Mikä olisi hyvä televisio koko luokka n. 50 tuumaa

Liikaavaihtoehtoja

Ei oikein osaa valita 30 kymmenestä eri vaihtoehdosta. Hintaluokka 600-1000 euroa.

21

3589

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7vuottaPanasonickestänyt

Panasonic moninkertainen testivoittaja, ehkä paras kuva. LG myös, Sony on jees. Samsung muuten hyvä mutta jotkin halvat komponentit hajoaa pian ainakin halvemmissa malleissa.
      Panasonic ehkä kestävin?? Hieman kalliimpi tosin.

• 12345678rk

Minulla 45.nen Finlux....Hyvin näkyy ja kaikki tarpeelliset ja vähän tarpeetomatkin linkki yhteydet löytyy....

• panasonic8vuotta

En tiedä nykyisistä Finluxeista mutta kun ne tuli markkinoille muutamia vuosia sitten niin ne särkyivät melko pian. Halpoja ne on ja varmaan hyvä kuva. Itse ostaisin Panasonicin, on ollut noin 8 vuotta eikä mitään vikaa.
        Silloinkin se oli testivoittaja ja sen takia ostin.

• ruutuaikaa

Paras on 50 tuuman ikkuna,josta voi seurata kaikki vuodenajat ja toimii varmasti,eikä kuluta sähköä.

• Anonyymi

65 sopiva

• jynkkyyyyy

Meinaat sitten ruveta katsomaan jynkkyfilmejä!

• hyväveli_se_siellä

Viestien poistajalla on näköjään tuttuja telkkarikauppiaita Nurmeksessa, koska arvostelin huonoa paikallista valikoimaa.

Poistamisen uhalla totean edelleen, että pysykää kaukana jostain sekunda Finluxista. Sony edustaa hyvää laatua päälle tonnin telkkareissa esim. 900E sarja, Panasonic on ykkönen luksusmalleissa (useampi tonni) ja tuntemattomampi Vizio tuottaa kelvollista laatua esim. P55 E1 mallilla, joka on tonnin kieppeillä. LG UH7700 (UH770V täällä), jos katselukulmaa pitää olla, mutta huono LCD IPS paneeli (musta tumman harmaata). Suosittelen siis LCD VA paneelilla tai OLED (joka on kallis).

Ongelma on se, että paikallisen valikoiman surkeuden lisäksi näitä ei oikein löydy Suomestakaan. Pitää tilata ulkomailta ja suosittelen EU:n sisältä esim. Saksasta.

Voi itse etsiä hyviä telkkareita www.avsforum.com

• testien-perusteella

Aivan oikein kirjoitit. Panasonic telkkarista sen verran että on parasta laatua myös halvemmissa malleissa, olen seurannut testejä. 100-200 euroa ehkä kalliimpi mutta kestää paremmin. Sony ja LG myös hyviä.

• Liikaavaihtoehtoja

Kiitän kaikista vastauksista. Olen kallistumassa lg:n tai panasonicin kannalle. Tiputan suosiolla ton 600 egee pois ja nostan hintaluokaksi 1000-1500.

• uuttaputkeen

Finlux hyvä ja edullinen,voi vaihtaa useammin ja samalla pysyy kehityksessä mukana pienillä kustannuksilla.

• tm-testi

Paras 40-43-tuumainen 4k-televisio

Panasonic TX-40DX600E

”Panasonic toistaa värit kaikilla valoisuustasoilla hyvin lähellä norminmukaista.” (TM 12/2016)

• tm-testi

Paras 55-58-tuumainen 4k-televisio, 1300-1500 €

Panasonic TX-58DX730E

”Panasonicin kuva on erinomainen riippumatta katsotaanko tv:tä, hd:ta vai laajasävyelokuvaa. Selkeän kauko-ohjaimen käyttö on sujuvaa.” (TM 3/2017)

• Sutki-Panomies

Mulla on penis 55 tuumaa. Noi ruudut on liian pieniä.

• micropenis

Oletko micropenis?

• Anonyymi

Mulla on 12 tuumainen, hyvin on riittänyt!

• Anonyymi

Oletko afriikasta, kenties kongosta?

• Anonyymi

Moni ei hoksaa että tärkein tv:n kuvanlaatuun vaikuttava asia on että se on oikean kokoinen katseluetäisyyteen nähden. Moni ostaa aivan liian ison television pieneen huoneeseen. Ei auta vaikka kuinka monta tonnia sylkee rahaa kauppiaalle niin liian isossa tellussa on aina huono kuvanlaatu.

• Anonyymi

Väärin, nykyistä teräväpiirtokuvaa voi ja kannattaa katsoa läheltä. 55 tuumasta 2 metrin päästä on ok. Käytännössä ruutu ei voi olla liian iso! Vain iso tuottaa hienon elämyksen 😜

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin, nykyistä teräväpiirtokuvaa voi ja kannattaa katsoa läheltä. 55 tuumasta 2 metrin päästä on ok. Käytännössä ruutu ei voi olla liian iso! Vain iso tuottaa hienon elämyksen 😜

Voit toki mennä tuolla taktiikalla se on mulle ihan ok.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1016
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      913
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe