Uskallanko ostaa windows 10 OEM livekortti.fi

Auttajia

Elikkäs kasasin nyt koneen osista ja ei ole varaa ostaa windows 10 suoraan jostain kaupasta kun ne maksaa yli 100e. Mutta löysin Livekortti.fi sivuita win 10 alennuksessa nyt vain 21 euroa mutta uskallanko ostaa sen vai onko se joku huijaus ja kuinka luotettava sivu tuo ylipäätään edes on?

36

9838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmetysihmetys

      ihan samaa ihmettelen - laitoin suomenkielisen kyssäri, tuli joku huonolla englannilla kirjotettu vastaus heti - onko kukaan saanut suomenkielistä vastausta odottamalla hieman?

      • Anonyymi

        ei kannata ostaa ollenkaan mitään windowsia!


      • Anonyymi

        W10 saa ihan ilmaiseksikin, miksi siis maksaa?


      • Anonyymi

        Kuka maksaisi mitään vakoilevasta haitakkeesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        W10 saa ihan ilmaiseksikin, miksi siis maksaa?

        Silloin Windowsia ei voi kustomoida juurikaan, ja alakulmassa on vesileima.


    • No jos tuohon hintaan tyrkyttää niin joku kusetus selvästi. Windows maksaa jonkun satasen.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan uskalla! kaayuileva ja vakoileva täysin jäätävän paska käyttöjärjestelmä.


      • Anonyymi

        Ilmaiseksi sitä saa, jos joku huolisi sellaisen.


    • kokeiltu

      Tilasin win 10 pro oem lisenssin joka ei toiminut . otin yhteyttä ja väittivät koodia oikeaksi . Otin yhteyttä microsoftin tukeen josta selvisi kyseessä olevan win 7 pro lisenssi. Otettuani näillä tiedoilla yhteyttä uudelleen lähettivät ainoastaan win 7 pro (englanti )latauslinkin josta kokeeksi lataamani iso levykuva ei suostunut asentamaan kyseistä versiota . Enkä saanut yrityksestäni huolimatta enää yhteyttä palveluun. Lisään vielä vaihtoetoisen edullisen lisenssin ostopaikan : KINGUIN verkkokauppa . jota en tosin itse ole vielä ehtinyt kokeilemaan .

      • Anonyymi

        Käyttöjärjestelmästä ei kannata maksaa senttiäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttöjärjestelmästä ei kannata maksaa senttiäkään.

        W10 saa ilmaiseksi !! Miksi ostaa?


    • Kannattaa_varoa

      Joskus on ollut myytävänä win10:n latauslinkkejä Microsoftin sivulle, mistä saat iso-tiedoston ladattua. Turha sellaisesta linkistä on maksaa kun sen saa ladattua muutenkin. Latauslinkin hintaan ei siis sisälly Windowsin lisenssiä, joka pitää ostaa erikseen.

      • loistava-liikeidea

        Tuo on jo huippua. Varmaankin aivan laillista lisäksi, myydä "informaatiota" idiooteille.


      • Anonyymi
        loistava-liikeidea kirjoitti:

        Tuo on jo huippua. Varmaankin aivan laillista lisäksi, myydä "informaatiota" idiooteille.

        Minä ainakaan vakoilustani mitään maksa!


    • eiongelmaa

      Itse ostin tuoteavaimen ja sen kanssa win10 ei pystynyt aktivoimaan. Otin yhteyttä asiakaspalveluun maililla. Sieltä sai uuden tuoteavaimen ja sillä aktivointi onnistui.
      Yhden koneen lisenssistä reilu 20e, ei paha hinta.

      • Hyvintoimii

        Samanlainen tapaus minulla. Aktivoidessa ilmoitti, että Win10-koodi on jo käytössä toisessa koneessa. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, joka vakuutti koodin olevan täysin kunnossa.
        Antoivat puhelinnumeron Microsoftin tukeen, josta kaveri etäyhteydellä aktivoi koodin.
        Englantia pitää osata, jos tämän firman kanssa asioi.


      • Anonyymi
        Hyvintoimii kirjoitti:

        Samanlainen tapaus minulla. Aktivoidessa ilmoitti, että Win10-koodi on jo käytössä toisessa koneessa. Otin yhteyttä asiakaspalveluun, joka vakuutti koodin olevan täysin kunnossa.
        Antoivat puhelinnumeron Microsoftin tukeen, josta kaveri etäyhteydellä aktivoi koodin.
        Englantia pitää osata, jos tämän firman kanssa asioi.

        Ja windows on niin helppo ;)


      • Anonyymi

        En uskaltas edes asentaa mitään tollasta pakkovakoilu haitaketta.


    • Stoltten

      LUKEKAA NOI EHDOT SE O VITU KUSETUSTA

    • Kinguin302

      Moi, itse kasasin koneeni ja tilasin kinguin sivulta, maksoi 27euroa ja toimii

      • Anonyymi

        intiasta saa 7€ hintaa ohan orginaaleja.


    • AngryKid

      Itselläni ei koodi toiminut (Windows 10 Pro). Pyysin rahojen palautusta, ei vastausta. Täyttä kusetusta koko lafka.

    • ubuntu_turvallisin

      Et uskalla! Windowsia ei tietoturvaa vaaliva koskaan osta, se kun vakoilee käyttäjiä.

    • Pro

      Päivitin tuttavan koneen win 10:ksi tuolta ja kaikki toimi laakista. Itse en ihmetele tuota hintaa ollenkaan, olen hankkinut tuhansia tietokoneita työni puolesta ja tiedän tasan tarkkaan, mitä HP, Lenovo ja Dell niistä Microsoftille maksaa. Se nyt vaan on tyhmää maksaa...

    • töödi

      ite tilaillu livekortist pelei ja hyvi tuli perille ja yhe win 10 koodinki jonka annoin kaverille ja kuulemma toimii

    • eyh345

      Ei käyttöjärjestelmästä tarvitse maksaa, Ubuntun tai muu Linux-jakelun saa ladata, asentaa ja käyttää ihan ilmaiseksi.

    • Päivittelijä

      Ostin tuolta Win10 Pro lisenssin, valitsin koneellani olemassa olevasta Win10 Homen asetussivulta "Upgrade" ja syötin sinne saamani koodin. Päivitys lähti käyntiin ja nyt on Pro asennettu. Helppoa, toimivaa ja edullista ainakin tässä yhdessä tapauksessa.

    • KaikkiHuijaavatAina

      Kaikkien ammattimaisesti toteutettujen huijausten idea on se, että osa (n. 12 %) toimii näennäisesti oikein joillakin ja näitä toimivia tapauksia korostetaan ja tuodaan esille ihan "mainostamalla" itse tai "tyytyväisten" käyttäjien toimesta. Vähän niinkuin rahapeleissä tai bitcoinessa. Ei toimisi ilman jatkuvaa vääristävää mainontaa. Ja jos joku ei toimi, vika on aina tyhmässä käyttäjässä.

    • Huijausta

      ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA TILATKO MITÄÄN! Tilasin Office-paketin, joka ei suostunut toimimaann annetulla avaimella. Vastauksena myyjältä sain käsittämättömiä kommentteja suomeksi ja englanniksi. Viimeisin selitys oli se, että maksuni turvatarkastus oli estänyt toimituksen!! Rahat kyllä olivat lähteneet tililtäni.

    • Anonyymi

      Itse ostin pelin joka oli steamissa myynnisstä 27€ livekortista hintaan 8€
      Latauskoodi tuli välittömästi, eikä mitään ongelmia.

    • Anonyymi

      Tilasin sieltä kerran pelin. Koodi ei toiminut. Alkoi hirveä vääntö Livekortin ja EA:n asiakaspalvelun kanssa asiasta. Lopulta, pitkän väännön jälkeen, Livekortti heltyi ystävällisesti palauttamaan rahansa ja myöntämään, että koodi oli tosissaankin alusta alkaen vanhentunut enkä minä ollut sitä itse käyttänyt :) Huijaus tai ei, ainakin asiakaspalvelusta jäi paha maku suuhun.

    • Anonyymi

      Itse olen livekortista ostanut xbox liven monta kertaa ja useita xbox pelejä, joka kerta on toiminut ilmaan mitään ongelmia

    • Anonyymi

      Itse ostin ebaysta kuukausi sitten
      1,5 euron win10 pron:n ja tähän mennessä toiminut moitteetta.

      • Anonyymi

        Mitäs se kiinan kielen kurssi maksoi?


    • Anonyymi

      HUOM! LUKEKAA!
      Älkää ostako livekortista mitään! Maksoin windows 10 home lisenssin täällä paypal tililtä ja tiliäni käytettiin sen jälkeen luvatta xbox pelien ostamissen! Tililtäni kerkesi kadota yhteensä 250e ennenkuin kerkesin laittaa tilini kiinni!

      Asiasta on nyt tehty rikosilmoitus, olen ollut asista yhteydessä sekä pankkiini että paypaliin, nähtäväksi jää saanko koskaan rahojani takaisin...

    • Anonyymi

      Itse sain tilattua ainakin Google Play lahjakortin ja sain sen pienen 15 minuutin odotuksen jälkeen. 😒

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe