Eli olen nyt ettinyt vuoden 2008 yamaha jogiin kaasuvaijeria, tarjoaa kaksiosaista vaijeria joka ei kuitenkaa ole oikea. Mistä löytäisin oikean ja alkuperäisen kaasuvaijerin?
Yamaha Jog - mistä löydän kaasuvaijerin?
Masamo
3
1051
Vastaukset
- Mauno98
Neossin vaijeri on aivan samanlainen kuin jogin ja se käy sen voi ostaa wandamotorilta hinta joku 10e. Tai sitten ostat motonetistä yleis vaijerin joka maksaa 6e tai pelkän vaijerin sisuksen 2e jos sult löytyy joku nippa siihe päähän.
- Masamo
Kiitos, kokeillaan
- Anonyymi00003
Masamo kirjoitti:
Kiitos, kokeillaan
Onko tää nyt sitten toiminu se neosin kaasuvaijeri ku mulla täs sama ongelma ku koitan ettiö sopivaa kaasuvaijeria vuoden 2010 jogiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927