Hienosti Jari vedit, vaikka tipuitkin kisasta!
Suomalaiselle maastohiihtäjälegendalle ja moninkertaiselle arvokisamitalistille koitti noutaja Suuri seikkailu -realityssä, kun hän hävisi parikisan yhdessä Joanna Wallinheimon kanssa.
Lue Isometsän haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/suuri-seikkailu-tippuja-jari-isometsa-paljastaa-arveluttaneen-seikan-vahan-mietitytti-kun-ei?s24
Suuri seikkailu -tippuja Jari Isometsää arvelutti tämä ennen kuvauksia: "Vähän mietitytti, kun..."

17
808
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tää ohjelma on?
- Anonyymi
Käteenveto?
- Anonyymi
Ei ihminen voi tippua. Neste tippuu.
- Anonyymi
Mieheltä voi tippua ns. vauhtitippa 😁
- Anonyymi
Jari Isometsä ei ole legenda.
- Anonyymi
Elävä legenda hän on. Kovimpia hiihtojätkiä mitä on tässä maassa koskaan ollu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elävä legenda hän on. Kovimpia hiihtojätkiä mitä on tässä maassa koskaan ollu.
Juu... pikkaisen ebolla vauhditti 😝
- Anonyymi
Doubin ukko joutikin pois ja ahonen myös pois kisarikkeen vuoksi
- Anonyymi
Totta turiset lajitoveri.Juntteja molemmat
- Anonyymi
Jari on hyvä tyyppi. Norjalaisethan käyttää vain huulirasvaa.
Isometsä otti kyseisessä ohjelmassa muutkin huomioon. Mukavalta kaverilta vaikutti. - Anonyymi
EPO-.hiihtäjä, jaa onko alkanut tuo uusi Suuri Siekailu -sarja, en huomannutkaan.
Nelos-Visiolla on näitä kilpailusarjoja paljon, ihan hauskojakin kyllä.
Amazing Race - Hämmästyttävä Reisssu. - Anonyymi
Tänään taitaa olla Erikan euroveisaus-esitys mikä olisi pakko katsoa..
- Anonyymi
Eikös tämä ole se samainen "reilu Lapin karpaasi", joka mömmöjen voimalla onnistui jokusen hiihtokilpailun voittamaankin. Sama mies, joka haukkui Hakunilan SM-kisojen ladut liian helpoksi ja keskeytti 15km kisan, kun ei jaksanut hiihtää. Mies, jolla on aina ollut suu leveämpi kuin hartiat.
- Anonyymi
Isometsälle maksettiin sievoinen nippu setelirahaa, kun alkuun ei uskottu, että koko Suomen joukkue joutuu luupin alle ja doping-sotkua puidaan yhä. On se hyvä pitää leveää hymyä naamalla, kun sai massia ja suojatyöpaikan.
- Anonyymi
Nyt piti pärjätä vain sallituilla aineilla...
- Anonyymi
Miksiköhän naisilta ei viety mitaleja vaikka todistajat näki niidenkin käyttävän.
- Anonyymi
Hemo hessu doopinkia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477029
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505936- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.464669Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252882- 462432
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162323