Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
50
687
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
En enää kuvittele. Ennen olin aika varma, kun tunne oli niin vahva varsinkin, kun toista mietti.
- AnonyymiUUSI
Kun näin hänet ekaa kertaa, niin tiesin tulleeni kotiin...❤️
- AnonyymiUUSI
Eli näit hänet ja ulkonäöllisesti sinusta tuntui että hän on oikea. Harmi vain kotiin tulo tarkoittaa useimmiten luonteiden ja elintapojen sopimista yhteen eikä sukuelinten sopimista sisäkkäin koska ulkonäkö viehättää
-koti kolossa kettu lepää- - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli näit hänet ja ulkonäöllisesti sinusta tuntui että hän on oikea. Harmi vain kotiin tulo tarkoittaa useimmiten luonteiden ja elintapojen sopimista yhteen eikä sukuelinten sopimista sisäkkäin koska ulkonäkö viehättää
-koti kolossa kettu lepää-Juuri niin teen.
- AnonyymiUUSI
Silloin, kun huomasin viihtyväni hänen seurassa. Tuntui siltä, että kohtasin jotain voimaa suurempaa, joka veti puoleensa? Mukavat keskustelu tuokiot ja ymmärtäminen oli yhteistä. Ilon hetkiä oli paljon. Totisuus oli muuttunut enemmän hymyilyksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Silloin, kun huomasin viihtyväni hänen seurassa. Tuntui siltä, että kohtasin jotain voimaa suurempaa, joka veti puoleensa? Mukavat keskustelu tuokiot ja ymmärtäminen oli yhteistä. Ilon hetkiä oli paljon. Totisuus oli muuttunut enemmän hymyilyksi.
❤️
❤️
- AnonyymiUUSI
Kekkuttolilla
- AnonyymiUUSI
Täällä taitaa olla aika vähän sellaisia kaipaajia josta tulee kaivatun kanssa pari.
- AnonyymiUUSI
Tässäpä se totuus tulikin.
- AnonyymiUUSI
Ei ketään, ellei mielikuvitusta lasketa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä meitäkin on.
- AnonyymiUUSI
Katsoin maahan ja mietin, että kohta on voikukkien aika. Vieressä oli yksi nupullaan. Silloin se iski tajuntaan kuin ehdoton totuus. Erityisistä hetkistä jää aina mieleen jotain triviaalia.
- AnonyymiUUSI
Ekaa kertaa se ajatus tuli käsi kädessä, tuntui luonnolliselta
- AnonyymiUUSI
🧎
🚽💥❤️- AnonyymiUUSI
💞
💥
🛌🏼 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
💞
💥
🛌🏼💥
👍 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
💥
👍Tämä tarkoitti, että sängyssä yksin kattoa tuijotellen tuli ajatus hänestä. Ei siis olla lemmitty.
- AnonyymiUUSI
Kun molempien muurit murtuivat
- AnonyymiUUSI
Milloin se tapahtui?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin se tapahtui?
Pari kk sitten
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pari kk sitten
🩷🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pari kk sitten
Sinä tulit keskusteluun sivusta.
Muurit murtui reilu vuosi sitten 😂
- AnonyymiUUSI
Olin silloin kotona, kun se iski tajuntaani.
- AnonyymiUUSI
Hävitän sen välillä.
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
😭😭
- AnonyymiUUSI
Ihana 😍❤️
- AnonyymiUUSI
Kaunis. tallensin 🩷
Kaikki parisuhteeni ja kaikki oheissuhteenikin ovat alkaneet, tai paremminkin lyöty lukkoon, hetekalla. Parinvalinta on seksuaalinen tapahtuma, ja ensirakastelu täydellistää valinnan.
- AnonyymiUUSI
en tiedä tuskin koskaan mistään löytyy sellaista olen niin traumatisoitunut ja ruma miehen pitäisi olla parantaja rakastaja ihana kultani aina mulle kiltti ja hellä ei sellaista ole kun olen niin vaikea ja kaikki kiertävät vaan kaukaa
- AnonyymiUUSI
Sellaista tilannetta ei ole tullut muuta kuin omassa päässäni.
- AnonyymiUUSI
Ollaan juteltu sen verran, että tiedetään jotenkuten toistemme sielunmaailma ja arvot. Näitä asioita tukee hyvä seksi ja vetovoima jota kumpikin tunnetaan. Vielä puuttuu monia asioita mitä käydä läpi, ja se on se heikkouden ja herkkyyden näyttäminen, mutta koska ollaan ilmeisen samanlaisia, ei olla siihen vielä valmiita..
- AnonyymiUUSI
Tentissä.
- AnonyymiUUSI
Ihastuit opettajaasi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuit opettajaasi?
En sentään, se olisikin vielä absurdimpaa...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En sentään, se olisikin vielä absurdimpaa...
Olitte samassa tentissä, näit miten hän tiesi kaiken ja itse et mitään ja ihastuit hänen älykkyyteensä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olitte samassa tentissä, näit miten hän tiesi kaiken ja itse et mitään ja ihastuit hänen älykkyyteensä?
Ei pidä paikkaansa ollenkaan! Minä ihastun vain ikäisiini 60v tummatukkaisiin lyhyihin miehiin! Pitkä laiha mies ei tee minkäänlaista vaikutusta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin! 17:22 viesti ei liity, ei varsinkaan ikä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin! 17:22 viesti ei liity, ei varsinkaan ikä.
Varmaan minä. En tosin ole saanut hyviä tenttituloksia varmaan pariin vuoteen, mutta joitain vuosia sitten sain useinkin, joten omin kyllä nyt tämän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan minä. En tosin ole saanut hyviä tenttituloksia varmaan pariin vuoteen, mutta joitain vuosia sitten sain useinkin, joten omin kyllä nyt tämän.
Ei ole vuosien takainen tilanne, vaan tuoreempi. Ei kai sitä vuosikausiksi voi jäädä miettimään, miten fiksu mies isketään.
- AnonyymiUUSI
Silloin kun oli pipinä ja hoivaviettini otti vallan omiin kätösiinsä. Sittenhän hän olikin jatkuvasti pipinä ja minä syrän syrjällään.
- AnonyymiUUSI
Emmä näe sitä asiaa vieläkään. Oon vaan kaulaani myöten nesteessä.
- AnonyymiUUSI
Kotona tein "töitä" tietokoneella, kun tajusin, että kuulun hänelle.
- AnonyymiUUSI
No kuuluuko?
- AnonyymiUUSI
Kun hän oli reisieni välissä niin mietin että jaaaaa tämähän se rakkauteni taitaa ollakin jne
- AnonyymiUUSI
Erään talon pihan ja kadun reunan välimaastossa olevalla ruohikkoisella kaistaleella. Olimme juuri nähneet ja hän oli mennyt taloon sisälle.
- AnonyymiUUSI
Töissä
- AnonyymiUUSI
Hän ei näitä lue, mutta voin kertoa silti. Olimme kävelylenkillä kahden muun kanssa. Me kävelimme vierekkäin edellä ja toiset olivat jääneet vähän taaemmas. Ilmassa oli sateen tuntua. Juttelimme liikunnan ja luonnon merkityksestä elämässä. Hän sanoi jotain tähän tapaan "jään luultavasti tälle alueelle asumaan, vaikka hankkisin isomman asunnon jonkun kanssa tulevaisuudessa". Sillä hetkellä aivan kirkkaana ja selkeänä tietoisuuteeni nousi ajatus, että minähän voin olla se joku. Se tuntui luontevalta, ikään kuin itsestään selvältä. En tietenkään sanonut sitä ääneen.
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa potentiaaliselta.
- AnonyymiUUSI
Varmat tunnisteet täällä eräs sunnuntai ja vähän jälkeenkin. No, kaikki lahosi ja jäljelle jäi itkuinen ikävä.
Tilanne jäi mieleen. Se oli silloin ekaa kertaa puoleentoista vuoteen kun tunsin jonkinlaista onnen tunnetta....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566022
- 755349
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 443000
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773