Passikuvat juoksuttaa ihmisiä

Osaisiko joku selittää minulle miksi ihmiset matkustavat/liikkuvat muutaman euron tähden kaupungin toiselle puolelle, kun saavat passikuvan "halvalla". Kuvan saa muutaman euron erolla lähimmästä fotoliikkeestä.
Vaikka se on koko passin uusimisen halvin osa?
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

Passikuvan saa ilmaiseksi kun kuvaa itse, tekee kuvan poliisin ohjeen mukaan ja lähettää poliisin serverille. Näin meillä ainakin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Varmasti ja jokainen voi itse vaihtaa sulakkeen jne.
Se ei ole kysyjällä itse pointti, vaan valokuvapalveluihin kohdistuvaan hintamielikuvaan.
Jos valokuvaaja/harrastaja vastaa näin niin kuin yllä, ei valokuvilla ole enään mitään arvoa ja se viestii koko alaa käsittelevästä alennustilasta. Harrastajat huutavat kovaan ääneen, että on hieno kuvata ilmaiseksi, samalla kuitenkin ihmetellen ettei kukaan enää ole kiinnostunut heidän otoksistaan :-)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
liianhalpa kirjoitti:
Varmasti ja jokainen voi itse vaihtaa sulakkeen jne.
Se ei ole kysyjällä itse pointti, vaan valokuvapalveluihin kohdistuvaan hintamielikuvaan.
Jos valokuvaaja/harrastaja vastaa näin niin kuin yllä, ei valokuvilla ole enään mitään arvoa ja se viestii koko alaa käsittelevästä alennustilasta. Harrastajat huutavat kovaan ääneen, että on hieno kuvata ilmaiseksi, samalla kuitenkin ihmetellen ettei kukaan enää ole kiinnostunut heidän otoksistaan :-)
Sanotaan mieluummin että passikuvalla ei ole mitään arvoa kun sellaisen voi digikameran ja kuvankäsittelyohjelman omistava tehdä itse.

Paljon on muita kuvia joilla on arvoa, mainos, PR, lehtikuvat, koulukuvat, häät, kuoppakuvat, onhan noita. Minullakin palkka juoksee valokuvaamisesta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Passikuvassahan pitää poseerata mahdollisimman roistomaisen näköisenä niin että kyllä roistomaisuus parhaiten ilmenee itse otetussa itselaukisijakuvassa.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Passikuvat juoksuttaa ihmisiä

Osaisiko joku selittää minulle miksi ihmiset matkustavat/liikkuvat muutaman euron tähden kaupungin toiselle puolelle, kun saavat passikuvan "halvalla". Kuvan saa muutaman euron erolla lähimmästä fotoliikkeestä.
Vaikka se on koko passin uusimisen halvin osa?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta