Muilla kokemuksia(kielteisiä) tuosta nuivasta ja kuivakasta natsista? Päätöksistään ei tietenkään saa valittaa mutta niistä saa kyllä keskustella!!!
Kertokaa mitä te olette kokeneet ko virkailijan toimesta.
Pohjois pohjanmaan te-toimisto, Riitta Laitinen
4
1626
Vastaukset
- OlgaPyh
Terve! minulla on huono kokemus! se Riitta keksinut minun työpaikka, meidän kirputorilla, palkka 1022 euro 6 päivää / vk - veroja . minulla on lääkäri kielto molekuljarinen allerggia ja pöly, ei autaa mitää sain karensia! -kirputorilla eivät käy kemikaalia!!!! siis poly ei ole ja lattia pestä pelkää vedella!!!! ja bakterit ja kynsisienea eivät poistaneet . Ihana paikka! ilmoitanut Eviralle ja asia vähän menee etenpäin! kävin lääkärin päätöksen kanssa/ niitä minulla on 28 erilaisia/ terveyden huoltolle virka. otettu kopiot ja sanoin että yritää auttaa. Riitta sanoi, että hänellä on hukkassa kirparin johtajan vastaus jossa sanottu että kemikalija ei o , hän nyt etsii vastaus!
- kakakwe
Työttömiä eivät koske työsuojelu vaikka eräillä kirpputoreilla on asbestia joka aiheuttaa syöpää. vaatepöly likaiset vaatteet, keuhkokuume eivät ole syy että työtön ei osallistu työhön. työttömät joutuvat aktiivimallin mukaisesti siivoamaa vanhusten vessanpönttöjä 9 euron mukaisesti. vanhusten asunnoissa vc ovat likaisia, virtsa haisee uloisteita laidoilla. jne.
- 992999292
Eivät joudu jos eivät suostu töihin ilman työsopimusta ja palkkaa. Se on oma valinta.
- Anonyymi
Pelkästään hyviä kokemuksia.Tuula Piirainen se vasta olikin...mutta eihän nämä nykyteinit edes olleet olemassa vielä kun Tuula mätki karensseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889