Automasa.fi

automasa.fi

Kokemuksia? Tilaamassa autohifiä autooni..

22

13023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hifi-bmw

      En dikkaa masasta.

    • Teppo_86

      Olen tilannut autoon soittimen ja se toimitettiin luvatusti parissa päivässä. Myöhemmin kyselin paruutuskameraa tuohon soittimeen ja sain kyllä erittäin asiallista palvelu soittaessani. Voin suositella.

    • masanAUTO

      Automasa on kova popittaan.

    • Dodgesteri
      • terska7777

        Mikä Dodge kyseessä?


    • Ihan hyvin on pelannu palvelu toimitukset tähän saakka. "Thump up"

      • mukavakuulla

        Mitäs peksi on tilannut automasasta?


      • kuuletkonäetkö

        Huhuu peksi



      • Pekkapoutalomallaan

        KOVA JÄTKÄ OOT PEKSI


    • jarno_oulu_005

      jaksavat välittää pienestäkin asiakkaan tarpeista toisin kun jotkut massakaupat

      • masan-kanta-asiakas

        voiun vahvistaa tämän oman kokemukseni perusteella en ole monessakaan paikassa saanut parempaa palvelua. verkkokauppaakin vilkaisin pitkästä aikaa uudestaan niin näyttää olevan sekin parantunut huomattavasti. jatkakaa samaa malliinn


      • karavaanari07

        Samaa mielä edellisen kanssa, palvelu pelaa esimerkillisesti


      • Markkinointipäällikkö

        Jaaha nyt on kunnon markinnointia 0 budjetilla masalla :D


    • Aukoton

      Jaaa

    • seppo_caravan

      MAtkailuauton omistajan voin suositella, useamman kerran kysellyt neuvoja navigaattorien ym kanssa ja asennuttanut mm. kameran ja soittimen autoon

    • Iskaaraisäntä

      Lueskelin kommentit ja tein tilauksen kun kehuitta. Nopiasti tuli kamppeet jopa postissa

    • Adriamies

      Aion asennuttaa matkailuautoon 2 din soittimen ja siihen yhdistettävän peruutuskameran. Suositukset näyttävät hyviltä.

    • skodaxi

      Nopealla toimituksella saanut aina tavarat ja laatukamppeet, jos ollu kysymykisiä niin aina neuvottu asiantuntevasti

    • Anonyymi

      Nopea palvelu,SUOSITTELEN👍👍👍

    • Anonyymi

      Pirun iso suositus. Tavara tuli nopeammin kuin lähikaupassa käynti...🫡🫡🫡🫡

    • Anonyymi

      paska firma.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      132
      1327
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe