Uskallanko runkata?

12vpoeka

Olen pitkään pohtinut uskallanko runkata. Onko se siis taivaallista niinkuin sanotaan?

Kokemuksia?

23

2086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytto122

      Runkataan yhdessä

    • boy13v

      Olen 13 poika ja mä runkkaan pari kertaa viikossa. Runkkaa vaan rohkeasti. Onko sulla ollu usein stondiksia?

      • 12vpoeka

        On mul aika usein koulus ja kotona xD


      • boy13v
        12vpoeka kirjoitti:

        On mul aika usein koulus ja kotona xD

        Mikä sua kiihottaa esim. koulussa? Onko tulla jo aiemmin spermaa?


      • boy13v kirjoitti:

        Mikä sua kiihottaa esim. koulussa? Onko tulla jo aiemmin spermaa?

        Olet vanha mies jo, mene kotiin.


      • boy13v
        yuggis_ kirjoitti:

        Olet vanha mies jo, mene kotiin.

        Kotiin on moni kuollut. Voisinko tulla sinun kotiin turvaan?


      • boy13v kirjoitti:

        Kotiin on moni kuollut. Voisinko tulla sinun kotiin turvaan?

        Tämäpä eskaloitui....


      • boy13v kirjoitti:

        Kotiin on moni kuollut. Voisinko tulla sinun kotiin turvaan?

        Käytä edes oikeaa muotoa.


      • yuggis_ kirjoitti:

        Käytä edes oikeaa muotoa.

        Ja mitäpä jos possessiivisuffiksi puuttuu myös ensimmäisestä 'kotiin' -sanasta? Käy aika synkäksi.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ja mitäpä jos possessiivisuffiksi puuttuu myös ensimmäisestä 'kotiin' -sanasta? Käy aika synkäksi.

        Entä jos puhuin kodista yleisesti


      • boy13v
        yuggis_ kirjoitti:

        Käytä edes oikeaa muotoa.

        Vittu moni homo on delannu himaansa. Voinksmä tulla teille ryyppään


      • boy13v kirjoitti:

        Vittu moni homo on delannu himaansa. Voinksmä tulla teille ryyppään

        On omista ryyppää.


    • viper12311

      Kaikki kohtuudella. Jos joka päivä veät hanskaan ja kahtelet irstauksia niin ei siitä sinulle hyvää seuraa. Unohda se taivasten valtakunta ja helvetin tulet nyt kokonaan ja elä kohtuudella, niin löydät sen taivaan ihan elävästä elämästä. Kyllä itse tiedät mikä on oikein ja mikä väärin, elä kuuntele sydäntä joka asiassa, kuuntele viisauttas. se mitä suustas sylet sitä sydämmes kantaa.

    • Zhygo

      No mikset uskaltais

      • pervo55

        Siksi kun alottaja on Pena 55v.


      • Pullberg
        pervo55 kirjoitti:

        Siksi kun alottaja on Pena 55v.

        Miksi aina Pena? Ehkä hänen nimi on Iisakki tai ihan vaan Eetu. Mistä sait hänen iän 55vee?


    • Sokea_karvakäsi

      Runkkaamisesta sokeutuu ja tulee karvaiset kädet, ei kannata #kokemustaon

      • tahmatass

        Tai ainakin tahmaiset kädet.


      • tietäjä666
        tahmatass kirjoitti:

        Tai ainakin tahmaiset kädet.

        Se on taitolaji


    • Itsetyydytyksen yhteydessä oma keho on hetken tavallaan ihmisen paras kaveri. Ei se mitään taivaallista ole, tuntuu vaan hyvältä.

      En oikein ymmärrä, mitä uskaltamista siinä on, mutta ei sitä ole pakko tehdä, jos asia arveluttaa liikaa. Toimi niin, kuin itsestäsi tuntuu parhaalta. Jokainen kokee nämä asiat eri tavoin, joten ei muiden ihmisten kokemuksille ja mielipiteille kannata juuri antaa merkitystä.

    • runggari

      Ite en vatkaa munaa vaan heiluttelen kämmentä munan päässä. Nahkaa kyl pitää vähän kiskoa ylös, ettei satu. Sillon kun tuntuu siltä et laukee nii sitte alkaa vatkaa.

      • tietäjä666

        no on sulla tavat hahaha


    • 12vpoeka

      Tyttö122 missä ja milloin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe