Keuruun kolarikorjaamot.

parkkipaikallasattuu

Autoon tuli kolarivaurio ja nyt mietin että minne sen veisin laitettavaksi.
Minkälaisia kokemuksia teillä on näistä paikallisista kolarikorjaamoista? Rautiainen on kuulemma hyvä ja edullinen mutta onko muista kokemuksia? Kiitos.

17

2435

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakuutusmaksaa

Vakuutushan sen maksaa, maksat vain omavastuun.

• TyytyväinenAutoilija

Siinä barbaarin takana on hyvä se m.r kolarikorjaamo. Uusi maali on kuin tehtaan jäljitä, vie sinne. Olen vuosikymmenen käyttänyt siellä autoja maalattavana.

• PäivitäTietosi

Mahdatkohan nyt tarkoittaa Keuruun kolarikorjaamoa, joka on Yliahontiellä?
        Lähempänä mainitsemaasi paikkaa on Mart-Auto, jolla ei ole maalaamoa itsellään!
        Tuollaista m.r kolarikorjaamoa en ole koskaan keuruulta löytänyt.....
        Liimataisenkin korjaamolla suoritetaan laadukasta kolarikorjausta ja maalausta!
        En nyt viitsi kirjoittaa mitä olen kuullut tuosta aloittajan mainitsemasta "hyvästä" ja edullisesta!

• TyytyväinenAutoilija

Tarkoitin juuri siinä mart-auton vieressä olevaa m.r automaalaamoa. Siellä ainakin itse käytän ja olen ollut tyytyväinen asiakas jo vuosikymmen ajan

• audillinen

Keuruulla ole yhtään kunnon merkkikorjaamoa. Käytän Audini Jyväskylässä huollossa.

• Johtotähti92

Viitsitkö vielä kertoa missä huollatat audisi? En haluaisi käyttää samoja korjaamoja audi-miesten kanssa. Johtotähteä tietysti harvemmin täytyy huollattaakkaan :)

• Hybride

X5 M käy myös Jyväskylässä. Keuruulla ei riitä asiantuntemus laadukkaimpien autojen huoltoon. Nissanit voi korjata täällä.

• sähköinenjatke

käytkö samalla jyväskylässä maksullisilla naisilla(tai miehillä todennäköisemmin?) ettei juorut leviä kuinka pieni sinulla on..?

• Ladybmv

Kyllä minä vielä mieheni mielestä olen edelleen nainen. Siivoa likainen mielikuvituksesi!

• öljyttyperä

niinhän ne puhuu jotta toinen niistä jatkeen kuljettajista on aina "nainen" ja toinen "mies",kun toinen on antavassa roolissa ja toinen ottavassa.mutta siinä olet oikeassa että aika leidejä kaikki bmw kuskit on.

• Lbmv

Joku taso sillä rassaamisellakin täytyy olla ja kaikesta päätellen ei sinusta siihen olisikaan.

• uutteropora

Kuinka monen paikkakunnan palstalla käyt kirjoittelemassa samanlaisia kysymyksiä??

• tepiste

Auto lehtonen uusi ja ammattitaitoinen palvelu

• ruostevaurio

Moi. Tekeeko Lehtonen myös pieniä kolarikorjauksia ja maalauksia?

• Joseimuutaole

Jättäisin viemäti

• Anonyymi

Älä vaan vie Kolarikorjaamolle M Rautiaisella, lupasi hyvää jälkeä kun maalasi puskurin. Lopputulos on se, että puskurissa on edelleen reikä, kun ei viitsinyt kitata kunnolla. Asiasta kun mainitsin niin rupesi v*ttuilemaan, "ai sää ootkin pilkunviilaaja, vie toiselle kolarikorjaamolle jos ei jälki kelpaa". Todella asiatonta käytöstä asiakasta kohtaan, en olisi maksanut maalausta mutta onneksi autoani tölväissyt maksaa! Tosin lopputulos on sama kun ei olisi koskenutkaan koko puskuriin! Kyllä v*tuttaa!
      Maalasi samalla pari muutakin osaa, jälki on sen mukaista; epätasaiselle pinnalle oli vaan ruiskutettu maali päälle, kyllä on komee sivupeili!
      Ei muuta ku eläkkeelle jos ei jaksa tehdä töitä kunnolla!

• Anonyymi

Ei kyllä pidä paikkaansa. Viime kesänä maalautin puskurin Rautiaisella ja jälki oli loistavaa. Mihinkään muualle en veisi autoani kolarikorjaukseen. Rautiaisella on vuosikymmenien kokemus alalta ja se näkyy loistavana työn laatuna.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      129
      1246
    2. 73
      1203
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      97
      967
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      895
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      822
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      781
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      768
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      653
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      624
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      546
    Aihe