Max Jensen Memorial

Hansokufani

10

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiaataas

      Kyllä! Onneksi jotkut jaksavat miettiä ennakkoluulottomasti judoa judokan näkökulmasta.

    • Ojudo

      Loistava idea! Taitaa olla pallo Rönkölä. Ainoa jolla osaaminen ja virta riittää.

    • qwerty__

      Niin ja kiva jos heitettäisiin ideoita jotka on tarkastanut :
      "Palkinnoksi voittajalle esimerkiksi S-ryhmän lahjakortti, jos palkintoraha on lain kannalta ongelmallinen"

      Ei se raha ole lain kannalta ongelmallinen, mutta siitä pitää maksaa verot. Ja sillä ei ole mitään merkitystä onko se lahajkortti vai rahaa vai tavaraa (arvotettuna siihen hintaan jonka saaja saisi siitä myydessä). Aina pitää maksaa verot. Ja tämmöisen tiedon löytää iah suoraan olympia komitena sivuilta.

      Toisekseen koetappa saada johonkin kilpailuun niin paljon lippuja myytyä että kulujen jälkeen pystyy vielä merkittäviä palkintoja maksaa. Taas kannattaa tarkastella mitä käytännössä on mahdollista. Vaikkapa Jukolan-viesti tuottaa järjestäjälle on 2€ per tehty työtunti. Ja sillä maksavia katsojia telkkari sopimuksia ja oluttelttaa. Ei onnistu Judolla.

      Kun heittelee ideoita ei kannata ihmetellä miksei mitään tapahdu kun ideat on valuvikaisia heti kättelyssä

      • oaosjdoaåjsdåasd

        Paljonkos veroja sitten tuosta pitää maksaa?

        "Toisekseen koetappa saada johonkin kilpailuun niin paljon lippuja myytyä että kulujen jälkeen pystyy vielä merkittäviä palkintoja maksaa. Taas kannattaa tarkastella mitä käytännössä on mahdollista"

        En tiedä luitko samaa kirjoitusta kuin minä. Minun lukemassani kirjoituksessa palkintorahat kerättäisiin ilmomaksuista


      • yhteinenhyväh

        Lakipuoli sinulla on hallussa, lähtisitkö mukaan tähän projektiin?


    • MVlehdex

      qwerty__ nimimerkki on varmaan liiton entinen työntekijä, nykyään onneksi lainassa ja saisi pysyäkin.
      Tyypillä on niin negatiivinen lähestyminen Hansokun moniakin innostavaan ehdotukseen.
      Rahapalkinto ei ehdotuksessa ole pääasia vaan saada porukka kiinnostumaan judomatseista vanhalla hyväksi koetulla konseptilla, näin olen ymmärtänyt.
      Olympiakomiteaa on turha huutaa apuun tässäkään tapauksessakaan.

    • Yytrfcvv

      Niin, hieno idea. Kannattaisi varmaan myös tiedustella Chikarasta, miksi se aikoinaan loppui. Samalla saisi selville mitä ongelmia tällaisen kisan järjestämisessä on ollut. Pelkäämpä että tämä on samaa sarjaa kuin ikuinen haikailu SM- sarjaan. Idea on loistava, mutta riskejä on paljon eikä taida puuhamiehiä löytyä helposti. On ideanikkareita ja sitten on niitä, jotka tekevät.

      • Riskejäää

        Mitä riskejä?


      • Edededty

        Loppui koska seuralta loppui moni muukin asia. Ongelmat olivat muualla, eivät tässä kisassa.


    • essimo

      Vaikea kuvitella mitä erityisiä riskejä parinkymmenen kisaajan mikrokisassa olisi. Järjestelyvaativuudeltaan salikisatason kisat. Kolme tuomari, pari tuntia, yksi läppäri, yksi taulu-tv, sata neliötä tatamia. jotain pientä päälle. Rönkkö tai vastaava hoitaa rutiinit parissa tunnissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      667
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe