Olin matkalla Krakovasta Riikaan. Puolan puolella bussin oikeasta etukulmasta hajosi jotain. Kuin maasta polkaisten ilmaantui muutaman miehen huoltojoukko, joka alkoi korjaustyöt. Otettiin pois rengas, kilkutettiin akseleita ja osia ainakin tunnin. Sitten joukko lähti autolla hakemaan jostain suuren metalliosan, joka tulee sen osan alle, johon rengas kiinnitetään. Hakeminen kesti tunnin. Yhdellä miehellä oli valtava leka, jolla hän neljännellä iskulla sai murtuneen osan kahtia, ja se heitettiin ojaan. Sitten alkoi osien takaisin asennus, ja lopulta renkaan kiinnitys, Tähän kaikkeen meni 3 ja puoli tuntia. Matkustajat saivat värjötellä ulkona tai oleskella bussissa. Kun lopulta lähdettiin, ei tullut mitään selitystä kovaäänisistä, ei sanaakaan. Matka vain jatkui.
Bussi oli alkuunsa 1,5 tuntia myöhässä Krakovasta lähtiessä , joten myöhästys Riikassa oli 5 tuntia enkä ehtinyt siihen bussiin, jolla olin suunnitellut jatkavani Tallinnaan.
Erikoista, että ei tilattu paikalle toista bussia ja vaihdettu matkustajia siihen. Kaikkialla muualla maailmassa olisi varmasti niin tehty, Vieläkin ihmettelin, miksi noin Puolassa toimittiin.
Puola ja Ecobus
4
1347
Vastaukset
- JämptiKuPuolalainenBussi
Puola jatkuu...
Kiinnitin huomiota siihen että pääkorjaajalla ei ollut otsalamppua, vaan apurit pitivät kännykkävaloja ja taskulamppuja hänelle. Yksikään työkalu ei ollut akkukäyttöinen, vaan kaikki väännettiin käsillä. Kuskikin osallistui korjaustyöhön ja likasi itsensä ja vaatteensa.
Uskomatonta, mutta totta.- Lyöntiavain
Uskomatonta mutta totta on ollut sekin, että juuri puolalainen vaativiakin koneasennuksia eri puolilla maailmaa tekevä asennustyöryhmä käyttää työssään edelleen paljon varsin vanhanaikaisen oloisia työkaluja. On siis huomattu ihan suomessa. Mutta kun tuollaiset työkalut ovat edullisia ja kestäviä ja ennen kaikkea, kun työvoima on edullista, niin niillä mennään.
- hurjaa
Vai että ei ollut otsalamppua!
- Reissaajat
Mitä valitat!! Ota huomioon missä maassa olit. Itse kuljen asuntoautolla Baltiaa Puolaa Eurooppaa. 3 kertaa vuodessa. Lähden sillä varauksella, että en ole Suomessa Kaikkea voi sattua. Mulla on kaikki otettu huomioon. En kulje aikataulun mukaan. Ota opiksesi. T. matkaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671315Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2081281Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 88913
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828