Kokemuksia? Tilaamassa autohifiä autooni..
Automasa.fi
21
9079
Vastaukset
- hifi-bmw
En dikkaa masasta.
- Teppo_86
Olen tilannut autoon soittimen ja se toimitettiin luvatusti parissa päivässä. Myöhemmin kyselin paruutuskameraa tuohon soittimeen ja sain kyllä erittäin asiallista palvelu soittaessani. Voin suositella.
- masanAUTO
Automasa on kova popittaan.
- Dodgesteri
Vähä aiheesta liipatenyrittäny ettiä vanhaan dodgeen (-72 vm.)uutta radioo
https://automasa.fi/tuote/caliber-rcd110-retrosoitin/
Toi tullu vastaa muuaallaki, osaako joku sanoo on muita saman tyylisiä jossain tai onko toi kyseine ihan soiva peli?- terska7777
Mikä Dodge kyseessä?
Ihan hyvin on pelannu palvelu toimitukset tähän saakka. "Thump up"
- mukavakuulla
Mitäs peksi on tilannut automasasta?
- kuuletkonäetkö
Huhuu peksi
Onpa kova kiinnostus mun tilauksille. No vastataan vastataan.. eli aiemmin parit kajarit autoon sekä kameran tilannu ja nyt viimeksi otin testiin vikokoodinlukijan: https://automasa.fi/tuote/vvikakoodinlukija-e-skanneri-vag-pro/
- Pekkapoutalomallaan
KOVA JÄTKÄ OOT PEKSI
- jarno_oulu_005
jaksavat välittää pienestäkin asiakkaan tarpeista toisin kun jotkut massakaupat
- masan-kanta-asiakas
voiun vahvistaa tämän oman kokemukseni perusteella en ole monessakaan paikassa saanut parempaa palvelua. verkkokauppaakin vilkaisin pitkästä aikaa uudestaan niin näyttää olevan sekin parantunut huomattavasti. jatkakaa samaa malliinn
- karavaanari07
Samaa mielä edellisen kanssa, palvelu pelaa esimerkillisesti
- Markkinointipäällikkö
Jaaha nyt on kunnon markinnointia 0 budjetilla masalla :D
- Aukoton
Jaaa
- seppo_caravan
MAtkailuauton omistajan voin suositella, useamman kerran kysellyt neuvoja navigaattorien ym kanssa ja asennuttanut mm. kameran ja soittimen autoon
- Iskaaraisäntä
Lueskelin kommentit ja tein tilauksen kun kehuitta. Nopiasti tuli kamppeet jopa postissa
- Adriamies
Aion asennuttaa matkailuautoon 2 din soittimen ja siihen yhdistettävän peruutuskameran. Suositukset näyttävät hyviltä.
- skodaxi
Nopealla toimituksella saanut aina tavarat ja laatukamppeet, jos ollu kysymykisiä niin aina neuvottu asiantuntevasti
- Anonyymi
Nopea palvelu,SUOSITTELEN👍👍👍
- Anonyymi
Pirun iso suositus. Tavara tuli nopeammin kuin lähikaupassa käynti...🫡🫡🫡🫡
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663