tallinnan matka

Esko225

tulin juuri tallinnasta kotiin. ostin kauniin naisen 2tunniksi käyttöön ja vein hänet hotellihuoneeseen. joimme puna viiniä ja söimme kuiva lihaa jotka olin ostanut. sitten katottiin tv:stä jotakin biljardia 30minsaa ja nainen ehdotti että haluanko minä että hän riisutuu?!?! sanoin että ei tarvitse nuin on hyvä, ja huora änkesi sitten syliini vaan ilman mitään lupaani. aluksi hieman ahdisti mutta naisen todella lämmin keho sai outoja tuntemuksia herkille aivoilleni. no rupesin sitten paijaamaan ja halimaan häntä, siirryimme sitten sänkyyn myös halimaan ja silitin hänen hiuksiansa kunnes hän sanoi että aika loppui. sitten hän suuteli minua poskelle ja sanoi että se oli parasta mitä hänelle oli koskaan tapahtunut

10

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielikuvitus.lentää

      Niin ja mitä sitten?

      • esko225

        rohkeasti myös tallinnaan täältä äänekoskelta matkatöysällä


    • Esko669

      Ai että ihania ne Tallinnan naiset toisinkun Ääneseudun vastenmieliset kantturat, iästä riippumatta.

      • Elv

        Ooppas varovainen ketä kutsut kantturajaloiks.
        Nimittäin ovat sotaveteraanien jälkeläisiä.
        Ei katottu siihen aikaan "kantturajalkoja".
        Vaan yhtenä rintamana laitettiin kampoihin vihollista vastaan.


      • Itru

        Jotenki semmonen mielikuva nykytilanteesta tulee.
        Jos Venäjä hyökkäs Suomeen, naiset heittäs miettimättä maastokuteet päälle, oli armeija käyty tai ei.
        Vaikka vauva kainalossa jaettas rynkyt ja eturintamalle turhempia miettimättä.
        Samalla pysyisivät kännykällä hoitaa juoksevat asiat.
        Henkistä puukkoa saattaa tulla kylkee ja selkää vaikka isänmaata puolustaa mutta jättää huomiotta. Tosta noin vaan.
        Semmonen on suomalainen nainen.


    • Siitin-

      Et siis pannut ollenkaan, oletko impotentti?

      • rukkasantti

        Aika loppui


    • Puhujaveli_Jyväskylä_vl

      Jos oli tarpeeksi nuori tyttö, niin minä olisin pannut kuin viimeistä päivää! Paljaalla.

    • Tiiti90g

      Itse en ainakaan päästä miestäni mihinkään Viron reissuille. Välillä on kyllä yrittänyt sinne kovasti hinkua työkavereidensa kanssa. Mutta satun tietämään minkälaista elämää siellä vietetään. Viron reissuilla vaan ryypätään ja käydään huorissa. Niin että älkää ihmetelkö jos yhtäkkiä alkaa alapäässä kutittamaan tai ilmestyy jotain näppyjä kun miehesi palaa Tallinnasta reissulta.

      • Gtt

        Mitäs pidät kiinni tommosesta jota joku kapinen huora kiinnostaa? Sen ku päästät vapaana kirmailmemaan idiootin.
        Herätessään siltä on käteinen, kello, kortit viety ja vastalahjana kirvelevä sukupuolitauti.
        Ei kehtaa tehä rikosilmoitusta.
        Nuin niitä tyhmiä peräkammarinpoikia jymäytetään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe