ei se ukkokaan enää minua halua. en tiedä mikä sillä on kun en enää kelpaa sille semmoisena kun olen. olen kait liian lihava etten enään kelpaa kellekkään . ei voi mitään.
haluttomuus
1
161
Vastaukset
- Haluanedelleensamaa
Kuule kerronpa minäkin olin tuo lihava nainen lasten hankinnan jälkeen vaikkei se ole puolustus. Myös itsellä haluttomuus oli päällimmäisenä ja itsetunnon alemmuus. Kun vihdoin tajusin että itse se tehtävä jotain itselleen jotta halua ja mielenkiintoa saisi. Onnistuin ja olen nyt saman painoinen ennen lapsia. Alkuun itsetunto nousi kun kaikki ihasteli aikaansaannosta minkä sain. Toi motivaation jatkaa. Kun muutos oli selkeä alkoi myös halut nousta. Myös seksin saralla. Mutta pieni negatiivinen ongelma tuli parisuhteeseen. Mies ei yrityksistä huolimatta juurikaan paino pudonnut. Sortui työmatkoilla syömään väärin. Alkoi mustasukkaisuus ilmentyä ja nyt sitten miehen itse tunto romahti. Olen yrittänyt tukea ja motivoida toista saamaan aikaan saman. Olen jopa yrittänyt sanoa että nykyään naiset tykkää kun miehellä on vatsaa. Ei sekään auta. Ja mikä karmeinta kun omat kaveritkin kehuu ulkonäköäni ja epäilevät minun pettävän. Yrittäen miestä saada ymmärtämään mitä touhuan. Voit kuvitella mitä tekee miehelle jolla mustasukkainen kuvio tullut minua kohtaan. Kun toisetkin jo mainitsee. Ei se aina tuo lihavuus tai ulkonäkö ole tuohon haluttomuuteen vaiva yksistään. Toki olen iloinen ja samalla surullinen kuinka miehille on tärkeää naisen ulkonäkö. Näin minäkin olen tämän huomannut. Sillä halusin kertoa ettei tämäkään ole ihanaa tavallaan kun tuo mukanaan myös negatiivista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709