ei tiedä itkisikö vai nauraisko, naapuritalon

ainaainaaina

rouva puistaa mattojaan portailla takanaan tuvan ovi auki, ja pölyt matoista menee kuistiin. kannattas panna se ovi kii.

21

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et-onnex-mun-naapuri

      Tarkkaanpa sinä kyyläät kun näet pölyn kulkusuunnankin.

    • kyylätäeikannata

      Kannattaa nauraa. Se pidentää ikää.

    • Tiedäitkisikö

      Mene kertomaan huomios sille naapurin emännälle ja naurakaa yhdessä😘.

    • tytytyyt

      tottakai ne roskat lentää sisään tupan, imu vetää voimalla.

    • kaunisaamuhetki

      Aloittajalle: Onko elämäsi tyhjää ? Saat sisältöä naapurin mattojen kopistelusta ?
      Mitäpä jos menisit avuksi, kopistelisit ne matot kaukana ovesta pihalla. Sitten voisit mennä ulkoiluttamaan vanhuksia ym.

    • reppuriika

      Aikoinaan minulla oli ongelma. Pihassa kasvoi paljon lehtipuita ja tietenkin osan lehdistä tuuli lennätti siistin naapurin tontille. Minua ei ne irtolehdet edes omassa pihassa pahasti häirinneet, mutta se naapuriparka oli todellisessa kusessa ja helisemisessä meidän lehtipuiden takia. Oi niitä aikoja!

    • En ole ikinä edes huomannut mihin suuntaan pölyt lentelee kun kopistelen mattoja. Vielä vähemmän naapurin.
      Tiedän ihmisiä jotka päivystää lähes ympäri vuorokauden, kuka tulee kotiin tai lähtee, ketä käy.
      Se on heidän elämäänsä. Toisaalta olen hyvilläni kun olen paljon poissa, pitävät silmällä. Olen varma että kukaan ei pääse ohi huomaamatta.

    • Saarased

      mulla keittiönpöytä ikkunan edessä ja siinä sitä ruokaillessa näkee pihalle siellä sattuu ja tapahtuu.mihin katsoisi, ulosko ei saa kahtella?

      • Tuolit.ilman.pöytää

        Minulla on tuolit, istumasuunta ulospäin, kaikkien ikkunoiden edessä. Siksi en ehdi istumaan netissä kovin usein.
        Harmi kun ei ole ikkunoita itään ja länteen. Nekin suunnat kiinnostaisi? Vähän.
        Tosin tuossa idän puolella on vain kerrostalojen päätyjä ilman ikkunoita ja lännen puolella rappukäytävä, jonne näen ovisilmästä kyllä. Että paljonkaan paitsiossa en ole.


      • Tuolit.ilman.pöytää kirjoitti:

        Minulla on tuolit, istumasuunta ulospäin, kaikkien ikkunoiden edessä. Siksi en ehdi istumaan netissä kovin usein.
        Harmi kun ei ole ikkunoita itään ja länteen. Nekin suunnat kiinnostaisi? Vähän.
        Tosin tuossa idän puolella on vain kerrostalojen päätyjä ilman ikkunoita ja lännen puolella rappukäytävä, jonne näen ovisilmästä kyllä. Että paljonkaan paitsiossa en ole.

        Minulla olisi ikkunat joka ilmansuuntaan, mutta ovat niin likaiset, ettei niistä näy läpi.
        Parvekkeella käyn väliin tähyilemässä. En ole nähnyt kenenkään puistelevan mattoja. Kaikenlaista muuta kivaa sieltä silloin tällöin näkee.


      • Vain-kirkkaat-lasit

        Vieläkö ne ovat pesemättä !
        Sinun piti pestä ikkunat loppusyksyllä 2014 - jos muistan melkein tarkkaan.
        Olin silloin ensimmäisiä kertoja tällä foorumilla.
        Silloinen nimimerkkisikin viittasi siihen, että olisi luullut ikkunoidenkin pesun onnistuvan.


      • Vain-kirkkaat-lasit kirjoitti:

        Vieläkö ne ovat pesemättä !
        Sinun piti pestä ikkunat loppusyksyllä 2014 - jos muistan melkein tarkkaan.
        Olin silloin ensimmäisiä kertoja tällä foorumilla.
        Silloinen nimimerkkisikin viittasi siihen, että olisi luullut ikkunoidenkin pesun onnistuvan.

        Kyllä se harkinnan alla on ollut.
        Nyt ovat alkaneet vaihtamaan kokonaan uusia ikkunoita tässä meidän kylällä. Tämän tai ensi vuoden aikana tulee kuulemma tähänkin taloon. Josko odottelisin siihen asti, niin pääsen pesemästä ollenkaan.


      • sepelkyyhkyt
        Tuolit.ilman.pöytää kirjoitti:

        Minulla on tuolit, istumasuunta ulospäin, kaikkien ikkunoiden edessä. Siksi en ehdi istumaan netissä kovin usein.
        Harmi kun ei ole ikkunoita itään ja länteen. Nekin suunnat kiinnostaisi? Vähän.
        Tosin tuossa idän puolella on vain kerrostalojen päätyjä ilman ikkunoita ja lännen puolella rappukäytävä, jonne näen ovisilmästä kyllä. Että paljonkaan paitsiossa en ole.

        "Minulla on tuolit, istumasuunta ulospäin, "
        Kyllä ihminen normaalisti mielellään istuu kaffikupposella tahi ruokailemassa ikkunan edessä. En ostaisia suntoa jossa ei saa pöytää ikkunan eteen.


    • Tupakaton

      Nuorempana tupakoin lyhyen ajan. Kerran sanoin naapurille: olen lopettanut. Hän sanoi: kyllä veditkin monta tupakkaa illassa. Oli siis laskenut.

    • vfimsf

      Tupakoivat ovat koko ikänsä maan loukkoihin ahdistettuja
      - siitä ikävä riippuuvuusoireisto - muut juopponarkit ja peliriippuvaiset saavat ees tukea valtiolta
      - mutta tupakoijia yleensä vaan hakataan, haukutaan ja ruoskitaankin kansan keskuudess
      - päätä ja persuuksia hajalle.

    • kaunisaamuhetki

      Olen osaaottava teille kerrostaloissa asuville. Kyllä meille maalla asuvillekin voi joskus hankaluuksia olla. Onneksi nyt viime aikoina ei. Menneinä vuosina jopa postilaatikoita sotkettiin. Siinä pitää olla jo sairasmielinen.
      Nyt nykyisin on rauhaisaa kuten kuuluukin olla maalla.

      • Meillä-on-hyvä-maine

        Eli olet kateellinen meille kerrostaloissa asuville. Meidän puolesta tehdään kaikki, jopa ihmisten kyyläämisen hoitaa joku naapureista.


    • staka

      Meidän naapurirouva puistelee harvasepäivä (tai viikko) jotain parvekkeeltaan, viltit ja lakanat ja pöytäliinat, ei kai sentään ainakaan suuria mattoja... Kyllä pitää tarkkana olla ettei parvekelaseista yksikään jää koskaan auki tässä kerrosta alempana. Ei muita harmituksia nykyisessä huushollissa.

      Muista naapureista en tiedä kun puut estää näkyvyyden. Eikä edes harmita yhtään.

      • ainaainaaina

        ZMeidän naapurirouva puistelee harvasepäivä (tai viikko) jotain parvekkeeltaan, viltit ja lakanat ja pöytäliinat, ei kai sentään ainakaan suuria mattoja... Kyllä pitää tarkkana olla ettei parvekelaseista yksikään jää koskaan auki tässä kerrosta alempana. Ei muita harmituksia nykyisessä huushollissa.

        Muista naapureista en tiedä kun puut estää näkyvyyden. Eikä edes harmita yhtään. Z

        eikös ole kiellettyä noilla muilla kuin tuuletusparvekkeilla puistella roskia matosita ja muusta?


    • ionit

      Harvoin käyn mattoja tamppaamassa. Imurointi on riittänyt.

      Hassua miten joihinkin asioihin tulee huomiota kiinnitettyä. Toiset asiat sivuttaa miltei näkemättä.

    • Siivoflikka

      Siivous(kin) on taitolaji. Aika monen siivous on pölyjen ja roskien siirtämistä paikasta toiseen. Puistelija oli oletettavasti sellainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe