JetSki Pattaya.

WannabeSkootteristi

Hei Pattayan Jettimiehet. Missä rannalla on parhaat vuokraamot? Mitä maksaa? Onko kunnon seisottavia Kawoja? Osaako heti vai pitääkö harjotella 10 minuuttia?
Asiallisia vastauksia kiitos.

19

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prmn

Lerppa. Skootterit ovat aina seisottavia ja jetit istuttavia.

Se että vesiskootterit ovat seisottavia, ei tarkoita sitä että sun lerppa alkaisi seisomaan ajaessa. Suosittelen että säädä Jupiter mopedisi maksimivauhdiksi 35km/t. Hiekkaharju on hieman arvaamaton ja jos kaadut ja särjet mopon, niin isäsi ei lähetä sulle kuitin valokuvia enää. Pattayalla Hiltonin kohdalla on beach roadilla palmussa kadonneesta koirasta ilmoitus juuri nyt. Kirjoita siihen jotakin tai ota siitä valokuva, tai päivälehden kanssa kuva Pattayasta, niin uskon sinun käyneen "taas" Pattayalla.

Voit tulla myös käymään Pratamnakissa. Tarjoan konjakit.

• lassiepalaakotiin

Lähetätkö sen kuvan oleskeluluvastasi? PUUPÄÄ.

• CMHD

• Prmn
        lassiepalaakotiin kirjoitti:

Lähetätkö sen kuvan oleskeluluvastasi? PUUPÄÄ.

Kummasti Lerppa vaihtaa aina puheenaihetta kun isästään puhutaan. Sekä Numball että Chiang Mai ovat kiinnostuneet toisten oleskeluluvista, mutta missä on teidän oleskeluluvat? Hiekkaharjussako?

• kaksikonlausunto
        Prmn kirjoitti:

Kummasti Lerppa vaihtaa aina puheenaihetta kun isästään puhutaan. Sekä Numball että Chiang Mai ovat kiinnostuneet toisten oleskeluluvista, mutta missä on teidän oleskeluluvat? Hiekkaharjussako?

Yhteisenä lausuntonamme kommentoimme asiaan:
        Hiekkaharjussa asumme ja myöhään illalla sulaudumme yhteen, aamulla taas jakautuen kahdeksi, oleskelulupia emme tarvitse. Googlematkamme sujuvat ilman mitään lupia, todella sujuvasti.
        Me olemme kaiken taitavia, toisin, kuin te köyhät resuperseet, jotka ette Hua Hinistä ja Chiang Maista ymmärrä mitään, meillä on sentään Sossu ja Kela ainaisena turvanamme.

• CMHarrikalla
        kaksikonlausunto kirjoitti:

Yhteisenä lausuntonamme kommentoimme asiaan:
        Hiekkaharjussa asumme ja myöhään illalla sulaudumme yhteen, aamulla taas jakautuen kahdeksi, oleskelulupia emme tarvitse. Googlematkamme sujuvat ilman mitään lupia, todella sujuvasti.
        Me olemme kaiken taitavia, toisin, kuin te köyhät resuperseet, jotka ette Hua Hinistä ja Chiang Maista ymmärrä mitään, meillä on sentään Sossu ja Kela ainaisena turvanamme.

Sinä puhut isästä = vaihtunut puheenaihe ja muu bablagagaa.

Minä puhun otsikon asiasta seisaalta ajettavasta Kawan jet ski:stä joiden sinä yllä kirjoituksessasi väität olevan aina istuttavia.

NYT HYVÄ MUISTAA ETTÄ SINÄ MAIJA OLET AINA PRO JA TIEDÄT KAIKESTA KAIKEN.

Ohessa hieman pohdittavaa kusiaivo ja lataisitko aijaan kuvan kun cruisaat istualtasi.

https://youtu.be/JYYsAxC0Dic

• Prmn
        CMHarrikalla kirjoitti:

Sinä puhut isästä = vaihtunut puheenaihe ja muu bablagagaa.

Minä puhun otsikon asiasta seisaalta ajettavasta Kawan jet ski:stä joiden sinä yllä kirjoituksessasi väität olevan aina istuttavia.

NYT HYVÄ MUISTAA ETTÄ SINÄ MAIJA OLET AINA PRO JA TIEDÄT KAIKESTA KAIKEN.

Ohessa hieman pohdittavaa kusiaivo ja lataisitko aijaan kuvan kun cruisaat istualtasi.

https://youtu.be/JYYsAxC0Dic

Hyvä ystäväni, Pattayan jokatalvinen ystävä ja moninkertainen mestari Pancho Marjak ajelee hieman erilaisilla vehkeillä ja vauhtia kuin videosi poitsut. Terkkuja Pancholle!

• ChiangMainAviomiesHD
        Prmn kirjoitti:

Korjaa hieman taas.
        En ole kiinnostunut sinun enkä kenenkään olekeluluvasta, eikä minullakaan sellaista ole.
        Täysin mielisairaalatasoista sun tuubas Maija kun kaikesta sun pitää vääntää asiat päälaelleen.

• ChiangMainAviomiesHD
        Prmn kirjoitti:

Hyvä ystäväni, Pattayan jokatalvinen ystävä ja moninkertainen mestari Pancho Marjak ajelee hieman erilaisilla vehkeillä ja vauhtia kuin videosi poitsut. Terkkuja Pancholle!

Lue aloitukseni, seisottavia Kawoja.

Lue vastauksesi, Jetit istuttavia.

Onko kykyä keskustella rehellisesti ?

• ChiangMainAviomiesHD

TULEEKO MAIJA TIETOA MITEN ISTUT TÄMÄN SEISAALTA AJETTAVAN KAWAN KYYDISSÄ ?

Vai luikitko karkuun tapasi mukaan tai vaihdat puheenaiheen kenet tunnet ?????

Apina.

https://youtu.be/pquK5cGsgKU

• ChiangMainAviomiesHD

MUISTIN VIRKISTÄMISEKSI:
        Prmn11.9.2017 17:18
        UUSI
        AINA, AINA, SIIS AINA.

• Prmn21cm
        ChiangMainAviomiesHD kirjoitti:

MUISTIN VIRKISTÄMISEKSI:
        Prmn11.9.2017 17:18
        UUSI
        AINA, AINA, SIIS AINA.

Pyörätuolit on myös istuttavia, kuten "aviomies" hyvin tietää. En ymmärrä mitä jankutat istumisesta? Kokemattomuutesi lisäksi sinulla on pahoja pakkoajatuksia ja pakkomielle tuohon Chiang Main aviomiehen satuhahmoon. Olet ilmeisesti niin rakastunut siihen että et suostu siitä luopumaan, laitoslehmä.
        Pikkulapset huutaa isoilla kirjaimilla netissä kun niillä on paha mieli. Sinä esität aikuista kuitenkin joten voisit opetella hieman tuota kirjoittamista niinkuin ihmiset.
        Keskustelu ei ole mikään tietokilpailu eikä täällä tarvi mittailla munia että kenellä se on suurin, koska se suurin on minulla.

• Pattaya-Nro1

Kuka Maija ja missä? Ootko ajatellut sitä vaihtoehtoa tuolle mitä kutsut luikkimiseksi ja puheenaiheen vaihtamiseksi, että kuka tuollaisen nettihiirivajakin kanssa haluaa jutella ja 99,999% ihmiskunnasta on muuta tekemistä kuin hengailla matkailupalstalla trollaamassa. Oletko kirjoittanut yhtään Pattayaan liittyvää matkajuttua, kokemusta? Trollitarinoita ei lasketa eikä muiden kirjoittajien häirintää.

• MaijaProvonen2010
        Pattaya-Nro1 kirjoitti:

Kuka Maija ja missä? Ootko ajatellut sitä vaihtoehtoa tuolle mitä kutsut luikkimiseksi ja puheenaiheen vaihtamiseksi, että kuka tuollaisen nettihiirivajakin kanssa haluaa jutella ja 99,999% ihmiskunnasta on muuta tekemistä kuin hengailla matkailupalstalla trollaamassa. Oletko kirjoittanut yhtään Pattayaan liittyvää matkajuttua, kokemusta? Trollitarinoita ei lasketa eikä muiden kirjoittajien häirintää.

Kerroppa kuka Teidän Pattayan rakkaiden kanssa haluaa jutella ?

Missä sinun matkailujuttusi on luettavissa tuolla käyttämälläsi nimimerkillä, vai onko sinulla usempi nimimerkki ja jos on, niin mitä ne on ?

Kiitos että vastaat, etkä luiki karkuun kusipää.

• Pattaya-Nro1
        MaijaProvonen2010 kirjoitti:

Kerroppa kuka Teidän Pattayan rakkaiden kanssa haluaa jutella ?

Missä sinun matkailujuttusi on luettavissa tuolla käyttämälläsi nimimerkillä, vai onko sinulla usempi nimimerkki ja jos on, niin mitä ne on ?

Kiitos että vastaat, etkä luiki karkuun kusipää.

Miten nettihiirivajakki täällä voi kukaan mitään kirjoittaa kun tunget itsesi joka väliin sekoilemaan skitsopäissäsi? Eikö sulla oikeesti ole muuta elämää? Minulla on ja nyt täytyy mennä hakemaan aineksia illalliselle. Mitä merkitystä nimimerkeillä on täällä? Kopioit jokaikisen nimimerkin itsellesi ja vietät sitten seuraavan kuukauden sen parissa. Minulla olisi munaa rekisteröityä vaikka omalla todistetulla nimellä, mutta se ei täällä ole mahdollista. Seison juttujeni takana aina, toisin kuin sinä nettihiiripellepoju.
        Hoitajasi ja vanhempasi pääsee helpommalla kun istut netissä. Valehteletko heille tekeväsi töitä netissä vai kirjoittavasi kirjaa? Tervettä tuo ei ole ja näkee hyvin mitä se on jo nyt tehnyt psyykellesi.

• ChiangMainAviomiesHD
        Pattaya-Nro1 kirjoitti:

Miten nettihiirivajakki täällä voi kukaan mitään kirjoittaa kun tunget itsesi joka väliin sekoilemaan skitsopäissäsi? Eikö sulla oikeesti ole muuta elämää? Minulla on ja nyt täytyy mennä hakemaan aineksia illalliselle. Mitä merkitystä nimimerkeillä on täällä? Kopioit jokaikisen nimimerkin itsellesi ja vietät sitten seuraavan kuukauden sen parissa. Minulla olisi munaa rekisteröityä vaikka omalla todistetulla nimellä, mutta se ei täällä ole mahdollista. Seison juttujeni takana aina, toisin kuin sinä nettihiiripellepoju.
        Hoitajasi ja vanhempasi pääsee helpommalla kun istut netissä. Valehteletko heille tekeväsi töitä netissä vai kirjoittavasi kirjaa? Tervettä tuo ei ole ja näkee hyvin mitä se on jo nyt tehnyt psyykellesi.

No nyt ymmärrän.

Siis kun sinä kirjoittelet suikkarijuttujas mun vaimosta ja minä annan takaisin, kukaan ei voi mitään matkailuaihetta kirjoittaa.

On muuta elämää, kerro omastas niin päästään siitäkin kääntämään tarinaa päälaelleen sinun sääntöjesi mukaan.

Mitä merkitystä nimimerkeillä ? Sitä merkitystä että sinä voisit ryhdikkäämmin olla sanojesi takana, eikä aina jauhaa tyylliin tulimpa taas ensi kerran tällä viikolla ym.

On mahdollista toimia omalla nimellä, mutta mikäli esiintyisit omalla nimelläsi, et kirjoittaisi päivittäin mielisairaalatasoista.

No minkä juttus takana seisot? Minä en ole elämäntilannettani valehdellut enkä muuttanut, vaan sen olet sinä tehnyt.

En väitä että on tervettä, mutta tarkoituksenihan onkin antaa takaisin sinun laatimin säännöin, joten jos tervettä tahdot, muuta omat käytöstapasi terveiksi.

• PattayaforeverM

No nyt ymmärrän.

Siis kun sinä kirjoittelet suikkarijuttujas mun vaimosta ja minä annan takaisin, kukaan ei voi mitään matkailuaihetta kirjoittaa.

On muuta elämää, kerro omastas niin päästään siitäkin kääntämään tarinaa päälaelleen sinun sääntöjesi mukaan.

Mitä merkitystä nimimerkeillä ? Sitä merkitystä että sinä voisit ryhdikkäämmin olla sanojesi takana, eikä aina jauhaa tyylliin tulimpa taas ensi kerran tällä viikolla ym.

On mahdollista toimia omalla nimellä, mutta mikäli esiintyisit omalla nimelläsi, et kirjoittaisi päivittäin mielisairaalatasoista.

No minkä juttus takana seisot? Minä en ole elämäntilannettani valehdellut enkä muuttanut, vaan sen olet sinä tehnyt.

En väitä että on tervettä, mutta tarkoituksenihan onkin antaa takaisin sinun laatimin säännöin, joten jos tervettä tahdot, muuta omat käytöstapasi terveiksi.

Vajakkipoju etsii tekosyytä päivystykselleen siitä että mielikuvitusvaimostaan on joku keksinyt mielikuvitus suikkaritarinoita. Tuo ei ole kovinkaan hyvä syy trollata täällä ja odottaa seuraavaa suikkaritarinaa samaanaikaan aukoen jatkuvasti päätä matkakohteen turisteille ja asukeille. Tuo on hulluinta mitä olen kuullut. Jos idolisi Antti Tuiskun konsertissa joku yksittäinen henkilö huutaa että "Antti on homo" niin vainoatko loppuja viittätuhatta kuuntelijaa siksi, koska se yksi meni huutamaan Anttia homoksi? Oletko sä ihan oikeasti noin sekaisin vai pelleiletkö?

• ChiangMainAviomiesHD
        PattayaforeverM kirjoitti:

Vajakkipoju etsii tekosyytä päivystykselleen siitä että mielikuvitusvaimostaan on joku keksinyt mielikuvitus suikkaritarinoita. Tuo ei ole kovinkaan hyvä syy trollata täällä ja odottaa seuraavaa suikkaritarinaa samaanaikaan aukoen jatkuvasti päätä matkakohteen turisteille ja asukeille. Tuo on hulluinta mitä olen kuullut. Jos idolisi Antti Tuiskun konsertissa joku yksittäinen henkilö huutaa että "Antti on homo" niin vainoatko loppuja viittätuhatta kuuntelijaa siksi, koska se yksi meni huutamaan Anttia homoksi? Oletko sä ihan oikeasti noin sekaisin vai pelleiletkö?

En etsi tekosyitä vaan minulla on syy.
        Joku joka on keksinyt mielikuvitus suikkaritarinoita olet sinä tai sitten joku muu Pattayan rakas.
        Minä päätän omat syyni kuten myös sinä päätät omat syysi tuhansiin kirjoituksiisi.
        Minä auon päätä tällä palstalla päätään aukoville, en muille turisteille enkä asukeille.
        Minua ei kiinnosta mikä on hulluinta mitä sinä olet kuullut.
        En ole sekaisin, en pelleile, lopeta hutsuttelu, lerpattelu ja itsellesi tuntemattomien henkilöiden arvostelusi tuolla tasolla kuin edellä luettavissa, niin voit huomata tämän matkailupalstan tason nousevan meidän molempien panostuksella.
        Muussa tapauksessa jatketaan kumpainenkin omalla tavallamme ja mielipiteinemme kuka mitäkin on.

• onkovaimonkinsyy

En etsi tekosyitä vaan minulla on syy.
        Joku joka on keksinyt mielikuvitus suikkaritarinoita olet sinä tai sitten joku muu Pattayan rakas.
        Minä päätän omat syyni kuten myös sinä päätät omat syysi tuhansiin kirjoituksiisi.
        Minä auon päätä tällä palstalla päätään aukoville, en muille turisteille enkä asukeille.
        Minua ei kiinnosta mikä on hulluinta mitä sinä olet kuullut.
        En ole sekaisin, en pelleile, lopeta hutsuttelu, lerpattelu ja itsellesi tuntemattomien henkilöiden arvostelusi tuolla tasolla kuin edellä luettavissa, niin voit huomata tämän matkailupalstan tason nousevan meidän molempien panostuksella.
        Muussa tapauksessa jatketaan kumpainenkin omalla tavallamme ja mielipiteinemme kuka mitäkin on.

Taitaa olla vinyylistä HD -lerpan vaimo, koska niin kovasti haluaa siitä kirjoitella, toisaalta muovilla ne hampaat usein paikkaillaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      125
      3426
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      82
      1780
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1561
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      53
      1308
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      91
      1175
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      97
      1117
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1049
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      895
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      877
    Aihe