Vanha kunnon kokemäki

Ihmemiespetteri

Jotkut jauhaa puuttuvasta kilpailusta "kaupungissa". Miksi? Eihä siellä ole edes tarpeeksi ihmisiä sitä varten että kannattaisi perustaa kilpailevia yrityksiä. :D

Ei asiakkaita,ei yritystoimintaa. Jos kylässä on noin. 10k asukasta ja kuvitellaan että kylään tulis esimerkiksi nyt 3-5 elektroniikka liikettä nii ketä se hyödyntää? Joo, ehkä kuluttajaa hetken kunnes taas yritykset lyö ovensa kiinni, KOSKA ei ole niitä asiakkaita. Tästä tulee taas seurauksena työttömyyttä ja velkaisia ex yrittäjiä.

Käykää vaikka porissa ostoksilla ja lopettakaa ainainen ininä kaikesta.

7

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinenkokemäkiläinen

Kokemäkiläiset on itte housunsa kussu. Olisi kannattanu aikanaan rakentua valtatien varteen eikä olla kuin sivutaskussa. Joka päivä Kokemäen ohi huitoo yli tuhansia autoja valtatietä. Ostoksille Porriin ja Huittisiin.
      Huittinen rakentui isojen teitten viereen. Eikä siellä ole asukkaita enempää kuin Kokemäelläkään.

• nonoxl

Huittisissa on 10k Kokemäellä kohta 6k asuvaista

• veinikyttälästä

Huitinen 10 403 henkiä. Kokemaki 7585 puuron syäjää. Muistan kun Kokemäjellä oli 12 000 asukasta silloin kun Kauvvattaan liityttiin. Sitten tuli maalta pako ja paljon itte murhia.

• entinenviljeliä

Kepu ollut liian kauvan vallassa Kokemäellä. Eivät jyvä jussit ymmärrä mitään kunta politiikasta ja yrittäjyydestä.

• teknolgiamuuttaa

Pyrittäis siihen että edes ne jäljelläolevat yritykset pysyis täällä. Se tosin vaatisi myös yrittäjiltä yhteistyötä ja asiallisuutta ja yhteishenkeä.
      Taas kerran suurin draamakuningatar koittaa torpata yhteistä tapahtumaa. Jos ja kun se ei kerran luonaa se yhteistyö niin frouva on hyvä ja yrittää yksin ja lopettaa tyystin sen kaikenlaisen trollaamisen ja draamailun ja antaa niiden jotka osaavat olla aikuisia ja asiallisia yrittää yhdessä.

• Eise

homovestareita torpannu. Sponssasi vähä.

• Anaaliville

Pitäskö kokemäellä järjestää kunnon anaalibileet nii saatas hommat nousuun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe