Täysin tulottomien kotitalouksien määrä on kasvanut räjähdysmäisesti Suomessa vuoden 2013 jälkeen.
Mitä on tapahtunut vuoden 2013 jälkeen?
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201709062200374511_u0.shtml
Yhä selvemmäksi on käymässä, että valtion virallisen maahanmuuttopolitiikan pohja on aikaa sitten pudonnut pois eli, että tänne muuttava väki ei paranna vaan heikentää huoltosuhdetta.
Keitä on lähes 50 000 täysin tulotonta taloutta?
38
408
Vastaukset
- suoravastaus
He ovat laittomasti maassaolevia matuja.
"Mitä on tapahtunut vuoden 2013 jälkeen?"
Vihervasemmistolainen ja globalistinen holtiton turvapaikkapolitiikka on tapahtunut. Oma kansa saa kuolla pois kun eliitti haluaa nostaa Suomen väkiluvun 62 miljoonaan islamisteilla.Viime vuosina valtaa on pitänyt Keskusta, ja siinä sivussa Kokoomus sekä Perussuomalaiset.
"Islamisteilla". Facebookissa eräs vuoden maita kierrellyt pyöräilijä kertoi ystävällisimpien ihmisten olevan Iranissa.usko_vainen kirjoitti:
Juuri noin! Ja eikös se "tahdon2013 " aloitekin ollut silloin 😉
Jaa. Tahdon-aloite 2013 hylättiin silloisen hallituksen ja eduskunnan toimesta. Vuosi 2013 ei ollut homojen suhteille hyvä vuosi eduskunnan toimien takia.
torre12 kirjoitti:
Jaa. Tahdon-aloite 2013 hylättiin silloisen hallituksen ja eduskunnan toimesta. Vuosi 2013 ei ollut homojen suhteille hyvä vuosi eduskunnan toimien takia.
Niin, silloin meillä oli sielä setavapaa eduskunta 🤗
torre12 kirjoitti:
Viime vuosina valtaa on pitänyt Keskusta, ja siinä sivussa Kokoomus sekä Perussuomalaiset.
"Islamisteilla". Facebookissa eräs vuoden maita kierrellyt pyöräilijä kertoi ystävällisimpien ihmisten olevan Iranissa."Viime vuosina valtaa on pitänyt Keskusta, ja siinä sivussa Kokoomus sekä Perussuomalaiset"
He ovat toki jatkaneet holtitonta turvapaikkapolitiikkaa kun se on rahakasta bisnestä heille ja hyväveliverkostolle yli puolue rajojen. Näissäkin puolueissa oli ja on soluttautunut vihervasemmistolaisia, sekä punavihreää ideologiaa, ja globalisteja heistä on suurin osa.
Mutta nopeasti ihmiset ovat unohtaneet sixpack hallituksen tekemät virheet. Heidän jäljiltään jo ennestään korkea valtionvelka kasvoi huomattavasti.usko_vainen kirjoitti:
Niin, silloin meillä oli sielä setavapaa eduskunta 🤗
Et tosiaan tiedä mistään mitään. Vuosina 2011-2015 Suomessa oli sama eduskunta. Se siis päätti sekä vuoden 2013 että 2014 lait.
Neljä ylivoimaisesti suurinta puoluetta oli äänestetty: KOK, SDP, Perussuomalaiset ja Keskusta. Nyt on pois pudonnut SDP.torre12 kirjoitti:
Et tosiaan tiedä mistään mitään. Vuosina 2011-2015 Suomessa oli sama eduskunta. Se siis päätti sekä vuoden 2013 että 2014 lait.
Neljä ylivoimaisesti suurinta puoluetta oli äänestetty: KOK, SDP, Perussuomalaiset ja Keskusta. Nyt on pois pudonnut SDP.Toki minä vaalikaudet tiedän, mutta kuinka moni tuona aikana tuli homoagendalla aivopestyksi 😟
usko_vainen kirjoitti:
Toki minä vaalikaudet tiedän, mutta kuinka moni tuona aikana tuli homoagendalla aivopestyksi 😟
Että oli aivopesua? No, ainakin olen nykyään onnellisesti avioliitossa, joten tuollainen aivopesu tuottaa pelkkää hyvää.
- XPINRI
Pane toivosi Jeesukseen ja löydä sisäinen Persusi.
torre12 kirjoitti:
Että oli aivopesua? No, ainakin olen nykyään onnellisesti avioliitossa, joten tuollainen aivopesu tuottaa pelkkää hyvää.
Nis sinä tulet onnelliseksi miehen kanssa niin ex-vaimosi on siitä varmaan hyvin iloinen.
Miespuolista sanottaisiin aisankannattajaksi mutta onko ex-vaimosi kaltaisille joku oma nimitys, tiedätkö?usko_vainen kirjoitti:
Nis sinä tulet onnelliseksi miehen kanssa niin ex-vaimosi on siitä varmaan hyvin iloinen.
Miespuolista sanottaisiin aisankannattajaksi mutta onko ex-vaimosi kaltaisille joku oma nimitys, tiedätkö?Niin juuri. Kerrankin olet oikeassa. Kun lähdin ja suurin suru oli ohi, niin ex-vaimoni sanoi haluavansa vain minun olevan onnellinen. Minä ja mieheni olemmekin hänelle hyviä perhetuttuja.
Jälkimmäistä lausettasi ei käsitä.torre12 kirjoitti:
Niin juuri. Kerrankin olet oikeassa. Kun lähdin ja suurin suru oli ohi, niin ex-vaimoni sanoi haluavansa vain minun olevan onnellinen. Minä ja mieheni olemmekin hänelle hyviä perhetuttuja.
Jälkimmäistä lausettasi ei käsitä.Niin, vaimosi toimi sinulle 21 vuotta miehen korvikkeena. Tunteeko hän itsensä naiseksi?
usko_vainen kirjoitti:
Niin, vaimosi toimi sinulle 21 vuotta miehen korvikkeena. Tunteeko hän itsensä naiseksi?
Et tajua mitään. Mutta kyllä hän itsensä naiseksi tuntee. Kun hän alkoi etsiä uutta miestä, niin hän kysyi aina minun mielipidettäni. Hylkäsin kaikki ehdokkaat.
Mutta onneksi on löytynyt melko kelvollinen mies, vaikka elokuussa heillä käydessämme emme tavanneet miestä ollenkaan: hän oli öitä poissa projektitehtävissä, vaikka ei ole työelämässä.torre12 kirjoitti:
Et tajua mitään. Mutta kyllä hän itsensä naiseksi tuntee. Kun hän alkoi etsiä uutta miestä, niin hän kysyi aina minun mielipidettäni. Hylkäsin kaikki ehdokkaat.
Mutta onneksi on löytynyt melko kelvollinen mies, vaikka elokuussa heillä käydessämme emme tavanneet miestä ollenkaan: hän oli öitä poissa projektitehtävissä, vaikka ei ole työelämässä.Aika erikoista, että tuntisi itsensä naiseksi sen jälkeen kun eli miehen kanssa joka koko ajan kaipasi miestä.
usko_vainen kirjoitti:
Aika erikoista, että tuntisi itsensä naiseksi sen jälkeen kun eli miehen kanssa joka koko ajan kaipasi miestä.
No, eipä mainitsemaasi asiaa ollut havaittavissa. Mistä mielikuvituksesi keksi, että "koko ajan kaipasi miestä"?
- TheFactsAreHere
Patmos on vienyt kaikken rahat. Tutkikaa Ahvion tulotason muutoksia viime vuosina. Jos jotakin on jäänyt jollekulle mummolle, Jalovaara on ne ottanut. Suomi lähtee kyllä nousuun, kun Patmos lakkautetaan.
- KolmeMiljoonaaTilillä
usko_vainen kirjoitti:
Paljonko sinulta on vienyt, entä mummoltasi 😳😳😳?
Pää kiinni köyhä.
- AnnaKolehtia
Patmoksen rahat menee vielä köyhimmille kuin Suomen köyhin ihminen.
AnnaKolehtia kirjoitti:
Patmoksen rahat menee vielä köyhimmille kuin Suomen köyhin ihminen.
Patmoksen rahat? Hyvä potti jää Mellerille, joka ei ole mitenkään köyhä minkään maan mittapuun mukaan.
- AnnaKolehtia
torre12 kirjoitti:
Patmoksen rahat? Hyvä potti jää Mellerille, joka ei ole mitenkään köyhä minkään maan mittapuun mukaan.
Työmies on palkkansa ansainnut!! Tarkasti ottaen Meller on jo eläkkeellä ollut vuosia eikä hän enää saa palkkaa mistään.
Mutta Patmoksen rahat menee sinne, missä köyhyys on tosiaan suurempaa kuin yhdenkään ihmisen köyhyys Suomessa. Eli kannattaa antaa Patmokselle rahaa, jos haluaa auttaa maailman kaikkein köyhimpiä! Apu menee perille varmasti ja tehokkaammin kuin Kirkon Ulkomaan avulla, jossa palkka, hallinto ym. matkustmenoihin menee valtava osuus toimijoiden taskuun. torre12 kirjoitti:
Miksi Melerin pitäisi olla köyhä? Onko Kari Mäkinen köyhä?
- Ihmettelijänä
usko_vainen kirjoitti:
Miksi Melerin pitäisi olla köyhä? Onko Kari Mäkinen köyhä?
Ja miksi Mellerin tai Jalovaaran pitäisi tehdä työtä ilman palkkaa, kun kuitenkin kaikki muut palkansaajat saa palkkaa työstään? Ja taas syksyllä vaativat itselleen lisää palkkaa, ehkä jopa lakkojen keinoin! Kyllä täällä moni kirjoitteleva liberaalikin on joskus saanut palkkaa työstään!
Ihmettelijänä kirjoitti:
Ja miksi Mellerin tai Jalovaaran pitäisi tehdä työtä ilman palkkaa, kun kuitenkin kaikki muut palkansaajat saa palkkaa työstään? Ja taas syksyllä vaativat itselleen lisää palkkaa, ehkä jopa lakkojen keinoin! Kyllä täällä moni kirjoitteleva liberaalikin on joskus saanut palkkaa työstään!
Aivan, ei miksikään. Ja kummankin tulot ova lahjoittajien antamia rahoja, joten keitäs me olemme määräämään mihin ihmiset haluavat rahansa antaa 😉
AnnaKolehtia kirjoitti:
Työmies on palkkansa ansainnut!! Tarkasti ottaen Meller on jo eläkkeellä ollut vuosia eikä hän enää saa palkkaa mistään.
Mutta Patmoksen rahat menee sinne, missä köyhyys on tosiaan suurempaa kuin yhdenkään ihmisen köyhyys Suomessa. Eli kannattaa antaa Patmokselle rahaa, jos haluaa auttaa maailman kaikkein köyhimpiä! Apu menee perille varmasti ja tehokkaammin kuin Kirkon Ulkomaan avulla, jossa palkka, hallinto ym. matkustmenoihin menee valtava osuus toimijoiden taskuun.Patmos sanoo panevansa apunsa Israelille, jossa köyhyyttä on varmaan vähiten koko maailmassa. Viereiset palestiinalaiset elävät nälässä.
Ei Mellerin tarvitse köyhä olla, mutta hän saa eläkeläisenkin vielä 100 000 vuosituloja, joka saa Afrikan köyhän näkemään punaista.
Tulottomuus voi johtua monesta seikasta. Mutta jos ei olisi mitään turvaa, meillä olisi tuo määrä kerjäläisiä kaduilla. Ehkä se joidenkin ihanneyhteiskunnassa olisi parempi vaihtoehto?
- ldmdm
Suurin tulottomien nousuun johtava syy on maahan tulijat jotka elävät pelkästään yhyeiskunnan tuella eikä heillä ole meininkiäkään koskaan tehdä töitä.
Kantaväestön työllisyyshän on noussut. ldmdm kirjoitti:
Suurin tulottomien nousuun johtava syy on maahan tulijat jotka elävät pelkästään yhyeiskunnan tuella eikä heillä ole meininkiäkään koskaan tehdä töitä.
Kantaväestön työllisyyshän on noussut.Satun itse tuntemaan vailla tuloja olevia kantasuomalaisia. Lehdestä olen lukenut lukuisista tulottomista perheistä Espanjassa.
Tulottomaksi ei lasketa työttömyyskorvauksella eläviä.- mummo.sörssää.taaas
Mummo kiertelee ja syyllistää muita, mutta ei halua ottaa kantaa matuasiaan. Ònko kenties menossa naimisiin matun kanssa?
ldmdm kirjoitti:
Kantaväestön työllisyyshän on noussut.Ei, suomessa on edelleen paljon työttömiä ja vailla työttömyysturvaa. Heitä tosin siivotaan kortistosta pakkotyöllistämällä, eli kuntouttavaan työtoimintaan laittamalla. Nämäkin ovat väliaikaisia ratkaisuja.
Etenkin suomalaiset nuoret miehet ovat näissä ongelmissa.torre12 kirjoitti:
Satun itse tuntemaan vailla tuloja olevia kantasuomalaisia. Lehdestä olen lukenut lukuisista tulottomista perheistä Espanjassa.
Tulottomaksi ei lasketa työttömyyskorvauksella eläviä.Odotan tästä tarkempaa selvitystä. Onhan mahdollista että näitä tulottomia ovat myös "kotirouvat", joita heidän miehensä elättää?
mummomuori kirjoitti:
Odotan tästä tarkempaa selvitystä. Onhan mahdollista että näitä tulottomia ovat myös "kotirouvat", joita heidän miehensä elättää?
On ihmisiä, jotka eivät ole töissä, eivätkä edes hae korvauksiakaan. He saavat jostain sen verran, että pärjäävät. Espanjassa sukulaiset huolehtivat tulottomista.
- SeTodellisuus
Nämä tulottomat taloudet ovat normaalia talouksia eli koskee varmaan lähes 200000 ihmistä. Sitten päälle asunnottomat, syrjäytyneet, laittomat maahanmuuttajat ja pudokkaat työttömät. Ja näitä on sitten jo lisäksi monta sataa tuhatta. Suomessa pyritään systemaattisesti vaikenemaan näistä ihmisistä, sillä ovat tosi kiusallisia Suomen julkisuuskuvalle.
- RepikääHuumoria
Virkarikolliset ovat minua kiusanneet muutaman kymmenen vuotta. Todella mielipuolista kiusantekoa, valehtelua, riehumista ja räyhäämistä. Jos minä saan päättää, Suomen julkinen sektori tuhotaan kiduttamalla. Se on ehdottomasti lopetettava tavalla tai toisella.
- Asiat.asiana
Eli terveydenhuolto, opetustoimi, poliisi, palokunta ja armeija? Kaikki tuhottavaksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073