Yllätin vaimoni päälläni pelkkä muoviessu. Hän tietää tämän fetissini ja ymmärsi heti, että mitä haluaisin. Siitähän alkoi aivan älyttömän ihana rakasteluhetki....
Essu päällä
5
561
Vastaukset
- PVC-essu
Kiiltävä musta essu on paras naisen päällä. Siihen yhdistettynä kumihanskat ja hunterin saappaat. Kyllä antaisin hoitaa vaikka mitä...
Kyllä,sadeasut liittyy läheisesti asiaan.. Essu on jotenkin jännä,suoja mut samalla ajatus juoksee mitä sen takana. Essu ja saappaat tietysti ihan arki varuste tietyissä töissä.
Aiheuttaa vaan pientä värinää.Mukavaa kun olen itse essu päällä töissä, mutta on kuitenkin katsoa kun nainen työskentelee navetalta valkoinen muovi essu päällänsä
lomittaja kirjoitti:
Mukavaa kun olen itse essu päällä töissä, mutta on kuitenkin katsoa kun nainen työskentelee navetalta valkoinen muovi essu päällänsä
Tilanteen mukaan asut,ulkona kiva sadeasu tosiaan on mukava. Alla voi olla sopiva vaatetus.
Essuissa sellaiset paksummat versiot ovat kivan näköisiä. Hih..
- Siinä-sisäkkö
Jospa eukko näin yllättäisi
nuvid.com/video/3563600/breathtaking-young-babe-learns-how-to-engulf-dick-properly
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056