Oikeasti näkevälle

itkuajaahdistusta

Tilanteeni on sietämätön,itken vain kun mikään ei suju. Nytkin olisi vuoden ainoa loma,peräti 3 päivää vapaata mutta ei ketään kenen kanssa eheä mitään kivaa. Oma perhe on pahin, lapseni ei välitä minusta yhtään, koko elämäntyöni mennyt hukkaan. Itken vain ja rukoilen että tämä piina loppuisi mutta loppuuko? Vai tapahtuuko ihmeitä? En jaksa tätä enää hetkeäkään..

22

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastausta

      Pyyhi silmäsi ja varaa miniristeily, virkistyt siellä koska siellä on mukavaa.
      Toimi.

    • Itkuajaahdistusta

      No haloo,asun lapissa,täältä ei niin vain lähdetä..eikä ole ketään kaveria sinnekkään

    • vastausta

      No haloo - kai siellä lapissa on edes yksi terapeutti, mene terveyskeskukseen ja varaa aika niin neuvovat eteenpäin. Jotainhan tuolle jatkuvalle itkeskelylle ja ahdistukselle on aika tehdä!
      Pyydä reissulle mukaan henkilökohtainen avustaja.

    • Nostetaan

      Oikealle näkijälle...

    • omituistaminusta

      Ellei vastaus miellytä niin vastaaja ei ole "oikea näkijä".

      Eli sitten vaan seuraavaa vastaajaa oottelemaan...

    • ylös_taas

      .................

    • Ylöspäin

      ...............

    • herrahissi

      liftaa nosta ittes vaihteeks ylös sieltä
      niin alkaa sujumaan

    • Ylösnostaja

      Nii mihi????Ei oo mitään mihin mennä???

    • Nostonäkijälle

      Toivoisin järkevää vastausta joltain hyvältä näkijältä,en mitään arvoitundia tai pottuina,asiani ovat huonosti ilmankin

    • Jacktaylor

      Hae apua terveyskeskuksesta kun sulla on tuo huono mieli asioista jatkuvasti.
      Saat apua ja tukea esimerkiksi mielenterveyshoitajalta varaa aika keskusteluun noista asioista mitkä sinun mieltäsi painaa.
      Alkaa sitten pikkuhiljaa helpottaa kun sinun ei tarvitse yksikseen hautoa asioita mielessäsi vaan saat juttuapua ja näkökulmaa.
      Mitään hyötyä sinulle ei ole tällä palstalla notkumisesta enempää vaan sinua hyödyttää se että varaat ajan siihen keskusteluun mahdolllisimman pian niin sinulle tulee paljon parempi mieli.
      Kaikkea hyvää Sinulle kyllä se kuule elämä siitä vielä kirkastuu .

    • Ylösnostaja

      Kuka sanoi etten ole käynyt ja kuka sanoi että auttoi? Mitä sellaista luulet heidän sanovan, mikä oikeasti asioita muuttaisi? Mitä eroa on sillä että puhun täällä palstalla tai jossain muualla? Missä on niin viisas ihminen joka kaiken hyväksi muuttaisi,en ole sellaista tavannut?

    • Jacktaylor

      Kuka sanoi tai on luvannut että palstalta löydät vastauksen? Mikä saa sinut kuvittelemaan että kun notkuu tarpeeksi kauan täällä nostelemassa linkkiä ylös niin tulee joku viisas ihminen joka kaiken hyväksi elämässäsi muuttaisi. Tulet pettymään jos odotat sellaista. Sillä ilmaisviihdettä tämä palsta on pääasiassa.
      Miksi änkkäät vastaan kun sinua neuvotaan, neuvoin jota itse täällä pyydät päivästä toiseen ilmeisen epätoivoisena ja ahdistuneena, itkien kuten kirjoitit?
      Vastaan änkkäämisen ilostako? En usko.
      Terveyskeskuksessa on hyvä henkilö juttelemassa joka osaa auttaa, kunhan kuuntelet änkkäämisen sijaan ja otat kiltisti neuvot vastaan alan ammatilaiselta.
      Nykyvonkaaminen tälläpalstalla ei sinua auta pätkän vertaa.

      Tule kertomaan kuinka kävi kun pääsit vastaanotolle, mutta tee jotain järkevää terveytesi hyväksi nyt.

    • qwerty--------

      Lohduttaisko taa??? skandinaaviset merkit puuttuu, mutta ala anna hairita.

      ****

      Edes psykoosi tai skitsofrenia eivat ole sellaisia ilmioita, jotka voitaisiin tieteellisesti tarkentaa sairaudeksi. Tai pysyvaksi tilaksi. Aivan lyhyesti voisi mainita, etta Iltalehdessa oli pitka kirjoitus skitsofreenikkojen kuulemista "aaniharhoista" eli "hallusinaatioista", paan sisaisista aanista.

      -Esiteltiin tieteellinen lapimurto, miten mangneettipulssilla tallaiset aanet voidaan vaientaa-

      Koko artikkeli on sumutusta, joka kehoittaa ihmisia alistamaan skitsofreeneiksi kirjoitetut, ja sumuttaa nuo ihmiset itsekkin uskomaan moiseen. Seuraavassa perusteluja miksi:

      Itse kuulen jokaisen ajatuksen paani sisalla. Tietysti taman tekstin, jota kirjoitan, ja paljon muutakin. Jokainen ajatus on aani paani sisalla, ja jokainen aani on ajatus.

      Edellisen perusteella on taysin selvaa, etta ei ole olemassa mitaan paan sisaisia hallusinaatiota. On vain ajatuksia, ja niiden aania, ja nuo ajatukset ovat joko mieluisia, tai eivat, seka myos tosia, tai eivat. Olen erittain ihmeissani, mikali loytyy ihminen, joka ei kuule ajatuksiaan! Ja toki ajatus voidaan vaimentaa vaikkapa nuijalla, ellei nyt muuten, siina ei sinansa ole mitaan ihmeellista.

      Ylla mainittu esimerkki on vain eras, ja esimerkki "oireista" oireluettelossa, joka ei edelleenkaan ole horoskooppia kummempi. Tosin se ehdotuksesta saattaa joissakin tapauksissa muuttua tilaksi joka muistuttaa vaikkapa hypnoosia, ja kuitenkin hypnoosi on vapaaehtoinen "hallusinaatio", joka loppuu kun ehdotuksen saanut hyvaksyy ehdotuksen. Vaikka sormien napsautuksesta tai muusta merkista. Ainoa ero muihin vastaaviin tiloihin joita vaitetaan MT sairaudeksi on se, etta MT-sairaudeksi kirjoitetussa tilassa kukaan toinen ei tule antamaan sinulle sormien napsautusta tai muuta merkkia HERAA. Se jaa ainakin tahan asti omalle vastuulle.

      SITA EI TAPAHDU, KOSKA SE ON KULTTUURIN MUKAAN KIELLETTYA, JA KULTTUURI PERUSTELEE SITA AINOASTAAN SILLA, ETTA SE ON KIELLETTYA, KOSKA SE ON

      **** **** VAARALLISTA KULTTUURILLE, PSYKIATRIA JA KANNATTAJAT MUKAAN LUKIEN**** ****

      Salaisuus on nyt tassa siis "huudettu julki"

      Jos minulla on jokin MT-hairio diagnosoituna, toivon todellakin, etta se vuodetaan mahdollisimman julkisessa ja koko maailmalle avoimessa lahetyksessa julki niin, etta voin siihen itse vastata siten, etta sen perusteet tulevat tuhotuksi, ja tuo seikka tulee selvaksi koko maailmalle. Edellytan lisaksi, etta minulla tulee olemaan valtaa kaataa mahdoiset valehtelijat ympariltani.

      Mutta ellei ylapuolella oleva kappale tayty, yritan olla muilla tavoin siten, etta voin sanoa:
      OLEN PUHDAS, OLEN PUHDAS, OLEN PUHDAS, OLEN PUHDAS.

      Niin etta kun kahdelta jotka hyokkasivat toisiaan vastaan; Toinen menetti silmansa, ja toinen kiveksensa, ja kuitenkin lopullisen suuren oikeuden toteutuessa molemmat saavat takaisin sen minka menettivat. Koska kahdesta likaisesta on tullut kaksi puhdasta ja vahvaa.

      Ja viela: Mutta kuten sanottu, psykiatrian temppelin marmoripilareissa on saroja ja ulkopuolelta ainakin on nyt huudettu!! Toivottavasti elama voittaa, minulla se voittaa ainakin.

      Mutta, et voi kuitenkaan pelkalla ironialla ajaa kenenkaan oikeuksia, toisaalta totuus antaa lopulta voiman tuhota vaaryyden. Kannattaa huomata, etta ihmisoikeudet eivat tallahetkella koske ns. MT potilaiksi kirjattuja. Ei laki ole nykyaan kaikille sama, mutta vaara oikeudeton laki peustuu valeeseen. Valeen voi todeta valeeksi siten, etta osoittaa sen olevan valetta. Ellei muuten niin myos suoralla deduktiolla, tama on tieteelllinen maaritelma,(mutta asetan Moraalisen Totuuden sen ylapuolelle). Tosin tieteellinen maaritelma "suora deduktio" kylla tarkoittaa myos suoraa totuutta, joka voidaan maaritella absoluuttisena, siten etta maarittelijalla itsellaan ei katsota olevan vaikutusta lopputulemaan. Psykiatria ei edusta tieteellista totuutta, silla se vaikuttaa jo olemassaolollaan siihen mita se tutkii, se julkilausumat vastaavat uskonnollista katsomusta. Hulluksi maarittely ei poikkea tieteentasoltaan esimerkiksi syntiseksi tai saastaiseksi, tai riivatuksi maarittelysta, tosin ei pyhaksikaan. Siten psykiatria osoitttautuu lopulta moraaliopin korvikkeeksi, ja uskomusopiksi. Tieteen nakokulmasta se on tieteena on korkeintaan tasavertainen perinteisiin uskontoihin nahden. Uskonto ei ole tiedetta. Kuitenkin se vaittaa lopputulemiaan tiede-totuudeksi, ja oikeuttaa toimiaan tuolla vaitteella.

      Olen muualla kansanomaistanut ylapuolella olevia toteamuksia esimerkilla vaa asta jolla punnistutsta suoritettaessa punnitsija pitaa punnittavasta kiinni.

      Omasta nakokulmastani katsoen psykiatria on, kuten aiemmin todettu tieteen irvikuva, ja sanottakoon nyt myos julki: Moraalisesti erittain arvelluttava, erittain kehnoon uususkontoon verrattava uskomukseen perustuva oppi.

    • Jacktaylor

      Kyllä tiedän monta ihmistä joita on tasantarkkaa todella paljon helpottanut ja auttanut eteenpäin se, että saa jutella ajatuksistaan ja huolistaan esimerkiksi juuti mielenterveyshoitajan kanssa rauhassa.
      Siellä on kuitenkin aito ihminen kenen kanssa kommunikoidaan, täällä netissä sulle voi vastata kuka vain ja millä fiiliksellä vain. Ei kaikki vastaajat ole vilpittömästi auttamismielellä vaikka toki varmaan osa on.

    • KaikkeaHyvääSinulle

      Ystävä tässä. Soita/tekstaa ensin tuolle henkilölle joka tekee Tarot tulkintoja. Hänellä on ilmoitus tuolla ylhäällä kun katsot (tänään laitettu). Joskus jokaisella on vaikeaa ja ei siihen auta muu kuin asiallinen käytös muilta. Ps. Tässä peiliin katsominen auttaa. (Olen omassa elämässäni huomannut kun on vaikeaa niin sitten vielä lyödään lyttyyn).

      • Jacktaylor

        Siinä varsinainen "ystävä" kehoittamassa maksullisen tarot-tulkintoja tekevän puoleen joka vie siipi maassa olevalta vielä rahatkin ja mainostaa itseään röyhkeästi ILMAISPALSTALLA
        Ei helkkari sentään.....


    • Tiedänparemmin

      Mistä tiedät että maksaa? Kateus rehottaa....

      • eikiitosss

        Jos muka ilmaisena lätkisi tarotkorttejaan , niin miksei voi reilusti tällä ilmaispalstalla niitä korttejaan tulkita vaan pitää soitella johonkin numeroon , voi hah hah .


    • Tamaara

      jos ilmasena ennustelet,,niin kirjoita ennusteesi mulle,naiselle kuka odottaa ennustustasi-kerron sitten osaatko ennustaa ...tyhjästä en maksa!En valoitA ENEMPÄÄ ettei tee johtopäätöksiä,,,joten ennuskortit naiselle.T TAMARA

      • Kolikontoinenpuoli

        Kaikki vastaukset ei ole tarkoitus kaikkien lukea... täällä näitä ilkkujia riittää muutenkin. Ei tarvitse kuin laittaa kysymykseen jotakin negatiivista niin heti on joku kommentoimassa tai muuten ilkkumassa. Olen huomannut että mitään negatiivista ei kannata kysymykseensä esittää tällä palstalla. Parempi muotoilla kysymys siten kuin ei mitään pahaa oloa ei sillä hetkellä olisikaan. Meillä kaikilla menee joskus asiat huonommin ja taas on parempia päiviä.


      • Jacktaylor

        Fakta on että sellaiset henkilöt, jotka kalastelevat asiakkaita ilmaisella ennustuspalstalla ovat vähintäänkin arveluttavia.
        Kaikki tietävät että sellainen on kiellettyä.
        Siis kaikki.
        Ja silti pitää tulla kalastelemaan josko joku haavoittuvainen tai hätääntynyt sielu tarttuisi koukkuun ja pulittaisi sievoisen summan samalla.

        Ilmaiset vastaukset ovat viihdettä ja parhaimmillaan tarjoavat piristystä, apua tai näkökulmaa, viisauden kautta.
        Maksuliset vastaukset ovat kylmää bisnestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe