan keuruulta löytänyt.....
        Liimataisenkin korjaamolla suoritetaan laadukasta kolarikorjausta ja maalausta!
        En nyt viitsi kirjoittaa mitä olen kuullut tuosta aloittajan mainitsemasta "hyvästä" ja edullisesta!


    • TyytyväinenAutoilija

      Tarkoitin juuri siinä mart-auton vieressä olevaa m.r automaalaamoa. Siellä ainakin itse käytän ja olen ollut tyytyväinen asiakas jo vuosikymmen ajan

    • audillinen

      Keuruulla ole yhtään kunnon merkkikorjaamoa. Käytän Audini Jyväskylässä huollossa.

      • Johtotähti92

        Viitsitkö vielä kertoa missä huollatat audisi? En haluaisi käyttää samoja korjaamoja audi-miesten kanssa. Johtotähteä tietysti harvemmin täytyy huollattaakkaan :)


    • Hybride

      X5 M käy myös Jyväskylässä. Keuruulla ei riitä asiantuntemus laadukkaimpien autojen huoltoon. Nissanit voi korjata täällä.

      • sähköinenjatke

        käytkö samalla jyväskylässä maksullisilla naisilla(tai miehillä todennäköisemmin?) ettei juorut leviä kuinka pieni sinulla on..?


    • Ladybmv

      Kyllä minä vielä mieheni mielestä olen edelleen nainen. Siivoa likainen mielikuvituksesi!

      • öljyttyperä

        niinhän ne puhuu jotta toinen niistä jatkeen kuljettajista on aina "nainen" ja toinen "mies",kun toinen on antavassa roolissa ja toinen ottavassa.mutta siinä olet oikeassa että aika leidejä kaikki bmw kuskit on.


    • Lbmv

      Joku taso sillä rassaamisellakin täytyy olla ja kaikesta päätellen ei sinusta siihen olisikaan.

    • uutteropora

      Kuinka monen paikkakunnan palstalla käyt kirjoittelemassa samanlaisia kysymyksiä??

    • tepiste

      Auto lehtonen uusi ja ammattitaitoinen palvelu

    • ruostevaurio

      Moi. Tekeeko Lehtonen myös pieniä kolarikorjauksia ja maalauksia?

    • Joseimuutaole

      Jättäisin viemäti

    • Anonyymi

      Älä vaan vie Kolarikorjaamolle M Rautiaisella, lupasi hyvää jälkeä kun maalasi puskurin. Lopputulos on se, että puskurissa on edelleen reikä, kun ei viitsinyt kitata kunnolla. Asiasta kun mainitsin niin rupesi v*ttuilemaan, "ai sää ootkin pilkunviilaaja, vie toiselle kolarikorjaamolle jos ei jälki kelpaa". Todella asiatonta käytöstä asiakasta kohtaan, en olisi maksanut maalausta mutta onneksi autoani tölväissyt maksaa! Tosin lopputulos on sama kun ei olisi koskenutkaan koko puskuriin! Kyllä v*tuttaa!
      Maalasi samalla pari muutakin osaa, jälki on sen mukaista; epätasaiselle pinnalle oli vaan ruiskutettu maali päälle, kyllä on komee sivupeili!
      Ei muuta ku eläkkeelle jos ei jaksa tehdä töitä kunnolla!

      • Anonyymi

        Ei kyllä pidä paikkaansa. Viime kesänä maalautin puskurin Rautiaisella ja jälki oli loistavaa. Mihinkään muualle en veisi autoani kolarikorjaukseen. Rautiaisella on vuosikymmenien kokemus alalta ja se näkyy loistavana työn laatuna.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7839
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4482
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2188
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1915
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1765
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe