Audit hörppivät edelleen öljyä

Vikaisia

17

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaksalainenParasKaikessa

      Ei kai kukaan muu, kuin täydellinen idioottifanaatikko olettanutkaan noiden ongelmien olevan historiaa. Saas nähdä, mitä ongelmia nuo Audin sähköautot tuo tullessaan, kun kauppoihin ehtivät. Veikkaan, että jossain vaiheessa kuski paistuu tuoliinsa, kun joku oikosulku tulee.....

      • alkaapoltaaVW

    • eiaadia

      eikö se öljynsyönti ole niiden ominaisuus eikä vika?

    • oliskosJotainUudempaa

      Ja tarinassa on kyseessä 2010 vuoden auto ja vasta 2 vuotta sitten on ilmestynyt öljyn kulutus määrän kasvu? Onko kyseessä yleinen vika vai yksilövika, sitä voikin miettiä itse kukin, mutta nyt puhutaan 7 vuotta vanhasta autosta ja nuo ongelmat ovat osuneet 2009-2011 välisiin tietyn moottorityypin autoihin. Ollaanko siis tässä päivässä vai vanhassa jutussa?
      Kyykman on melkoinen linkkipoika ja kovin tyhmä sellainen.

      • kehujanmoraaliVW

      • PaljonRiesojaLiikentessä

        " Ollaanko siis tässä päivässä vai vanhassa jutussa?"

        Tässä päivässä ollaan, ja nuo kyseiset Audit ovat edelleen liikenteessä öljynsyönteineen päivineen, joten mikä oli jutun pointtisi? Sekö, että jos niitä ei vaikka enää UUSISSA olisikaan, niin ei se tarkoita sitä, että noista vanhemmista olisi myös öljynkulutus loppunut kuin seinään samalla hetkellä.


      • MiksiOletYksinkertainen

        Eiköhän ne ole jo korjattu jos söivät kohtuuttomasti öljyä, ei sellaisilla kukaan pysty kauaa ajamaan ilman ongelmia. Viimeisimmät on kuitenkin tehty jo 2011.
        kuinka yksinkertainen oletkaan?


      • PaljonRiesojaLiikentessä

        Kuinkakohan yksinkertainen itse olet?! Jutussa, joka on päivätty 3.9-17 kerrottiin Audin omistajan ITSE teetättäneen autoonsa koneremontin, koska valmistaja ei ollut suostunut sitä maksamaan. Pitkällisen valituskierteen jälkeen suostui pitkin hampain korvaamaan noin puolet, vaikka oikea tapa olisi ollut korvata se kokonaisuudessaan! Tästä voimme hyvinkin päätellä, että öljyä kuluttavia Audeja on vielä PALJON liikenteessä, koska valmistaja suhtautuu hyvinkin vastentahtoisesti niiden korjauksiin omaan piikkiinsä. Kaikilla omistajilla tuskin on varaa, tai edes halua maksaa öljynsyönnin aiheuttamat remontit omasta pussista! Kuinkahan paljon tuollaisia öljysyöppöjä Audeja makaa tälläkin hetkellä vaihtoautohallien tiloissa!!


      • audivikaaseatskoda
        PaljonRiesojaLiikentessä kirjoitti:

        Kuinkakohan yksinkertainen itse olet?! Jutussa, joka on päivätty 3.9-17 kerrottiin Audin omistajan ITSE teetättäneen autoonsa koneremontin, koska valmistaja ei ollut suostunut sitä maksamaan. Pitkällisen valituskierteen jälkeen suostui pitkin hampain korvaamaan noin puolet, vaikka oikea tapa olisi ollut korvata se kokonaisuudessaan! Tästä voimme hyvinkin päätellä, että öljyä kuluttavia Audeja on vielä PALJON liikenteessä, koska valmistaja suhtautuu hyvinkin vastentahtoisesti niiden korjauksiin omaan piikkiinsä. Kaikilla omistajilla tuskin on varaa, tai edes halua maksaa öljynsyönnin aiheuttamat remontit omasta pussista! Kuinkahan paljon tuollaisia öljysyöppöjä Audeja makaa tälläkin hetkellä vaihtoautohallien tiloissa!!

        Oliko näitä euroopassa tuolla koneella kolme miljoonaa.
        Ei ihme että ei valmistaja halua vaihtaa moottoreita kun audi menis konkkaan ja maine lie minne.


    • Aikto

      Pärkele. Mun auton öljykorkissa on majoneesi. Pärkele.

    • seatVWaudiskodaöljyt
    • LaatuautoA6

      Kylläpä on Audi A4 ollut huono yksilö!
      Omalla kokemuksella A6 Tfsi 2.0 bensakone tosin vanhempaa vuosikertaa 2007 onkin sitten laadukkaampi. Öljynkulutus ei ole omassa sen suurempi kuin muissakaan ajamissani BMW, MB jne. Normaali kulutus ollut noin 1l/10000 km mikä on vähempi kuin BMW ssäni!!??
      Kuka muistaa vielä 70-80 lukua kun piti olla joka autossa öljykanisteri mukana pitemmillä matkoilla?? Nykyään helposti lisättävästä öljystä on tehty turhan suuri ongelma. Suurin ongelma se taitaa olla niillä joilla ei ole Audiin edes omakohtaista kokemusta.
      Kyllä auton pitää kuluttaa vähän öljyä mikäli voitelu toimii.

      • MitenSaisKuluttamaan

        Mun auton moottorissa on sitten varmaan jotain vikaa, kun ei ole tarvinnut öljyä lisäillä huoltovälin aikana, ja silloinkin on öljyt olleet ylärajassa, kun on pois pitänyt laskea. Paska moottori, eikös vaan.....Ja mosalla ajettu 134000km.


      • Ollil2

        Tehdas tietysti yrittää puhua öljynkulutuksen ominaisuudeksi ja perustelee sitä sillä sun tällä. Mutta se on kaikki valetta. Saksalaistehtaat kartelleineen kusettaa hyväuskoisia ja hölmöjä asiakkaitaan todella härskisti. Mitä helevatan laatua on sellaisessa autossa jolla ei tohdi lähteä paria sataa kilsaa pidemmälle matkalle ellei mukana ole öljypulloa, ja vaikka on niin jakoketjun kohdallaan pysymistä saa jännittää alati. En osta enää ikinä saksalaisvalmisteista autoa.


    • audivstoyota

      Parempi Audilla takuu kuin toyotalla. Toyotan normaali öljynkulutus litra tuhat km ja piste.

      Itse omistan neljä vuotiaan avensiksen ja takuuaikana olen valittanut monesti vaihteiston kolinasta. Toyota huolto pyysi lupaa korjata mutta maahantuoja ei antanut lupaa. Perusteli että koska voi ajaa niin ei korjata. Nyt kävin viikolla toyota huollossa ja kerroin että se hajoaa kohta koska kolina on kauheaa. Lupasivat korjata mutta maksaja on asiakas koska toyotalle ei enää kuulu maksaminen. Vaihtolaatikko 4400 plus työ.
      Uutena ostettu. Auto huollettu aina toyotalla, säännöllisesti.

      Audi kuitenkin maksoi tuolle tyypille puolet.
      Miksei ole kiitollinen.
      Audin ja toyotan omistajien ero on siinä että toyota ikt ei puhu vaan maksavat. Ja tyhmimät pysyvät merkissä, ostamalla taas uuden.

      • ToyotavsAudi

        Muuten asiallinen kirjoitus, mutta sotkit kaiketi vahingossa keskenään nuo automerkit.
        Tässä korjattu kirjoitus.

        Parempi Toyotalla takuu kuin Audilla. Audin normaali öljynkulutus 4 litraa tuhat km ja piste.

        Itse omistan neljä vuotiaan Audin, ja takuuaikana olen valittanut monesti vaihteiston kolinasta. Audi huolto pyysi lupaa korjata mutta maahantuoja ei antanut lupaa. Perusteli että koska voi ajaa niin ei korjata. Nyt kävin viikolla Audi huollossa ja kerroin että se hajoaa kohta koska kolina on kauheaa. Lupasivat korjata mutta maksaja on asiakas koska Audille ei enää kuulu maksaminen. Vaihtolaatikko 4400 plus työ.
        Uutena ostettu. Auto huollettu aina Audihuollossa, säännöllisesti.

        Audi kuitenkin maksoi tuolle tyypille puolet.
        Miksei ole kiitollinen.
        Audin ja toyotan omistajien ero on siinä että Audi ikt ei puhu vaan maksavat. Ja tyhmimät pysyvät merkissä, ostamalla taas uuden.

        https://yle.fi/uutiset/3-8020573


      • audivstoyota

        Kylläpä toyotan maahantuonnissa olaan aktiivisia.

        Harmi että siellä ei myönnetä auton huonoutta ja vikoja.
        Ottakaa oppia saksalaisilta edes auton ajettavuuteen.
        Muuten, miksi toyota maahantuoja seuraa tätä palstaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe