HENKINEN HYVINVOINTI AASIALAISEN NÄKÖKULMASTA.

ChiangMainAviomiesHD

Kaikki tietävät mitä tarkoittaa erinäiset itämaiset itsepuolustuslajit, kuten eri oppisuuntien judot, karatet ja myös thaimaalainen potkunyrkkeily.

Näille kaikille ainuttakaan poisjättämättä yhteisenä piirteenä ja menestyksen edellytyksenä on ymmärtää, sisäistää ja myös noudattaa oppeja.

Jätän täsä käsittelemättä täysin asiaan vihkiytymättömien pääasiana pitämän, eli urheiljan kyvyn voittaa vastustajansa tai kuulua parhaimmistoon, koska se ei ole pääasia vaan lopputulos vasta kun on sisäistänyt tärkeimmät.

Lajien päätarkoituksena on harrastajien korkeatasoinen mielenterveys,itsehillintä, sekä ennenkaikkea kunnioitus.

Kunnioitusta kaikki asian ymmärtäneet osoittaa Senseitä kohtaan, joka on näin kansankielellä sanottuna opettaja, sekä kunnioitusta kaikkia ihmisiä kohtaan luonnollisesti.

Thaimaalaisessa kulttuurissa kunnioituksen havaitsee monesta pienestä seikasta,mutta yleisimmin tervehtemisestä, jolloin yhteen asetettujen käsien peukaloiden nivelet asetettaan korkeammalle kasvojen eteen mitä nemmän kunnioitusta tervehdittävälle osoitetaan.

Olen huomannut,että on olemassa ihmisiä jotka ovat häpeäksi mainituille lajeille,vaikka ovat elämänsä niitä harrastaneet.

Myös tämän kirjoitukseni päätin laittaa tälle matkailupalstalle koska katson, että Thaimaan matkailua harkitsevat, Thaimaan matkailua harrastavat, sekä myös Thaimaassa minun lailla asuvat tutustuisivat näihinmainitsemiini seikkoihin, niin sitten on helpompi noudattaa vanhaa sanontaa "maassa maan tavalla".

Toivotan kaikille Thaimaasta kiinnostuneille iloisia ja nautinnollisia hetkiä Thaimaata koskevissa kaikissa tilanteissa.

77

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linhai14

      no sinä et ole kuin päähänpotkittu.

    • PoliisitkinPokkaa2010

      OHESSA LIENEE ESIMERKKI LAJIN HÄPEÄPILKUSTA.

      Thaimaa ja väkivalta
      Nakluan-VM
      11.9.2017 22:07

      Tämä tarina on tosi.
      Pikku-ukkoja, homoja ja nyhveröitä se saattaa harmittaa, mutta miehiä viihdyttää.
      Harrastin budolajeja jo ennen yläastetta.
      Olin sitä ennen koulukiusattu, mutta se loppui siihen kun lopetin sen väkivallalla pistäen homman överiksi ja jouduin vaihtamaan koulua.
      Pistin myös väkivaltaista 5 vuotta vanhempaa iskokokoista veljeäni turpaan 13 vuotiaana kun tämä kävi päälle.

      Opin silloin jo että väkivalta lopettaa vittuilun.
      Se jäi vähän päälle.
      Maine kasvoi enkä voinut ottaa riskiä tappiosta vaan tein kaikkeni.
      Siihen kuului se että löin ensin jos vaaran merkit oli ilmassa.
      Makselin muutamat nenät ja leukaperät, sain 2 x reilun vuoden ehdonalaisen tuomion ja muhkeita sakkoja.
      Olin siis väkivaltainen.
      Ei sitä voi kieltää.

      Budolajit vaihtui Muay Thaihin jo heti 90 luvun alussa.
      Rauhotuin, perustin perheen enkä joutunut enää kovin usein tappeluihin kadulla tai baareissa, mutta silloin kun jouduin niin matsit päättyi aina yhteen lyöntiin.
      Meikäläisen potku rikkoo edelleenkin harjaantumattomalta sisäelimet ja kylkiluut.
      Treenaan noin 4 x viikossa edelleen vaikka ikää on jo yli puoli vuosisataa.

      Niin... Thait kunnioittaa isokokoista thainekkari-farangia kummasti.
      Varsinkin kun tietävät historian Bangkokista.
      Monia typsykän kavereita on tullut opetettua opettajan asemassa.

      Olen joutunut koko 12 vuoden aikana tappelemaan Suomessa kadulla vähintään 50 kertaa.

      Kokoni ja kykyni vuoksi minua ei koskaan tosin juuri missään mestoissa edes koeteta kusettaa missään päin Thaimaata, mutta oravannahoille käy helposti toisin.
      Pattayalla minut tietää kaikki.
      Voin olla liikkeellä vaikka ilman rahaa ja silti kaikki toimii ja poliisitkin pokkaa.

    • KymmenesMaija

      Minä olen se lienenkö kymmenes Maijasi, joka en lainkaan pidä kirjoituksistasi persläpilerppa ja siksipä laitan tämän pienen selvitykseni:
      Minä PääMaija2010, sekä minun 9 KlooniMaijaani olemme päättäneet aktivoida näitä meidän kymmenen Maijan kirjoituksia siten, että jonain päivänä ne ovat kaikki samalla päivällä.
      Näin me kaikki 10 Pattayan rakasta olemme estraadilla ihan ykkösinä ja kaikki muut kakkoset voivat vaivatta lukea meidän rakkaiden näkökantoja aivan kaikesta.
      Terveisiä näin vielä kaikille rakkaille jotka meidän kirjoituksista pitävät.

    • Aviomiess

      Mikä mahtaa olla munattoman 20kympin henkinen hyvinvointi tänään ????

      • Paljon-paljon-parempi

        Luulisin, vaikka en tunnekaan häntä, niin takuulla kymmeniä kertoja parempi, kuin persläpilerpan, joka Aviomiess nimimerkillä palstoilla häiriköi.


      • NääsTaasDingDong
        Paljon-paljon-parempi kirjoitti:

        Luulisin, vaikka en tunnekaan häntä, niin takuulla kymmeniä kertoja parempi, kuin persläpilerpan, joka Aviomiess nimimerkillä palstoilla häiriköi.

        No mutta kaikkihan Dillen tuntee, oletko sinä Peräperseseinäjoelta et tunne ex-nekkareita Lapualta etiäppäin?


      • Kzz
        NääsTaasDingDong kirjoitti:

        No mutta kaikkihan Dillen tuntee, oletko sinä Peräperseseinäjoelta et tunne ex-nekkareita Lapualta etiäppäin?

        Lerppa. Kun selaat omia horinoitasi taaksepäin, niin käy ilmi että et edes tiennyt mitä sensei tarkoittaa. Väitit sen liittyvän thainyrkkeilyyn. Kävi ilmi ettei se liity siihen vaan Japaniin. Selittelit siihen paikaksi ettet ole mistään taistelulajista perillä, vaan että sensei tarkoittaa opettajaa. Sittemmin keksit humalapäissäsi että "ahaa mä olenkin taistelusensei". Myöhemmin lisäsit vielä sitten vyöhösi "useamman danin".
        Minun 7 vuotias poika ei kehtaisi valehdella tuollaisia vakavalla naamalla mutta Lerppa se jaksaa. Olet varmaan taistellut Cyloneitakin vastaan avaruusasema Galacticalla? Näin ainakin uskoisin.
        Transupoju nuorisolaitoksessa vääntää stooria ja hoitsut määrää lisää rauhoittavia jotka vieraannuttaa todellisuudesta vielä entisestään. Kamalaa on Suomen terveydenhoito nykyään. Napeilla ei toivottu aines hiljaiseksi. Lääketehtaat kiittää ja me veronmaksajat kiroillaan.


      • OleHyväOleHyvä
        Kzz kirjoitti:

        Lerppa. Kun selaat omia horinoitasi taaksepäin, niin käy ilmi että et edes tiennyt mitä sensei tarkoittaa. Väitit sen liittyvän thainyrkkeilyyn. Kävi ilmi ettei se liity siihen vaan Japaniin. Selittelit siihen paikaksi ettet ole mistään taistelulajista perillä, vaan että sensei tarkoittaa opettajaa. Sittemmin keksit humalapäissäsi että "ahaa mä olenkin taistelusensei". Myöhemmin lisäsit vielä sitten vyöhösi "useamman danin".
        Minun 7 vuotias poika ei kehtaisi valehdella tuollaisia vakavalla naamalla mutta Lerppa se jaksaa. Olet varmaan taistellut Cyloneitakin vastaan avaruusasema Galacticalla? Näin ainakin uskoisin.
        Transupoju nuorisolaitoksessa vääntää stooria ja hoitsut määrää lisää rauhoittavia jotka vieraannuttaa todellisuudesta vielä entisestään. Kamalaa on Suomen terveydenhoito nykyään. Napeilla ei toivottu aines hiljaiseksi. Lääketehtaat kiittää ja me veronmaksajat kiroillaan.

        Ole hyvä.

        https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Sensei


      • LisääHyvää

      • hehhhehhehehe

      • Aviomiess
        hehhhehhehehe kirjoitti:

        Mutsis on vilinkarate. Luikkiva pupu.

        Vili on minun Sensei, eikä muuksi muutu näkemykselläsi että hän on jotain muuta.
        Hän on minulle oman arvoni myöntänyt.

        Kovin työllistät itseäsi esiintyen tuhantena Pattayan rakkaana Numban ja minun aiheuttaen sinulle ongelmia skitsonarssuelämääsi.


      • Persees_Pili
        Aviomiess kirjoitti:

        Vili on minun Sensei, eikä muuksi muutu näkemykselläsi että hän on jotain muuta.
        Hän on minulle oman arvoni myöntänyt.

        Kovin työllistät itseäsi esiintyen tuhantena Pattayan rakkaana Numban ja minun aiheuttaen sinulle ongelmia skitsonarssuelämääsi.

        Pili on sun sensei. Pitihän Valentino Rossinkin olla sun hyvä ystävä. Ei ollut. Huan Lerpan ystävä puolestaan on Elon Musk, joka on tuttu SpaceX raketeistaan ja Tesloistaan. Huan Lerpan ystäviin kuuluu myös Suomen Thaimaan suurlähettiläs ja amerikkalainen meribiologi jonka kanssa Lerppa tutkii Pattayan vesiä jahtinsa kannelta käsin, kunnes on aika kihartaa älykuitu satelliittiin. Olette te sellaisia sankareita että huhhuh! Menkää päiväkotiin kertomaan lapsille noita juttujanne. Aikuiset ei jaksa kuunnella tuollaista.


      • Aviomiess
        Persees_Pili kirjoitti:

        Pili on sun sensei. Pitihän Valentino Rossinkin olla sun hyvä ystävä. Ei ollut. Huan Lerpan ystävä puolestaan on Elon Musk, joka on tuttu SpaceX raketeistaan ja Tesloistaan. Huan Lerpan ystäviin kuuluu myös Suomen Thaimaan suurlähettiläs ja amerikkalainen meribiologi jonka kanssa Lerppa tutkii Pattayan vesiä jahtinsa kannelta käsin, kunnes on aika kihartaa älykuitu satelliittiin. Olette te sellaisia sankareita että huhhuh! Menkää päiväkotiin kertomaan lapsille noita juttujanne. Aikuiset ei jaksa kuunnella tuollaista.

        Huomaatko.......nostan jutun........sinä luet.........sinä ajattelet.........sinä alat kirjoittamaan...........................SE ON TARKOITUKSENI..........SINÄ TOTTELET.

        Oletko taas katsonut jotain elokuvia? Minulle ei ainakaan Elon Musk sano mitään.......Mutta sinähän oletkin myös ufohörhö.

        Sulla on ongelma jokanäemmä ei poistu, mutta saathan tarinoihisi sisältöä kun teet kahdesta henkilöstä yhden henkilön.

        Tosin olethan sinä tehnyt noin sadasta henkilöstä myös itsesi, joten kokemusta sulla on.

        AIKUISET EI JAKSA MUUNNELLA........NO MIKSI AIKUINEN LUKEE JA KIRJOITTAA JOKA PÄIVÄ.......

        FUNDEERAAPPA SITÄ POJU SIELLÄ PAKKASESSA.


      • 2010vuodesta
        Aviomiess kirjoitti:

        Huomaatko.......nostan jutun........sinä luet.........sinä ajattelet.........sinä alat kirjoittamaan...........................SE ON TARKOITUKSENI..........SINÄ TOTTELET.

        Oletko taas katsonut jotain elokuvia? Minulle ei ainakaan Elon Musk sano mitään.......Mutta sinähän oletkin myös ufohörhö.

        Sulla on ongelma jokanäemmä ei poistu, mutta saathan tarinoihisi sisältöä kun teet kahdesta henkilöstä yhden henkilön.

        Tosin olethan sinä tehnyt noin sadasta henkilöstä myös itsesi, joten kokemusta sulla on.

        AIKUISET EI JAKSA MUUNNELLA........NO MIKSI AIKUINEN LUKEE JA KIRJOITTAA JOKA PÄIVÄ.......

        FUNDEERAAPPA SITÄ POJU SIELLÄ PAKKASESSA.

        Näytä tuo kirjoituksesi psykiatrille seuraavalla kerralla ja kerro sitten millaisen diagnoosin sait.

        Annas kun arvaan sen Herra Henkilökohtaisesta laaditun diagnoosin:

        Bipolaarisesta mielialanvaihtelusta ja narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä paranoidinen skitsofreenikko, jolla on taipumusta megalomaniaan eli suuruudenhulluuteen.
        Elää internetin keskustelupalstoilla luoden itselleen mahtipontisen, mielikuvituksellisen ja vaikutusvaltaisen uran ja minäkuvan. Liikuntavammaisuuden vuoksi potilaalla ei ole mahdollisuutta ulkoiluun ja mielenterveydellisten ongelmien vuoksi ei myöskään mahdollisuutta sosiaaliseen kanssakäymiseen. Potilaalla pakkomielteisen harhainen kuva muiden hallitsemisesta.

        Minäpäs lähden tästä tytsyn kanssa landelle viikonlopuksi. Oikein mukavaa loppuviikkoa sinullekin ja muista hallita ihmisten ajatuksia ankarasti, sensei.


      • Aviomiess
        2010vuodesta kirjoitti:

        Näytä tuo kirjoituksesi psykiatrille seuraavalla kerralla ja kerro sitten millaisen diagnoosin sait.

        Annas kun arvaan sen Herra Henkilökohtaisesta laaditun diagnoosin:

        Bipolaarisesta mielialanvaihtelusta ja narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä paranoidinen skitsofreenikko, jolla on taipumusta megalomaniaan eli suuruudenhulluuteen.
        Elää internetin keskustelupalstoilla luoden itselleen mahtipontisen, mielikuvituksellisen ja vaikutusvaltaisen uran ja minäkuvan. Liikuntavammaisuuden vuoksi potilaalla ei ole mahdollisuutta ulkoiluun ja mielenterveydellisten ongelmien vuoksi ei myöskään mahdollisuutta sosiaaliseen kanssakäymiseen. Potilaalla pakkomielteisen harhainen kuva muiden hallitsemisesta.

        Minäpäs lähden tästä tytsyn kanssa landelle viikonlopuksi. Oikein mukavaa loppuviikkoa sinullekin ja muista hallita ihmisten ajatuksia ankarasti, sensei.

        Onko mode pannu bannaan sinises ?

        En ole sanonut Rossin olevan hyvä ystäväni, vaan olen sanonut keskustelleeni hänen kanssaan muutaman kerran.
        Sinä vaan et huomaa sitä, että sua kismittää suunnattomasti, että et ole ainoa jolla on tuttavia.
        Sun juttushan on että palstalle kirjoittavat ovat rakkaita ystäviäsi ja kaikesta kaiken tiedät vähintäänkin perusteella, että sulla on kaveri kyseisellä alalla.

        Muu ei aiheuta kommenttia, kuin että ota lapaset ja pulkka landelle mukaan.


      • 35NumBall
        2010vuodesta kirjoitti:

        Näytä tuo kirjoituksesi psykiatrille seuraavalla kerralla ja kerro sitten millaisen diagnoosin sait.

        Annas kun arvaan sen Herra Henkilökohtaisesta laaditun diagnoosin:

        Bipolaarisesta mielialanvaihtelusta ja narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä paranoidinen skitsofreenikko, jolla on taipumusta megalomaniaan eli suuruudenhulluuteen.
        Elää internetin keskustelupalstoilla luoden itselleen mahtipontisen, mielikuvituksellisen ja vaikutusvaltaisen uran ja minäkuvan. Liikuntavammaisuuden vuoksi potilaalla ei ole mahdollisuutta ulkoiluun ja mielenterveydellisten ongelmien vuoksi ei myöskään mahdollisuutta sosiaaliseen kanssakäymiseen. Potilaalla pakkomielteisen harhainen kuva muiden hallitsemisesta.

        Minäpäs lähden tästä tytsyn kanssa landelle viikonlopuksi. Oikein mukavaa loppuviikkoa sinullekin ja muista hallita ihmisten ajatuksia ankarasti, sensei.

        Hienosti resu kerrotko omia diagnoosejasi vai oletko psykiatri, jälkimmäinen ei taida olla mahdollista, kun tuskin yksikään alan ammattilainen täällä tekisi diagnooseja, lainkaan... joten tuo ensimmäinen vaihtoehto on todennäköinen, ja kerroit olevasi 50 vuotias uskotaan siis todella... onko se isokin saavutus että pääaset vuokramorsiamen kanssa "maalle", minä ole vaimoni kanssa maalla ainakin 260 päivää vuodessa, nyt olen rottakaupungissa... surkeaksi on mennyt, rotat näytti pääosin hävinneet nyt näin kävelykadulta soi 8 vain 15 rottaa... joskin maksullisia ei siis rottia oli lukematon määrä, näin vain... kävin mm. soi 8 muutamassa baarissa, ainoa missä oli porukkaa oli ilen baari, sekin oli surkeassa kunnossa ei tullut vettä, ja wc ei toiminut, asiakaskunnasta oli 4/5 yli 120 kiloisia, osa ympäripäissään... lähden vaimoni kanssa syömään, oberilla taxialle ja menoksi, mutta ei hootersiin, en edelleenkään syö pakastetuja porsaanluita, pitää ostaa itselle muutama paita... joten tarkkuja paratiisisttäsi sekopää...


      • Aviomiess
        35NumBall kirjoitti:

        Hienosti resu kerrotko omia diagnoosejasi vai oletko psykiatri, jälkimmäinen ei taida olla mahdollista, kun tuskin yksikään alan ammattilainen täällä tekisi diagnooseja, lainkaan... joten tuo ensimmäinen vaihtoehto on todennäköinen, ja kerroit olevasi 50 vuotias uskotaan siis todella... onko se isokin saavutus että pääaset vuokramorsiamen kanssa "maalle", minä ole vaimoni kanssa maalla ainakin 260 päivää vuodessa, nyt olen rottakaupungissa... surkeaksi on mennyt, rotat näytti pääosin hävinneet nyt näin kävelykadulta soi 8 vain 15 rottaa... joskin maksullisia ei siis rottia oli lukematon määrä, näin vain... kävin mm. soi 8 muutamassa baarissa, ainoa missä oli porukkaa oli ilen baari, sekin oli surkeassa kunnossa ei tullut vettä, ja wc ei toiminut, asiakaskunnasta oli 4/5 yli 120 kiloisia, osa ympäripäissään... lähden vaimoni kanssa syömään, oberilla taxialle ja menoksi, mutta ei hootersiin, en edelleenkään syö pakastetuja porsaanluita, pitää ostaa itselle muutama paita... joten tarkkuja paratiisisttäsi sekopää...

        Toi tyyppi on täys idiootti.


      • 35Numball
        Aviomiess kirjoitti:

        Toi tyyppi on täys idiootti.

        Olet taas täysin oikeassa...


      • Aviomiess
        35Numball kirjoitti:

        Olet taas täysin oikeassa...

        Hauska ilmiö.
        Kun Dille2010 hiljenee, hiljenee sata perskärpästä samaan aikaan.
        Mahtavatko olla kaikki samassa pulkkamäessä?
        Miksi ei ole nyt kiinnostusta oksennella noihin muihin aloituksiin lerpatuksillaan edes?


      • 35Numball

        Joo rottakaupunki vastaisuudesta saa resun vihat päällensä, mutta ei haittaa pätkääkään...


      • ParaN
        35Numball kirjoitti:

        Joo rottakaupunki vastaisuudesta saa resun vihat päällensä, mutta ei haittaa pätkääkään...

        Lerppa huolestuu jos kukaan ei prvosoidu provoistaan. Joutuu reppana yksin vääntämään riitaa. Vai T-paita ostoksilla patilassa vaimon kanssa. Huan T-paitakauppa lakkautettu loputtoman tinkaamisen vuoksi?


      • NaraP
        ParaN kirjoitti:

        Lerppa huolestuu jos kukaan ei prvosoidu provoistaan. Joutuu reppana yksin vääntämään riitaa. Vai T-paita ostoksilla patilassa vaimon kanssa. Huan T-paitakauppa lakkautettu loputtoman tinkaamisen vuoksi?

        Oksensit silti 16 minuutin viiveellä.


      • ParaN
        NaraP kirjoitti:

        Oksensit silti 16 minuutin viiveellä.

        Joo sattumoisin pääsin kolmelta töistä ja liikennevaloissa kurkkasin mitä myrkkykaksoset Älli ja Tälli on tänään keksinyt. Onneksi ei ollut take away kahvia sillä hetkellä suussa, kun huomasin Ällin ja Tällin puhuvan täällä henkisestä hyvinvoinnista. Autokin kun on sisäpesty viime viikolla.


      • ParaN
        ParaN kirjoitti:

        Joo sattumoisin pääsin kolmelta töistä ja liikennevaloissa kurkkasin mitä myrkkykaksoset Älli ja Tälli on tänään keksinyt. Onneksi ei ollut take away kahvia sillä hetkellä suussa, kun huomasin Ällin ja Tällin puhuvan täällä henkisestä hyvinvoinnista. Autokin kun on sisäpesty viime viikolla.

        Joo sattumoisin myös tämä unohtui samalla kun en tietenkään ota kantaa DilleMyrkkysen Ällitälliin, minähänolen hänen rakkaansa tai oikeastaan sattumoisin itse 2010.

        Huomatkaa kans mun nimimerkki, onko taas makee?

        MINÄ OLEN 2010.

        Minä olen varmuudella komeampi 👦, 
        vahvempi 🏋🏋, 
        nopeampi 🏃, 
        varakkaampi 💰💲, 
        sosiaalisempi ⚰⚰, 
        fiksumpi 🐵🐒💻💻📚📉🔫, 
        seurallisempi 🍻, 
        mukavampi, hauskempi 😀😁😂😃😄😅😆😉😊, 
        sanavalmiimpi 👹👿😈👺 ja 
        minulla on enemmän kavereita, ystäviä 💻💻💻💻💻⤵⤵⤵⤵⤵🐶🐰🐇🍸🍹🍺🍸🍹🍺
        minulla on paremmat naiset 👙👠💰💰, 
        fiksummat ja kauniimmat lapset 👳💃🎅🐒, 
        paremmat ja kalliimmat kulkuneuvot 🚘🏍 ja 
        ennenkaikkea minulla on elämä 👙👠🍺💻💻💻.

        MEINASI UNOHTUA, MINULLA ON ENITEN SMURFFIN VÄRISIÄ JA MUSTIAKIN NIMIMERKKEJÄ.


      • 35Numball
        Aviomiess kirjoitti:

        Hauska ilmiö.
        Kun Dille2010 hiljenee, hiljenee sata perskärpästä samaan aikaan.
        Mahtavatko olla kaikki samassa pulkkamäessä?
        Miksi ei ole nyt kiinnostusta oksennella noihin muihin aloituksiin lerpatuksillaan edes?

        Nämä resut on todella hauskoja, meidän jutut väännetään sekopäisiksi horinoiksi, vaikka Smurffi ei tiedä mikä on alv, ja nostaa kertomansa mukaan osakas lainaa... Sellainen ei ole varakas viriili eikä varsinkaan alfauros, on siinä yrittäjä... Suomessa kaikista töistä maksetaan alv, on se sitten konsultointia, tai mitä tahansa... Nämä resut varmaan uskoisivat että olen kiertänyt kuin kahdeksan kertaa omatekoisella raketilla... Kunhan olisin vain samaa mieltä että Pattaya on resujen paratiisi, tai siis olen sitä mieltä mutta en ole kiertänyt kuuta kahdeksaa kertaa en edes neljää kertaa.. ja voin vakuuttaa että kuu ei ole juustoa, eikä aurinko kierrä maata...


      • Lerpantahtiineimennä---
        Aviomiess kirjoitti:

        Huomaatko.......nostan jutun........sinä luet.........sinä ajattelet.........sinä alat kirjoittamaan...........................SE ON TARKOITUKSENI..........SINÄ TOTTELET.

        Oletko taas katsonut jotain elokuvia? Minulle ei ainakaan Elon Musk sano mitään.......Mutta sinähän oletkin myös ufohörhö.

        Sulla on ongelma jokanäemmä ei poistu, mutta saathan tarinoihisi sisältöä kun teet kahdesta henkilöstä yhden henkilön.

        Tosin olethan sinä tehnyt noin sadasta henkilöstä myös itsesi, joten kokemusta sulla on.

        AIKUISET EI JAKSA MUUNNELLA........NO MIKSI AIKUINEN LUKEE JA KIRJOITTAA JOKA PÄIVÄ.......

        FUNDEERAAPPA SITÄ POJU SIELLÄ PAKKASESSA.

        Vain ja ainoastaan persläpilerppa voi olla niin tyhmä, että nimi Elon Musk ei sano mitään.
        Tosin uskon kyllä, että Musk ei takuulla haluaisi sanoakaan mitään lerpalle, mikäli tietäisi tästä kaikentaitavasta suursankarista ja lukisi tekstejään.
        Luojan kiitos ei alennu milloinkaan persläpilerpan tekstejä ja huutojaan lukemaan.


      • lerpanelämätä
        Lerpantahtiineimennä--- kirjoitti:

        Vain ja ainoastaan persläpilerppa voi olla niin tyhmä, että nimi Elon Musk ei sano mitään.
        Tosin uskon kyllä, että Musk ei takuulla haluaisi sanoakaan mitään lerpalle, mikäli tietäisi tästä kaikentaitavasta suursankarista ja lukisi tekstejään.
        Luojan kiitos ei alennu milloinkaan persläpilerpan tekstejä ja huutojaan lukemaan.

        Lerpsakka unohti jo sen kuinka kertoi olleensa Elon Muskin kutsuvieraana Spaxe X raketin koelaukaisussa Cape Canaveralissa (jonka Lerpsakka kirjoitti muotoon cape carneval) ja mainitsi sen sijaitsevan Orlandossa, mutta oli kovin yllättynyt että se olikin Merrittin saarella, mutta sillä ei kuulema ole väliä missä se on, koska Lerpsakka on ajellut sinne omia reittejään. Sieltä matka jatkui Orlandon kautta Las Vegasiin, josta virkistävän keskiyöllä syödyn hotelliaamiaisen jälkeen matka jatkui Area 51:lle ufoja bongailemaan.
        Tällä hetkellä Lerpsakka on Pattayalla vaimon kanssa laskemassa rottia ja ostamassa t-paitoja.

        Lerpsakka kun sanoo päivää niin kannattaa katsoa ikkunasta, koska todennäköisesti on meneillään yö. Sanakaan ei ole totta mitä tuo jäppinen suustaan päästelee.


      • HEHHenHehe
        35NumBall kirjoitti:

        Hienosti resu kerrotko omia diagnoosejasi vai oletko psykiatri, jälkimmäinen ei taida olla mahdollista, kun tuskin yksikään alan ammattilainen täällä tekisi diagnooseja, lainkaan... joten tuo ensimmäinen vaihtoehto on todennäköinen, ja kerroit olevasi 50 vuotias uskotaan siis todella... onko se isokin saavutus että pääaset vuokramorsiamen kanssa "maalle", minä ole vaimoni kanssa maalla ainakin 260 päivää vuodessa, nyt olen rottakaupungissa... surkeaksi on mennyt, rotat näytti pääosin hävinneet nyt näin kävelykadulta soi 8 vain 15 rottaa... joskin maksullisia ei siis rottia oli lukematon määrä, näin vain... kävin mm. soi 8 muutamassa baarissa, ainoa missä oli porukkaa oli ilen baari, sekin oli surkeassa kunnossa ei tullut vettä, ja wc ei toiminut, asiakaskunnasta oli 4/5 yli 120 kiloisia, osa ympäripäissään... lähden vaimoni kanssa syömään, oberilla taxialle ja menoksi, mutta ei hootersiin, en edelleenkään syö pakastetuja porsaanluita, pitää ostaa itselle muutama paita... joten tarkkuja paratiisisttäsi sekopää...

        Lerppa. Älä viitsi. Väitit aikoinaan tunteneesi kohta jo kymmenen vuotta sitten edesmenneen Ilen. Kävi ilmi ettei kukaan tunne sinua sen enempää Ilen baarin nurkilla kuin Gizmokaan, jonka kanssa väitit olleesi samoissa häissä. Gizmo ei ollut.
        Olet pominut keskustelupalstoilta nämä nimet. Maikka, Ile ja Gizmo. Ketään heistä sinä et tunne eivätkä he sinua. Rakentelet elämääsi muiden kirjoituksista ja nimistä.
        Olet omalla autolla siellä ja kuljet "ober" taxilla? Mikä se sellainen on? Pattayan taksimiehet ja mopotaksimiehet eivät diggaa pimeitä takseja. Tulee turpiin.
        Pattayaa et ole edelleenkään nähnyt ja Ilen baarissa toimii sekä vessa että tulee vettä ja asiakkaat ovat ihan normaalipainoisia. Tulipahan tässä sadussasi vahvistus sille, kuka niitä pallomahatarinoita täällä viljelee.


      • Aviomiess
        lerpanelämätä kirjoitti:

        Lerpsakka unohti jo sen kuinka kertoi olleensa Elon Muskin kutsuvieraana Spaxe X raketin koelaukaisussa Cape Canaveralissa (jonka Lerpsakka kirjoitti muotoon cape carneval) ja mainitsi sen sijaitsevan Orlandossa, mutta oli kovin yllättynyt että se olikin Merrittin saarella, mutta sillä ei kuulema ole väliä missä se on, koska Lerpsakka on ajellut sinne omia reittejään. Sieltä matka jatkui Orlandon kautta Las Vegasiin, josta virkistävän keskiyöllä syödyn hotelliaamiaisen jälkeen matka jatkui Area 51:lle ufoja bongailemaan.
        Tällä hetkellä Lerpsakka on Pattayalla vaimon kanssa laskemassa rottia ja ostamassa t-paitoja.

        Lerpsakka kun sanoo päivää niin kannattaa katsoa ikkunasta, koska todennäköisesti on meneillään yö. Sanakaan ei ole totta mitä tuo jäppinen suustaan päästelee.

        Tää tyyppi on todella sairas.
        Keskustelee mun kanssa pitäen toista henkilö äminuna ja viittaa johonkin mihin mulla ei oo mitään osallisuutta.
        Ihan täys idiootti, kerro mulle jostain Muskista ja minkä takia mun täytyisi olla kiinnostunut siitä?


      • Lerppasesairason
        Aviomiess kirjoitti:

        Tää tyyppi on todella sairas.
        Keskustelee mun kanssa pitäen toista henkilö äminuna ja viittaa johonkin mihin mulla ei oo mitään osallisuutta.
        Ihan täys idiootti, kerro mulle jostain Muskista ja minkä takia mun täytyisi olla kiinnostunut siitä?

        Typerys, Elon Musk on yleissivistystä ja vain yksinkertaiset hölmöt eivät hänestä ole tietoisia...
        Peilistä löydät ihan täys idiootin, siis enemmän, kuin lähellä itseäsi...


      • YöVartija
        Lerppasesairason kirjoitti:

        Typerys, Elon Musk on yleissivistystä ja vain yksinkertaiset hölmöt eivät hänestä ole tietoisia...
        Peilistä löydät ihan täys idiootin, siis enemmän, kuin lähellä itseäsi...

        Hyvää iltaa Lerpattaja.
        Minä googlasin Myskin eikä yleissivistykseni lainkaan karttunut.
        Jaajo pitää haluatko miljonääriksi ohjelmaa jossa kaltaisesi voi onnella pärjätä.
        Sinä imuroit kaikista mahdollisista tietolähteistä viisautta itsellesi ja pädet sitten sillä koska sinulla on valtava tarve nostattaa itsetuntoasi.
        Yleissivistystä on käytös ja sitä sinulla ei ole lainkaan.
        Elämäsi on toisten ihmisten arvostelua joka jo nimimerkistäsi ilmenee ja kertoo että olet henkisesti erittäin pahoinvoiva.
        Tiedät elokuvat, näyttelijät, poliitikot, urheilijat, liikemiehet, kaikilta alueilta kaikki ja suurin osa tai ainakin puheenaiheena olevat on ystäviäsi, mutta kuitenkin elämäsi tärkein aihe on Lerpatus matkailupalstalla.
        Minä pidän sinua miedosti ilmaistuna hölmönä.


      • 35åNumball
        HEHHenHehe kirjoitti:

        Lerppa. Älä viitsi. Väitit aikoinaan tunteneesi kohta jo kymmenen vuotta sitten edesmenneen Ilen. Kävi ilmi ettei kukaan tunne sinua sen enempää Ilen baarin nurkilla kuin Gizmokaan, jonka kanssa väitit olleesi samoissa häissä. Gizmo ei ollut.
        Olet pominut keskustelupalstoilta nämä nimet. Maikka, Ile ja Gizmo. Ketään heistä sinä et tunne eivätkä he sinua. Rakentelet elämääsi muiden kirjoituksista ja nimistä.
        Olet omalla autolla siellä ja kuljet "ober" taxilla? Mikä se sellainen on? Pattayan taksimiehet ja mopotaksimiehet eivät diggaa pimeitä takseja. Tulee turpiin.
        Pattayaa et ole edelleenkään nähnyt ja Ilen baarissa toimii sekä vessa että tulee vettä ja asiakkaat ovat ihan normaalipainoisia. Tulipahan tässä sadussasi vahvistus sille, kuka niitä pallomahatarinoita täällä viljelee.

        Resu resu olen tuntenut Ilkka Kokon jo vuodesta 1990 tai vähän yli, resu käy katsomaan onko ilen baarissa vettä ja toimiiko vessa, resuperse... Näin saat varmuuden.. muutenkin suomalaiset baarit on huonoissa hapoissa... Ilmeisesti kertomuksesi varakkaista, viriileistä jopa alfauroksista ei oikein pidä paikkaansa, kun valta-osa on yhtä pitkiä kun painavia... Vuokramorsiamista on.puhu mitään, mutta nekin näytti olevan enemmän siellä käyttökaarensa loppu päässä...

        Laita mulle vähän vinkkejä mistä löytyy näitä suomalaisia alfauroksista, niin käyn muutaman viikon päästä katsomassa... Olet sinä todellinen resuperse...

        Mutta eräs asia näyttää olevan hyvin, kävelykadun perseen myyntipaikat on rajusti vähentyneet viime vuosina, mutta tilanne on tullut paljon hierontapaikkoja... Mutta silloinkin kyse on piiloperseen myynnistä... Tyttökapakat on siirtyneet halvemmmille kauppapaikkoille, kun varakkaita ei ole juurikaan näkynyt... Tapaillaan resu, ajoin aamulla tulliin bangkokissa nyt tehdään papereita joten oli resu aikaa kirjoitella, heippa hörhö...


      • 35Numball

        Ja resu Ile kuoli vuonna 2008 syksyllä oliko ollut elo syyskuussa, eräs frendini oli tuolloin pattayalla ja oli Ilkan hyvä kaveri... Soitti minulle samana päivänä kun Ile kuoli, se lähtö oli kaikkien tiedossa keltaiset silmät ja iho kertoo johon Ile kuolikin..


      • 35Numball
        35Numball kirjoitti:

        Ja resu Ile kuoli vuonna 2008 syksyllä oliko ollut elo syyskuussa, eräs frendini oli tuolloin pattayalla ja oli Ilkan hyvä kaveri... Soitti minulle samana päivänä kun Ile kuoli, se lähtö oli kaikkien tiedossa keltaiset silmät ja iho kertoo johon Ile kuolikin..

        Maksakirroosista.


      • 35Numball

        Muuten ilenbaari ole koskaan tuottanut mitään, hänellä ei ollut varaa käydä suomessa, eikä missään muuallakaan, välillä Ilkka kertoi että hän on vankina täällä, omassa baarissaan, eikä oikein elämä kiinnosta, ja viina tuo lohtua, vittumaiseen elämään... Vuokramorsianten vuokraamisesta hän pitäytyi poissa, mutta vaimoa ei moinen haittaa, joskin morsiamet on siellä hieman yli-ikäisiä...


      • haistalerppapaska
        35Numball kirjoitti:

        Muuten ilenbaari ole koskaan tuottanut mitään, hänellä ei ollut varaa käydä suomessa, eikä missään muuallakaan, välillä Ilkka kertoi että hän on vankina täällä, omassa baarissaan, eikä oikein elämä kiinnosta, ja viina tuo lohtua, vittumaiseen elämään... Vuokramorsianten vuokraamisesta hän pitäytyi poissa, mutta vaimoa ei moinen haittaa, joskin morsiamet on siellä hieman yli-ikäisiä...

        Ile oli hyvä mies jolla oli paljon kavereita. Sinulla ei ole kavereita ja elämäsi on vittumaista ja yksinäistä joka on vittumaiselle ihmiselle ihan oikein. Siksi tiedät kaiken vittumaisesta elämästä, mutta Ilestä et mitään. Onko nolompaa mitään enää kuin laittaa vainajan suuhun Lerpan höpinöitä, joka ei voi enää sanoa vastaan?


      • Piripäälle

        Voisit jo siirtyä oman elämäsi selvittelyihin.


      • 35NumBall
        haistalerppapaska kirjoitti:

        Ile oli hyvä mies jolla oli paljon kavereita. Sinulla ei ole kavereita ja elämäsi on vittumaista ja yksinäistä joka on vittumaiselle ihmiselle ihan oikein. Siksi tiedät kaiken vittumaisesta elämästä, mutta Ilestä et mitään. Onko nolompaa mitään enää kuin laittaa vainajan suuhun Lerpan höpinöitä, joka ei voi enää sanoa vastaan?

        Resuperse faktaa taas on se että Ile oli ihan normi suomijuoppo joita löytyy lähes joka kuppilasta, jopa hiekkaharjusta, ja tietysti kantiksestasi... Kavereita hanellä ei juurikaan ollut oli vain juopposeuraa joten älä resuperse jauha paskaa, minä ja yksi hyvä kaverini olimme vuosia kavereita keskenämme, tiedätkö että lähes kaikki suomikuppiloiden omistajat on niin huonosti hoitaneet asiakkaansa, ja hommansa että he ovat joko 24/7 siinä paskassa kiinni tai kuusi kuukautta myyntiä ja konkka... missä taas on ne varakkaat ja viiriilit ja ns alfaurokset ovat kun kaikki baarit pyörivät vuodesta toiseen /- nollatulosella... vai onko tuo alfauros korvattavissa sanalla resuperse.


      • Pattayan-HuaHinmatkaaja
        35NumBall kirjoitti:

        Resuperse faktaa taas on se että Ile oli ihan normi suomijuoppo joita löytyy lähes joka kuppilasta, jopa hiekkaharjusta, ja tietysti kantiksestasi... Kavereita hanellä ei juurikaan ollut oli vain juopposeuraa joten älä resuperse jauha paskaa, minä ja yksi hyvä kaverini olimme vuosia kavereita keskenämme, tiedätkö että lähes kaikki suomikuppiloiden omistajat on niin huonosti hoitaneet asiakkaansa, ja hommansa että he ovat joko 24/7 siinä paskassa kiinni tai kuusi kuukautta myyntiä ja konkka... missä taas on ne varakkaat ja viiriilit ja ns alfaurokset ovat kun kaikki baarit pyörivät vuodesta toiseen /- nollatulosella... vai onko tuo alfauros korvattavissa sanalla resuperse.

        Hua Hinissä niitä suomalaisten konkkakapakoita on, Pattayalla vaihtanut kyllä omistajaa, mutta Hua Hinissä pakkolopetus ja Suomeen paluu Kelan hoiviin ensin, on monen kohtalo, esim. erään entisen matkaoppaan. Muista tapauksista esimerkkejä löytyy myös ja todettakoon vielä, että Hua Hinissä ei ainoakaan suomipaikka ole oikein kannattanut, ne harvat ovat yleensä lopettaneet, liekö yksi jäljellä. Hua Hiniläiset, kuten 35NumBall ovat erittäin saitaa väkeä, joten paikallisasukkaista ei apuja ole ollut ja suomalaisten turistien vähyys ja haluttomuus käydä paikallisissa suomalaiskuppiloissa on aiheuttanut tämän kadon!
        Toisin on Pattayalla, jossa on monia pitkään toimineita yrittäijiä, monelta alalta, myös baari- ja ravintola-alalta.


      • 35NumBall

        Resu pattayalla on aivan liikaa suomibaareja asiakaskunnan varallisuuteen nähden, hua hinissä ei ole koskaan mennyt yksikään baari nurin, pari on vaihtanut omistajaa, osa avioeron takia... täällä on laskentatavasta riippuen neljä tai viisi suomi kuppilaa.. joka on riittävästi tämän kokoiseen kaupunkiin... joten älä puhu taas paskaa, eikä yhdessäkään vuokrata morsiamia, rottakaupungissa useita... oikein naurattaa missä tilanteessa käytät sanaa yrittäjä... olet sinä resuperse.


      • Menköönvaanhyvin
        35NumBall kirjoitti:

        Resu pattayalla on aivan liikaa suomibaareja asiakaskunnan varallisuuteen nähden, hua hinissä ei ole koskaan mennyt yksikään baari nurin, pari on vaihtanut omistajaa, osa avioeron takia... täällä on laskentatavasta riippuen neljä tai viisi suomi kuppilaa.. joka on riittävästi tämän kokoiseen kaupunkiin... joten älä puhu taas paskaa, eikä yhdessäkään vuokrata morsiamia, rottakaupungissa useita... oikein naurattaa missä tilanteessa käytät sanaa yrittäjä... olet sinä resuperse.

        Niin, kukapa kehtaisi omasta kotipaikastaan maitojunalla lähteneitä tunnustaa todeksi.
        Lerppa on taas kateellinen Pattayan yrittäjille, joilla heilläkään kaikilla ei niin loistavasti mene, mutta paljon, paljon paremmin, kuin Hua Hiniläisillä on mennyt ja tulee menemään.


      • lerppaonkingi
        35NumBall kirjoitti:

        Resu pattayalla on aivan liikaa suomibaareja asiakaskunnan varallisuuteen nähden, hua hinissä ei ole koskaan mennyt yksikään baari nurin, pari on vaihtanut omistajaa, osa avioeron takia... täällä on laskentatavasta riippuen neljä tai viisi suomi kuppilaa.. joka on riittävästi tämän kokoiseen kaupunkiin... joten älä puhu taas paskaa, eikä yhdessäkään vuokrata morsiamia, rottakaupungissa useita... oikein naurattaa missä tilanteessa käytät sanaa yrittäjä... olet sinä resuperse.

        "minä ja yksi hyvä kaverini olimme vuosia kavereita keskenämme" Joo lerppa olitte varmasti hyvän kaverisi kanssa vuosia hyviä kavereita. Ile kuoli 2008 eli samoihin aikoihin kuin sinä olet tullut tarinasi mukaan Thaimaahan. Olet siis kaveerannut Ile-vainaan kanssa hyvän kaverisi kanssa vuosia. Kerropa Lerppa nimeltä, että mikä Suomibaari Pattayalla parittaa naisia, niin pääset kertomaan sen saman väitteesi raastupaan myöskin?


      • Aviomiess
        lerppaonkingi kirjoitti:

        "minä ja yksi hyvä kaverini olimme vuosia kavereita keskenämme" Joo lerppa olitte varmasti hyvän kaverisi kanssa vuosia hyviä kavereita. Ile kuoli 2008 eli samoihin aikoihin kuin sinä olet tullut tarinasi mukaan Thaimaahan. Olet siis kaveerannut Ile-vainaan kanssa hyvän kaverisi kanssa vuosia. Kerropa Lerppa nimeltä, että mikä Suomibaari Pattayalla parittaa naisia, niin pääset kertomaan sen saman väitteesi raastupaan myöskin?

        Parittaa naisia / rosikseen ?
        Eikös ihmiskaupias Chiang Maissa parittele?
        Olen kuullut että Helmessä, kaveri on kertonut.


      • lerpankielentohtori
        Aviomiess kirjoitti:

        Parittaa naisia / rosikseen ?
        Eikös ihmiskaupias Chiang Maissa parittele?
        Olen kuullut että Helmessä, kaveri on kertonut.

        Viikonloppu tulee ja "lerpan iltamat" alkaa tuttuun malliin, joista ei saa sivulliset mitään selvää.


      • 35NumBall
        lerppaonkingi kirjoitti:

        "minä ja yksi hyvä kaverini olimme vuosia kavereita keskenämme" Joo lerppa olitte varmasti hyvän kaverisi kanssa vuosia hyviä kavereita. Ile kuoli 2008 eli samoihin aikoihin kuin sinä olet tullut tarinasi mukaan Thaimaahan. Olet siis kaveerannut Ile-vainaan kanssa hyvän kaverisi kanssa vuosia. Kerropa Lerppa nimeltä, että mikä Suomibaari Pattayalla parittaa naisia, niin pääset kertomaan sen saman väitteesi raastupaan myöskin?

        Resu resu. luetun ymmärtämisesi on hiukan hukassa, olen matkustanut ekan kerran Thaimaahan jo 80 luvun puolivälissä, ja pattayalle 90 luvun alussa...ja resuperse usea suomalainen baari vuokraa morsiamia, ja jokaisen tiedot olisi syytä toimittaa poliisille, katsos kun suomalaista voidaan rankaista ulkomailla tehdystä rikoksesta, paperilla yleensä baari on jonkun bulvaanin nimissä... resu... nuo raastuva jutut voit tunkea sinne minne valo ei koskaan paista.


      • Päiväjälleenpilalla
        35NumBall kirjoitti:

        Resu resu. luetun ymmärtämisesi on hiukan hukassa, olen matkustanut ekan kerran Thaimaahan jo 80 luvun puolivälissä, ja pattayalle 90 luvun alussa...ja resuperse usea suomalainen baari vuokraa morsiamia, ja jokaisen tiedot olisi syytä toimittaa poliisille, katsos kun suomalaista voidaan rankaista ulkomailla tehdystä rikoksesta, paperilla yleensä baari on jonkun bulvaanin nimissä... resu... nuo raastuva jutut voit tunkea sinne minne valo ei koskaan paista.

        Se on sitten lerpan päivä jälleen avautunut...

        Palstojen pilaaminen jatkuu lerpan tahtiin, lerpan tahtiin, lerpan tahtiin tottakai...


      • kandee-kokeilla
        35NumBall kirjoitti:

        Resu resu. luetun ymmärtämisesi on hiukan hukassa, olen matkustanut ekan kerran Thaimaahan jo 80 luvun puolivälissä, ja pattayalle 90 luvun alussa...ja resuperse usea suomalainen baari vuokraa morsiamia, ja jokaisen tiedot olisi syytä toimittaa poliisille, katsos kun suomalaista voidaan rankaista ulkomailla tehdystä rikoksesta, paperilla yleensä baari on jonkun bulvaanin nimissä... resu... nuo raastuva jutut voit tunkea sinne minne valo ei koskaan paista.

        Sunhan kannattaa sitten tehdä rikosilmoitukset välittömästi. Edellinen väärän ilmiannon tehnyt istui 2,5 vuotta.


      • Aviomiess
        kandee-kokeilla kirjoitti:

        Sunhan kannattaa sitten tehdä rikosilmoitukset välittömästi. Edellinen väärän ilmiannon tehnyt istui 2,5 vuotta.

        Minne on kadonnut Pattayan rakkaiden asianajaja joka hoitelee kunnianloukkausjuttuja, sekä fobbelin hoitama rik-ilm. ????????

        Mee nyt Maija pulkkamäkeen, vai onko junttilassa vähän kylmä tänään ?


      • 35NumBall
        Aviomiess kirjoitti:

        Minne on kadonnut Pattayan rakkaiden asianajaja joka hoitelee kunnianloukkausjuttuja, sekä fobbelin hoitama rik-ilm. ????????

        Mee nyt Maija pulkkamäkeen, vai onko junttilassa vähän kylmä tänään ?

        tulee mieleen näistä resuista frömperin palikat, terkkkuja hua hinistä hieman naurattaa tuo resu joka vakana kirjoittaa sinä et ole pattayalla / Chiang Maissa koskaan edes ollut. mikä tuonkin pojun synnytyksessä on mennyt perseelleen...

        vastaanpa vielä tuohon rikosilmoitus sekopäälle, vinkki poliiisille ei ole rikosilmoitus, eikä rikosilmoitusta voi tehdä muu kuin asianomistaja, ja vinkkien pohjalta poliisi käynnistää esitutkimuksen, joka päätyy aikanaan syyttäjälle, jos asia on vakava niinkuin paritus on oikeus voi määrätä syyttäjän tutkinnanjohtajaksi... mistä tästä joku voi saada 2,5 kuristushuonetta, olet sinä resuperse taidat olla samainen sininen trolli joka ei tiedä mikä on alv, ei tiedä mitään oikeuslaitoksesta, ja elät resuperse velaksi.... ihan oikeesti reppana.


      • lerpanpalikat
        35NumBall kirjoitti:

        tulee mieleen näistä resuista frömperin palikat, terkkkuja hua hinistä hieman naurattaa tuo resu joka vakana kirjoittaa sinä et ole pattayalla / Chiang Maissa koskaan edes ollut. mikä tuonkin pojun synnytyksessä on mennyt perseelleen...

        vastaanpa vielä tuohon rikosilmoitus sekopäälle, vinkki poliiisille ei ole rikosilmoitus, eikä rikosilmoitusta voi tehdä muu kuin asianomistaja, ja vinkkien pohjalta poliisi käynnistää esitutkimuksen, joka päätyy aikanaan syyttäjälle, jos asia on vakava niinkuin paritus on oikeus voi määrätä syyttäjän tutkinnanjohtajaksi... mistä tästä joku voi saada 2,5 kuristushuonetta, olet sinä resuperse taidat olla samainen sininen trolli joka ei tiedä mikä on alv, ei tiedä mitään oikeuslaitoksesta, ja elät resuperse velaksi.... ihan oikeesti reppana.

        No ei onnistunut se Fröbelin palikatkaan oikeinkirjoitus lerpalta. Me on sovittu että et kirjoita vaikeita sanoja, mutta sä et usko.


      • 35NumBall

        resuperse palikat ei kuulu mielimusiikkini, ja villalankaa poju villalankaa poju...


      • Anonyymi
        HEHHenHehe kirjoitti:

        Lerppa. Älä viitsi. Väitit aikoinaan tunteneesi kohta jo kymmenen vuotta sitten edesmenneen Ilen. Kävi ilmi ettei kukaan tunne sinua sen enempää Ilen baarin nurkilla kuin Gizmokaan, jonka kanssa väitit olleesi samoissa häissä. Gizmo ei ollut.
        Olet pominut keskustelupalstoilta nämä nimet. Maikka, Ile ja Gizmo. Ketään heistä sinä et tunne eivätkä he sinua. Rakentelet elämääsi muiden kirjoituksista ja nimistä.
        Olet omalla autolla siellä ja kuljet "ober" taxilla? Mikä se sellainen on? Pattayan taksimiehet ja mopotaksimiehet eivät diggaa pimeitä takseja. Tulee turpiin.
        Pattayaa et ole edelleenkään nähnyt ja Ilen baarissa toimii sekä vessa että tulee vettä ja asiakkaat ovat ihan normaalipainoisia. Tulipahan tässä sadussasi vahvistus sille, kuka niitä pallomahatarinoita täällä viljelee.

        kuka niitä pallomahatarinoita täällä viljelee.

        https://ibb.co/wLFdcCP


    • PennejäänRakastelevat

      Ylpeys käy lankeemuksen edellä.

      Muistaako kukaan suuren kansanedustajamme kohtaloa kun uhosi Ilellä ?

    • Oikea-ex-Sensei

      Töölön toivo on katsellut taas liian monta kertaa peräkkäin Karate Kid elokuvapotpuurin. Ihmiset ovat erilaisia yksilöitä harrastuksistaan huolimatta. Lajien sisällä on tietyt pelisäännöt, mutta puhuttaessa "itsepuolustuksesta", ollaan ihan uusilla vesillä. Se miten kukakin reagoi uhkaan tai todelliseen taistelutilanteeseen, on hyvin yksilöllistä.

      Mitään lajien sisäistä henkistä hyvinvointia, mielenterveyttä ja itsehillintää ei ole kuin elokuvissa. Kunnioitus pitää ansaita. Kunnioitus on osittain sama kuin pelko ja luottamus. Kilpailulisenssin menettämisen pelko kilpatasolla ottelijoille ei ole sama kuin kunnioitus.

      Taistelun lopputulosta tuntemattomien kanssa ei voi koskaan tietää ja se stressaa, vaikka olisit kuinka valmistautunut tahansa. Kadulla on saaneet turpiinsa karatekat, nyrkkeilymestarit ja UFC starat. He ovat myös hakanneet ihmisiä. Joskus syyttäkin. Se on erittäin noloa esittää suurta taistelijaa ja saada sitten pataansa tavis-tarmolta.
      Thaimaalaiset thaiboxarit ovat hyvinkin machoja, kostonhimoisia ja väkivaltaisia. Varsinkin kehässä. Se on osoittautunut huonoksi strategiaksi kehässä määrätietoisen viileitä eurooppalaisia vastaan. Portsareina toimiessaan pistävät mieluusti humalaista farangia turpaan, ilman mitään kunniakoodeja.

      Pitkän linjan aktiiviharrastajia on vähän. Niin vähän, ettei sillä ole käytännön merkitystä puhuttaessa todellisesta taistelusta kehien ulkopuolella. Siellä on raaka maailma vastassa, jos huono tuuri käy. Ei kumartelua tuomareille eikä vastustajan kättelyä. Kerta laukaus, puukko selkään tai ikävällä tavalla kaatuminen ja se oli taitajankin ura ja elämä siinä sitten kiitos ja hei.

      Ainoa mitä pitää kunnioittaa on terve maalaisjärki ja itsesuojeluvaisto. Joillekin kamppailijoille on käynyt niin, että eivät ole koskaan "päässeet" testaamaan taitojaan tositilanteessa ja tekevät sitten sen liioitellusti turhautumisen vuoksi. Niinhän ne armeijan vanhat upseeritkin ovat jotkut vihaisia, koska on rauha ja he eivät koskaan päässeet sotimaan.

      Kannattaa kaltaistesi pupupöksyjen pysytellä poissa varjoisilta kujilta ja lähteä pois paikalta, kun ilmapiiri alkaa kiristyä. Se on ainoa keino kaltaisellesi puuropojalle selviytyä. Taistelu on miesten hommaa.

      • Aviomiess

        Taisit nyt purkautua minulle.

        Ei minulla tuohon ole muuta sanottavaa kuin että minä hallitsen mieleni, eikä minulla ole tarve tuollaista purkaa matkailupalstalle.

        Oma poikani käy myös karatessa koska koen kokemukseeni perustuen, että se on terve harrastus.

        Minulla eikä hänellä tässä lajissa ei olemitään tekemistä kilpaurheilun kanssa, eikä meidän harjoittamassa karatessa ole mitään kehiä, eikä taistella kenenkään kanssa.

        Ei minulla myöskään ole tarvetta varjoisille kujille sinun tavoin.

        Taistelu on joo miesten hommaa, taistele poju mun puolesta ihan niinkuin lystäät.

        Mukava että koet omaavasi maalaisjärjen, olethan täysjuntti.


      • Eipäiväätaas
        Aviomiess kirjoitti:

        Taisit nyt purkautua minulle.

        Ei minulla tuohon ole muuta sanottavaa kuin että minä hallitsen mieleni, eikä minulla ole tarve tuollaista purkaa matkailupalstalle.

        Oma poikani käy myös karatessa koska koen kokemukseeni perustuen, että se on terve harrastus.

        Minulla eikä hänellä tässä lajissa ei olemitään tekemistä kilpaurheilun kanssa, eikä meidän harjoittamassa karatessa ole mitään kehiä, eikä taistella kenenkään kanssa.

        Ei minulla myöskään ole tarvetta varjoisille kujille sinun tavoin.

        Taistelu on joo miesten hommaa, taistele poju mun puolesta ihan niinkuin lystäät.

        Mukava että koet omaavasi maalaisjärjen, olethan täysjuntti.

        Lerppa ”hallitsee mielen” ja itkee ja kiukuttelee jollakin fakin pattaypalstalla kuin pikkutyttö huutaen ja vääntäen tekonaurujaan pihalla kaikesta kuin lumiukko heinäkuussa. Uskottavaa Lerppa uskottavaa varsinkin kun esiinnyt samalla kostajana jonka verbaliikka, kokemus ja äly on päiväkotilapsen tasolla. Säälittävä olet.


      • Aviomiess
        Eipäiväätaas kirjoitti:

        Lerppa ”hallitsee mielen” ja itkee ja kiukuttelee jollakin fakin pattaypalstalla kuin pikkutyttö huutaen ja vääntäen tekonaurujaan pihalla kaikesta kuin lumiukko heinäkuussa. Uskottavaa Lerppa uskottavaa varsinkin kun esiinnyt samalla kostajana jonka verbaliikka, kokemus ja äly on päiväkotilapsen tasolla. Säälittävä olet.

        Varo varjoisia kujia.


      • Kaikkeaselerppakehtaa
        Aviomiess kirjoitti:

        Taisit nyt purkautua minulle.

        Ei minulla tuohon ole muuta sanottavaa kuin että minä hallitsen mieleni, eikä minulla ole tarve tuollaista purkaa matkailupalstalle.

        Oma poikani käy myös karatessa koska koen kokemukseeni perustuen, että se on terve harrastus.

        Minulla eikä hänellä tässä lajissa ei olemitään tekemistä kilpaurheilun kanssa, eikä meidän harjoittamassa karatessa ole mitään kehiä, eikä taistella kenenkään kanssa.

        Ei minulla myöskään ole tarvetta varjoisille kujille sinun tavoin.

        Taistelu on joo miesten hommaa, taistele poju mun puolesta ihan niinkuin lystäät.

        Mukava että koet omaavasi maalaisjärjen, olethan täysjuntti.

        Lerppako hallitsee mielensä!!!!
        Jatkuvasti isoilla kirjaimilla huutaa ja alussa kymmeniä samoja viestejä toisti ja samaa hommaa jatkuu vain.
        Sitä on lerpan mielenhallinta...


      • 6655443377
        Kaikkeaselerppakehtaa kirjoitti:

        Lerppako hallitsee mielensä!!!!
        Jatkuvasti isoilla kirjaimilla huutaa ja alussa kymmeniä samoja viestejä toisti ja samaa hommaa jatkuu vain.
        Sitä on lerpan mielenhallinta...

        Lerpan mielenhallinta???
        Eihän sellaista ole koskaan ollutkaan.


      • 35NumBall
        6655443377 kirjoitti:

        Lerpan mielenhallinta???
        Eihän sellaista ole koskaan ollutkaan.

        ompas resu.. olen käynyt kovan elämäm koulun ja oon tosi aasialainen... siksi mulla on tosi hyvä henkinen hyvinvointi kun näkökulmani on tosi aasialainen, koska oon tosi aasialainen..
        henkeni salaisuus on vademeikkumi suuvesi.. sitä kun laittaa suuhun ja menneniä partakarvaan niin sitten on helppo antautua ikuiseen suudelmaan kodinhoitajani kanssa.. hän kun ei pääse pakoonkaan selkävaivojen vuoksi.. heheh...

        onhan tämä thaimaa kaukana paratiisista ja joku kutsuu tätä paratiisiksi voi vitunvittu... ihmiset on kamalia ja köyhiä ja huonoja koulussa.. liikenne on kamalaa, talot on kamalia, eläimet on kamalia, meri on ihan hirveä, ajavat vasemmalla nämä resut.. tahallaan.. ilmansaasteet repii keuhkoja ja rotat housunlahkeita.. kaikkialla on hevonjätteitä ja kaatopaikat sijaitsee kaupunkien keskustoissa.. rottineen resut..

        pedoviilit metsästää lapsia ja lapset metsästää aikuisia.. koiralaumat järsii reisiä ja rosvoja on kaikkialla.. mulla on paraikaakin 7 huumeneulaa jalassa kun kävin hakee Kouvolan Sanomat postilaatikolta. Kun pääsin takaisin talooni niin telkkari oli viety... ja tereot.. resut..

        happosateet on syöneet mun peltikaton ja lunta sataa suoraan tupaan ja mulla ei oo kuin kolme yllätysämpäriä.. ruoka on kamalaa ja ankka on kananperseestä revittyä hötöä.. riisi keitetään kolmasti ja täällä ei oo edes yhtään orlandoa resut.. poliisiväkivalta on rutaalia ja vessapaperi sellaista että sormet on aina savessa resut.. norovirus asuu mun suolistossa ja banaani. Talot sortuu mereen ja sunami syöksyy tupaan kun keität koiralle kriisiä..

        naapurit on vittumaisia ja suomalaiset on vitumaisia, taimaalaiset on vithumaisia ja minä olen vittumainen mies.. resu.. sinäkin olet vitumainen. Kaikki on. kiinalaiset on ihan hanurista ja otahanuriinpoju on hiekkaharjun kasvatteja.. voi vitunvittu.. mun kukat on kuolleet, kastelukannu hävinnyt ja omenapuussa kasvaa perunoita.. kaikki on ihan kamalaa.. kananmunat on ihan perseestä.. mulla on paraikaakin muutama siellä kypsymässä.. säästän nääs nääs sähköä kun se on kallista.. kaikki on kallista ja elämäm on pilalla.. muna ei toimi ja vuokramorsiamet on ainoa vaihtoehto mutta mulla ei oo rahaa... obertaksimies vei mun wifin kun ostin teepaidan... vaimolle hommattiin uusi tukiliivi että se resu jaksaa pyykätä.. se on tosi tyhmä akka... ei kouluja ei mitään.. köyhyys on sille ainoa vaihtoehto elämäm koulussa...

        täytyy mennä ku tuolta on tulossa mellakoiva etelän väki ja niitten perässä sunami.. vai paratiisi.. ootte kyllä niin tyhmiä että voi vitunvittu. muuten oon tosi tyytyväinen elämäämi.


      • Aviomiess
        35NumBall kirjoitti:

        ompas resu.. olen käynyt kovan elämäm koulun ja oon tosi aasialainen... siksi mulla on tosi hyvä henkinen hyvinvointi kun näkökulmani on tosi aasialainen, koska oon tosi aasialainen..
        henkeni salaisuus on vademeikkumi suuvesi.. sitä kun laittaa suuhun ja menneniä partakarvaan niin sitten on helppo antautua ikuiseen suudelmaan kodinhoitajani kanssa.. hän kun ei pääse pakoonkaan selkävaivojen vuoksi.. heheh...

        onhan tämä thaimaa kaukana paratiisista ja joku kutsuu tätä paratiisiksi voi vitunvittu... ihmiset on kamalia ja köyhiä ja huonoja koulussa.. liikenne on kamalaa, talot on kamalia, eläimet on kamalia, meri on ihan hirveä, ajavat vasemmalla nämä resut.. tahallaan.. ilmansaasteet repii keuhkoja ja rotat housunlahkeita.. kaikkialla on hevonjätteitä ja kaatopaikat sijaitsee kaupunkien keskustoissa.. rottineen resut..

        pedoviilit metsästää lapsia ja lapset metsästää aikuisia.. koiralaumat järsii reisiä ja rosvoja on kaikkialla.. mulla on paraikaakin 7 huumeneulaa jalassa kun kävin hakee Kouvolan Sanomat postilaatikolta. Kun pääsin takaisin talooni niin telkkari oli viety... ja tereot.. resut..

        happosateet on syöneet mun peltikaton ja lunta sataa suoraan tupaan ja mulla ei oo kuin kolme yllätysämpäriä.. ruoka on kamalaa ja ankka on kananperseestä revittyä hötöä.. riisi keitetään kolmasti ja täällä ei oo edes yhtään orlandoa resut.. poliisiväkivalta on rutaalia ja vessapaperi sellaista että sormet on aina savessa resut.. norovirus asuu mun suolistossa ja banaani. Talot sortuu mereen ja sunami syöksyy tupaan kun keität koiralle kriisiä..

        naapurit on vittumaisia ja suomalaiset on vitumaisia, taimaalaiset on vithumaisia ja minä olen vittumainen mies.. resu.. sinäkin olet vitumainen. Kaikki on. kiinalaiset on ihan hanurista ja otahanuriinpoju on hiekkaharjun kasvatteja.. voi vitunvittu.. mun kukat on kuolleet, kastelukannu hävinnyt ja omenapuussa kasvaa perunoita.. kaikki on ihan kamalaa.. kananmunat on ihan perseestä.. mulla on paraikaakin muutama siellä kypsymässä.. säästän nääs nääs sähköä kun se on kallista.. kaikki on kallista ja elämäm on pilalla.. muna ei toimi ja vuokramorsiamet on ainoa vaihtoehto mutta mulla ei oo rahaa... obertaksimies vei mun wifin kun ostin teepaidan... vaimolle hommattiin uusi tukiliivi että se resu jaksaa pyykätä.. se on tosi tyhmä akka... ei kouluja ei mitään.. köyhyys on sille ainoa vaihtoehto elämäm koulussa...

        täytyy mennä ku tuolta on tulossa mellakoiva etelän väki ja niitten perässä sunami.. vai paratiisi.. ootte kyllä niin tyhmiä että voi vitunvittu. muuten oon tosi tyytyväinen elämäämi.

        Onko sairasta esiintyä Numbana ja käyttää aikaansa tollasen rustaamiseen ?


      • Sairastakaikkilerpalta
        Aviomiess kirjoitti:

        Onko sairasta esiintyä Numbana ja käyttää aikaansa tollasen rustaamiseen ?

        Huomattavasti terveempää, kuin Aviomiesslerpan järjettömät puheet ja huudot päälle!!!


      • 6655443377
        Sairastakaikkilerpalta kirjoitti:

        Huomattavasti terveempää, kuin Aviomiesslerpan järjettömät puheet ja huudot päälle!!!

        Niin, mutta hänellä on Indian päässään, silloin saa huudella.


      • lerpanelämätä
        35NumBall kirjoitti:

        ompas resu.. olen käynyt kovan elämäm koulun ja oon tosi aasialainen... siksi mulla on tosi hyvä henkinen hyvinvointi kun näkökulmani on tosi aasialainen, koska oon tosi aasialainen..
        henkeni salaisuus on vademeikkumi suuvesi.. sitä kun laittaa suuhun ja menneniä partakarvaan niin sitten on helppo antautua ikuiseen suudelmaan kodinhoitajani kanssa.. hän kun ei pääse pakoonkaan selkävaivojen vuoksi.. heheh...

        onhan tämä thaimaa kaukana paratiisista ja joku kutsuu tätä paratiisiksi voi vitunvittu... ihmiset on kamalia ja köyhiä ja huonoja koulussa.. liikenne on kamalaa, talot on kamalia, eläimet on kamalia, meri on ihan hirveä, ajavat vasemmalla nämä resut.. tahallaan.. ilmansaasteet repii keuhkoja ja rotat housunlahkeita.. kaikkialla on hevonjätteitä ja kaatopaikat sijaitsee kaupunkien keskustoissa.. rottineen resut..

        pedoviilit metsästää lapsia ja lapset metsästää aikuisia.. koiralaumat järsii reisiä ja rosvoja on kaikkialla.. mulla on paraikaakin 7 huumeneulaa jalassa kun kävin hakee Kouvolan Sanomat postilaatikolta. Kun pääsin takaisin talooni niin telkkari oli viety... ja tereot.. resut..

        happosateet on syöneet mun peltikaton ja lunta sataa suoraan tupaan ja mulla ei oo kuin kolme yllätysämpäriä.. ruoka on kamalaa ja ankka on kananperseestä revittyä hötöä.. riisi keitetään kolmasti ja täällä ei oo edes yhtään orlandoa resut.. poliisiväkivalta on rutaalia ja vessapaperi sellaista että sormet on aina savessa resut.. norovirus asuu mun suolistossa ja banaani. Talot sortuu mereen ja sunami syöksyy tupaan kun keität koiralle kriisiä..

        naapurit on vittumaisia ja suomalaiset on vitumaisia, taimaalaiset on vithumaisia ja minä olen vittumainen mies.. resu.. sinäkin olet vitumainen. Kaikki on. kiinalaiset on ihan hanurista ja otahanuriinpoju on hiekkaharjun kasvatteja.. voi vitunvittu.. mun kukat on kuolleet, kastelukannu hävinnyt ja omenapuussa kasvaa perunoita.. kaikki on ihan kamalaa.. kananmunat on ihan perseestä.. mulla on paraikaakin muutama siellä kypsymässä.. säästän nääs nääs sähköä kun se on kallista.. kaikki on kallista ja elämäm on pilalla.. muna ei toimi ja vuokramorsiamet on ainoa vaihtoehto mutta mulla ei oo rahaa... obertaksimies vei mun wifin kun ostin teepaidan... vaimolle hommattiin uusi tukiliivi että se resu jaksaa pyykätä.. se on tosi tyhmä akka... ei kouluja ei mitään.. köyhyys on sille ainoa vaihtoehto elämäm koulussa...

        täytyy mennä ku tuolta on tulossa mellakoiva etelän väki ja niitten perässä sunami.. vai paratiisi.. ootte kyllä niin tyhmiä että voi vitunvittu. muuten oon tosi tyytyväinen elämäämi.

        *reps* Aika mainio kooste Lerpan elämästä ja yltiöpositiivisesta elämänasenteesta. Siinä on koelentäjällä kyllä elo mallillaan. Rahju inhoaa mukamas Thaimaata ja Pattayaa, mutta sitten taasen puhuu kehuskelumuodossa siitä kuinka asuu siellä ja matkailee Pattayalle 7 kertaa vuodessa. Miten sellaisella voi kehua mitä vihaa? Se on sama kuin sanoisi että akkani on ilkeä ja tautinen maailman epäseksikkäin ihrakasa jota ajelen päivittäin edestä ja takaa11 kertaa vuorokaudessa. Siinä vaan ei olisi mitään järkeä, kuten ei lerpankaan jutuissa.


      • Aviomiess
        6655443377 kirjoitti:

        Niin, mutta hänellä on Indian päässään, silloin saa huudella.

        Älä puhu paskaa! On mulla se kirjastoautosta pöllityssä lehdessäkin! Kirjastoauto käy torstaisin tässä Hoivakoti Helläpyllyn parkkiksella. Resuperseinen kirjastotäti ei huomannut kun sujautin kumikenkään uusimman MP-lehden. Keskiaukeamalla on nahkahousuisen pojan kuva ja sikasiisti kromimotskari.


      • 35NumBall
        35NumBall kirjoitti:

        ompas resu.. olen käynyt kovan elämäm koulun ja oon tosi aasialainen... siksi mulla on tosi hyvä henkinen hyvinvointi kun näkökulmani on tosi aasialainen, koska oon tosi aasialainen..
        henkeni salaisuus on vademeikkumi suuvesi.. sitä kun laittaa suuhun ja menneniä partakarvaan niin sitten on helppo antautua ikuiseen suudelmaan kodinhoitajani kanssa.. hän kun ei pääse pakoonkaan selkävaivojen vuoksi.. heheh...

        onhan tämä thaimaa kaukana paratiisista ja joku kutsuu tätä paratiisiksi voi vitunvittu... ihmiset on kamalia ja köyhiä ja huonoja koulussa.. liikenne on kamalaa, talot on kamalia, eläimet on kamalia, meri on ihan hirveä, ajavat vasemmalla nämä resut.. tahallaan.. ilmansaasteet repii keuhkoja ja rotat housunlahkeita.. kaikkialla on hevonjätteitä ja kaatopaikat sijaitsee kaupunkien keskustoissa.. rottineen resut..

        pedoviilit metsästää lapsia ja lapset metsästää aikuisia.. koiralaumat järsii reisiä ja rosvoja on kaikkialla.. mulla on paraikaakin 7 huumeneulaa jalassa kun kävin hakee Kouvolan Sanomat postilaatikolta. Kun pääsin takaisin talooni niin telkkari oli viety... ja tereot.. resut..

        happosateet on syöneet mun peltikaton ja lunta sataa suoraan tupaan ja mulla ei oo kuin kolme yllätysämpäriä.. ruoka on kamalaa ja ankka on kananperseestä revittyä hötöä.. riisi keitetään kolmasti ja täällä ei oo edes yhtään orlandoa resut.. poliisiväkivalta on rutaalia ja vessapaperi sellaista että sormet on aina savessa resut.. norovirus asuu mun suolistossa ja banaani. Talot sortuu mereen ja sunami syöksyy tupaan kun keität koiralle kriisiä..

        naapurit on vittumaisia ja suomalaiset on vitumaisia, taimaalaiset on vithumaisia ja minä olen vittumainen mies.. resu.. sinäkin olet vitumainen. Kaikki on. kiinalaiset on ihan hanurista ja otahanuriinpoju on hiekkaharjun kasvatteja.. voi vitunvittu.. mun kukat on kuolleet, kastelukannu hävinnyt ja omenapuussa kasvaa perunoita.. kaikki on ihan kamalaa.. kananmunat on ihan perseestä.. mulla on paraikaakin muutama siellä kypsymässä.. säästän nääs nääs sähköä kun se on kallista.. kaikki on kallista ja elämäm on pilalla.. muna ei toimi ja vuokramorsiamet on ainoa vaihtoehto mutta mulla ei oo rahaa... obertaksimies vei mun wifin kun ostin teepaidan... vaimolle hommattiin uusi tukiliivi että se resu jaksaa pyykätä.. se on tosi tyhmä akka... ei kouluja ei mitään.. köyhyys on sille ainoa vaihtoehto elämäm koulussa...

        täytyy mennä ku tuolta on tulossa mellakoiva etelän väki ja niitten perässä sunami.. vai paratiisi.. ootte kyllä niin tyhmiä että voi vitunvittu. muuten oon tosi tyytyväinen elämäämi.

        Kiitos nimimerkkini lainasta, trolli resuperse. Mutta suosittelisin sinun hakeutumaan pikaisesti hoitoon, oksennuksesi alkaa olla sitä tasoa.


    • hehehehee

      Hullu miekkamies on opiskellut Kendoa. Hän käyttää oppimaansa rottien pyydystämiseen. Paras saavutus hänellä on seitsemän rottaa yhdellä iskulla. Siinä meillä on todellinen miekkailun taitaja. Joskus hän vertaa itseään Don Quijoteen. Kietämättä hän on paras rottien pyydystäjä Pattayalla.

      • 35NumBall

        Mulla on jo se hekninen.. hehkin.. hetkinen.. herki.. etninen.. tekninen?.. henerginen.. siis.. no se.. kyllä te tiiätte.. henkiken.. Ken? Hektinen hyvimvointi.. resut..


      • 35NumBall

        ..opettaja oli kirjoittanut mun kansakoulun päästötodistukseen että "Heikkolahjainen".. mutsin kanssa naurettiin veet silmissä että enhän mä mitään lahjoja tarvikkaan kun ei ollu ees mun synttärit silloin... hehehhe... vähäx tyhmä ope... todellinen resu... voivitunvittu!!! factaa ja villalankaa... elämäm koulua..


      • kaljaonterveellistä
        35NumBall kirjoitti:

        Mulla on jo se hekninen.. hehkin.. hetkinen.. herki.. etninen.. tekninen?.. henerginen.. siis.. no se.. kyllä te tiiätte.. henkiken.. Ken? Hektinen hyvimvointi.. resut..

        ...Heineken?


    • hehehehee

      Kirjoita ja lue sana päivässä, mutta älä änkytä

      • höhhöhöhöölerputin

        Lerpalla on rottainto täysillä päällä, jatkuvasti kirjoittaa rotista, lienee suurin herkkunsa ja höpötyksensä päälle peukuttaa nopeaan kaikkia rottajuttujaan, hehehhee on päivän salainen nimimerkkinsä jälleen kerran.
        Niin nopeasti käväisi ajelulla, vai unohtuiko vaimo kotiin ja palasi noutamaan, unohtaen kuitenkin ajelut, kun on tätä tärkeämpää tekemistä, palstakirjoittelun muodossa.


      • hehehehee
        höhhöhöhöölerputin kirjoitti:

        Lerpalla on rottainto täysillä päällä, jatkuvasti kirjoittaa rotista, lienee suurin herkkunsa ja höpötyksensä päälle peukuttaa nopeaan kaikkia rottajuttujaan, hehehhee on päivän salainen nimimerkkinsä jälleen kerran.
        Niin nopeasti käväisi ajelulla, vai unohtuiko vaimo kotiin ja palasi noutamaan, unohtaen kuitenkin ajelut, kun on tätä tärkeämpää tekemistä, palstakirjoittelun muodossa.

        Ei jäänyt oma vaimo kotiin ei Harrikallaan seurasi perässä.
        https://www.gettyimages.fi/detail/photo/cheerful-overweight-man-riding-an-undersized-bike-royalty-free-image/186363002


      • Aviomiess

        Meillä on ne orpojen juhlat ja tanssiaiset, jos et sattunut tietämään. Ei mitkään halvat. Pelkkiin Speedoihin meni paljon kyhnyä. Nyt siirrytään tohon tangon ympärille missä mä opetan orpolapsille tankotanssin kikat, ettei niistä tulisi tankotanssijoita.
        On muuten mieletön hapenottokyky tollaisella kymmenvuotiaalla orpopojalla. Toi yksikin on ollut jo kolme varttia pinnan alla ja se ei tarvi edes kellukkeita, vaan on jättänyt ne tohon altaan reunalle. Vaimo meni hoitamaan venäläismieheltä irronnutta maitohammasta tonne Top North Hotelliin, niin mun on pärjättävä näitten orpolasten kanssa nyt yksin, etteivät pian huku ilman uimavalvojaa. Oon opetellut juoksemaan hidastettuna silleen ku toi ritari ässä Baywatchissa. Koeta olla ajattelematta mua sillä aikaa.


      • Aviomiess
        Aviomiess kirjoitti:

        Meillä on ne orpojen juhlat ja tanssiaiset, jos et sattunut tietämään. Ei mitkään halvat. Pelkkiin Speedoihin meni paljon kyhnyä. Nyt siirrytään tohon tangon ympärille missä mä opetan orpolapsille tankotanssin kikat, ettei niistä tulisi tankotanssijoita.
        On muuten mieletön hapenottokyky tollaisella kymmenvuotiaalla orpopojalla. Toi yksikin on ollut jo kolme varttia pinnan alla ja se ei tarvi edes kellukkeita, vaan on jättänyt ne tohon altaan reunalle. Vaimo meni hoitamaan venäläismieheltä irronnutta maitohammasta tonne Top North Hotelliin, niin mun on pärjättävä näitten orpolasten kanssa nyt yksin, etteivät pian huku ilman uimavalvojaa. Oon opetellut juoksemaan hidastettuna silleen ku toi ritari ässä Baywatchissa. Koeta olla ajattelematta mua sillä aikaa.

        Siis tällanen tyyppi vielä ehdottelee että tavattais maanantaina, no huhhuh.


      • Totuusasiaan
        Aviomiess kirjoitti:

        Siis tällanen tyyppi vielä ehdottelee että tavattais maanantaina, no huhhuh.

        Ainakin Aviomiessliikemiestä tuplaten fiksumpi on aina.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe