Pattaya numero 11.

MikäMikä2010

Hei.

Olemme ensikertaa suunnittelemassa matkaa Thaimaahan ja pisti silmään tuo Thaimaan kymmenen juttu.

Onko Rakkaat Pattayan ystävät tietoa miksi siinä mainitaan Chiang Mai mutta ei Pattayaa ?

Onko niin, että iltikseen ei ole ujutettu rakasta ?

http://www.iltalehti.fi/thaimaaextra/201709112200384648_th.shtml

37

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santtu.1975A

      Miksi joka jutussa pitäisi Pattaya mainita? Jutussa ei mainittu myöskään lukuisia muitakaan Thaimaan suosittuja kohteita. Pitää tosiaan muistaa että Thaimaan matkailu on paljon muutakin kuin Pattaya.

      • LahkolaisilleTerveisiä

        Tuossa joku Pattayahurahtaneista eilen tai tänään kirjoitti että Pattaya on turvallinen, muu Thaimaa ei.
        Tätä Pattayalahkolaisten päiväkirjaa seuratessa on yksi henkilö, tai ryhmä henkilöitä, joiden mukaan vain Pattaya on suosittu ja ainoa oikea.
        Jos joku on toista mieltä niin infra on hunningolla tai kyse on huijarikaupungista, sekä rotatkin on ongelma, puhumattakaan tilastoista sairaudet ja muut ongelmat.


    • PelleTrollit
      • KukaPelle2010

        Luin otsikon, vilkasta yöelämää ja alle kopioin artikkelin ensimmäisen rivin.

        Thaimaan itärannikkoa elävöittävä Pattaya on yksi Thaimaan suosituimmista ja samalla pahamaineisimmista lomakohteista.

        PAHAMAINEISIMMISTA............

        Repikää siitä 🐒🐃🐂


      • Näkyvä2010
        KukaPelle2010 kirjoitti:

        Luin otsikon, vilkasta yöelämää ja alle kopioin artikkelin ensimmäisen rivin.

        Thaimaan itärannikkoa elävöittävä Pattaya on yksi Thaimaan suosituimmista ja samalla pahamaineisimmista lomakohteista.

        PAHAMAINEISIMMISTA............

        Repikää siitä 🐒🐃🐂

        Luitko tän?
        Kaupunki on viime vuosina pyrkinyt pesemään kasvojaan ja pääsemään eroon seksiturismin tuomasta leimasta, ja tässä onkin osittain onnistuttu.
        Pattaya tarjoaa kuitenkin edelleen villiä ja ujostelematonta iltaelämää ja laiton seksikauppa voi ajoittain olla varsin näkyvääkin. NÄKYVÄÄKIN.


      • TietoaAsiasta2010
        Näkyvä2010 kirjoitti:

        Luitko tän?
        Kaupunki on viime vuosina pyrkinyt pesemään kasvojaan ja pääsemään eroon seksiturismin tuomasta leimasta, ja tässä onkin osittain onnistuttu.
        Pattaya tarjoaa kuitenkin edelleen villiä ja ujostelematonta iltaelämää ja laiton seksikauppa voi ajoittain olla varsin näkyvääkin. NÄKYVÄÄKIN.

        Entä tämän?
        Pattaya Beachia puhtaampi ranta löytyy muutaman kilometrin päässä keskusta-alueen eteläpuolelta.
        Jomthien on varsinkin perhematkailijoiden ja vanhempien matkailijoiden suosiossa.
        ONKO SE LIKAINEN KUN TOINEN ON PUHTAAMPI?
        EIKÖS JOMTIE OO GAYKAUPUNGINOSA JA VARSINKIN RANTA?


    • 33Numball

      Pattaya on elikaarensa loppupuolella, thaimaan matkailu ihmiset tietävät tämän ja kuitenkin thaimaa on riippuvainen matkailusta, joten uusi turistikohteita tarvitaan, on selvää ettei kaikki ole kiinnostuneita vuokramorsiamista, joiden palvelujen ympärille pattaya on rakentunut... Toivottavasti eivät tee samoja virheitä kun pattayalla tehtiin, thaimaaseen ei tarvita uutta turisti slummia, pattaya riittää hyvin.

      • 33NumBall

        Ja hieman kornille se kuulostaisikin 11. Pattaya maailman halvimmat vuokramorsiamet, tarjolla 22.000 vuokramorsianta erilaisiin leikkeihin joita sinulla ei ole suomessa mahdollista harjoittaa, 200 pientä sukupuolitautien klinikkaa päivystää 24/7, joista saat helposti tarvittavat tropit ettei mukaan suomeen kulkeudu mitään ylimääräistä... lisäksi hiv lääkitys on thaimaassa hyvin edullista vain usd 1 päivässä, kun vaikkapa usassa hinta on 100 kertainen.


      • LerpanbisnesPattayalle
        33NumBall kirjoitti:

        Ja hieman kornille se kuulostaisikin 11. Pattaya maailman halvimmat vuokramorsiamet, tarjolla 22.000 vuokramorsianta erilaisiin leikkeihin joita sinulla ei ole suomessa mahdollista harjoittaa, 200 pientä sukupuolitautien klinikkaa päivystää 24/7, joista saat helposti tarvittavat tropit ettei mukaan suomeen kulkeudu mitään ylimääräistä... lisäksi hiv lääkitys on thaimaassa hyvin edullista vain usd 1 päivässä, kun vaikkapa usassa hinta on 100 kertainen.

        Kyllä Pattaya kehittyy kovasti matkailupaikkana ja suuri matkailijatulva tulossa opiskelijoita, saaneet todellisen opettajakonkarin kolutusfirmanh paikkakunnalle.
        Suurkiitokset 33NumBallille siitä.

        Minä persläpilerppa I Suuri, aloitan Pattayalla uudet elämänasenteenkurssit, nonstop menetelmällä.
        Opettajina minulla tulee olemaan parhaat mahdolliset, eli minä päälerppa itse ja apunani rakas oma lerputtajani, kuuluis HD -lerppa Chiang Maista ja lisäksi meillä on pari naisopettajaa, tietenkin ladyboyvaimoni Hua Hinistä ja rakkaan HD:ni hammaslääkärivinyylivaimo, joka on akateemisesti koulutettu, joten opetustoiminnan taso on taattua lerppalaatua.
        Ymmärtänette, että näinkin arvovaltaisella opettajajoukolla toimiva tiimimme ei voi mitään halpiskursseja järjestää, joten köyhien resupersereppanoiden ei kannata haaveilla pääsystä kursseillemme.
        Lisää tietoa arvokurseistamme tulette saamaan arvoisilta kirjoittajilta, jotka sankoin joukoin tulevat ylistämään laadukkaita kurssejamme.
        Kunnioittaen!
        persläpilerppa I Suuri


      • MikäMikä2010
        LerpanbisnesPattayalle kirjoitti:

        Kyllä Pattaya kehittyy kovasti matkailupaikkana ja suuri matkailijatulva tulossa opiskelijoita, saaneet todellisen opettajakonkarin kolutusfirmanh paikkakunnalle.
        Suurkiitokset 33NumBallille siitä.

        Minä persläpilerppa I Suuri, aloitan Pattayalla uudet elämänasenteenkurssit, nonstop menetelmällä.
        Opettajina minulla tulee olemaan parhaat mahdolliset, eli minä päälerppa itse ja apunani rakas oma lerputtajani, kuuluis HD -lerppa Chiang Maista ja lisäksi meillä on pari naisopettajaa, tietenkin ladyboyvaimoni Hua Hinistä ja rakkaan HD:ni hammaslääkärivinyylivaimo, joka on akateemisesti koulutettu, joten opetustoiminnan taso on taattua lerppalaatua.
        Ymmärtänette, että näinkin arvovaltaisella opettajajoukolla toimiva tiimimme ei voi mitään halpiskursseja järjestää, joten köyhien resupersereppanoiden ei kannata haaveilla pääsystä kursseillemme.
        Lisää tietoa arvokurseistamme tulette saamaan arvoisilta kirjoittajilta, jotka sankoin joukoin tulevat ylistämään laadukkaita kurssejamme.
        Kunnioittaen!
        persläpilerppa I Suuri

        Tein aloituksen suomen aikaa 10:46 villalankana Maijalle, kuin kissalle ja hän kykeni olemaan oireilematta 12:50 asti, eli kokonaista 2 tuntia.

        Lieneekö uusi ennätys ?

        Tosin toi oksennus on kopiota eilisestä, joten nou pisteitä eikä pääse ongelmaisten juttupuolelle.


      • 33NumBall

        Resuperse tiedätkö että toisena esiintyminen on hieman kyseenlaista tuolleen niinkuin mielenterveyden kannalta, varsinkin jos päästäsi keksit kurssitarjontaa....

        Muuten voin laittaa sinulle factaa muutenkin näistä ulkomailla asuvista pattayalla asuu noin 250 suomalaista ympärivuoden, hua hinissä hieman vähemmän, koko thaimaassa asuu noin 2200 suomalaista, ihan vain vertailun vuoksi usassa asuu amerikan suomalaisia noin puoli miljoonaa... ja kanadassakin puolensataatuhatta... pelkästään floridassa asuu suomaisia noin 25.000 ja tiedätkö mitä yhdelläkään usa florida palstalla kukaan ei kirjoita saman tyylisiä juttuja kuin sinä, et taida olla ihan tervepäinen... reppana.

        Ps. Nyt gambiaan on tarjolla edullisia matkoja, 1 vk alle 500 euroa ja siellä on kauniita ja hoikkia naisia sinun käyttöösi vielä edullisemmin kuin täällä, eikä sinun tarvitse huolehtia turvaseksistä, kun et ole harrastanut sitä 200 vuokramorsiamenkaan kanssa eikä gambiassa ole tunnetusti sukupuolitauteja, eikö aitisi sika-amalia ole käynyt siellä useasti, siis oletko hieman erivärinen kuin me muut.


      • lerppamatematiikkaa
        33NumBall kirjoitti:

        Resuperse tiedätkö että toisena esiintyminen on hieman kyseenlaista tuolleen niinkuin mielenterveyden kannalta, varsinkin jos päästäsi keksit kurssitarjontaa....

        Muuten voin laittaa sinulle factaa muutenkin näistä ulkomailla asuvista pattayalla asuu noin 250 suomalaista ympärivuoden, hua hinissä hieman vähemmän, koko thaimaassa asuu noin 2200 suomalaista, ihan vain vertailun vuoksi usassa asuu amerikan suomalaisia noin puoli miljoonaa... ja kanadassakin puolensataatuhatta... pelkästään floridassa asuu suomaisia noin 25.000 ja tiedätkö mitä yhdelläkään usa florida palstalla kukaan ei kirjoita saman tyylisiä juttuja kuin sinä, et taida olla ihan tervepäinen... reppana.

        Ps. Nyt gambiaan on tarjolla edullisia matkoja, 1 vk alle 500 euroa ja siellä on kauniita ja hoikkia naisia sinun käyttöösi vielä edullisemmin kuin täällä, eikä sinun tarvitse huolehtia turvaseksistä, kun et ole harrastanut sitä 200 vuokramorsiamenkaan kanssa eikä gambiassa ole tunnetusti sukupuolitauteja, eikö aitisi sika-amalia ole käynyt siellä useasti, siis oletko hieman erivärinen kuin me muut.

        insinöörille tuli taas pieniä nollavirheitä kun toisessa kohtaa puuttui yksi nolla ja toiseen oli tullut yksi nolla lisää. Sattuuhan sitä insinööreillekin. Varsinkin sellaisille insinööreille, joiden neliökilometrissäkin on vain tuhat neliömetriä.


      • NeuvoLerpalle

        Lerppahan se siinä jälleen yhdellä nimimerkeistään.
        Saanen toivottaa sankaa oppilasvirtaa, uudelle bisneksellesi?
        Mikäli kurssilaisia ei syystä, tahi toisesta ilmesty, niin ainahan voit alkaa opettamaan toisia opettajiasi, saaden siten tyydytettyä opetushalusi ja suotua hetken rauhan palstalaisille.


      • MaijaMustanaamio

        No mikäs sitten aiheuttaa kirjoitteluas PÄÄTROLLI. ?


      • onkopaikattu
        MaijaMustanaamio kirjoitti:

        No mikäs sitten aiheuttaa kirjoitteluas PÄÄTROLLI. ?

        Kas Chiang Maistakin tulee huutokeskusteluja palstalle, joko sait paikattua pumpattavan Barbaran, siis vinyylihampilääkäriäsi tarkoitin?


    • 33NumBall

      Pitää muistaa että pattaylla hakee apua varattomat viikottain lähetystöltä, kun fyrkat loppuvat... Näin konsuli kertoo, nämä eivät ilmeisesti ole näitä varakkaita ja viriilejä alfauroksia, joilta fyrkat loppuvat, ja pääosin he ovat pattaylla jossa jutun mukaan viedään sandaalitkin jalasta nukkessa...
      Hua Hinissä en ole moista tavannut... Pattaya on myös 1. tässä asiassa... eikö vain reppanat...
      https://yle.fi/uutiset/3-9469789

      • Prmn

        Tottahan se on. Jotkut eivät halua lähteä paratiisista pois, vaan jäävät sinne hengaamaan.
        Aina tarjoan sapuskan ja oluen kodittomalle jos tilaisuus koittaa.
        Yhdelle kodittomalle viisikymppiselle thaimiehelle vein kerran pari viikossa pikkupullon Sangsomia ja sapuskaa. Hän katosi hökkelistään. Ilmeisesti häädettiin pois.
        Suomalaisia ei ole osunut kohdalle kadulla.

        Lähetystö ei kustanna suomalaisia pois ellei terveys ole uhattuna. Joskus on maksettu keräyksellä poika kotiin.

        Auttakaa lähimmäistä älkääkä irvailko netissä ylimielisenä.

        Tutankhamonin ruumis aiotaan siirtää hua Hiniin. Haluaa muiden muumioiden pariin kuulema kuluttelemaan aikaa.


      • 33NumBall

        Resuperse et siis ilmeisesti ymmärtänyt tuon yle jutun sisältöä lue vielä muutama kerta jos se sinulle pikkuhiljaa aukeaa,

        Tutankhamonin muumiota säilytetään Kairon Egyptiläisessä museossa joka sijaitsee Egyptissä jos reppana on sivistyksessäsi aukkoja... olen käynyt muutaman kerran paikan päällä ensimmäinen kerta meni neljä päivää tuolla museossa, ja hieman vajaa neljä viikoa gizassa ja luxorissa, oletko käynyt...

        tuotakin voi joku pitää paratiisina, minä ei kuten en pattayaakaan...

        Hienoa jos jäät hengailemaan pattayalle, ainoa varma asia on se että poliisi nappaa sinut jonain päivänä kiinni sitten odotellaan karkoituskeskuksessa lentolipun hintaa kunnes se jostain löytyy hyvin heikoissa oloissa, ja sitten tulee maahantulokielto jopa 10 vuotta, nämä voivat olla sinulle olla paratiisimaisia olosuhteita, minulle ei... joskin minun ei tarvitse olla huolissani minulla on kohta 10 v. oleskelu lupa passissa, jos ne Immigrationista sellainen minulle keksii, anominen oli hieman hankalaa kun eivät olleet oikein kartalla asiasta, ja paperit lähtivät bangkokiin... Jos tuo on sinusta paratiisi asutko poju suomessa rosiksessa.

        Hello saada, vakuutus 1 milj. tulot 3.000.000b vuodessa just ja just riitti kun laiton hieman massia kuten kutsut suomesta thaimaan tilille ... miten sinulla reppana, karkotusta odottelet... reppana, PARATIISISSA...

        Ihan oikeesti poju olet tosi resuperse.


      • MaijaOnHintti
        33NumBall kirjoitti:

        Resuperse et siis ilmeisesti ymmärtänyt tuon yle jutun sisältöä lue vielä muutama kerta jos se sinulle pikkuhiljaa aukeaa,

        Tutankhamonin muumiota säilytetään Kairon Egyptiläisessä museossa joka sijaitsee Egyptissä jos reppana on sivistyksessäsi aukkoja... olen käynyt muutaman kerran paikan päällä ensimmäinen kerta meni neljä päivää tuolla museossa, ja hieman vajaa neljä viikoa gizassa ja luxorissa, oletko käynyt...

        tuotakin voi joku pitää paratiisina, minä ei kuten en pattayaakaan...

        Hienoa jos jäät hengailemaan pattayalle, ainoa varma asia on se että poliisi nappaa sinut jonain päivänä kiinni sitten odotellaan karkoituskeskuksessa lentolipun hintaa kunnes se jostain löytyy hyvin heikoissa oloissa, ja sitten tulee maahantulokielto jopa 10 vuotta, nämä voivat olla sinulle olla paratiisimaisia olosuhteita, minulle ei... joskin minun ei tarvitse olla huolissani minulla on kohta 10 v. oleskelu lupa passissa, jos ne Immigrationista sellainen minulle keksii, anominen oli hieman hankalaa kun eivät olleet oikein kartalla asiasta, ja paperit lähtivät bangkokiin... Jos tuo on sinusta paratiisi asutko poju suomessa rosiksessa.

        Hello saada, vakuutus 1 milj. tulot 3.000.000b vuodessa just ja just riitti kun laiton hieman massia kuten kutsut suomesta thaimaan tilille ... miten sinulla reppana, karkotusta odottelet... reppana, PARATIISISSA...

        Ihan oikeesti poju olet tosi resuperse.

        Maija ymmärtää mitä tahtoo ja loput joihin kommentoi, kääntää päälaelleen.

        Asiat jotka ei miellytä ja jossa menettäisi rehellisenä kasvonsa ( kasvinsa ), ei vastaa lainkaan, kuten 12 metrisen veneen malli ja aijaa.


      • Prmn
        33NumBall kirjoitti:

        Resuperse et siis ilmeisesti ymmärtänyt tuon yle jutun sisältöä lue vielä muutama kerta jos se sinulle pikkuhiljaa aukeaa,

        Tutankhamonin muumiota säilytetään Kairon Egyptiläisessä museossa joka sijaitsee Egyptissä jos reppana on sivistyksessäsi aukkoja... olen käynyt muutaman kerran paikan päällä ensimmäinen kerta meni neljä päivää tuolla museossa, ja hieman vajaa neljä viikoa gizassa ja luxorissa, oletko käynyt...

        tuotakin voi joku pitää paratiisina, minä ei kuten en pattayaakaan...

        Hienoa jos jäät hengailemaan pattayalle, ainoa varma asia on se että poliisi nappaa sinut jonain päivänä kiinni sitten odotellaan karkoituskeskuksessa lentolipun hintaa kunnes se jostain löytyy hyvin heikoissa oloissa, ja sitten tulee maahantulokielto jopa 10 vuotta, nämä voivat olla sinulle olla paratiisimaisia olosuhteita, minulle ei... joskin minun ei tarvitse olla huolissani minulla on kohta 10 v. oleskelu lupa passissa, jos ne Immigrationista sellainen minulle keksii, anominen oli hieman hankalaa kun eivät olleet oikein kartalla asiasta, ja paperit lähtivät bangkokiin... Jos tuo on sinusta paratiisi asutko poju suomessa rosiksessa.

        Hello saada, vakuutus 1 milj. tulot 3.000.000b vuodessa just ja just riitti kun laiton hieman massia kuten kutsut suomesta thaimaan tilille ... miten sinulla reppana, karkotusta odottelet... reppana, PARATIISISSA...

        Ihan oikeesti poju olet tosi resuperse.

        Lerppa se on eri epeli. Keksii muille tarinat sellaisilla aasinsilloilla että edes aasi ei sellaisia keksisi.
        Kuulepas Lerppa. Minä olen asunut Pratamnakilla jo kymmenisen vuotta ja olen kohtalaisen tunnettu kiinteistöalalla täällä, sitä sen enempää tarkentamatta, koska en halua mitään lapamatoja nettiin herjaamaan yhtiötämme tai lähettelemään sähköposteja tai soittelemaan, jotka kateuspäissäsi varmasti tekisit jos tietäisit.

        Olet siis tulossa lauantain lautalla Pattayalle. Tulen satamaan laiturille katsomaan. Tunnistan sinut varmasti jos oikeasti sillä lautalla tulet. Siitä tuleekin sitten mielenkiintoista.


      • Prmn
        33NumBall kirjoitti:

        Resuperse et siis ilmeisesti ymmärtänyt tuon yle jutun sisältöä lue vielä muutama kerta jos se sinulle pikkuhiljaa aukeaa,

        Tutankhamonin muumiota säilytetään Kairon Egyptiläisessä museossa joka sijaitsee Egyptissä jos reppana on sivistyksessäsi aukkoja... olen käynyt muutaman kerran paikan päällä ensimmäinen kerta meni neljä päivää tuolla museossa, ja hieman vajaa neljä viikoa gizassa ja luxorissa, oletko käynyt...

        tuotakin voi joku pitää paratiisina, minä ei kuten en pattayaakaan...

        Hienoa jos jäät hengailemaan pattayalle, ainoa varma asia on se että poliisi nappaa sinut jonain päivänä kiinni sitten odotellaan karkoituskeskuksessa lentolipun hintaa kunnes se jostain löytyy hyvin heikoissa oloissa, ja sitten tulee maahantulokielto jopa 10 vuotta, nämä voivat olla sinulle olla paratiisimaisia olosuhteita, minulle ei... joskin minun ei tarvitse olla huolissani minulla on kohta 10 v. oleskelu lupa passissa, jos ne Immigrationista sellainen minulle keksii, anominen oli hieman hankalaa kun eivät olleet oikein kartalla asiasta, ja paperit lähtivät bangkokiin... Jos tuo on sinusta paratiisi asutko poju suomessa rosiksessa.

        Hello saada, vakuutus 1 milj. tulot 3.000.000b vuodessa just ja just riitti kun laiton hieman massia kuten kutsut suomesta thaimaan tilille ... miten sinulla reppana, karkotusta odottelet... reppana, PARATIISISSA...

        Ihan oikeesti poju olet tosi resuperse.

        Niin ja piti vielä sanoa, että Tutankhamon ei halunnutkaan liittyä Hua Hinin muumioihin. Liian kuivakkaa ja tylsää kuulema. Olen käynyt nuo nähtävyydet tsekkaamassa kerran. Egyptiläiset on sen sortin huijaavia rakkikoiria ja rosvoja, että oli eka ja vika matka Egyptiin. Taksikuski esitteli asettaan ja kamelinkusettaja varasti kameran.


      • ChiangMainAviomiesHD
        Prmn kirjoitti:

        Niin ja piti vielä sanoa, että Tutankhamon ei halunnutkaan liittyä Hua Hinin muumioihin. Liian kuivakkaa ja tylsää kuulema. Olen käynyt nuo nähtävyydet tsekkaamassa kerran. Egyptiläiset on sen sortin huijaavia rakkikoiria ja rosvoja, että oli eka ja vika matka Egyptiin. Taksikuski esitteli asettaan ja kamelinkusettaja varasti kameran.

        Veneen nimi, malli ja aijaa ?
        Vai jäitkö valheesta kii ?


      • kaverisHiekkiksenArttu
        ChiangMainAviomiesHD kirjoitti:

        Veneen nimi, malli ja aijaa ?
        Vai jäitkö valheesta kii ?

        Itse persläpilerpan aputoiminimikin ilmaantui paikalle. Onko vinyylihampulääkärin paikkaus ollut menestyksekäs?
        Ai, niin sinunhan ei pitänyt palstaa vihata, muuten vain kommentoit!!!


      • ChiangMainAviomiesHD
        kaverisHiekkiksenArttu kirjoitti:

        Itse persläpilerpan aputoiminimikin ilmaantui paikalle. Onko vinyylihampulääkärin paikkaus ollut menestyksekäs?
        Ai, niin sinunhan ei pitänyt palstaa vihata, muuten vain kommentoit!!!

        Vihaan Maijan ja hänen klooninsa, kuten sinun oksennuksia.

        Suoritat joka päivä kestotilaustasi ja se kyllä minulle sopii.

        Täytyneekin kopioida taas tuo aivopierus tohon toiseen.


      • Prmn
        ChiangMainAviomiesHD kirjoitti:

        Vihaan Maijan ja hänen klooninsa, kuten sinun oksennuksia.

        Suoritat joka päivä kestotilaustasi ja se kyllä minulle sopii.

        Täytyneekin kopioida taas tuo aivopierus tohon toiseen.

        Lauantaina tuleekin kivaa kun Lerppaa odotellaan laiturilla. Jääpi ukkeli valheestaan taas kerran kiinni. Lyödään vetoa että se roikkuu täällä koko päivän kyselemässä veneistä ja jupisee reppanoista kuten kaikilla muillakin lomilla.

        Säikähdit raasu niin vsihdoit puheenaihetta. Minä en ole puhunut veneistä mitään.


      • ChiangMainAviomiesHD
        Prmn kirjoitti:

        Lauantaina tuleekin kivaa kun Lerppaa odotellaan laiturilla. Jääpi ukkeli valheestaan taas kerran kiinni. Lyödään vetoa että se roikkuu täällä koko päivän kyselemässä veneistä ja jupisee reppanoista kuten kaikilla muillakin lomilla.

        Säikähdit raasu niin vsihdoit puheenaihetta. Minä en ole puhunut veneistä mitään.

        Minä olen puhunut kanssasi veneistä venejutussa, jonne et osallistu koska et kykene vastaamaan, en siis vaihda puheenaihetta, puhukaa keskenänne mitä puhutte, minä kirjoitin tänne koska päädyit täällä tuota nimimerkkiäsi käyttämään.
        Siis venetiedot ja jos et anna, niin keksi syy miksi veneen malli on salaisuus.

        Minä olen viikonloppuna Phuketissa, joten mikäli jonkun tapaat Huan lautalta, sinun on jo hyvä ymmärtää että kaksi ihmistä ei ole yksi,vaikka sinua on tuhat ainakin nimimerkkiesi perusteella.


      • kaverisHiekkiksenArttu
        ChiangMainAviomiesHD kirjoitti:

        Vihaan Maijan ja hänen klooninsa, kuten sinun oksennuksia.

        Suoritat joka päivä kestotilaustasi ja se kyllä minulle sopii.

        Täytyneekin kopioida taas tuo aivopierus tohon toiseen.

        Voi lerpa, lerppa!!!


      • 33NumBall
        Prmn kirjoitti:

        Lerppa se on eri epeli. Keksii muille tarinat sellaisilla aasinsilloilla että edes aasi ei sellaisia keksisi.
        Kuulepas Lerppa. Minä olen asunut Pratamnakilla jo kymmenisen vuotta ja olen kohtalaisen tunnettu kiinteistöalalla täällä, sitä sen enempää tarkentamatta, koska en halua mitään lapamatoja nettiin herjaamaan yhtiötämme tai lähettelemään sähköposteja tai soittelemaan, jotka kateuspäissäsi varmasti tekisit jos tietäisit.

        Olet siis tulossa lauantain lautalla Pattayalle. Tulen satamaan laiturille katsomaan. Tunnistan sinut varmasti jos oikeasti sillä lautalla tulet. Siitä tuleekin sitten mielenkiintoista.

        Joko sinä taas resuperse uhkailet, miksi olisin sinulle kateellinen, reppana... Siitäkö että olet täällä kiinteistöalla, minulla on kokemusta sinun tyyppisistä "yrittäjistä" täällä olen muutamia tavannut, suomessa takana pari konkkaa... verottajaa karkuun pattayalle, jotenkin nämä reppanat kuvitelevat pärjäävänsä vieraassa kulttuurissa, vaikka suomessa kaikki meni päin persettä... tiedän ainoastaan kaksi suomalaista yrittäjää jotka ovat pärjäneet muuten kuin kusettamalla... tavalla tai toisella...

        Egypti on hieno maa, mutta liian levoton tällä hetkellä... En ole joutunut siellä sen enemmän huijauksen kohteeksi kuin missään muuallakaan, mutta taxisuharit muutaman kerran yritti, kun hotelli oli gazassa ja piti viettää aikaa cairossa.. Mitä muuten tarkoittaa sana "yhtiötämme", kun sana on niin monitulkintainen...

        Tutankhamonin muumio ja haudan sisältö on erittäin hieno, luokittelen ne samaan sarjaan louvren monalisan kanssa... Eräs maailman historian 7. ihmeestä, vaikka yksi niitä on gizan pyramidit, mutta Tutankhamonin ei sieltä löytynyt vaan luxorista...


      • 33NumBall
        Prmn kirjoitti:

        Lauantaina tuleekin kivaa kun Lerppaa odotellaan laiturilla. Jääpi ukkeli valheestaan taas kerran kiinni. Lyödään vetoa että se roikkuu täällä koko päivän kyselemässä veneistä ja jupisee reppanoista kuten kaikilla muillakin lomilla.

        Säikähdit raasu niin vsihdoit puheenaihetta. Minä en ole puhunut veneistä mitään.

        Resuperse minua ei vittuakaan kiinnosta yksikään vene... mutta uhkailijat kiinnostavat, erityisesti motivaatio... heikko itsetunto ja surkea menestyminen elämässä... onko tuo sinun motivaatio reppana... kerro vielä paljonko nousee penkissä, paljonko olet vetänyt hormoneja ja onko mustavyö... minullakin on musta ja ruskea... vuorotellen shortseissa, 100% elefantin nahkaa, mihin en usko mutta myyjä vakuutti sen olevan, montako dania tuosta saa...


      • Prmn
        33NumBall kirjoitti:

        Resuperse minua ei vittuakaan kiinnosta yksikään vene... mutta uhkailijat kiinnostavat, erityisesti motivaatio... heikko itsetunto ja surkea menestyminen elämässä... onko tuo sinun motivaatio reppana... kerro vielä paljonko nousee penkissä, paljonko olet vetänyt hormoneja ja onko mustavyö... minullakin on musta ja ruskea... vuorotellen shortseissa, 100% elefantin nahkaa, mihin en usko mutta myyjä vakuutti sen olevan, montako dania tuosta saa...

        Totean vaan herjoihisi vedoten, että lauantai on elämäsi viimeinen päivä, jos astut Hua-Pattaya lautalta ulos silloin.


      • ruiskemies
        33NumBall kirjoitti:

        Resuperse minua ei vittuakaan kiinnosta yksikään vene... mutta uhkailijat kiinnostavat, erityisesti motivaatio... heikko itsetunto ja surkea menestyminen elämässä... onko tuo sinun motivaatio reppana... kerro vielä paljonko nousee penkissä, paljonko olet vetänyt hormoneja ja onko mustavyö... minullakin on musta ja ruskea... vuorotellen shortseissa, 100% elefantin nahkaa, mihin en usko mutta myyjä vakuutti sen olevan, montako dania tuosta saa...

        Saan poliisilta nimiluettelon lautan matkustajista. Nykyinen päällikkö on tuttu mies. Putkakuolemat on yleisiä Pattayalla. Viagraa ja alkoholia liikaa. pi pi piiiiiiiiiiiiiiii.....


      • 33NumBall
        Prmn kirjoitti:

        Totean vaan herjoihisi vedoten, että lauantai on elämäsi viimeinen päivä, jos astut Hua-Pattaya lautalta ulos silloin.

        Taisi pojuun osua ja samalla upota varsin tarkasti, oletko vihainen reppana... oikein hirmuinen olet, otahan muutama tabu naamaan kyllä se siitä reppana, vaikka vaikeaa näyttää olevan... mutta jatka vaan paskan puhumista jos se sinua helpottaa, resuperse, sinulle se on vaan terapiaa, ja sinä saat mitä olet tilannut, voi vittu mikä nyhverö....


      • 33NumBall
        ruiskemies kirjoitti:

        Saan poliisilta nimiluettelon lautan matkustajista. Nykyinen päällikkö on tuttu mies. Putkakuolemat on yleisiä Pattayalla. Viagraa ja alkoholia liikaa. pi pi piiiiiiiiiiiiiiii.....

        Nykyinen poliisipäällikkö onko sinulla lapsirukka edes tietoa milloin päällikkö vaihtui. Muistaakseni silloin kun juntta otti vallan, ja vuosi oli... on sinulla korkea arvoisia tuttuja varsinkin nykyisiä, nyhverö


      • ChiangMainAviomiesHD
        33NumBall kirjoitti:

        Nykyinen poliisipäällikkö onko sinulla lapsirukka edes tietoa milloin päällikkö vaihtui. Muistaakseni silloin kun juntta otti vallan, ja vuosi oli... on sinulla korkea arvoisia tuttuja varsinkin nykyisiä, nyhverö

        Ohessa NYHVERÖN yhteenveto.

        Prmn13.9.2017 20:35
        Totean vaan herjoihisi vedoten, että lauantai on elämäsi viimeinen päivä, jos astut Hua-Pattaya lautalta ulos silloin.
        ruiskemies13.9.2017 20:38
        Saan poliisilta nimiluettelon lautan matkustajista.
        Nykyinen päällikkö on tuttu mies.
        Putkakuolemat on yleisiä Pattayalla.
        Viagraa ja alkoholia liikaa. pi pi piiiiiiiiiiiiiiii.....


      • IkäväPattayanRakasta2010
        ChiangMainAviomiesHD kirjoitti:

        Ohessa NYHVERÖN yhteenveto.

        Prmn13.9.2017 20:35
        Totean vaan herjoihisi vedoten, että lauantai on elämäsi viimeinen päivä, jos astut Hua-Pattaya lautalta ulos silloin.
        ruiskemies13.9.2017 20:38
        Saan poliisilta nimiluettelon lautan matkustajista.
        Nykyinen päällikkö on tuttu mies.
        Putkakuolemat on yleisiä Pattayalla.
        Viagraa ja alkoholia liikaa. pi pi piiiiiiiiiiiiiiii.....

        Koska Nyhverö tulee estraadille Smurffin värisellä ?


      • 33NumBall kirjoitti:

        Nykyinen poliisipäällikkö onko sinulla lapsirukka edes tietoa milloin päällikkö vaihtui. Muistaakseni silloin kun juntta otti vallan, ja vuosi oli... on sinulla korkea arvoisia tuttuja varsinkin nykyisiä, nyhverö

        Voi Lerppa Lerppasson! Mitäpä luulet että onko Pattayan yksi suurimmista rakennuttajista tietoinen nykyisistä ja entisista päälliköistä paremmin kuin sinä?

        Tergui Nakelle vaan ja tervemenoa Pattayalle lauantaina. Minä en ole paikalla sillä palaan tod näk vasta tiistaina. Mutta saat takuulla muita ystäviä, mikäli Pattayalle todella matkaat! :)

        Aina on aikaa pieneen iloitteluun ja ralliin, vaikka kiireinen päivä talkoissa takana.

        Lerppa Peukaloisen Retket- lyrics

        Retkelle taas lerppaloinen,
        reippaasti käy, huolta ei näy.
        Ilmojen halki hän liitää, kiitää näin seikkailemaan...

        Pieni, ja pellavapäinen, hanhella saa, hän ratsastaa tai hydrokopterilla ilmaan,
        nousee jos vain huvittaa!

        Lerppa Lerppasson, korkeella ilmassa on, näin lentää pois, auttaa jos häntä nyt vois...

        Lerpaksi jääkö, ken tietää?
        Lääkäri kai, päättää sen tai,
        jos vallan kiltiksi muuttuu; anteeksi kaiken
        hän saa.

        Lerppa Lerppasson, korkeella ilmassa on, näin lentää pois, auttaa jos häntä nyt vois...
        Lerppa Lerppasson, säähavaintopallolla lentää oih, näin lentää pois, Juha Föhrikö auttaa nyt vois?

        (lauletaan haikealla mutta reippaalla lapsen äänellä kunnioittaen menestyksekkään koelentäjän ja maailmanmatkaajan uraa)


    • Boukainville

      Milloin suunnittelette matkaa ?

      Voin lämpimästi suositella Rayongia ja siellä 12 km pitkää luonnonsuojelualuetta oleva Had Mae Rambhung biitsiä.

      Silmänkantamattomiin aavaa merta, ranta hyvin rauhallinen ei " lihatiski tunnelmaa " vaan AITOA THAIMAATA joka ei ole väärällään turisteista, suorastaan HELMI thaimaan rantojen joukossa ja tilaa löytyy kelliä kuinka päin tahansa. Iso allasalue suoraan parvekkeen alapuolella. Lava-autot kulkevat Rayongiin aivan talon edustalta. Kyse ei ole siis mistään pystyyn kuolleesta paikasta päin vastoin, sopivassa suhteessa elämää

      Pattayalta 75 km päässä ja lentokentältä 2 tunnin ajomatkan takana. SUOMALAINEN KUSKI KENTÄLTÄ !!

      Kohteessa ei ole diskoja eikä sen myötä yöelämääkään mutta ruokapaikkoja on tiuhassa koko 12 km pitkän rantakadun matkalla joten ei tarvitse edes kulkupeliä hommata jos ei tahdo, vatsan saa täytettyä ihan kävelymatkan päässä.

      Jos joku suomen jatkuviin sateisiin kyllästynyt on suunnitellut matkaa thaimaahan niin asuntooni tuli peruutus sairaustapauksen vuoksi joten nyt se on vielä tänä vuonna sitten vapaana 8.10 - 2.11 välisen ajan. Asunto on 60m päässä rannasta, suurelta avaralta parvekkeelta on esteetön panorama näköala Siaminlahdelle. Asunto on juuri remontoitu, se on viihtyisä, valoisa ja paraati paikalla aivan keskellä taloa 10 kerroksessa. Sopii kahdelle mutta mahtuu neljäkin.

      Voin taata että jos etsit rauhallista kohdetta mutta läheltä löytyy kuitenkin elämää esim. Ko Samet saarelle lautat lähtevät 6 km päästä Ban Phestä.

      Jos kiinnostuit niin 3,5 viikkoa on vapaana.

      Vuokra sisältää sähkön, veden, vuodevaatteet, pyyhkeet ja nopean Wi Fin

      Talossa : 24 kerrosta, vastaanotto, sauna, kuntosali, vesiautomaatti, siivouspalvelut, allasalue, pizzeria.

      Kyselkää jos kiinnostaa. Varattavissa myös 2018

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe