Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Anonyymi-ap

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.

50

687

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En enää kuvittele. Ennen olin aika varma, kun tunne oli niin vahva varsinkin, kun toista mietti.

• Anonyymi
      UUSI

Kun näin hänet ekaa kertaa, niin tiesin tulleeni kotiin...❤️

• Anonyymi
        UUSI

Eli näit hänet ja ulkonäöllisesti sinusta tuntui että hän on oikea. Harmi vain kotiin tulo tarkoittaa useimmiten luonteiden ja elintapojen sopimista yhteen eikä sukuelinten sopimista sisäkkäin koska ulkonäkö viehättää

-koti kolossa kettu lepää-

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli näit hänet ja ulkonäöllisesti sinusta tuntui että hän on oikea. Harmi vain kotiin tulo tarkoittaa useimmiten luonteiden ja elintapojen sopimista yhteen eikä sukuelinten sopimista sisäkkäin koska ulkonäkö viehättää

-koti kolossa kettu lepää-

Juuri niin teen.

• Anonyymi
        UUSI

Silloin, kun huomasin viihtyväni hänen seurassa. Tuntui siltä, että kohtasin jotain voimaa suurempaa, joka veti puoleensa? Mukavat keskustelu tuokiot ja ymmärtäminen oli yhteistä. Ilon hetkiä oli paljon. Totisuus oli muuttunut enemmän hymyilyksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin, kun huomasin viihtyväni hänen seurassa. Tuntui siltä, että kohtasin jotain voimaa suurempaa, joka veti puoleensa? Mukavat keskustelu tuokiot ja ymmärtäminen oli yhteistä. Ilon hetkiä oli paljon. Totisuus oli muuttunut enemmän hymyilyksi.

❤️
        ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Kekkuttolilla

• Anonyymi
      UUSI

Täällä taitaa olla aika vähän sellaisia kaipaajia josta tulee kaivatun kanssa pari.

• Anonyymi
        UUSI

Tässäpä se totuus tulikin.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ketään, ellei mielikuvitusta lasketa.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä meitäkin on.

• Anonyymi
      UUSI

Katsoin maahan ja mietin, että kohta on voikukkien aika. Vieressä oli yksi nupullaan. Silloin se iski tajuntaan kuin ehdoton totuus. Erityisistä hetkistä jää aina mieleen jotain triviaalia.

• Anonyymi
      UUSI

Ekaa kertaa se ajatus tuli käsi kädessä, tuntui luonnolliselta

• Anonyymi
      UUSI

🧎
      🚽💥❤️

• Anonyymi
        UUSI

💞
        💥
        🛌🏼

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

💞
        💥
        🛌🏼

💥
        👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

💥
        👍

Tämä tarkoitti, että sängyssä yksin kattoa tuijotellen tuli ajatus hänestä. Ei siis olla lemmitty.

• Anonyymi
      UUSI

Kun molempien muurit murtuivat

• Anonyymi
        UUSI

Milloin se tapahtui?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin se tapahtui?

Pari kk sitten

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pari kk sitten

🩷🩷

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pari kk sitten

Sinä tulit keskusteluun sivusta.
        Muurit murtui reilu vuosi sitten 😂

• Anonyymi
      UUSI

Olin silloin kotona, kun se iski tajuntaani.

• Anonyymi
      UUSI

Hävitän sen välillä.

• Anonyymi
        UUSI

😭😭

• Anonyymi
        UUSI

Ihana 😍❤️

• Anonyymi
        UUSI

Kaunis. tallensin 🩷

• UUSI

Kaikki parisuhteeni ja kaikki oheissuhteenikin ovat alkaneet, tai paremminkin lyöty lukkoon, hetekalla. Parinvalinta on seksuaalinen tapahtuma, ja ensirakastelu täydellistää valinnan.

• Anonyymi
      UUSI

en tiedä tuskin koskaan mistään löytyy sellaista olen niin traumatisoitunut ja ruma miehen pitäisi olla parantaja rakastaja ihana kultani aina mulle kiltti ja hellä ei sellaista ole kun olen niin vaikea ja kaikki kiertävät vaan kaukaa

• Anonyymi
      UUSI

Sellaista tilannetta ei ole tullut muuta kuin omassa päässäni.

• Anonyymi
      UUSI

Ollaan juteltu sen verran, että tiedetään jotenkuten toistemme sielunmaailma ja arvot. Näitä asioita tukee hyvä seksi ja vetovoima jota kumpikin tunnetaan. Vielä puuttuu monia asioita mitä käydä läpi, ja se on se heikkouden ja herkkyyden näyttäminen, mutta koska ollaan ilmeisen samanlaisia, ei olla siihen vielä valmiita..

• Anonyymi
      UUSI

Tentissä.

• Anonyymi
        UUSI

Ihastuit opettajaasi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastuit opettajaasi?

En sentään, se olisikin vielä absurdimpaa...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En sentään, se olisikin vielä absurdimpaa...

Olitte samassa tentissä, näit miten hän tiesi kaiken ja itse et mitään ja ihastuit hänen älykkyyteensä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olitte samassa tentissä, näit miten hän tiesi kaiken ja itse et mitään ja ihastuit hänen älykkyyteensä?

Ei pidä paikkaansa ollenkaan! Minä ihastun vain ikäisiini 60v tummatukkaisiin lyhyihin miehiin! Pitkä laiha mies ei tee minkäänlaista vaikutusta!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! 17:22 viesti ei liity, ei varsinkaan ikä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! 17:22 viesti ei liity, ei varsinkaan ikä.

Varmaan minä. En tosin ole saanut hyviä tenttituloksia varmaan pariin vuoteen, mutta joitain vuosia sitten sain useinkin, joten omin kyllä nyt tämän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan minä. En tosin ole saanut hyviä tenttituloksia varmaan pariin vuoteen, mutta joitain vuosia sitten sain useinkin, joten omin kyllä nyt tämän.

Ei ole vuosien takainen tilanne, vaan tuoreempi. Ei kai sitä vuosikausiksi voi jäädä miettimään, miten fiksu mies isketään.

• Anonyymi
      UUSI

Silloin kun oli pipinä ja hoivaviettini otti vallan omiin kätösiinsä. Sittenhän hän olikin jatkuvasti pipinä ja minä syrän syrjällään.

• Anonyymi
      UUSI

Emmä näe sitä asiaa vieläkään. Oon vaan kaulaani myöten nesteessä.

• Anonyymi
      UUSI

Kotona tein "töitä" tietokoneella, kun tajusin, että kuulun hänelle.

• Anonyymi
        UUSI

No kuuluuko?

• Anonyymi
      UUSI

Kun hän oli reisieni välissä niin mietin että jaaaaa tämähän se rakkauteni taitaa ollakin jne

• Anonyymi
      UUSI

Erään talon pihan ja kadun reunan välimaastossa olevalla ruohikkoisella kaistaleella. Olimme juuri nähneet ja hän oli mennyt taloon sisälle.

• Anonyymi
      UUSI

Töissä

• Anonyymi
      UUSI

Hän ei näitä lue, mutta voin kertoa silti. Olimme kävelylenkillä kahden muun kanssa. Me kävelimme vierekkäin edellä ja toiset olivat jääneet vähän taaemmas. Ilmassa oli sateen tuntua. Juttelimme liikunnan ja luonnon merkityksestä elämässä. Hän sanoi jotain tähän tapaan "jään luultavasti tälle alueelle asumaan, vaikka hankkisin isomman asunnon jonkun kanssa tulevaisuudessa". Sillä hetkellä aivan kirkkaana ja selkeänä tietoisuuteeni nousi ajatus, että minähän voin olla se joku. Se tuntui luontevalta, ikään kuin itsestään selvältä. En tietenkään sanonut sitä ääneen.

• Anonyymi
        UUSI

Kuulostaa potentiaaliselta.

• Anonyymi
      UUSI

Varmat tunnisteet täällä eräs sunnuntai ja vähän jälkeenkin. No, kaikki lahosi ja jäljelle jäi itkuinen ikävä.
      Tilanne jäi mieleen. Se oli silloin ekaa kertaa puoleentoista vuoteen kun tunsin jonkinlaista onnen tunnetta....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      156
      6022
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5349
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4355
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3740
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3398
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      3000
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2347
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2099
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      2015
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1773
    Aihe