Minkä ikäinen olit

Bellamor

Minkä ikäinen olit kun aloit sormettaa itseäsi? Missä iässä aloit käyttää jotain esinettä jota työnsit sisääsi pimppaan/peppuun? Mistä sait ajatuksen esineen työntämiseksi sisääsi?

7

2628

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tytttö25

Kyhnyttänyt oon "aina". Klitan löysin päiväkodissa (5v ?) kun piti nukkua päiväunia. Kummasti rupesin tykkäämään päiväunista ja pienen sormetuksen jälkeen jopa nukahdin. Peruskoulun alkupuolella opin että sitä kutsutaan itsetyydytykseksi ja rupesin työntämään myös sormia sisään. Ala-asteen loppupuolella/yläasteen alkupuolella oli se vaihe kun kokeilin kaikenlaista pimppiin ja pyllyyn. Siinä vaiheessa oli jo jotain "seksivalistustakin" joten älysyin alkaa etsiä tietoa. 14v sain ekan dildon.

• wintzö

oletko saanu kovaa kullia

• Sorminjailman

Kyllä minä aina jollain tapaa hankasin alapäätä jo hyvin varhain. Sitten aloin työntämään sormiani sinne ehkä jo kymmene, yhdentoista ikäisenä. Myöhemmin aloittelin kynttilällä ja porkkanoilla sekä kurkuilla. Vihanneksiin tosi pihistin isän laatikosta kortsuja päälle. Noin neljäntoista ikäisenä sormitin ekä kerran saunassa serkkulikan kanssa heidän mökillään ja sitä on jatkunut tähän päivään saakka. Nyt olen jo ylo viisikymppinen ja homma maistuu yhtä ihanalta joka kerta ja on paras unilääke minulle.

• 12?

• mieskulkuri

Olen mies ja kerron tosi tapahtuman noin 30 vuodentakaa. Mentiin Bussikyydillä vaimoni työporukan kanssa Helsinkiin Eläintarhaan
      Auto oli tupaten täysi ja tyhjiä istumapaikkoja ei siis ollut ja paljon vilkkaita lapsia jotka juoksi ja temmelsi autossa ja sehän on vaarallista, eräskin tutun perheen tyttö juoksi siinä edestakas,äitnsä komenti sitä että nyt lopetat tuon juoksemisen kun vielä satuu jotain
      Mene Hannun syliin istumaan hetkeksi että rauhotut, no otin tytön syliin ja hetken se siinä hiljaa istuikin mutta sitten se halusi istua vaan yhden jalan päällä vaikka minä esitin että olis helpompaa istua molemmilla
      Aattelin että olkoon sitten nui, sillä oli vielä nätti hame päällä mutta sitten se alko siinä kaha reisin hiljaa hankaamaan pyllyään mun jalkaani vasten , hitto sehän selvästi nautti siitä tekemisestään yritin pitää sitä paikallaan ja puotin poiskin se tuli vaan uudestaan siihen ja halkoi nitkuttaan pyllyään,! no mullahan alkoi seisoon ja pelkäsin että se paljastuu kun se siinä pyörähteli
      pakko oli komentaa että mene pois vaimoni ihmettelei että mikset nyt pitempään jaksanut pitää tyttöä polvella
      Hu eihän sitä voinut selittää oli mulle ainakin vaikea tilanne.

• Omaparas

Kyllä minä aloin jollakin tapaahieroskelemaan alapäätäni jo hyvin nuorena. Sormen työnsin sinne jo ehkä kymmenen ikäisenä. Iän karttuessa aloin käyttämään kaikkea mikä sinne sopi. Porkkanoitta ja kurkkuja (kortsun kanssa kuitenkin). Serkkutytön kanssa teini-iässä yhteisiä tyydytyshekiä saunan lauteilla ja sitä on jatkunut tänne eläkeikään saakka.

• Varmaankin jo jotain 4-5v. Mulla oli melko "hippi" vanhemmat, jotka tavallaan rohkaisivat itsetutkiskeluun.
      Muistan miten imin vielä melko vanhana äitini tissiä ja leikin alapääni kanssa. Siiten kun omat tissini kasvoivat aloin hiplata niitä. Tapa on jäänyt niin, että päivittäin leikin tisseilläni. Erityisesti venyttelen ja pyörittelen nännejäni. Antaa mukavat vibat myös pimpsaan. Joskus haaveilen että löytäisin toisen naisen, jonka kanssa voisimme rentoutua punaviinin ja tissien parissa :D

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      149
      2486
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      54
      1079
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      160
      927
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      786
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      83
      767
    6. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      708
    7. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      659
    8. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      647
    9. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      636
    10. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      636
    11. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      152
      634
    12. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      6
      604
    13. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      21
      568
    14. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      563
    15. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      52
      543
    16. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      528
    17. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      120
      514
    18. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      66
      509
    19. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      507
    20. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55