Uskallanko runkata?

12vpoeka

Olen pitkään pohtinut uskallanko runkata. Onko se siis taivaallista niinkuin sanotaan?

Kokemuksia?

23

2086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytto122

      Runkataan yhdessä

    • boy13v

      Olen 13 poika ja mä runkkaan pari kertaa viikossa. Runkkaa vaan rohkeasti. Onko sulla ollu usein stondiksia?

      • 12vpoeka

        On mul aika usein koulus ja kotona xD


      • boy13v
        12vpoeka kirjoitti:

        On mul aika usein koulus ja kotona xD

        Mikä sua kiihottaa esim. koulussa? Onko tulla jo aiemmin spermaa?


      • boy13v kirjoitti:

        Mikä sua kiihottaa esim. koulussa? Onko tulla jo aiemmin spermaa?

        Olet vanha mies jo, mene kotiin.


      • boy13v
        yuggis_ kirjoitti:

        Olet vanha mies jo, mene kotiin.

        Kotiin on moni kuollut. Voisinko tulla sinun kotiin turvaan?


      • boy13v kirjoitti:

        Kotiin on moni kuollut. Voisinko tulla sinun kotiin turvaan?

        Tämäpä eskaloitui....


      • boy13v kirjoitti:

        Kotiin on moni kuollut. Voisinko tulla sinun kotiin turvaan?

        Käytä edes oikeaa muotoa.


      • yuggis_ kirjoitti:

        Käytä edes oikeaa muotoa.

        Ja mitäpä jos possessiivisuffiksi puuttuu myös ensimmäisestä 'kotiin' -sanasta? Käy aika synkäksi.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ja mitäpä jos possessiivisuffiksi puuttuu myös ensimmäisestä 'kotiin' -sanasta? Käy aika synkäksi.

        Entä jos puhuin kodista yleisesti


      • boy13v
        yuggis_ kirjoitti:

        Käytä edes oikeaa muotoa.

        Vittu moni homo on delannu himaansa. Voinksmä tulla teille ryyppään


      • boy13v kirjoitti:

        Vittu moni homo on delannu himaansa. Voinksmä tulla teille ryyppään

        On omista ryyppää.


    • viper12311

      Kaikki kohtuudella. Jos joka päivä veät hanskaan ja kahtelet irstauksia niin ei siitä sinulle hyvää seuraa. Unohda se taivasten valtakunta ja helvetin tulet nyt kokonaan ja elä kohtuudella, niin löydät sen taivaan ihan elävästä elämästä. Kyllä itse tiedät mikä on oikein ja mikä väärin, elä kuuntele sydäntä joka asiassa, kuuntele viisauttas. se mitä suustas sylet sitä sydämmes kantaa.

    • Zhygo

      No mikset uskaltais

      • pervo55

        Siksi kun alottaja on Pena 55v.


      • Pullberg
        pervo55 kirjoitti:

        Siksi kun alottaja on Pena 55v.

        Miksi aina Pena? Ehkä hänen nimi on Iisakki tai ihan vaan Eetu. Mistä sait hänen iän 55vee?


    • Sokea_karvakäsi

      Runkkaamisesta sokeutuu ja tulee karvaiset kädet, ei kannata #kokemustaon

      • tahmatass

        Tai ainakin tahmaiset kädet.


      • tietäjä666
        tahmatass kirjoitti:

        Tai ainakin tahmaiset kädet.

        Se on taitolaji


    • Itsetyydytyksen yhteydessä oma keho on hetken tavallaan ihmisen paras kaveri. Ei se mitään taivaallista ole, tuntuu vaan hyvältä.

      En oikein ymmärrä, mitä uskaltamista siinä on, mutta ei sitä ole pakko tehdä, jos asia arveluttaa liikaa. Toimi niin, kuin itsestäsi tuntuu parhaalta. Jokainen kokee nämä asiat eri tavoin, joten ei muiden ihmisten kokemuksille ja mielipiteille kannata juuri antaa merkitystä.

    • runggari

      Ite en vatkaa munaa vaan heiluttelen kämmentä munan päässä. Nahkaa kyl pitää vähän kiskoa ylös, ettei satu. Sillon kun tuntuu siltä et laukee nii sitte alkaa vatkaa.

      • tietäjä666

        no on sulla tavat hahaha


    • 12vpoeka

      Tyttö122 missä ja milloin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe