Mihin kannattaa viedä auto öljynvaihtoon?
MISSÄ PARAS JA HALVIN ÖLJYNVAIHTO OULUSSA
17
8062
Vastaukset
- KäyköVaraosaSuodatin
Mitä huoltamoa suosittelette?
- mondeorules
Ties mitä.
- JihadistiSolu
Moniosaajat tekee.
- KäyköVaraosaSuodatin
Missä tämä JihadistiSolu sijaitsee Oulussa?
- KäyköVaraosaSuodatin
KäyköVaraosaSuodatin kirjoitti:
Missä tämä JihadistiSolu sijaitsee Oulussa?
Sitten jos sais vielä asiallisiakin vastauksia, kiitos.
- KäyköVaraosaSuodatin
KäyköVaraosaSuodatin kirjoitti:
Sitten jos sais vielä asiallisiakin vastauksia, kiitos.
Vai pitäisiköhän minun valehdella täällä, että olen 20-vuotias hoikka ja rintava blondi, niin alkaisko tulla apua?
- Öljyhöyryt
Näillä sateilla kannattaa vaihtaa halvempaan laivaan. Tulee kaikki rasvat hyötykäyttöön ja ilmasto kiittää.
- Vanha.mies.74v
Minä olen viimeiset 45 vuotta vaihtanut autoni ölyt ihan vain pihallani.
Vaihtotyö ei maksa mitään, öljylaatu on täysin se mitä itse haluan ja luontoon ei tule mitään päästöjä. - selkäänpuukottajat
mene vaihdattaan jollain LeStaattisella:
tyhjentävät öljyt autostasi, eivätkä laita uutta tilalle
vievät suodattimen, eivätkä laita uutta tilalle
perivät suolaisen hinnan
moottori leikkaa kiinni ja joudut viemään autosi takaisin LeStaattisten huoltamolle
ja remontin hinta on merisuolainen!!!! - Karistakajahtaa
Oritkarin P-alueelta saat uudet voiteluaineet sisään kunhan muistat nostaa peräkontin ylös merkiksi.
- kannustaja
nuorena miehenä vaihdoin itse. kai se onnistuu viitseliäiltä nykyäänkin.
Enää en itse jaksa, vaan pojat tekee homman kalliissa merkkihuollossa. - onparas
peppersiin
- UusiBaariHelmi
Nyg on avatu uudempiki öilyn vaihto paika oikea Helmi!
- pöljätpeelot
Voi rutto raato ryökäle senki purpelot peelot!!!!!
- selvääsäästöä
Kotipihalla.Roppu vaan auki,roppu kiinni ja uudet öljyt sisään.Eiku menox.
- KäyköVaraosaSuodatin
Kadun varrella pysäköinti, kadulla ei saa vaihtaa öljyjä, taloyhtiössä ei ole pihaa eikä parkkipaikkoja.
- HansMuna
Oritkarissa vaihtuu kuumat öljyt sukkelasti takaluukkuun ja miksei muihinkin reikiin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740